iemand die 10 minuten lang met zijn snuffert achter mij meekeekquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 21:54 schreef fairytalessuck het volgende:
[knip= afgezeikt worden tijdens werk]
Nu mijn vraag aan jullie:
Wat is het meest belachelijke dat je op je werk hebt meegemaakt en hoe heb je daarop gereageerd?
Dit kan zowel positief belachelijk als negatief belachelijk zijn.
Dat zie ik ook vaak bij ambtenaren. Die zouden het dus in een commercieel bedrijf nooit reddenquote:Op woensdag 9 februari 2011 16:57 schreef Terreros85 het volgende:
Het allerergste: Raamambtenaar als collega. Hij had één klein klusje op een dag. Dat streek hij uit over de hele dag. Door zijn dienstverband van een decennium verdiende hij ook nog eens een kapitaal. Iedereen op de afdeling is het erover eens dat hij niets toevoegt en alleen maar geld kost. De enige die dat niet zag, was het afdelingshoofd. Ze zijn rookmaatjes. Lekker motiverend om met zo'n idioot te werken. Het is overigens een organisatie in de categorie semi-overheid.
quote:Op woensdag 9 februari 2011 16:42 schreef littledrummergirl het volgende:
ik werk met verstandelijk gehandicapten volwassenen in een woonvorm. Op een avond werkte ik alleen ( op een groep van 20 mensen) en ik ging medicatie uitdelen. Ik klopte bij een client aan en die liet me niet binnen. Afspraak is dat we drie keer kloppen en daarna zelf naar binnen komen met onze sleutel.
Anyway ze deed niet open en ik deed de deur open. Ze stond recht achter de deur met n mes in haar hand waar ze mee naar me wees. Ik probeerde rustig uit te leggen wie ik was en wat ik kwam doen. Ik gaf haar de medicijnen aan maar die sloeg ze uit mn hand..
Ze was in een psychose geraakt en dacht dat ik haar wilde vergiftigen...ik raapte de pillen weer op en toen ik omhooogkwam zette ze het mes tegen mijn keel ( achteraf dom om niet weg te gaan toen ze haar meds niet wilde....). Ik scheet in mijn broek maar ben maar gewoon in het wilde weg gaan praten om haar rustig te houden.. Een hoop ' het komt wel goed' en ' leg dat mes eerst even weg, dat praat fijner' en uiteindelijk deed ze dat ook... Pffff
toen heel even gepraat, maar er kwam geen samenhangend woord uit.
Daarna als een gek naar mn kantoor gerend en de crisisdienst gebeld die haar kwamen ophalendamn wat een avond was dat.....
Ik hoorde laatst dat de afdeling aardig gaat inkrimpen. Zul je zien dat hij blijft en andere capabele mensen weg moeten.quote:Op donderdag 10 februari 2011 16:22 schreef jpg97 het volgende:
[..]
Dat zie ik ook vaak bij ambtenaren. Die zouden het dus in een commercieel bedrijf nooit redden
jup.. Ik kon die nacht ook echt niet slapen van de adrenaline die door mn lijf gierde. Maar ach , t schijnt part of the job te zijnquote:Op donderdag 10 februari 2011 16:55 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Het is maar goed dat je dit kan na vertellen.. damn.
Je bent zeker een knuffel spw'erquote:Op vrijdag 11 februari 2011 10:12 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
jup.. Ik kon die nacht ook echt niet slapen van de adrenaline die door mn lijf gierde. Maar ach , t schijnt part of the job te zijndus moet er maar aan wennen.
jij kunt fobo's lezenquote:Op vrijdag 11 februari 2011 10:46 schreef skippy22 het volgende:
[..]
Je bent zeker een knuffel spw'er
quote:Op dinsdag 15 februari 2011 13:55 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Tweede rare collega was een 16 jarige jongen die tegen zijn 13 jarige collega vertelde dat hij altijd toe keek als zijn parkieten aan het paren waren.
quote:Op maandag 23 augustus 2010 10:10 schreef Tuvai.net het volgende:
Hulpkracht bij Jan Linders op 16 / 17 jarige leeftijd:
- Manager die het presteerde om je elke dag om 4 uur (vaak als je nog op school zat) te bellen, of je niet om half 5 / 5 uur kon komen werken (op z'n Kerkraads ook."Kannst te unne stund ierder beginne wah?"
). Toch altijd maar gedaan want je kon het geld goed gebruiken. Twee keer had ik "nee" gezegd omdat ik het een week wat drukker had op school. Zit ik de week daarna ineens op kantoor met de directrice en die manager. Het gesprek ging om het feit dat ik 'niet flexibel en inzetbaar' was.
- Dezelfde manager die eiste dat mijn collega's en ik altijd een kwartier van tevoren aanwezig zouden zijn, hetgeen dan altijd resulteerde in dat je gewoon 10 minuten te vroeg onbetaald aan het werk was. Toen ik dat op een gegeven moment weigerde tenzij ik al die losse kwartiertjes ook daadwerkelijk betaald zou krijgen, zat ik de week daarna wederom bij de directrice en die manager op kantoor. Ik was 'weer hard achteruit gegaan' en mijn houding begon 'vijandig' te worden.![]()
- Directrice die, terwijl ik aan het vakkenvullen was, letterlijk ineens van achter een rek tevoorschijn kwam springen waardoor ik me een hoedje schrok. Zonder iets te zeggen liep ze weer weg, 10 minuten later werd ik bij haar op kantoor geroepen. Zonder iets te zeggen gooit ze een aangebroken zakje bifi-worstjes voor mij op tafel, toen ik haar vroeg waar dit over ging, vertelde ze me dat ik dus degene was die al een tijd producten zit aan te breken/op te eten en weer terug in de schappen stopte, anders was ik niet zo geschrokken daarnet!![]()
![]()
Dat met die krantenwijk inderdaad. Die falerts die jonge kinderen zich niet ziek laten melden en zo.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 14:28 schreef VonHinten het volgende:
[..]![]()
![]()
OT:
Krantenlopen
Het verhaal van rampzalige werkomstandigheden met krantenlopen vroeger herken ik. Als je je eens ziek meldde (of god vervloeke het eens op vakantie wilde) dan leverde dat altijd weer een boel gezeik en geklaag op. Of je dan zelf maar ff een vervanger wilde regelen. Lukte dat niet, dan ging Herr Uberfuhrer aan de telefoon het hele lijstje af: "Kan je broer niet? Je zus? Je <insert de hele familieboom tot aan je derde achternicht>?" Toen heeft me vader eens heel boos teruggebeld naar die kerel en vanaf toen was het geen probleem meer als ik eens ziek was.
Ik heb sowieso een hekel aan mensen die denken dat ze zo iemand aan kunnen spreken.quote:
Dat zijn alleen nog maar klanten. Bazen zijn pas erg: "Op je knieen, bek houden of opdonderen."quote:Op dinsdag 15 februari 2011 16:33 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik heb sowieso een hekel aan mensen die denken dat ze zo iemand aan kunnen spreken.
Weer zo'n minachtend, achterlijk ventje. Rot toch op.quote:
Iddquote:Op dinsdag 15 februari 2011 16:33 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik heb sowieso een hekel aan mensen die denken dat ze zo iemand aan kunnen spreken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |