Ik speel liever iets leuks; dan met allemaal cijfers enz bleh.quote:Op zaterdag 25 september 2010 14:03 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
FM is alleen voor de echte kenners. Voor oppertactici en strategische meesterbreinen.
Allemaal cijfers enz. blehquote:Op zaterdag 25 september 2010 14:05 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Ik speel liever iets leuks; dan met allemaal cijfers enz bleh.
God hoe heette deze? Ik wil hem weer spelenquote:Op zaterdag 25 september 2010 14:05 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Ik speel liever iets leuks; dan met allemaal cijfers enz bleh.
Die WK cartoony actige game uit 98 ofzo was altijd wel vet. Dat je ook gesprekken als bondscoach moest houden en wat je dan zei kwam in de krant
Gaat hij weer met z'n jasje gooien wanneer het ff tegenzit.quote:
De overname was niet doorgegaan en Hansie zit inmiddels bij Spakenburg waar hij fier aan kop gaat in de Topklasse Zaterdagquote:Op zaterdag 25 september 2010 14:08 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Gaat hij weer met z'n jasje gooien wanneer het ff tegenzit.
Die ene tut gevolgd die ik gepost had, was het wat?quote:Op zaterdag 25 september 2010 13:52 schreef Chriz2k het volgende:
Gisteren met z'n allen die Skittles Wodka lopen drinken, ballin'!
baasquote:Op zaterdag 25 september 2010 14:08 schreef Chriz2k het volgende:
Ik ga in December met een groep chicks naar Dirty Dutch; gay of baas?
Ja, alleen in die tutorial stond dat het superzoet was, maar dat was bij ons niet zo. Wel heel lekker, zo'n zoete nasmaak van Skittlesquote:Op zaterdag 25 september 2010 14:09 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Die ene tut gevolgd die ik gepost had, was het wat?
Voor ik een mening kan geven heb ik ondersteunend beeldmateriaal nodig.quote:Op zaterdag 25 september 2010 14:08 schreef Chriz2k het volgende:
Ik ga in December met een groep chicks naar Dirty Dutch; gay of baas?
Binnenkort ook eens proberen, heb je 't linkje nog?quote:Op zaterdag 25 september 2010 14:12 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Ja, alleen in die tutorial stond dat het superzoet was, maar dat was bij ons niet zo. Wel heel lekker, zo'n zoete nasmaak van Skittles!
Too old man, too old.quote:Op zaterdag 25 september 2010 14:12 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Voor ik een mening kan geven heb ik ondersteunend beeldmateriaal nodig.
Ja wat was datquote:Op zaterdag 25 september 2010 14:18 schreef LudoSanders het volgende:
Die pick-up line van Jokertje "Hey, alles goed? Heb je ook wel eens problemen?" lijkt mij niet het gewenste resultaat opleveren trouwens. Maar het proberen waard.
Die gastquote:Op zaterdag 25 september 2010 14:18 schreef LudoSanders het volgende:
Die pick-up line van Jokertje "Hey, alles goed? Heb je ook wel eens problemen?" lijkt mij niet het gewenste resultaat opleveren trouwens. Maar het proberen waard.
Is gewoon stiekem een heel verlegen jongetje, Chriz. Het zou me dan ook niets verbazen als hij nog gewoon maagd is.quote:Op zaterdag 25 september 2010 14:19 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Die gast.
Zo die ochtend erna awkard naast die meisjes zitten en na een minuut ''Dus, gaan jullie weer op stap vanavond?'' eruit weten te persen!
Hebben jullie gisteren take me out gezien?quote:Op zaterdag 25 september 2010 14:19 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Die gast.
Zo die ochtend erna awkard naast die meisjes zitten en na een minuut ''Dus, gaan jullie weer op stap vanavond?'' eruit weten te persen!
Volgens mij heeft hij ook best een klein piemeltje, no homo.quote:Op zaterdag 25 september 2010 14:21 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Is gewoon stiekem een heel verlegen jongetje, Chriz. Het zou me dan ook niets verbazen als hij nog gewoon maagd is.
Wat is z'n nickname op FOK?quote:Op zaterdag 25 september 2010 14:23 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Hebben jullie gisteren take me out gezien?
Daar was een gast die was zó zenuwachtig dat was gewoon niet meer leuk.
Ook toen hij was weggedrukt: "ja wat vond je der van" "ja ging wel"... "ging wel"..
Voorderest kreeg hij er niks uit![]()
Was echt zielig; gooi dan een halve fles bacardi achterover voordat je gaat ofzo
Hij had er ook nog wel een stuk of 6 over in het begin... gaat hij over LARP lullen. En een gevecht van hem met LARP laten zien.. zo van gast nu gooi je wel heel erg je eigen ramen in![]()
Ik vind het spannend om je te prikkelenquote:Op zaterdag 25 september 2010 14:27 schreef Skylark. het volgende:
[ afbeelding ]
Die gele lijkt op limoncello. Ik ga dit zeker een keer uitproberen
.
En Chriz2000, wat zit je als een malle te disrespecten.
Geen idee; misschien kent chipszak hemquote:Op zaterdag 25 september 2010 14:28 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Volgens mij heeft hij ook best een klein piemeltje, no homo.
[..]
Wat is z'n nickname op FOK?
Roos.quote:Op zaterdag 25 september 2010 14:29 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Ik vind het spannend om je te prikkelen.
Ya, ik zag het net.quote:Op zaterdag 25 september 2010 14:33 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Had je je fotoboek al gecheckt, papi?
Waarom heb je de gewenste tijd dan niet 2 uur eerder gedaan?quote:Op zaterdag 25 september 2010 14:38 schreef Skylark. het volgende:
Waarom wist ik vantevoren dat m'n vrienden allemaal 2 uur later dan de gewenste tijd op mijn verjaardag zouden komen?
Omdat ze anders 4 uur later waren geweest. 5-6 uur is altijd lastig. Daarom vind ik het niet zo erg. Dan ga ik in m'n 1je op m'n verjaardag aan de sterke drank, als een echte lonely trampquote:Op zaterdag 25 september 2010 14:40 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Waarom heb je de gewenste tijd dan niet 2 uur eerder gedaan?
Ja we gaan allemaal naar de kermis.quote:
Woensdag officieel, maar ik vier het vandaag.quote:
Wat is dat ook voor kuttijdquote:Op zaterdag 25 september 2010 14:42 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Omdat ze anders 4 uur later waren geweest. 5-6 uur is altijd lastig. Daarom vind ik het niet zo erg. Dan ga ik in m'n 1je op m'n verjaardag aan de sterke drank, als een echte lonely tramp.
Eten, indrinken en vroeg naar de kermis.quote:Op zaterdag 25 september 2010 14:45 schreef Sok. het volgende:
[..]
Wat is dat ook voor kuttijdOf ging je bierbequen?
Patat met appelmoes, of pannenkoeken?quote:Op zaterdag 25 september 2010 14:45 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Eten, indrinken en vroeg naar de kermis.
Oké, dan feliciteer ik je tegen die tijd wel.quote:Op zaterdag 25 september 2010 14:44 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Woensdag officieel, maar ik vier het vandaag.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |