Haha ik zag het vanmorgen in mn verzonden berichten. Ik moest buiten wachten op homies en toen heb ik mijn halve lijst gesmst waaronder jij. (mijn lijst bestaat uit 2 mensen)quote:Op zaterdag 25 september 2010 13:19 schreef Skylark. het volgende:
Mensen die mijn 2x achter elkaar smsen is NO-policy niet kennen.
Wut?quote:Op zaterdag 25 september 2010 13:19 schreef Skylark. het volgende:
Mensen die mijn 2x achter elkaar smsen is NO-policy niet kennen.
Ik was in slaap gevallen na jouw 2equote:Op zaterdag 25 september 2010 13:20 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Haha ik zag het vanmorgen in mn verzonden berichten. Ik moest buiten wachten op homies en toen heb ik mijn halve lijst gesmst waaronder jij. (mijn lijst bestaat uit 2 mensen)
Ik sms niet 2x achter elkaar zonder iets terug te krijgen.quote:Op zaterdag 25 september 2010 13:20 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Wut?
2x achter elkaar smsen is No.
Ik snap hem niet
Doe eens normaal man :S :Squote:Op zaterdag 25 september 2010 13:21 schreef tliciouz het volgende:
Ik moet tot 4 uur wachten. Verveel me de kanker.
Dat is vervelend. Waar wacht je op?quote:Op zaterdag 25 september 2010 13:21 schreef tliciouz het volgende:
Ik moet tot 4 uur wachten. Verveel me de kanker.
owkee.quote:Op zaterdag 25 september 2010 13:21 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ik sms niet 2x achter elkaar zonder iets terug te krijgen.
Chelsea.quote:Op zaterdag 25 september 2010 13:22 schreef Otis2.0 het volgende:
Een middenveld met Ramires, Mikel en Essien![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Een middenveld met Claudio Gloria, Ignazio Pasqui, Raül Pelliser, Helge Mandler en Vaçlav Burkon.quote:Op zaterdag 25 september 2010 13:22 schreef Otis2.0 het volgende:
Een middenveld met Ramires, Mikel en Essien![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Een vijfmansmiddenveldquote:Op zaterdag 25 september 2010 13:24 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Een middenveld met Claudio Gloria, Ignazio Pasqui, Raül Pelliser, Helge Mandler en Vaçlav Burkon.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Tot mijn vriendje en zijn broer en zijn papa die dit weekend in NL is me op komen halen.quote:Op zaterdag 25 september 2010 13:22 schreef McFearless het volgende:
[..]
Dat is vervelend. Waar wacht je op?
3-5-2 vriendje. Faasse, Elshot en Castelo rooien het achterin wel.quote:
Mastrubeer er even twee uurtjes op los dan.quote:Op zaterdag 25 september 2010 13:25 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Tot mijn vriendje en zijn broer en zijn papa die dit weekend in NL is me op komen halen.Ik haat het om te wachten voel me dan zo onrustig.
Northampton had gewoon geluk.quote:Op zaterdag 25 september 2010 13:26 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Haha ik was al even bang dat je voor Liverpool was zoals al die rukkers![]()
.
2 uur gaat niet werken, van die foto's van Sky kom ik kei snel klaar.quote:Op zaterdag 25 september 2010 13:26 schreef McFearless het volgende:
[..]
Mastrubeer er even twee uurtjes op los dan.
En runner-up tegen nr 3.quote:Op zaterdag 25 september 2010 13:26 schreef Sok. het volgende:
Spannende wedstrijd vanavond
Landskampioen vs koploper.
het draait op zo ongeveer elke smartphonequote:Op zaterdag 25 september 2010 13:23 schreef MouzurX het volgende:
[..]
owkee.
beetje raar ook om te doen.
Trouwens: leuk hoor dat ping op android, alleen maar 1 maat van me hier in tilburg heeft een mobiel waar die mee kan pingenNog niet echt nuttig dus
Allemaal geen smartphonequote:Op zaterdag 25 september 2010 13:37 schreef Salatrel het volgende:
[..]
het draait op zo ongeveer elke smartphonewat voor faalhazen heb jij in je vriendengroep.
Hoe ist hier dan u_uquote:
Niet op Windows mobilequote:Op zaterdag 25 september 2010 13:37 schreef Salatrel het volgende:
[..]
het draait op zo ongeveer elke smartphonewat voor faalhazen heb jij in je vriendengroep.
Heerlijk idd.. Ik ga er es goed van genietenquote:
Gisteren was ik met zo'n gast die vandaag jarig is. Dus om 0:00 zet hij ineens de hele tafel vol met whisky, baasquote:Op zaterdag 25 september 2010 13:52 schreef Chriz2k het volgende:
Gisteren met z'n allen die Skittles Wodka lopen drinken, ballin'!
quote:Op zaterdag 25 september 2010 13:53 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Gisteren was ik met zo'n gast die vandaag jarig is. Dus om 0:00 zet hij ineens de hele tafel vol met whisky, baas!
Welk spel?quote:Op zaterdag 25 september 2010 13:57 schreef Otis2.0 het volgende:
Ik heb zojuist deze mannen naar de Jupiler League gebracht. Slechts een stapje verder in mijn weg naar totale dominantie in Nederland en Europa. VV Baronie!
[ afbeelding ]
FM is alleen voor de echte kenners. Voor oppertactici en strategische meesterbreinen.quote:Op zaterdag 25 september 2010 14:02 schreef MouzurX het volgende:
Ik had 2 minuten zo van: hey ja ik heb eig wel zin in een voetbalgame.
Maar nu zo van: mehh
Hoezo, Skylark speelt het ook.quote:Op zaterdag 25 september 2010 14:03 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
FM is alleen voor de echte kenners. Voor oppertactici en strategische meesterbreinen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |