Probeer anders evenquote:Op maandag 30 augustus 2010 22:48 schreef Bill_E het volgende:
ik zoek een flash game. Simpel spelletje waar je een hindernis baan hebt, en een budget .
Met dat buget kun je onderdelen kopen om een soort van wagentje in elkaar te bouwen.
De bouwstenen bestaan uit wielen motoren cilinders planken assen enz enz enz. De obstakels worden steeds moeilijker per level.. Grafisch niets bijzonders maar erg vermakelijk. 2D spel, via zijaanzicht.
Ik krijg hem maar niet gevonden.
Klinkt als Luciferen --> http://nl.wikipedia.org/wiki/Chinees_poepenquote:Op zondag 12 september 2010 10:46 schreef Cornelis83 het volgende:
Ik zoek een spel dat geen computer spel is, maar een kaartspel
Is idd een leuk spelletje , speel hem zelf ook vaak.quote:Op maandag 30 augustus 2010 22:48 schreef Bill_E het volgende:
ik zoek een flash game. Simpel spelletje waar je een hindernis baan hebt, en een budget .
Met dat buget kun je onderdelen kopen om een soort van wagentje in elkaar te bouwen.
De bouwstenen bestaan uit wielen motoren cilinders planken assen enz enz enz. De obstakels worden steeds moeilijker per level.. Grafisch niets bijzonders maar erg vermakelijk. 2D spel, via zijaanzicht.
Ik krijg hem maar niet gevonden.
Tja volgens mij was het een first person shooter ergens uit de periode 1995 daaromtrent. Ik dacht in eerste instantie Descent maar daar kan ik geen geluidsfragmenten meer van vinden. In die tijd speelde ik ook belachelijk veel PC spelletjes door elkaar.quote:Op donderdag 16 september 2010 11:11 schreef RTB het volgende:
En je weet helemaal niks meer over het spel zelf? Wat voor type spel het was, wat voor console/handheld etc?
Forsaken?quote:Op donderdag 16 september 2010 16:54 schreef Deetch het volgende:
[..]
Tja volgens mij was het een first person shooter ergens uit de periode 1995 daaromtrent. Ik dacht in eerste instantie Descent maar daar kan ik geen geluidsfragmenten meer van vinden. In die tijd speelde ik ook belachelijk veel PC spelletjes door elkaar.
Het zou ook nog doom kunnen zijn maar dan een mappack ofzo.
http://en.wikipedia.org/wiki/Total_Annihilationquote:Op vrijdag 24 september 2010 21:58 schreef Hippie15 het volgende:
Eej, ik zoek een game die heel erg op Age Of Empires lijkt.
In het spel zijn alleen robots i.p.v mensen.
Je begint het spel met een 1 hoofdrobot die dus een een vliegtuigbasis kan maken een basis voor tanken enz. en nog andere gevechts robots.
Door bomen enz. te kappen kun je dus energie krijgen waardoor je weer die dingen weer kunt maken.
Er zijn maximaal 3 vijanden waarmee je kunt vechten, op het gegeven moment komen ze ook naar je toe om te vechten.
Het principe lijkt dus eigenlijk heel erg op Age Of Empires, alleen dus door robots gespeeld.
Ik speelde hem vroeger op de PC.
Ja die zocht ik, Total Annihilation, bedankt.quote:Op zaterdag 25 september 2010 10:57 schreef RTB het volgende:
[..]
http://en.wikipedia.org/wiki/Total_Annihilation
quote:Op zaterdag 25 september 2010 14:05 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Ik speel liever iets leuks; dan met allemaal cijfers enz bleh.
Die WK cartoony actige game uit 98 ofzo was altijd wel vet. Dat je ook gesprekken als bondscoach moest houden en wat je dan zei kwam in de krant
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |