abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_86782625
'Veteranen' op het werk zijn sowieso verschrikkelijk als jonge medewerker. Hoe goed je ook bent, je zult nooit serieus genomen worden en ze weten het toch altijd beter, want "vroegâh"...
  vrijdag 24 september 2010 @ 11:38:10 #227
230109 Id_do_her
Overal en nergens.
pi_86782893
quote:
Op vrijdag 24 september 2010 11:30 schreef AgLarrr het volgende:

[..]

Haha, wijn is heel erg inderdaad. Dat stinkt zo ontzettend. Een collega van me heeft ook wel eens een container met kratten bier in de vriezer gezet. Drie keer raden wat je dan de volgende dag aantreft. Ook geen pretje..

Diezelfde collega was ook niet helemaal helder trouwens. We kregen op een gegeven moment voor een promo actie 30+ containers Amstel binnen (voor de meelezende leek, één container bevat 28 kratten bier, en 30 * 28 is 840). Hij heeft AL die containers afgestapeld in het magazijn - om ruimte te besparen zei 'ie zelf. God wat een heisa om al die zooi op de winkelvloer te krijgen..
Jezus, die bevroren biermassa. _O-
With my pack on my back, down the road I will stray.
  vrijdag 24 september 2010 @ 11:41:00 #228
230109 Id_do_her
Overal en nergens.
pi_86782989
quote:
Op vrijdag 24 september 2010 11:30 schreef Tuvai.net het volgende:
'Veteranen' op het werk zijn sowieso verschrikkelijk als jonge medewerker. Hoe goed je ook bent, je zult nooit serieus genomen worden en ze weten het toch altijd beter, want "vroegâh"...
Hier ben ik ook achter gekomen inderdaad. Maarja, als er weer eens crisis is met computers, printers, machines of software komen ze wel naar mij toe. :')
pi_86783432
M'n vriendin had een akkefietje.
Ze had twee leidinggevenden, een teamcoach en een behandelcoordinatrice. Die behandelcoordinatrice was ze al voor gewaarschuwd door collega's. Type dat roddelt, mensen tegen elkaar uitspeelt en simpelweg liegt over haar eigen fouten. Daardoor is mijn vriendin altijd correct maar met gepaste afstand tegen haar geweest. Professioneel dus.

Eind van verleden jaar kreeg ze een eindejaarsgesprek van de teamcoach. Alles piekfijn op orde. Ja, ze mocht meer uren gaan draaien en ja, ze mocht op kosten van haar werk een verdere opleiding volgen.

Twee dagen later (letterlijk!) contractbeoordeling met coach en coordinatrice. Haar contract werd niet verlengd. Als je de twee beoordelingen naast elkaar legde, verschilde ze als dag en nacht. Sorry, je past niet in het team. Je functioneert niet goed. Nooit eerder heeft ze ook maar enigszins klachten gekregen of hier eerdere signalen over ontvangen. Maar einde contract dus de groeten. :W

Ontknoping kort samengevat: advocaat in de arm genomen en uiteindelijk met excuses van de hoogste directeur een jaar doorbetaald gekregen om ander werk te zoeken.
niet de vervaarlijke schaduw
met zijn dikke pens vol pistolen
beiden ingevet als een locomotief onder nul
  vrijdag 24 september 2010 @ 12:40:55 #230
301168 goofy_goober
knucklehead mcspazatron
pi_86785102
quote:
Op vrijdag 24 september 2010 11:53 schreef LostFormat het volgende:
Ontknoping kort samengevat: advocaat in de arm genomen en uiteindelijk met excuses van de hoogste directeur een jaar doorbetaald gekregen om ander werk te zoeken.
Geloof je het zelf?
why didn't the kid see the pirate movie? because it was rated Aarrh!
pi_86789753
quote:
Op vrijdag 24 september 2010 12:40 schreef goofy_goober het volgende:

[..]

Geloof je het zelf?
Denk je soms dat ik het uit m'n duim zuig?
niet de vervaarlijke schaduw
met zijn dikke pens vol pistolen
beiden ingevet als een locomotief onder nul
pi_86791048
dat van mij vind niet op het werk, maar op school plaats (ik ben 24, door niveau 3 en heb hiervoor al wel gewerkt).
zoals iedereen mischien wel weet kan je op je werk altijd een beetje klooje (websitjes bezoeken, ouwehoere met collega's, etc.). nou, ik ging er voor het gemak maar vanuit dat dat op school ook weer kon, want ja, zoveel werk krijg je niet (heb de opdrachten ook al af). maarja de school dacht daar anders over en nu mag ik na 3 weken op zoek naar een andere school waar ze minder zeiken.
pi_86792437
quote:
Op vrijdag 20 augustus 2010 22:21 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Oh zoveel meegemaakt dat is het fijne van in de zorg werken.
* Mannen die je lastig vallen (zuster ik het iets voor je)
* Beschuldigd worden van het stelen van geld (door een patient)
* Rollator die mijn schenen flink ramde (de vrouw was dement dus wist ook niet echt wat ze aan het doen was, maar het werd wel even zwart voor mijn ogen van de pijn)
je vergeet nog wat:
* een scootmobiel die te hard door de gang raast. Wanneer ik onze coureur er op wil aanspreken, raast hij naar me toe en remt om het laatste moment om stil te staan naast me: met het achterwiel precies op mijn voet. :X
* Beschuldigt worden van onzedelijkheden door een vrouw die ik aan het wassen was. Bij navraag bleek ze in het verzorgingstehuis waar zij verbleef dat ook gedaan te hebben bij twee verplegers. ( aanklagen that is ).
* Een glas met water willen vullen voor een mevrouw en voor de grap een gooi doen met het glas naar de dame. Bleek er WEL water in te zitten en ik kon mevrouw verschonen. Nooit geweten dat deze stille mevrouw zo hard kon vloeken :o .
burgerweeshuis
"de mens heeft geen smaak, tenzij hij opgegeten wordt."
woensdag 26 mei 2010 12:26 schreef Kluts het volgende: Een vicieuze cirkel heeft idd geen invalshoeken.
  vrijdag 24 september 2010 @ 16:12:25 #234
179024 Huppelmuts
Ja...nou...NEE dus!
pi_86793384
quote:
Op zaterdag 11 september 2010 20:51 schreef -Miauw- het volgende:
Toen ik mijn zaterdagen nog werkend doorbracht bij de HEMA kwam er altijd een vrouwtje om 8 uur 's ochtends één brood afrekenen met 100 gulden. Er zat amper genoeg geld in om terug te geven dus als ik haar dan vroeg of ze het kleiner had reageerde ze altijd vinning:'Hoezo, het is toch geld?!"
Het hield pas op toen ik haar d'r geld terug begon te geven in muntjes *)
_O_
Zoiets heb ik ook ooit meegemaakt ja :D
Na overleg met teamleider extra muntgeld in de kassa gedaan om het ook voor elkaar te krijgen
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
  vrijdag 24 september 2010 @ 16:52:08 #235
301168 goofy_goober
knucklehead mcspazatron
pi_86794906
Collega's die als de dag bijna is afgelopen met een spoedklus aankomen en bij je tafel gaan staan stressen, waardor je alsnog laat naar huis gaat. Terwijl diezelfde collega's om klokslag vijf uur ijn de auto op weg naar huis zitten en jou de rommel laten opruimen. Klootzakken.
why didn't the kid see the pirate movie? because it was rated Aarrh!
  vrijdag 24 september 2010 @ 16:56:09 #236
230109 Id_do_her
Overal en nergens.
pi_86795094
quote:
Op vrijdag 24 september 2010 16:52 schreef goofy_goober het volgende:
Collega's die als de dag bijna is afgelopen met een spoedklus aankomen en bij je tafel gaan staan stressen, waardor je alsnog laat naar huis gaat. Terwijl diezelfde collega's om klokslag vijf uur ijn de auto op weg naar huis zitten en jou de rommel laten opruimen. Klootzakken.
Mijn baas doet dat nogal vaak. :')
pi_86795777
quote:
Op vrijdag 24 september 2010 16:52 schreef goofy_goober het volgende:
Yup, ook weleens gehad. Collega in kwestie liet dingen drie weken op zijn bureau verpieteren om dan vrijdag om vijf voor vijf aan te komen hobbelen met dit "spoedje". Zelf ging hij naar huis natuurlijk, want maandag moest het op zijn bureau liggen! :')
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
  vrijdag 24 september 2010 @ 17:44:41 #238
151344 Queen_Minny
Life sucks, but I suck harder.
pi_86797161
Mijn vorige bazin moeten ze ergens opsluiten en de sleutel weggooien.

Ik liep al een tijdje met flinke pijn in mn schouder. Naar de dokter geweest enz enz. En ik moest me ziek melden omdat ik er niet mee kon werken. Ik woon om de hoek dus ipv bellen liep ik even binnen om het te melden.

Ik loop naar haar toe en vertel wat er aan de hand is. Begint dat wijf uit het niets te schreeuwen als een viswijf dat ik het niet kon maken, dat het belachelijk was en (ik citeer) Hoe haal je het in je stomme kop om op dit moment ziek te worden. 8)7

Toen ik rustig probeerde te vertellen dat ik er ook niet om gevraagd had werd het geschreeuw hysterisch en was het gewoon niet te verstaan.Misschien maar goed ook dat het niet verstaanbaar was.

Uiteindelijk ben ik maar gewoon weg gelopen omdat er toch niks mee te beginnen was. En ik stond ondertussen ook te koken van woede. Het was weglopen of rammen. Weglopen leek me verstandiger.

Toen ik weer beter was kwam de aap uit de mouw.
Ze ging de volgende dag met vakantie en nog een collega lag ziek op bed. Dus ze moest op haar laatste dag voor de vakantie nog even hard werken en de stress niet aankon. :')

Tja vervelend dat je moet werken als je gewend bent te gaan en komen wanneer jij het tijd vind, anderen het werk te laten doen en jij lekker kan koffie drinken en rond commanderen.

De maand erna werd door dat voorval mn contract niet verlengd.
Als ik dat mens tegenkom ram ik alsnog dr kop achterstevoren, helaas is ze ondertussen ook weg bij het bedrijf.
pi_86799336
Waarom heeft iedereen het over bedrijfsleiders? Het is toch bedrijflslijders.

[ Bericht 24% gewijzigd door wiltoyo op 24-09-2010 19:38:32 ]
pi_86799576
De dag voor de vakantie krijg je een berg werk dat die dag echt af moet volgens de "opdrachtgevers"....komen dezelfde personen een uurtje later je vragen of je ook mee gaat om wat te gaan drinken want dat is zo gezellig om de dag voor de vakantie af te sluiten...NEE stelletje %&$&**^want jullie hebben me zoveel werk gegeven dat ik door moet werken (natuurlijk niet hardop omdat het de directeur en mijn directe baas betrof :') ). Maar echt....denken die lui niet na :?
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
pi_86802109
Nog iemand iets leuks meegemaakt met de pinstoring van vandaag?! :D ;(
Er was eens....
pi_86814384
Mijn leidinggevenden hebben er een handje van mijn postbakje vaak te doorzoeken, al dan niet met de goede bedoeling om er orde in te scheppen, maar goed dat is niet hun taak. Ik kan heus wel zorg dragen voor mijn postbakje en vind het niet prettig als men er in snuffelt.
Die leidinggevenden op hun plaats (wie kaatst kan de bal verwachten) laten ook allerlei gevoelige informatie liggen in hun eigen postbakje. Ik heb al meerdere functioneringsverslagen van mijzelf (en in theorie ook van collega's maar die eer houd ik aan mezelf) vóór het functioneringsgesprek in kunnen zien, waardoor ik alle punten van kritiek (gelukkig niet te veel ;) ) uitgebreid kon weerleggen en verantwoorden, had me natuurlijk voorbereid aan de hand van hun rondslingerende papieren.

Verder staat er op intranet allerlei gevoelige informatie over financiën en privégegevens (NAW, salaris e.d.) van andere medewerkers, waar iedereen in kan. En praktisch alle aanstaande veranderingen / ontslagen etc. zijn wel ergens op een slingerend formulier te vinden.
Anderzijds, het zal er wel in meer bedrijven zo aan toegaan. Ik kan in sommige branches nog wel een beerput opentrekken maar dat doe ik maar niet ;)
pi_86815961
Oef, wat een wantoestand.
  zaterdag 25 september 2010 @ 00:58:22 #244
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_86816303
quote:
Op zaterdag 25 september 2010 00:06 schreef El_Liberaliste het volgende:
Mijn leidinggevenden hebben er een handje van mijn postbakje vaak te doorzoeken, al dan niet met de goede bedoeling om er orde in te scheppen, maar goed dat is niet hun taak. Ik kan heus wel zorg dragen voor mijn postbakje en vind het niet prettig als men er in snuffelt.
Die leidinggevenden op hun plaats (wie kaatst kan de bal verwachten) laten ook allerlei gevoelige informatie liggen in hun eigen postbakje. Ik heb al meerdere functioneringsverslagen van mijzelf (en in theorie ook van collega's maar die eer houd ik aan mezelf) vóór het functioneringsgesprek in kunnen zien, waardoor ik alle punten van kritiek (gelukkig niet te veel ;) ) uitgebreid kon weerleggen en verantwoorden, had me natuurlijk voorbereid aan de hand van hun rondslingerende papieren.

Verder staat er op intranet allerlei gevoelige informatie over financiën en privégegevens (NAW, salaris e.d.) van andere medewerkers, waar iedereen in kan. En praktisch alle aanstaande veranderingen / ontslagen etc. zijn wel ergens op een slingerend formulier te vinden.
Anderzijds, het zal er wel in meer bedrijven zo aan toegaan. Ik kan in sommige branches nog wel een beerput opentrekken maar dat doe ik maar niet ;)
Grappig ja, ik werk nu sinds 2 jaar bij mijn huidige werkgever waarvan 1 jaar bij de huidige BV en ik weet (onbedoeld) ook al de salarissen van zo'n 5 collega's :') En ik weet sinds kort ook dat mijn gelijke in Oostenrijk, waar ik dus het meest mee samenwerk ook, ongeveer 1000 euro meer verdient dan ik. Ach ja, leuke onderhandelingspositie aan het eind van het jaar zeggen we maar :')
pi_86819533
Tof topic.... heb ik wat te lezen in de trein.

Ik werk voor een groepje samenwerkende bedrijven. Doe o.a. kantoorwerk voor eentje. Belt er een 'collega' van een van de andere bedrijven dat haar iphone het niet doet en ik vast wel weet hoe 'm weer aan de praat te krijgen. :') Echt....
pi_86819681
quote:
Op zaterdag 25 september 2010 09:08 schreef Fixers het volgende:
Tof topic.... heb ik wat te lezen in de trein.

Ik werk voor een groepje samenwerkende bedrijven. Doe o.a. kantoorwerk voor eentje. Belt er een 'collega' van een van de andere bedrijven dat haar iphone het niet doet en ik vast wel weet hoe 'm weer aan de praat te krijgen. :') Echt....
Of van die mensen die niet weten hoe het werkt en een email aan het hele bedrijf (1500 mensen) sturen dat hun la klem zit, of er ff iemand naar wil kijken :')
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
pi_86819717
Computerbedrijf hier. Zowel collega's die goed hun best doen als afdelingshoofden die er de kantjes van aflopen. Technische dienst is zo'n afdeling. Afdelingshoofd deelt de vakantieplanning zo in dat alles elkaar overlapt, waardoor er weken tussen zitten dat 1 iemand zowel de balie, technische dienst als assemblage moet doen. Resultaat: Al een dikke maand hebben ze daar een achterstand van minimaal 3 weken. En afdelingshoofd gaat zelf rustig met vakantie. Nouja, thuis zitten, want niets geboekt ofzo.

Zelf heb ik mijn vakantie uitgesteld. Zou eigenlijk al vakantie gehad hebben, maar een collega hier werd 2 dagen voordat ik vakantie zou hebben opgenomen in het ziekenhuis, en om niet een een tyfusbende en met 2 overspannen collega's terug te komen, heb ik mijn vakantie maar uitgesteld (had ook verder niets geboekt dus was ook geen probleem). Staat het afdelingshoofd van td je raar aan te kijken als je dat zegt. Voelen ze zichzelf beledigd als je zegt dat ze als afdelingshoofd best verantwoording voor hun afdeling af kunnen leggen. 8)7

Maar als er dan stront aan de knikker is, en de directie er lucht van heeft gekregen en dus de druk ff wat op gaat voeren op td, en de manager daar zijn baantje aan een zijden draadje ziet bungelen, ja, dan is alles mogelijk natuurlijk. En dan komen ze ze zaakjes op je bureau leggen met de vraag of je die asjeblieft met spoed kan behandelen. Tja, ik zal kijken wat ik voor je kan doen, heb het zelf ook stervensdruk met een collega minder, en aangezien ik ook prioriteiten moet stellen kan het zijn dat het ff wat langer duurt. Geen 3 weken natuurlijk, maar wel lang genoeg om het hoofd van td ff goed te laten zweten ~O>
pi_86821094
quote:
Op zaterdag 25 september 2010 09:20 schreef Mwanatabu het volgende:

[..]

Of van die mensen die niet weten hoe het werkt en een email aan het hele bedrijf (1500 mensen) sturen dat hun la klem zit, of er ff iemand naar wil kijken :')
Ja dit is zoooo herkanbaar!! _O- _O-
Ook op de opleiding zie ik dit heel vaak, als er een email naar een grote groep studenten gestuurd wordt en iemand wil daarop reargeren.
Er zijn 2 opties: beantwoorden of allen beantwoorden. Hoe moeilijk kan het zijn?!
What about "kinda cute, kinda hot, kinda sexy, hysterically funny, but not funny-looking guy who you could fuck" did you not understand?
pi_86823443
Mooi inderdaad met die email.
Mensen die een email willen sturen naar het hoofdkantoor.
Even kijken in het adresboek : Bedrijfsnaam_ALL

Stuur je gewoon een email naar 420 mensen :')
R.I.P. nachtburgemeester van Rotterdam, 1944-2019
  zaterdag 25 september 2010 @ 12:18:42 #250
278075 TeaserRay
Deception, so is life.
pi_86823467
quote:
Op zaterdag 11 september 2010 12:50 schreef Gezicht het volgende:
(Nieuwe) Managers met belachelijke (kinderachtige) regeltjes.
Nou inderdaad! :r

Jaren geleden werkte ik in een parkeergarage. Niet het fijnste werk. Er gaat vaak iets mis, waarbij klanten dan weer moeten wachten. En dan, eigenlijk terecht, vallen ze mij aan op het feit dat als er stroomstoring is (wat iedere maand zeker eens gebeurde) de hele tent feitelijk veranderd in een ondergrondse gevangenis, waar je spontaan claustrofobisch van wordt.

Maar goed mijn punt:

Toen ik er solliciteerde; daar was de man, de "bedrijfsleider" (zowaar een zeer goede), een man naar mijn hart. We konden het snel goed vinden. De man was, zo hij vertelde, een fan van nauwkeurigheid, goede controle, collegialiteit, efficiëntie, nadenken, vriendelijkheid, behulpzaamheid (met name binnen het feit dat ik hem 's nachts zijn bed uit mocht bellen, wanneer nodig... TOP).

Een half jaar werkte ik er, zeer fijne vent, veel gelachen, kreeg complimenten over mijn werkstijl. Buiten dat alles kreeg ik wel eens wat commentaar, maar opbouwend en ik kon er iets mee...

JAWEL... TOEN GEBEURDE DIT: }:|

Waarschijnlijk omdat de man werkelijk een zeer goede manager was, kreeg hij een grote promotie. Hij was in feite een rayonmanager. Hij werd géén provinciaalmanager. Nee, ook géén landelijk manager. Hij ging naar internationaal management en PR. Jaren later hoorde ik dat hij zelfs nogmaals promoveerde en inmiddels het tienvoudige verdient van voorheen. ^O^ :W

Maar goed... Zoals je misschien al raadt: hij werkte in eerste instantie een nieuw aankomend "talent" ( :r ) in, die zijn post zou gaan waarnemen. Bij kennismaking, had die 'nieuwe', meteen al commentaar op mijn uiterlijk, dat ik mijn blouse van mijn kostuum niet in mijn broek deed zoals dat hoorde (blouse was te kort, maar goed, dat had er volgens hem niets mee te maken, klootzak). Dat zei hij in bijzijn van mijn, op dat moment nog, huidige baas, terwijl hij nog geen flikker te zeggen had.
Wat weken later kreeg die gast dus de functie. Toen begon het gedonder...

Die gast had in Amsterdam gewoon een eigen kantoor. Maar daar werkten nog twee collegae van hem, en kon hij niet rustig werken. Hij ging dus in mijn kantoor werken. Mijn administratie kon ik niet doen, want hij zat achter mijn computer. En op een dag was er toch een kleine twee uur aan administratieve werkzaamheden te verrichten. Als leek vergis je je er al gauw in dat er meer bij komt kijken dan je denkt. Maar goed. Volgens hem kon ik mijn administratie wel doen als hij naar huis ging. Wat hij dan natuurlijk deed als ik ook naar huis mocht. :( Zo is hij een twee weken achter elkaar in mijn kantoor komen zitten. Zodat ik onmogelijk mijn werk goed kon doen.
Toen ik eindelijk al mijn moed bij elkaar geraapt had, en zei dat ik gewoon iedere dag bij mijn computer moest kunnen, zei hij dit: "...misschien moet je dan gewoon zoals ik je al bevolen (ja :( :r }:| :( dit zei deze oneindig grote cholera-tyfus-kloot-kanker-debiele-mongool-op-wielen-waarvan-ik-had-gewild-dat-zijn-moeder-hem-nooit-uit-haar-kut-had-geduwd echt letterlijk) had, nadat ik naar huis ga, die zaken regelen..."
Ik dus: "...maar dan moet ik ook naar huis!..." }:| :?
Hij: "...heb jij een van-negen-tot-vijf-mentaliteit?" :')
Toen zei ik: "nee, ik niet". :( #@$^%@#$^@$&
"Maar ik heb thuis ook een vriendin, een was, en een tuin, en een moeder in het ziekenhuis, en een broer jarig.... bla-die-bla..." :@
"Bij jou gaat privé dus duidelijk voor op je werk? Of niet?"
"Ehmtja-een-beetje-wel-denk-ik-maar-ik-bedoel-ikke......." zei ik toen; "ik heb wel een leven en ik verdien geld op mijn werk om te kunnen leven... ik leef niet om op mijn werk geld te kunnen verdienen voor een ander, als-je-begrijpt-wat-ik-bedoel".

"Nee, dat begrijp ik niet helemaal, jij hebt een goedkope mentaliteit, ik stel voor dat ALS JIJ ZO NODIG NAAR JE VRIENDINNETJE thuis moet, dat jij die administratie eventueel (VERPLICHT bedoelt dit kind van satan dus) maar thuis op de computer doet..."

Toen barstte de bom dus....

"U heeft werkelijk overal commentaar op! Ik ben het zat OM ZO BEHANDELD TE WORDEN :( IK WIL RESPECT :r :r IK HEB OP ZICH TIJD ZAT OM DIE ADMIN. TE DOEN IN MIJN WERKTIJD :( DAT GA IK DUS NIET THUIS DOEN :r OMDAT U NIET STRESSBESTENDIG BENT EN NIET GEWOON AAN UW EIGEN BUREAU KUNT WERKEN :( JA |:( ZOU IK ZOGENAAMD IN MIJN EIGEN TIJD DIE ADMIN. MOETEN REGELEN? :( VOEL EVEN AAN JE HOOFD :( :( :( :( :( :( }:| }:| }:| :r :% :s) :{

Twee weken later ontslag, om redenen van agressie e.d.

Ik hoop dat die man vannacht nog verdrinkt in zijn eigen kots na een epileptische aanval, die hij krijgt omdat hij zijn vrouw zijn twee kinderen in brand ziet steken.

Kankerlijer.

Op verzoek heb ik zijn naam wel voor je!!!

[ Bericht 1% gewijzigd door TeaserRay op 25-09-2010 12:28:37 ]
Life's often a bitch, cherish your bitch
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')