Tja volgens mij was het een first person shooter ergens uit de periode 1995 daaromtrent. Ik dacht in eerste instantie Descent maar daar kan ik geen geluidsfragmenten meer van vinden. In die tijd speelde ik ook belachelijk veel PC spelletjes door elkaar.quote:Op donderdag 16 september 2010 11:11 schreef RTB het volgende:
En je weet helemaal niks meer over het spel zelf? Wat voor type spel het was, wat voor console/handheld etc?
Forsaken?quote:Op donderdag 16 september 2010 16:54 schreef Deetch het volgende:
[..]
Tja volgens mij was het een first person shooter ergens uit de periode 1995 daaromtrent. Ik dacht in eerste instantie Descent maar daar kan ik geen geluidsfragmenten meer van vinden. In die tijd speelde ik ook belachelijk veel PC spelletjes door elkaar.
Het zou ook nog doom kunnen zijn maar dan een mappack ofzo.
http://en.wikipedia.org/wiki/Total_Annihilationquote:Op vrijdag 24 september 2010 21:58 schreef Hippie15 het volgende:
Eej, ik zoek een game die heel erg op Age Of Empires lijkt.
In het spel zijn alleen robots i.p.v mensen.
Je begint het spel met een 1 hoofdrobot die dus een een vliegtuigbasis kan maken een basis voor tanken enz. en nog andere gevechts robots.
Door bomen enz. te kappen kun je dus energie krijgen waardoor je weer die dingen weer kunt maken.
Er zijn maximaal 3 vijanden waarmee je kunt vechten, op het gegeven moment komen ze ook naar je toe om te vechten.
Het principe lijkt dus eigenlijk heel erg op Age Of Empires, alleen dus door robots gespeeld.
Ik speelde hem vroeger op de PC.
Ja die zocht ik, Total Annihilation, bedankt.quote:Op zaterdag 25 september 2010 10:57 schreef RTB het volgende:
[..]
http://en.wikipedia.org/wiki/Total_Annihilation
quote:Op zaterdag 25 september 2010 14:05 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Ik speel liever iets leuks; dan met allemaal cijfers enz bleh.
Die WK cartoony actige game uit 98 ofzo was altijd wel vet. Dat je ook gesprekken als bondscoach moest houden en wat je dan zei kwam in de krant
Volgens mij bedoel je WK '98 Voetbal Avontuur, maar ik kan zo even geen screenshots vinden.quote:
quote:
quote:Is zeker al tien jaar geleden, was gewoon een spelletje in Windows, in een klein venstertje.Op donderdag 28 oktober 2010 17:07 schreef BdR het volgende:
@TNA:
Kan je wat meer info over het spel geven? Zoals welk jaar ongeveer, op welke spelcomputer of pc, of was het een browser spel?
quote:Ja haha, die is helemaal goed! Zo simpel, maar toch kwam ik er jaren lang niet zelf op. Héééééél erg bedankt! Ik weet wel hoe ik me dit weekend ga vermaken haha.Op vrijdag 29 oktober 2010 08:23 schreef lizardtattoo het volgende:
Sim Tower? Of is dat te simpel gedacht?
quote:Het lijkt er wel op, maar deze dingen herken ik allemaal niet. Maar het lijkt verder echt best wel.Op vrijdag 29 oktober 2010 09:43 schreef BdR het volgende:
@hemelsblauw:
zoals lizardtattoo al zei, SimTower was ook mijn eerste ingeving. Maar anders misschien Yoot Tower?
En dat motorrace spel, was dat Moto Racer 2?
Het origineel is QIX of Volfied, daar zijn zovele kopien/clonen van gemaakt in flash, dat wordt moeilijk.. maar zie bijv. LightFlightquote:
Verdorie, ik had dat spel ook op diskette maar geen idee hoe hij heet!quote:Op dinsdag 2 november 2010 16:21 schreef Melissie het volgende:
Oke ik zoek al ruim een jaar naar een spel die ik als kind op de pc gespeelt heb.
het is een soort indiana jones poppetjes die door een doolhof? loopt. Hierbij zijn verschillende hindernissen zoals pijltjes die op je afkomen. Wat ook in druk op mij heeft gemaakt is dat er spinnen inzitten (geen enge ofzo:P)
kan iemand mij helpen?
Je zoekt waarschijnlijk deze:quote:Op zaterdag 23 oktober 2010 16:15 schreef sjeppert het volgende:
ik zoek een flash game
je had een speelveld (gewoon vierkant) met aan de de zijde je cursor of whatever (ik weet net meer waar je mee speelde) en je moest dan vakken wegsnijden door met de pijltjestoetsen te bewegen. In het speelveld dwarrelde vanalles rond en die mochten jouw afsnijdlijn niet raken. Je had het level gehaald door het speelveld zo klein mogelijk te maken of als je een van die beestjes had ingesloten
vrij oud spel
pitfall?quote:Op dinsdag 2 november 2010 16:21 schreef Melissie het volgende:
Oke ik zoek al ruim een jaar naar een spel die ik als kind op de pc gespeelt heb.
het is een soort indiana jones poppetjes die door een doolhof? loopt. Hierbij zijn verschillende hindernissen zoals pijltjes die op je afkomen. Wat ook in druk op mij heeft gemaakt is dat er spinnen inzitten (geen enge ofzo:P)
kan iemand mij helpen?
Welk spel was hetquote:Op woensdag 10 november 2010 16:57 schreef Stofje het volgende:
Dat zal 'm zijn, dank je wel! En I can't!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |