Nee, en Descent is het ook niet. Nee het staat me helder voor ogen. Je ziet je vliegtuig van achter, is een soort van 3d, je vliegt over een sneeuw wereld en je schiet groene lasers.quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 21:47 schreef bloempjuh het volgende:
[..]
Starfighter 3000?
Https://shorturl.at/7gVSp
Het lijkt er wel op, het is wel die playstyle ja maar starfighter was gewoon de titel niet. Het is niet die 'ja dat is m!' titel.quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 21:47 schreef bloempjuh het volgende:
[..]
Starfighter 3000?
https://shorturl.at/7gVSp
Terminal Velocity?quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 20:56 schreef CoolGuy het volgende:
Ik zoek de titel van een game uit de goede oude DOS tijd. Het was een flight-shooter waarbij je je vliegtuigje van achteren zag, dus niét van boven. Je schoot groene lasers, en in het level dat ik me herinner, wat volgens mij ook het eerste level was, kon je gewoon free roamen maar je vloog boven een winter landschap.
ik kan niet uitstaan dat ik niet meer op de naam kan komen, dus ik probeer het hier maar.
Terminal Velocityquote:Op zondag 27 oktober 2024 08:59 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Terminal Velocity?
Bekijk deze YouTube-video
Ik kan me alleen het 3rd person standpunt niet herinneren.
Sandwarriors?quote:Op zondag 28 september 2025 13:03 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Intussen herinner ik me dat ik op zoek was naar een spel, het is van ergens begin 2000 denk ik, stond voor zover ik me kan herinneren op een Twilight cd (of iets soortgelijks), was dus voor de PC, en het was een shooter waarin je als een van de Egyptische goden kon spelen. Er waren volgens mij powerups te vinden en de mappen waren zo groot dat het even duurde voordat je een (computergestuurd) tegenstander vond
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op zondag 28 september 2025 13:03 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Intussen herinner ik me dat ik op zoek was naar een spel, het is van ergens begin 2000 denk ik, stond voor zover ik me kan herinneren op een Twilight cd (of iets soortgelijks), was dus voor de PC, en het was een shooter waarin je als een van de Egyptische goden kon spelen. Er waren volgens mij powerups te vinden en de mappen waren zo groot dat het even duurde voordat je een (computergestuurd) tegenstander vond
Helaas, ziet er niet bekend uit. Het is echt meer een game á la Unreal Tournament.quote:
Powerslave?quote:Op zondag 28 september 2025 13:03 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ook nog gedaanquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |