Welk spel was hetquote:Op woensdag 10 november 2010 16:57 schreef Stofje het volgende:
Dat zal 'm zijn, dank je wel! En I can't!
Dat vraag ik me ook af want ik heb Tombraider Underworld net uitgespeeld en zoek eigenlijk een soortgelijk spel, met wat actie maar ook behendigheid en af en toe wat denkwerk qua opdrachten/puzzels. Iemand raadde me Uncharted aan, maar als ik de demo's bekijk is het voornamelijk schietwerk. niet echt mijn ding.quote:Op donderdag 16 september 2010 14:40 schreef Robar het volgende:
Kun je hier ook vertellen wat voor type spel je graag zou willen spelen, zodat je daarop suggesties krijgt, of is daar een ander topic voor?:P
Ik weet precies welk spel je bedoeld maar weet de naam ook niet. Iemand? Het wordt trouwens van bovem gespeeld en is waarschijnlijk een dos game alhoewel ik dat niet zeker weet.quote:Op dinsdag 2 november 2010 16:21 schreef Melissie het volgende:
Oke ik zoek al ruim een jaar naar een spel die ik als kind op de pc gespeelt heb.
het is een soort indiana jones poppetjes die door een doolhof? loopt. Hierbij zijn verschillende hindernissen zoals pijltjes die op je afkomen. Wat ook in druk op mij heeft gemaakt is dat er spinnen inzitten (geen enge ofzo:P)
kan iemand mij helpen?
Ja die ken ik, hete die niet "cartoons" ?quote:Op dinsdag 7 december 2010 22:18 schreef Halve_Maen het volgende:
Ik zoek echt super lang een spel. Het was een spel waarbij je je eigen strip kon maken. Je kon echt van alles erin gooien. De hoofdpersonages waren een Pinguïn, Krokodil, Muis, Kat? Er waren allemaal achtergronden die je kon kiezen (moeras, huiskamer) etc.
Het is zo'n kleine 20 jaar oud denk ik. Het was voor de PC, en als ik mij niet vergis was het ook Nederlandstalig (dat weet ik niet zeker meer)
Hmm. heb even gegoogled. Niks gevonden nog, naam zegt mij ook niet veel eigenlijk.quote:Op dinsdag 7 december 2010 23:14 schreef Bill_E het volgende:
[..]
Ja die ken ik, hete die niet "cartoons" ?
Dat was niet "Cartoons", maar Cartoonersquote:Op dinsdag 7 december 2010 22:18 schreef Halve_Maen het volgende:
Ik zoek echt super lang een spel. Het was een spel waarbij je je eigen strip kon maken. Je kon echt van alles erin gooien. De hoofdpersonages waren een Pinguïn, Krokodil, Muis, Kat? Er waren allemaal achtergronden die je kon kiezen (moeras, huiskamer) etc.
Het is zo'n kleine 20 jaar oud denk ik. Het was voor de PC, en als ik mij niet vergis was het ook Nederlandstalig (dat weet ik niet zeker meer)
P.A.W.S. – Personal Automated Wagging System ?quote:Op vrijdag 10 december 2010 14:49 schreef kneusje28 het volgende:
2de game herinner ik me nog 1 scene waarbij je sneller dan de computer botjes moest ophalen.
Deze is het helaas niet. Bedankt voor het opzoeken. Het lijkt precies op mijn beschrijving inderdaad maar het is niet degene die ik zoek.quote:Op vrijdag 10 december 2010 12:19 schreef BdR het volgende:
[..]
Dat was niet "Cartoons", maar Cartooners
Boulder Dash?quote:Op woensdag 22 december 2010 18:40 schreef loveyoutothemoon het volgende:
Ik zoek een computerspel wat ik vroeger bij een vriendin altijd speelde, zo'n 10-13 jaar geleden.
Het is een platform-spel met rode baksteentjes, en je moest met je poppetje van de ene naar de andere kant van het scherm (en soms nog verder naar rechts). Ondertussen moest je lichtblauwe diamanten pakken. Dan had je het level gehaald.
Het eerste level had alleen maar steentjes, maar later kreeg je te maken met vuurzeeën en spinnen.
Je speelt het met de pijltjestoetsen (ik weet niet meer of je ook kon schieten).
Wat telkens in mij opkomt is 'David', maar het kan dus ook iets heel anders zijn!
Wie helpt mij?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |