abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_88458544
Bedoel je niet gewoon Gauntlet?

deal with it
pi_88560864
Vraagje! Er zou een site zijn waarmee je kon checken of jouw computer bepaalde spellen aankan. Ik wil weer een spel kopen, maar ik al die specs, weet ik veel! Meisje achter de toonbank zei het, maar ik ben het vergeten :'(!
  woensdag 10 november 2010 @ 16:49:05 #78
11577 lizardtattoo
consecotaleofoob
pi_88561183
Liefhebber, verzamelaar en beta-tester van adventuregames.
Op woensdag 19 januari 2011 09:49 schreef Rossdale het volgende: Liz is gewoon een wandelende gamesencyclopedie :P
pi_88561573
Dat zal 'm zijn, dank je wel! En I can't :'(!
pi_88747159
quote:
10s.gif Op woensdag 10 november 2010 16:57 schreef Stofje het volgende:
Dat zal 'm zijn, dank je wel! En I can't :'(!
Welk spel was het :o
Op woensdag 20 mei 2020 20:27 schreef epicbeardman het volgende:
Ik kom terug in november wanneer Trump weer elected wordt hier speciaal voor jou.
pi_89132035
quote:
1s.gif Op donderdag 16 september 2010 14:40 schreef Robar het volgende:
Kun je hier ook vertellen wat voor type spel je graag zou willen spelen, zodat je daarop suggesties krijgt, of is daar een ander topic voor?:P
Dat vraag ik me ook af want ik heb Tombraider Underworld net uitgespeeld en zoek eigenlijk een soortgelijk spel, met wat actie maar ook behendigheid en af en toe wat denkwerk qua opdrachten/puzzels. Iemand raadde me Uncharted aan, maar als ik de demo's bekijk is het voornamelijk schietwerk. niet echt mijn ding.

iemand een suggestie?
Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!
pi_89328049
Ik zoek nog een spel van rond 2002 ofzo.
Je was een of andere vage krokodil/dinosaurus achtige die allemaal dingen moest doen.
Je had ook verschillende vijanden enzo waar je mee moest vechten enzo.
Het was op de PC
  dinsdag 30 november 2010 @ 09:19:18 #83
11577 lizardtattoo
consecotaleofoob
pi_89332113
Croc ? Is wel ietsjes ouder.
Liefhebber, verzamelaar en beta-tester van adventuregames.
Op woensdag 19 januari 2011 09:49 schreef Rossdale het volgende: Liz is gewoon een wandelende gamesencyclopedie :P
pi_89349511
Ja dat was hem! Bedankt!
pi_89366960
Hoe heet die game ook alweer, waarbij je een vos? (een laboratoriumdier iig) was, die vast zat aan een konijn? (een andere laboratoriumdier) waarmee je uit een onderzoekslab moest ontsnappen? En je kreeg punten voor alles wat je kapotsloeg. Ik weet de precieze inhoud neit meer, wel dat ik er erg veel plezier aan heb beleefd. Game heb ik gespeeld op de PS2!
Assassin stabs you in your back.
pi_89367297
Ah, al gevonden, "Whiplash" is het!
Assassin stabs you in your back.
pi_89553042
quote:
Op dinsdag 2 november 2010 16:21 schreef Melissie het volgende:
Oke ik zoek al ruim een jaar naar een spel die ik als kind op de pc gespeelt heb.

het is een soort indiana jones poppetjes die door een doolhof? loopt. Hierbij zijn verschillende hindernissen zoals pijltjes die op je afkomen. Wat ook in druk op mij heeft gemaakt is dat er spinnen inzitten (geen enge ofzo:P)

kan iemand mij helpen?
Ik weet precies welk spel je bedoeld maar weet de naam ook niet. Iemand? Het wordt trouwens van bovem gespeeld en is waarschijnlijk een dos game alhoewel ik dat niet zeker weet.
Terrorism is the poor mans war, war is the rich mans terrorism.
pi_89654088
Ik zoek echt super lang een spel. Het was een spel waarbij je je eigen strip kon maken. Je kon echt van alles erin gooien. De hoofdpersonages waren een Pinguïn, Krokodil, Muis, Kat? Er waren allemaal achtergronden die je kon kiezen (moeras, huiskamer) etc.

Het is zo'n kleine 20 jaar oud denk ik. Het was voor de PC, en als ik mij niet vergis was het ook Nederlandstalig (dat weet ik niet zeker meer)

[ Bericht 14% gewijzigd door Halve_Maen op 07-12-2010 22:25:22 ]
  dinsdag 7 december 2010 @ 23:14:20 #89
25865 Bill_E
vijf plus 98!
pi_89657654
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 december 2010 22:18 schreef Halve_Maen het volgende:
Ik zoek echt super lang een spel. Het was een spel waarbij je je eigen strip kon maken. Je kon echt van alles erin gooien. De hoofdpersonages waren een Pinguïn, Krokodil, Muis, Kat? Er waren allemaal achtergronden die je kon kiezen (moeras, huiskamer) etc.

Het is zo'n kleine 20 jaar oud denk ik. Het was voor de PC, en als ik mij niet vergis was het ook Nederlandstalig (dat weet ik niet zeker meer)
Ja die ken ik, hete die niet "cartoons" ?
pi_89658168
quote:
2s.gif Op dinsdag 7 december 2010 23:14 schreef Bill_E het volgende:

[..]

Ja die ken ik, hete die niet "cartoons" ?
Hmm. heb even gegoogled. Niks gevonden nog, naam zegt mij ook niet veel eigenlijk.
pi_89664182
ik zoek een spel, inmiddels denk ik rond de 15 jaar oud. het was (volgens mij) een dos spel op de PC. speelde het vroeger met mijn neef, het was een 2d adventure waar je meerder characters kon spelen, en multiplayer was mogelijk, dus samen op 1 toetsenbord. een aantal dingen die ik kan herinneren vijanden waren voornamelijk skeletten, en speeld volgens mij in een kasteel af, al weet ik dat niet zeker. Voor mij is dit spel een leuke herinnering van vroeger. het spel sloeg altijd op de haverklap vast, ik en mijn neef beide geen idee wat te doen, behalve alle knopjes op het toetsenbord in te drukken :').

Daarnaast zoek ik nog een spel waarbij je een hondje speelde, hij had een naam die inmiddels op het puntje van mn tong zit. de bedoeling was dat je brokjes moest verzamelen.

hopelijk weet iemand welke games dit zijn. alvast bedankt.

[ Bericht 0% gewijzigd door kneusje28 op 08-12-2010 08:24:21 ]
  vrijdag 10 december 2010 @ 12:11:05 #92
13921 BdR
nu ook in ultra-lowres!
pi_89757931
@kneusje28:
Die eerste omschrijving komt in dit topic vaker voorbij, klinkt als Gauntlet

Dat tweede spel met een hond, geen idee, misschien Doofus of Cool Coyote?
tv not rot brain..
Life is something to do when you can't get to sleep..
The snoozebar.. cause there's nothing like starting the day with a little procrastination
  vrijdag 10 december 2010 @ 12:19:55 #93
13921 BdR
nu ook in ultra-lowres!
pi_89758298
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 december 2010 22:18 schreef Halve_Maen het volgende:

Dat was niet "Cartoons", maar Cartooners :)
tv not rot brain..
The snoozebar.. cause there's nothing like starting the day with a little procrastination
pi_89763924
alle 3 de games zijn niet de games welke ik bedoel.
eerste game had een 4tal personages. volgens mij een magier een zwaardvechter en nog 2 gasten.

2de game herinner ik me nog 1 scene waarbij je sneller dan de computer botjes moest ophalen.
  vrijdag 10 december 2010 @ 15:15:50 #95
13921 BdR
nu ook in ultra-lowres!
pi_89765037
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 december 2010 14:49 schreef kneusje28 het volgende:
2de game herinner ik me nog 1 scene waarbij je sneller dan de computer botjes moest ophalen.
P.A.W.S. – Personal Automated Wagging System ?

tv not rot brain..
pi_89773048
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 december 2010 12:19 schreef BdR het volgende:

[..]

Dat was niet "Cartoons", maar Cartooners :)
Deze is het helaas niet. Bedankt voor het opzoeken. Het lijkt precies op mijn beschrijving inderdaad maar het is niet degene die ik zoek.

Volgens mij heette het ook iets met strip ofzo? Een spel waar je je eigen stripverhaaltje kon maken. Wij hadden het zelfs op de computer op school staan.
pi_89898188
Ik zoek een spel wat ik volgens mij ongeveer 9 jaar geleden (2001) speelde op de PC. Het was een soort van point & click puzzle achtig spel, waarbij je onder andere kamers doorging en daar objecten kon aanklikken (vage beschrijving, maar meer kan ik me echt niet herinneren). Ik speelde het sowieso in het Nederlands maar weet niet of het ook in andere talen speelbaar was. Volgens mij vond het hele spel in een "binnen" omgeving (dus overdekt) plaats, maar misschien ben ik nooit zo ver gekomen.

Ik denk ook dat je je niet vrij kon bewegen maar het spel opgebouwd was uit "stills" zoals bij Myst.

--------------------------------------

En ik zoek een ander spel, ook voor de PC, wat ik speelde rond 2003. Het was weer een soort van puzzle-game, met ik dacht een soort van schuine camera van bovenaf. Ik denk dat het gericht was op (wat oudere) kinderen. Er kwamen veel robots in het spel voor, het zou best kunnen dat je er zelf ook eentje bestuurde. Ik weet nog dat een van de eerste levels op een soort van strand plaatsvond en daar ook een soort van (volley)balspel was. Later was er een level met een soort van inca-omgeving.

[ Bericht 13% gewijzigd door Thas op 13-12-2010 22:59:09 ]
Özil | Ki SY| Son HM| Lee SW| Taeguk Warriors|
pi_90261890
Ik zoek diverse spellen van vroeger..

de eerste twee zijn uit het tijdperk dat je nog spelletjes voor de pc op een soort van casette bandjes had..

In nummer 1 was je een soort van astronaut die steeds 3 delen van zijn ruimtepak bij elkaar moest sprokkelen voordat je door kon vliegen naar het volgende level.

Van nummer 2 weet ik alleen nog maar dat het van dezelfde tijd/systeem is en dat het iets met koekjes in een keuken was (mogelijk zat cookie ook in de titel).

De derde staat los van dit verhaal want is al wel weer van een aantal jaar later.
Het spel was in volledig kleur, vga of svga en was een platformer met een oermannetje, die ook af-en-toe met een knuppel kon slaan, en hier en daar zich ook kon verschuilen in grotten.
Verder weet ik geen details meer, behalve dat ik het er destijds super mooi uit vond zien :')

Alvast bedankt!
pi_90299989
Ik zoek een computerspel wat ik vroeger bij een vriendin altijd speelde, zo'n 10-13 jaar geleden.
Het is een platform-spel met rode baksteentjes, en je moest met je poppetje van de ene naar de andere kant van het scherm (en soms nog verder naar rechts). Ondertussen moest je lichtblauwe diamanten pakken. Dan had je het level gehaald.

Het eerste level had alleen maar steentjes, maar later kreeg je te maken met vuurzeeën en spinnen.
Je speelt het met de pijltjestoetsen (ik weet niet meer of je ook kon schieten).
Wat telkens in mij opkomt is 'David', maar het kan dus ook iets heel anders zijn!

Wie helpt mij?
  woensdag 22 december 2010 @ 18:59:30 #100
27619 victorinox
Big, fuck-off shiny ones
pi_90300814
quote:
1s.gif Op woensdag 22 december 2010 18:40 schreef loveyoutothemoon het volgende:
Ik zoek een computerspel wat ik vroeger bij een vriendin altijd speelde, zo'n 10-13 jaar geleden.
Het is een platform-spel met rode baksteentjes, en je moest met je poppetje van de ene naar de andere kant van het scherm (en soms nog verder naar rechts). Ondertussen moest je lichtblauwe diamanten pakken. Dan had je het level gehaald.

Het eerste level had alleen maar steentjes, maar later kreeg je te maken met vuurzeeën en spinnen.
Je speelt het met de pijltjestoetsen (ik weet niet meer of je ook kon schieten).
Wat telkens in mij opkomt is 'David', maar het kan dus ook iets heel anders zijn!

Wie helpt mij?
Boulder Dash?

The thoughts of others screech at them like the forced laughs of a billion art house movie patrons.
IMDb Vote History
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')