Een van de redenen dat ik dit jaar te laat was met mijn kaartje kopen was omdat ik wachtte tot mijn vrienden een kaartje hadden.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 10:55 schreef Albert86 het volgende:
Ik was ook graag weer eens naar LL gegaan, maar ik heb besloten dat ik volgend jaar bij de eersten ben met het kopen van een ticket. Ga sowieso heen, ongeacht de line-up
Hoezo had je dan niet dit jaar gewoon gezegt, wie gaat er mee? Mooi, ik haal dan zoveel kaartjes, betalen aub.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 12:31 schreef RedGuy het volgende:
[..]
Een van de redenen dat ik dit jaar te laat was met mijn kaartje kopen was omdat ik wachtte tot mijn vrienden een kaartje hadden.
Volgend jaar op de 1e dag haal ik er gewoon 6 in 1 keer, dan weet ik zeker dat iedereen er bij is, en die kaarten raak je anders ook wel kwijt.
Echt een major baalmoment dat ik nu thuis zit en niet een of ander vuilnisgevecht op de camping aan het houden ben..
Omdat ik dit jaar op dat moment niet zoveel geld had te besteden.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 12:37 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Hoezo had je dan niet dit jaar gewoon gezegt, wie gaat er mee? Mooi, ik haal dan zoveel kaartjes, betalen aub.
Dan is het lullig jaquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 12:39 schreef RedGuy het volgende:
[..]
Omdat ik dit jaar op dat moment niet zoveel geld had te besteden.
Die gast mist echt wat originaliteit. Middelmatig is ie.quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 00:41 schreef kikoooooo het volgende:
Travis Barker keeeeeeeeeenker wat een drummer
quote:Op maandag 23 augustus 2010 12:15 schreef crossover het volgende:
[..]
Die gast mist echt wat originaliteit. Middelmatig is ie.
Volgens mij stond jij vlakbij mij met And So I Watch You From Afar, je had een gesprek met een jongen met een baardquote:Op maandag 23 augustus 2010 12:55 schreef julian6 het volgende:
Lowlands was ontzettend geweldig! Ben helemaal dood nu.. heerlijk gespaced vannacht tot een uur of 8. Nu slapen!![]()
Ik mistte de stagedive van Yannisquote:Op maandag 23 augustus 2010 17:21 schreef CeesDelarge het volgende:
FOALS
Dit was de 6e keer dat ik ze zag en ook het beste. over 2 jaar graag in de grolsch!
props voor het meisje met piratenhaarband die evenals ik helemaal in de muziek opging zo hoort het!
verder waren Fools Gold, LCD Soundsystem, The XX,Major Lazer ook echt ontzettend goed.
Dat moet iemand anders zijn geweest, want ik was daar nietquote:Op maandag 23 augustus 2010 13:11 schreef frame-saw het volgende:
[..]
Volgens mij stond jij vlakbij mij met And So I Watch You From Afar, je had een gesprek met een jongen met een baardEn het deed me raar genoeg aan jou denken.
En nu heb ik fucking hallucinaties van het slaaptekort
Hoezo kan ik me dit niet herinneren? Ik was er toch echt de hele tijd bij.quote:Op maandag 23 augustus 2010 17:29 schreef Haunter het volgende:
[..]
Ik mistte de stagedive van Yannis
quote:Op maandag 23 augustus 2010 18:17 schreef julian6 het volgende:
Geweldige sfeer hangt er in de groove tube trouwens; heb me daar gister zeker 2 en een half uur vermaakt
En de drum n bass vrijdagnacht in de Bravoecht zo lekker om non-stop een keiharde bass te voelen. Sowieso geweldig geluid daar
![]()
Ik denk dat het de sate van de Surinamer bij het meer was. Ik voel me nu nog steeds kut tot en met, maar nu kan ik iets binnenhouden. Het was echt klote.quote:Op maandag 23 augustus 2010 19:55 schreef SpauldingPF het volgende:
Zonde, eigen eten of daar opgelopen ? Altijd een shotje sterke drank na eten nemen, doodt meteen de bacterien
Kut zeg. En sorry dat ik niet bij de meet was als jij er wel was. Ik was ehhh..in kennelijke staat.quote:Op maandag 23 augustus 2010 19:57 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Ik denk dat het de sate van de Surinamer bij het meer was. Ik voel me nu nog steeds kut tot en met, maar nu kan ik iets binnenhouden. Het was echt klote.
Rond een uur of tien op zaterdag naar EHBO gelopen/gesleurd, daar neergekwakt, niet geslapen, 's morgens om zeven uur weer richting tent, nog steeds aan het kotsen, om negen uur spullen gepakt
Ik heb gemist:
Mount Kimbie, Hudson Mohawke, Gonjasufi, Kees en nog zoveel meer. Baal echt als een modderfokker.
Ja, ik teer nu op de moshpit momenten bij Magnetic Man. De liefde voor de security meneren die mijn tas lekker achter het hek hielden. Volgend jaar ga ik mezelf gvd waarmaken. Voor mijn gevoel voelt het nu niet af. Wat was het beste optreden voor je?quote:Op maandag 23 augustus 2010 20:03 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Kut zeg. En sorry dat ik niet bij de meet was als jij er wel was. Ik was ehhh..in kennelijke staat.
Jajoh, volgend jaar wordt toch veel vetter dan dit jaar!quote:Op maandag 23 augustus 2010 20:06 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Ja, ik teer nu op de moshpit momenten bij Magnetic Man. De liefde voor de security meneren die mijn tas lekker achter het hek hielden. Volgend jaar ga ik mezelf gvd waarmaken. Voor mijn gevoel voelt het nu niet af. Wat was het beste optreden voor je?
Knettersquote:Op maandag 23 augustus 2010 20:16 schreef friekin_ het volgende:
Trouwens ook tering veel wespen. 1 van de mensen uit de groep werd gestoken tijdens het eten. Resultaat?
[ afbeelding ]
Moesten daarvoor ook al naar de ehbo
Nogal!quote:Op maandag 23 augustus 2010 20:37 schreef frame-saw het volgende:
Wow die lip!
Hebben jullie ook zo'n moeite met aanpassen aan het 'echte' leven? Kwam er net een leuk liedje op de supermarktradio, sta ik bijna weer uit m'n dak te gaan
Hawtin was ZOOOOO geniaal. Echt heerlijkquote:
Komt amper boven het regengekletter op je tent uit hoor.quote:Op maandag 23 augustus 2010 21:01 schreef julian6 het volgende:
24 uurs tent maandagochtend tussen 5 en 8![]()
jullie zullen wel wakker hebben gelegen van die bass die daar vandaan kwam
zeker maker van de lowlands sitequote:Op maandag 23 augustus 2010 15:55 schreef Haunter het volgende:
Weet iemand hoe je in vredesnaam naar de volgende pagina van nieuws kunt gaan op de 3voor12 Lowlands page? Het lijkt wel alsof ze die site elk jaar onoverzichtelijker maken.
ik ben zelf een meisje, maar fuck, ik merkte het zelf ook. elke dag wel stuk of 50 meisjes waarvan ik dacht wow, wat een mooi chickquote:Op maandag 23 augustus 2010 22:06 schreef julian6 het volgende:
Iets anders dat mij dit jaar itt vorig jaar is opgevallen is het enorme aantal mooie damesHet viel mij vorig jaar nauwelijks op maar van sommige exemplaren kreeg ik het dit jaar wel erg warm
![]()
Eens.quote:Op maandag 23 augustus 2010 22:10 schreef zonisdegod het volgende:
[..]
ik ben zelf een meisje, maar fuck, ik merkte het zelf ook. elke dag wel stuk of 50 meisjes waarvan ik dacht wow, wat een mooi chick![]()
You're one to talkquote:Op maandag 23 augustus 2010 22:09 schreef vogelkooi het volgende:
Vond het net een streepjescode. zoveel streepjes je wordt er niet goed van, verder heb je gelijk
24 uurs tent vond ik dus echt helemaal niks, ook overdreven druk op donderdagnacht en zaterdagochtend in ieder gevalquote:Op maandag 23 augustus 2010 21:01 schreef julian6 het volgende:
Sowieso alle nachten in de bravo![]()
![]()
![]()
Groove tube![]()
X-Ray![]()
jullie zullen wel wakker hebben gelegen van die bass die daar vandaan kwam
enig minpunt aan Lowlands vind ik dat het te vroeg stopt naar mijn mening. Het zou gewoon tot mintens 6 uur door moeten gaan. Liefst tot 7 uur natuurlijk. Voelt echt als zo'n anti-climax dan als de muziek opeens stopt en de lichten aangaan terwijl je er net zo lekker inzit.
Ik ben alleen op maandagochtend geweest, op donderdag ook even wezen kijken maar vond ik het ook veels te druk. Maar maandagochtend was precies goedquote:Op maandag 23 augustus 2010 22:19 schreef JopJuh het volgende:
[..]
24 uurs tent vond ik dus echt helemaal niks, ook overdreven druk op donderdagnacht en zaterdagochtend in ieder geval![]()
Eigenlijk had hij op dat plateautje veel verder/hoger moeten gaan. Hoorde zelfs dat de bedoeling was dat hij over de kop had moeten gaan, maar dat het ding kapot was. Vandaar dat ie ook zo vloektequote:Op maandag 23 augustus 2010 22:27 schreef JopJuh het volgende:
Owja de drum / dubstep achtige solo van Travis wat was dat vet na die paar minuten dat het doek naar beneden was geweest was dat geloof ik.
Douche was om half 4 oid prima te doenquote:Op maandag 23 augustus 2010 22:41 schreef julian6 het volgende:
Verder kan ik echt weinig minpunten over de editie bedenken. De douches wellicht, waar je 2,50 mocht betalen na een halfuur in de rij gestaan te hebben en vervolgens onder een lauw straaltje zonder druk mocht. Heb de rest vd dagen maar gewoon mn kop onder de kraan gezet.
ja hij ging kapotquote:Op maandag 23 augustus 2010 22:45 schreef markoning het volgende:
[..]
Eigenlijk had hij op dat plateautje veel verder/hoger moeten gaan. Hoorde zelfs dat de bedoeling was dat hij over de kop had moeten gaan, maar dat het ding kapot was. Vandaar dat ie ook zo vloekte
Dit was de bedoeling:quote:Op maandag 23 augustus 2010 22:45 schreef markoning het volgende:
[..]
Eigenlijk had hij op dat plateautje veel verder/hoger moeten gaan. Hoorde zelfs dat de bedoeling was dat hij over de kop had moeten gaan, maar dat het ding kapot was. Vandaar dat ie ook zo vloekte
Gave fotostream! Geeft een goed beeld van hoe het wasquote:Op maandag 23 augustus 2010 23:14 schreef vault_tec het volgende:
http://www.flickr.com/photos/3fm/4916766738/in/photostream/
Ik zag 'm op de site van 3fm, dat onderschrift is hilarischquote:Op maandag 23 augustus 2010 23:14 schreef vault_tec het volgende:
http://www.flickr.com/photos/3fm/4916766738/in/photostream/
Maandagochtend 7 uur ook. Echter douche ik het liefst na het wakker worden.quote:Op maandag 23 augustus 2010 22:45 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Douche was om half 4 oid prima te doenZelfs voor mij als vrouw zijnde
Wat een mongool ben jij dan ga je toch gewoon met het OV terug?quote:Op maandag 23 augustus 2010 15:41 schreef SpauldingPF het volgende:
Ik moest vannacht terugrijden, na een tijdje bij kees te hebben gestaan, ik kan je wel vertellen dat het geen succes was, bijna een paar keer verongelukt omdat ik in slaap viel achter het stuur.
Het was een oase van schoonheden, ongelofelijk. Echt alle mannen in onze groep waren zeer zwaar onder de indruk!quote:Op maandag 23 augustus 2010 22:06 schreef julian6 het volgende:
Iets anders dat mij dit jaar itt vorig jaar is opgevallen is het enorme aantal mooie damesHet viel mij vorig jaar nauwelijks op maar van sommige exemplaren kreeg ik het dit jaar wel erg warm
![]()
Inderdaad!!!quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 08:44 schreef pietpiraat88 het volgende:
[..]
Wat een mongool ben jij dan ga je toch gewoon met het OV terug?
Het voelt gek om nog in dit topic te posten "het is begonnen!" maar ja deze moet ook volquote:Op maandag 23 augustus 2010 23:09 schreef MaJo het volgende:
Zo, de zesde keer Lowlands was weer top!
Mijn hoogtepunten:
Mumford and Sons,9,5
wow wat een kippenveltrip, werkelijk het hele optreden door!
(...)
Queens of the Stone Age, 9
retestrakke show.
(...)
Wij werden gisterochtend om elf uur al van de camping gejaagdquote:Op maandag 23 augustus 2010 20:08 schreef kciR het volgende:
Vonden jullie trouwens ook dat die security dit jaar veel feller was dat afgelopen jaren?
Ik werd vanmiddag met mijn vriendin om half 1 door 5 man van de camping afgeschreeuwd, terwijl alles ingepakt stond en we haar telefoon kwijt waren en even goed keken of die echt niet op de grond lag (bleek thuis in de tent te zitten).
Maar het echte dieptepunt: Dat mijn vriendin (19) haar id moest laten zien toen we de beugelbar in wouden gaan. Echt wtf! Je hebt toch een zwart bandje, wat is daar anders het nut van!
Dude een maat van mij moest ze id laten zien bij de beugelbar en kwam er niet in omdat hij 17 was, staat gewoon in de regels dat de beugelbar 18+ isquote:Op maandag 23 augustus 2010 20:08 schreef kciR het volgende:
Vonden jullie trouwens ook dat die security dit jaar veel feller was dat afgelopen jaren?
Ik werd vanmiddag met mijn vriendin om half 1 door 5 man van de camping afgeschreeuwd, terwijl alles ingepakt stond en we haar telefoon kwijt waren en even goed keken of die echt niet op de grond lag (bleek thuis in de tent te zitten).
Maar het echte dieptepunt: Dat mijn vriendin (19) haar id moest laten zien toen we de beugelbar in wouden gaan. Echt wtf! Je hebt toch een zwart bandje, wat is daar anders het nut van!
Serieus, dat is gestoord.. Sinds wanneer moet je 18+ zijn om een biertje te drinken?quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 11:56 schreef Perquisite het volgende:
[..]
Dude een maat van mij moest ze id laten zien bij de beugelbar en kwam er niet in omdat hij 17 was, staat gewoon in de regels dat de beugelbar 18+ is
Bij spuugde iemand wat uit op mijn mobiel, nouja.. zo leek het dus. Het was een beetje een tegenvallerquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 11:45 schreef Guidodon het volgende:
Heeft er iemand eigenlijk zijn telefoon op die loopband gelegd?
Dat kon je naast de Bravo doen. Zat zo'n gat in de muur met een loopbandje.
Hier moest je je telefoon op video opnemen zetten en er op leggen.
Dan zou je telefoon weg rollen en zou je hem later terug krijgen...
Ik durfde het nietMaar blijkbaar kreeg je er een leuke filmpje voor terug ofzo?
Heeft iemand dit opgenomen?
haha lucky son of a bitch...quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 12:35 schreef Gesloten het volgende:
Gisteren op het parkeerterrein had een vriend van me zijn telefoon uit z`n zakken laten vallen. Hij was er dus van uit gegaan dat hij hem kwijt was. Na een paar uur gewacht te hebben op de parkeerplaatsfile wordt een andere vriend gebeld door de gevonden telefoon. Er werd gevraagd waar hij was zodat de telefoon teruggeven kon worden. Stapt hij de auto uit naast degene die hem gevonden heeft. Het mooie was dat de telefoon ook nog uit stond, maar als pincode 0000 had
Was briliant, de hele show bij elkaar, helemaal los gegaan!quote:
Was het Benny Rodrguez die stond te draaien? Maat van me kwam hem tegen, hij ging nog effe een paar uurtjes knallen in de 24uurs, hij had toch niks te doen.quote:Op maandag 23 augustus 2010 21:01 schreef julian6 het volgende:
quote:Op maandag 23 augustus 2010 22:06 schreef julian6 het volgende:
![]()
Die kreeg ik donderdag alquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 16:44 schreef Haunter het volgende:
Zoals gewoonlijk een after Lowlands-griepje te pakkenMaar dat maakt me na zo'n weekend eigenlijk niet uit.
camping 2 toevallig? want ik heb em dus ook !quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 16:52 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Die kreeg ik donderdag alVolgens mij heb ik de halve camping aangestoken.
Vent miep niet zo, ouwe doorgesnoven keutel, Om die tijden is er geen OV, en er was niemand op de weg, dus klaag niet zo aub.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 08:44 schreef pietpiraat88 het volgende:
[..]
Wat een mongool ben jij dan ga je toch gewoon met het OV terug?
Nee, camping 4quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 17:10 schreef Irien het volgende:
[..]
camping 2 toevallig? want ik heb em dus ook !
Huh?quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 09:30 schreef Irien het volgende:
Het voelt gek om nog in dit topic te posten "het is begonnen!"
Heb jij Holy Fuck gezien?quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 09:30 schreef Irien het volgende:
[..]
Het voelt gek om nog in dit topic te posten "het is begonnen!" maar ja deze moet ook vol![]()
Ik vond bovenstaande bands ook de beste van het festival. Enorm genoten, ook omdat het leuk is om naast jouwte staan als ie uit z'n dak gaat bij Queens of the Stone Age
en naast jou bij Mumford.
Dat is het mooie, dat vond ik ook de tegenvallende factor bij Blood Red Shoes, dat duffe oude mannenpubliek halverwege de Grolsch Beweeg eens! Klap eens na een nummer! Of ga weg als je 't niks vind.
Maar het was een hele mooie LowlandsOok erg genoten van Placebo, Air, Holy Fuck. Met plezier gekeken naar Selah Sue, Marina and the Diamonds, Ok Go (tweede half uur dan), Typhoon en New Cool Collective. Fijn gedanst op: Sub Focus, Alpha DJ's en Deutsche Biergarten Boys
Ah.. topictitel is nu "het is afgelopen", maar was toen nog " het is begonnen!"quote:
Hij heeft dat zelf aangepastquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 19:45 schreef Irien het volgende:
[..]
Ah.. topictitel is nu "het is afgelopen", maar was toen nog " het is begonnen!"
Ja, jij was toen bij Snow Patrolquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 18:39 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Heb jij Holy Fuck gezien?
Dat is vet
quote:
Hebben ze The Pulse nog gedaan?quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 19:50 schreef Irien het volgende:
[..]
Ja, jij was toen bij Snow PatrolX-ray tent puilde echt uit en kookte vanbinnen. Maar wel zalig om op te dansen! Ik was helemaal op een andere planeet. Wil nog wel een keer. Go Canada
[ego]Uit hier je dank voor Sack_Blabbath[/ego]quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 19:53 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Stiekemerd. Al heb je wel een topwerk verricht bij dit subje![]()
Ik stond er in, rechts van de foto net buiten beeld, had en hoedje op en blauwe blouse.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 18:38 schreef SpauldingPF het volgende:
Iemand dat spinnenweb van tape ook gezien? Dat was ook geniaal
Edit: Plaatje:
[ link | afbeelding ]
Uploaded with ImageShack.us
Dat was vorig jaar ook; en ze zullen op een gegeven moment vast wel gestopt zijn. Ik zat ook zwaar te spacen toen, dus ik sla 1x op zo'n kliko kijkt een gast die er ook op stond te trommelen mij echt zwaar scheef aanquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 19:28 schreef Luni het volgende:
Weet iemand hoe laat die jam afgelopen was op zondagnacht voor de uitgang? Toen ik om 5 voor 5 langs liep waren er nog bezig, maat van liep een kwartie later langs, toen wilde de beveiliging ze weg sturen, maar dat waren ze niet van plan
Als ik het me goed heug draaien zij geen plaatjes maar doen ze alle geluiden en effecten zelf? Het ziet eruit als een djset jaquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 19:57 schreef Irien het volgende:
euhm geen idee... het was meer een dj set, geen tekst, geen herkenbare nummers als je niet van te voren hebt gecheckt.
Vond de MC bij Sub Focus ook vet irritant. Het vertraagt de hele set. Ik hou best van rap, maar niet van alleen "Say Sub! Focus! Sub Focus! Let me see those haaaaands"quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 20:12 schreef Luni het volgende:
Vond Boeklatch trouwens wat tegenvallen, kwam mede door die vervelende MC, vent hou lekker je muil dicht!
Ducttape-bowlenquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 22:37 schreef Aure het volgende:
Die Tapefix was zo briljant. Echt geniale spelletjes hadden zeHeb wel een paar keer bij ze staan kijken
Ehm wij werden rond 6 uur ofzo van t terrein afgegooid. En toen waren ze de laatste mensen die nog op de tafels en vuilnisbakken stonden naar buiten aan t drijven. Vriend van me en iemand anders werden als allerlaatste door de uitgang gestuurd, een toffe beveiligingsdude heeft er een foto van gemaakt voor zequote:Op dinsdag 24 augustus 2010 19:28 schreef Luni het volgende:
Weet iemand hoe laat die jam afgelopen was op zondagnacht voor de uitgang? Toen ik om 5 voor 5 langs liep waren er nog bezig, maat van liep een kwartie later langs, toen wilde de beveiliging ze weg sturen, maar dat waren ze niet van plan
Ze hadden op een gegeven moment wel een superlekker ritme te pakken. Ik stond daar flink op te spacen.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 20:48 schreef julian6 het volgende:
[..]
Ik vond het wel grappig maar bleef er niet lang staan. Beetje rammen op vuilnisbakkenIk liet me liever vermaken door de techno deuntjes van Dekmantel soundsystem
Ja ik wilde om iets over half 5 nog naar de India lopen om te kijken of Kees nog bezig was, zie ik dat de Hemelpoort dicht is en vele silhouetten van securitymensen die langzaam naar de uitgang toeliepen. Het leken net fucking zombies die Lowlands kwamen verorberen.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 21:54 schreef Mr.DD het volgende:
Trouwens, het meest treurige gezicht van Lowlands was zondagnacht, ergens om 4'en. Toen de hemelpoort dicht ging en de tractors daarachter begonnen te rijden.
Jaaaa en dansen in een huis (en je werd echt uitgescholden als je over de lijnen heen stapte ipv door de 'deur' gingquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 22:37 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ducttape-bowlen
Maar van me was de eerste van de dag
Die maat van me moest eerst bowlen terwijl hij met zijn arm vastgetaped zat aan een andere vent. Daarna moesten ze met hun benen aan elkaar getaped door een baan van ducttape rennen waar ducttape overheen gespannen was om de laatste bekertjes omver te schoppenquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 22:45 schreef Aure het volgende:
[..]
Jaaaa en dansen in een huis (en je werd echt uitgescholden als je over de lijnen heen stapte ipv door de 'deur' ging) En ook nog een wedstrijdje met dat je aan de andere kant een meisje moest gaan halen, terwijl je met zn tweeën zat vast getaped en je door een baan van ducttape heen moest rennen
![]()
Ze waren wel echt tof die gasten! Ze hebben mn tas nog gefixt met ducttape
Haha supertof, van mij mogen ze vaker komenquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 22:47 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Die maat van me moest eerst bowlen terwijl hij met zijn arm vastgetaped zat aan een andere vent. Daarna moesten ze met hun benen aan elkaar getaped door een baan van ducttape rennen waar ducttape overheen gespannen was om de laatste bekertjes omver te schoppen
moooooiquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 22:43 schreef Aure het volgende:
[..]
Ehm wij werden rond 6 uur ofzo van t terrein afgegooid. En toen waren ze de laatste mensen die nog op de tafels en vuilnisbakken stonden naar buiten aan t drijven. Vriend van me en iemand anders werden als allerlaatste door de uitgang gestuurd, een toffe beveiligingsdude heeft er een foto van gemaakt voor ze![]()
De mensen die door de uitgang gingen als laatst hebben lowlands nog wel even aanbeden:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En toen echt iedereen door de security dr uit was gestuurd hebben we lowlands nog bedankt :
[ afbeelding ]
Haha dat was tof jaquote:Op woensdag 25 augustus 2010 08:32 schreef Morpheus2002 het volgende:
Best of Rock was geniaal
Op een gegeven moment draaide de DJ Prodigy, wat natuurlijk al geen rock is. Daarna besloot hij een dancecover (triest) van Smells Like Teen Spirit te starten... het complete publiek boe roepen en middelvinger opsteken naar de DJ, na een minuutje werd de plaat gestopt en startte hij de echte Smells Like Teen Spirit
Weg met die vreselijke dancemuziek, wij willen rocken
Ja. En op 't einde sprong ie van dezelfde hoogte t publiek in volgens mij.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 22:58 schreef julian6 het volgende:
Major Lazer was geniaal trouwens. Sprongen ze nou van een 3 meter hoge ladder bovenop zo'n chick net als in de clip?
Ik heb gewoon steeds als ik iets gedronken had mijn bekertje bewaard om bij te vullen bij de toilettenquote:Op woensdag 25 augustus 2010 14:31 schreef Luni het volgende:
Vorig jaar kreeg je voor 1 muntje toch een flesje water?
Ja geweldig! Wel jammer dat de bass niet goed tot z'n recht kwam bij Pon de Floorquote:Op woensdag 25 augustus 2010 14:14 schreef icebliss het volgende:
[..]
Ja. En op 't einde sprong ie van dezelfde hoogte t publiek in volgens mij.
Filmpje:
So, true... *diepe zucht*quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 20:48 schreef julian6 het volgende:
[..]
Ik liet me liever vermaken door de techno deuntjes van Dekmantel soundsystem
Ja!quote:Op woensdag 25 augustus 2010 18:32 schreef willemwaus het volgende:
Was chase and status eigenlijk vet? Heb het jammer genoeg gemist omdat ik ergens anders moest zijn, overlap![]()
![]()
Nog iets...quote:Op woensdag 25 augustus 2010 08:32 schreef Morpheus2002 het volgende:
Best of Rock was geniaal
Op een gegeven moment draaide de DJ Prodigy, wat natuurlijk al geen rock is. Daarna besloot hij een dancecover (triest) van Smells Like Teen Spirit te starten... het complete publiek boe roepen en middelvinger opsteken naar de DJ, na een minuutje werd de plaat gestopt en startte hij de echte Smells Like Teen Spirit
Weg met die vreselijke dancemuziek, wij willen rocken
Hm, dan ben je zeker erg kort in het begin geweest, want het was later wel gezellig. Waren niet alleen/bijna geen schlagers trouwens, veelal gewoon Duitse popmuziek en vertalingen(!) van bekende nummers.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 21:18 schreef frame-saw het volgende:
En die Duitse schlageravond viel tegen, er stonden 4 mensen te dansen ofzo.
Ik weet niet hoelang het bezig was, we waren zer00s heroes zat dus gingen we even langs, was al eventjes bezig maar had het leuker verwachtquote:Op woensdag 25 augustus 2010 21:35 schreef zebaz het volgende:
[..]
Hm, dan ben je zeker erg kort in het begin geweest, want het was later wel gezellig. Waren niet alleen/bijna geen schlagers trouwens, veelal gewoon Duitse popmuziek en vertalingen(!) van bekende nummers.
Op mijn camping waren ze geweldig. De buren hadden op bescheiden volume tiroler-schlagers, wit-russische skihut en peruaanse disco op staan. Omdat iedereen wakker moest ging die radio verplicht op maximaal volume en moest iedereen verplicht meezingen en dansen om zo veel mogelijk herrie te maken, zelf hadden ze zelfs wat danspasjes ingestudeerdquote:Op woensdag 25 augustus 2010 23:33 schreef rubbereend het volgende:
De security die op maandag camping 1 leeg moest maken was ook het afvoerputje van de beveiligers op Lowlandsmijn god wat een gasten
quote:Op woensdag 25 augustus 2010 23:38 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Op mijn camping waren ze geweldig. De buren hadden op bescheiden volume tiroler-schlagers, wit-russische skihut en peruaanse disco op staan. Omdat iedereen wakker moest ging die radio verplicht op maximaal volume en moest iedereen verplicht meezingen en dansen om zo veel mogelijk herrie te maken, zelf hadden ze zelfs wat danspasjes ingestudeerd
Ik wil hem ook terugzien, heb keihard gelachen maar was net te laat om te bedenken dat ik ook wel wilde filmen.quote:wie heeft trouwens zaterdag die gast bij de WAWAZDA show gezien(supervette show btw ) die kutje van de kaart liedjes over neuken en hoeren aan het improviseren was door de microfoon.. volgens mij heeft hij daar wel 5 minuten staan schreeuwen. stonden best veel mensen te filmen en die wil ik wel eens terug zien
Ik snap het niet maar 't klinkt sad, slaan vanwege biermerk?quote:Op woensdag 25 augustus 2010 23:47 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ook wel grappig: 2 mensen van onze groep kwamen een gozer (of 2) tegen met zo'n Hertog Jan/Hardrock Jan shirt aan. Nu hebben zij HJ nogal hoog in het vaandel, dus de ene die het shirt zag, hield ze aan en wees de ander van onze groep op het shirt. Die slaat die gozer in zijn gezicht. Gozer kijkt de eerste weer aan zo van Wtf, man! Krijgt 'ie nog een FOEI! voor z'n hoofd en ze lopen weer door
Huh, wie sloeg nou wie, slap er geen hol van? De ene groepsgenoot sloeg de ander of kreeg ie een tik van die HJ-gozer?quote:Op woensdag 25 augustus 2010 23:47 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ook wel grappig: 2 mensen van onze groep kwamen een gozer (of 2) tegen met zo'n Hertog Jan/Hardrock Jan shirt aan. Nu hebben zij HJ nogal hoog in het vaandel, dus de ene die het shirt zag, hield ze aan en wees de ander van onze groep op het shirt. Die slaat die gozer in zijn gezicht. Gozer kijkt de eerste weer aan zo van Wtf, man! Krijgt 'ie nog een FOEI! voor z'n hoofd en ze lopen weer door
Nee, de ene groepsgenoot zag de 2 HJshirts lopen en liet het aan de ander zien. Die vond het niet kunnen en gaf een niet harde klap. HJgozer kijkt naar niet-slaande groepsgenoot en krijg van het nog een afwijzend vingertje en een FOEI! Had het eigenlijk wel willen zien.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 23:50 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Huh, wie sloeg nou wie, slap er geen hol van? De ene groepsgenoot sloeg de ander of kreeg ie een tik van die HJ-gozer?
ze gooiden ze af en toe extra open als het heel druk was. Maar overdag zag dat er zo bizar uit. Die enkele keer dat ik gepind heb deed ik dat bij zo'n leuk muntenmeisjequote:Op woensdag 25 augustus 2010 23:58 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Dat weet ik niet, maar die balie was 's avond ook vaak niet open. Iig die naast de automaten.
cash is kut, alleen 20 euro mee voor ciggy'squote:Op woensdag 25 augustus 2010 23:56 schreef rubbereend het volgende:
Waarom gaan mensen trouwens liever in een rij staan voor een muntenautomaat dan zonder rij aan een balie hun munten pinnenzo vaak gezien dat bij de automaat een rij stond en voor de balie helemaal niemand
verder was wel weer duidelijk dat cash koning is. Als er rijen stonden was dat altijd bij de pin
muntenmeisjes zijn de nieuwe hamburgermeisjes, ja?quote:Op woensdag 25 augustus 2010 23:59 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ze gooiden ze af en toe extra open als het heel druk was. Maar overdag zag dat er zo bizar uit. Die enkele keer dat ik gepind heb deed ik dat bij zo'n leuk muntenmeisje
quote:Op donderdag 26 augustus 2010 00:00 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
muntenmeisjes zijn de nieuwe hamburgermeisjes, ja?
's Nachts was die bij de ingang ook altijd stervens druk terwijl er bij die bij de Grolsch helemaal niemand was.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 23:56 schreef rubbereend het volgende:
Waarom gaan mensen trouwens liever in een rij staan voor een muntenautomaat dan zonder rij aan een balie hun munten pinnenzo vaak gezien dat bij de automaat een rij stond en voor de balie helemaal niemand
verder was wel weer duidelijk dat cash koning is. Als er rijen stonden was dat altijd bij de pin
En de nieuwe moddermeisjes zijn die omschenkbunkerbiggen.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 00:00 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
muntenmeisjes zijn de nieuwe hamburgermeisjes, ja?
quote:
quote:
iets steviger zelfsquote:Op donderdag 26 augustus 2010 00:24 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Net zo lekker als die bij Nols Grill?
Ik koop altijd een blikje bij de ingang en schenk die om. Want wel lekker koud en meer bier voor je muntje en niet wachten.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 00:30 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ik merk nooit iets van dat omschenken. Óf ik heb nog geen trek in bier, óf ik hem hem alweer op voordat ik de poort bereik.
Wat dan wel weer kut is, want in festivalbier zit geen alcohol en in evenementenbier wel. Ik wordt daarom ook nooit dronken van dat kutbier op het festivalterrein.quote:[/img] Op donderdag 26 augustus 2010 00:36 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Lowlands heeft idd Festivalbier. Maar geen Evenementenbier.
QFT.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 00:38 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Wat dan wel weer kut is, want in festivalbier zit geen alcohol en in evenementenbier wel. Ik wordt daarom ook nooit dronken van dat kutbier op het festivalterrein.
Ik hoorde ook het gerucht dat je bij dat Grolsch wisselpunt ook voor je normale biertje een koud festivalbierblikje kreeg, oplichters.
Ik heb gewoon geen letter Daily Paradise gelezen dit jaarquote:Op donderdag 26 augustus 2010 00:40 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Festivalbier wordt afgetapt van de douches, zoals je al in daily paradise kon zien.
Het zat ook gewoon in normale blikken om gezeik te voorkomen, ze waren bang dat mensen anders boos zouden worden en met een grote groep dat busje om zouden tillenquote:Op donderdag 26 augustus 2010 00:40 schreef willemwaus het volgende:
Festivalbier in blik?Hmm schraal, nja halverwege 't weekend kreeg je wel gewoon het al ingeleverde bier, niet echt een verschil gemerkt.. Alleen op het terrein zelf
Ja, dat is dus niet waar. Pas in het nieuws geweest dat dat een propaganda-verhaal was van de bierbrouwersbelangenbond en livenation. Ze waren bang dat de bezoekers in opstand zouden komen anders.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 00:45 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Nog even voor de duidelijkheid:
http://nos.nl/video/153322-festivals-tegen-evenementenbier.html
Camping 7 heb ik ze niet eens gezien, de buren wekten ons omdat onze parasol van 3 bij 3 de sloot was ingewaaid.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 23:33 schreef rubbereend het volgende:
De security die op maandag camping 1 leeg moest maken was ook het afvoerputje van de beveiligers op Lowlandsmijn god wat een gasten
Eens. Grote ergernis van me.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 15:05 schreef rubbereend het volgende:
Wel gaar trouwens dat ze wel Jack met cola verkochten maar geen Jack puur
Misschien dat het automatisch gemixt wordt, zodat er geen gezeur is met barmedewerkers die verkeerd mixen.quote:
Ja blikjes enzo, maar dat hoeft de verkoop van Jack puur niet in de weg te staan. Verder mis ik ook nog steeds een speciaal biertje op Lowlands.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 15:13 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Misschien dat het automatisch gemixt wordt, zodat er geen gezeur is met barmedewerkers die verkeerd mixen.
Ik wil whisky puur. Niet van die cola meukquote:Op donderdag 26 augustus 2010 15:13 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Misschien dat het automatisch gemixt wordt, zodat er geen gezeur is met barmedewerkers die verkeerd mixen.
dat dusquote:
Was dat Jack Daniels bij Converse ook gemixed dan? Heb het niet gezien, maar er stond geen cola bij, gewoon Jack Daniels 2 mntquote:Op donderdag 26 augustus 2010 15:05 schreef rubbereend het volgende:
Wel gaar trouwens dat ze wel Jack met cola verkochten maar geen Jack puur
Ja, die speciale bierentent weghalen was het slechtste idee ooit.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 15:19 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Verder mis ik ook nog steeds een speciaal biertje op Lowlands.
Zelfs Jameson zou al beter zijn.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 15:38 schreef Pink_Floyd het volgende:
Jack Daniels zou dan ook vervangen moeten worden door een Glenfiddich/Bowmore Single Malt stand oid, als het maar Schots is iig, veel beter spul. En cola minstens 100m uit de buurt houden
Met dank aan de uberkutsponsor Grolsch die niets speciaals aan te bieden heeft.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 15:34 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Ja, die speciale bierentent weghalen was het slechtste idee ooit.
Kanonquote:Op donderdag 26 augustus 2010 15:41 schreef Pink_Floyd het volgende:
Lowlands met beugels Kanon kan anders vrij interessant worden
precies, de speciale bierentent dus weer terug.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 15:54 schreef friekin_ het volgende:
Gewoon een lekker hoekje met Leffe, Chimay, Westmalle, La Chouffe en meer
Nope, maar het stond zelfs in de krantquote:Op donderdag 26 augustus 2010 18:05 schreef vault_tec het volgende:
iemand die weet waarom QOTSA eerder stoptE?
kan het online niet terug vinden.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 19:07 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Nope, maar het stond zelfs in de krant
Ik bedoelde niet het wáarom, maar het feit dat ze waren uitgesteld.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 19:19 schreef vault_tec het volgende:
[..]
kan het online niet terug vinden.
Omdat josh homme een arrogante lul is wie niks boeit.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 18:05 schreef vault_tec het volgende:
iemand die weet waarom QOTSA eerder stoptE?
Geniaal, en ook pas bij de terugweg dat het weer wat minder werd. maandagochtend ofzo rond 5u? toen pas begon het te regenen en dat was ook echt maar een klein beetje.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 19:30 schreef itchycoo het volgende:
Wauw wat hebben we echt een enorme mazzel gehad met het weer. Voor en na Lowlands prut, tijdens Lowlands perfect.
Kees draaide onder andere Nederlandse plaatjesquote:Op donderdag 26 augustus 2010 18:14 schreef conobram het volgende:
Ik mis sowieso een soort van kroeg op Lowlands. Een plek waar ze allemaal Hollandse muziek draaien en tafels en stoelen staan
de maandag hoort gewoon nog bij Lowlands hoorquote:Op donderdag 26 augustus 2010 19:30 schreef itchycoo het volgende:
Wauw wat hebben we echt een enorme mazzel gehad met het weer. Voor en na Lowlands prut, tijdens Lowlands perfect.
In de groove tube draaiden ze van alles waarvan ik eigenlijk dacht het nooit meer in mn leven te horenquote:Op donderdag 26 augustus 2010 19:36 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Kees draaide onder andere Nederlandse plaatjes
Is dat positief of negatief?quote:Op donderdag 26 augustus 2010 19:59 schreef julian6 het volgende:
[..]
In de groove tube draaiden ze van alles waarvan ik eigenlijk dacht het nooit meer in mn leven te horen
Ik ben af en toe door die groove tube heengelopen, maar er was nooit wat te doen, wanneer was het er wel druk dan ? En ik dacht dat het voorheen een vreetschuur oid was? Ook niet dusquote:Op donderdag 26 augustus 2010 19:59 schreef julian6 het volgende:
[..]
In de groove tube draaiden ze van alles waarvan ik eigenlijk dacht het nooit meer in mn leven te horen
's nachtsquote:Op donderdag 26 augustus 2010 20:01 schreef SpauldingPF het volgende:
[..]
Ik ben af en toe door die groove tube heengelopen, maar er was nooit wat te doen, wanneer was het er wel druk dan ? En ik dacht dat het voorheen een vreetschuur oid was? Ook niet dus
Zéér positiefquote:
Elke keer toen ik er langs liep was het er wel druk geloof ik. Maar zondagnacht zat het er echt vol, en wat een sfeerquote:Op donderdag 26 augustus 2010 20:01 schreef SpauldingPF het volgende:
[..]
Ik ben af en toe door die groove tube heengelopen, maar er was nooit wat te doen, wanneer was het er wel druk dan ? En ik dacht dat het voorheen een vreetschuur oid was? Ook niet dus
Lantinga is getrouwdquote:Op donderdag 26 augustus 2010 20:13 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
da groovetube is da place 2 B, biatch! als Sander Lantinga daar al komt om zn chickies te hosselen, nou dan weet je t wel!
Nou en? Die gast is een smeerlapquote:
quote:Op donderdag 26 augustus 2010 20:16 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Dat zegt niets. Niets gaat boven groupies fixen in de oase die LL heet, toch.
Nou nou, volgens mij zegt dit meer over jullie van over meneer Lantingaquote:Op donderdag 26 augustus 2010 20:16 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Nou en? Die gast is een smeerlap
Nee hoor. Ik zie hem wel aan voor een schuinsmarcheerder.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 20:19 schreef rubbereend het volgende:
[..]
[..]
Nou nou, volgens mij zegt dit meer over jullie van over meneer Lantinga
Is dat een leuke club ? populair onder lowlanders?quote:Op donderdag 26 augustus 2010 20:18 schreef RedGuy het volgende:
De Groovetube is gewoon de Bitterzoet op Lowlands.
Alleen maar Amsterdammers zowat.
Tsssss vooroordelen. Ik geloof in het goede van de mensquote:Op donderdag 26 augustus 2010 20:20 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Nee hoor. Ik zie hem wel aan voor een schuinsmarcheerder.
Ik kan me nog goed herinneren, vroegah, toen ik ook nog zo lekker naïef was.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 20:22 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Tsssss vooroordelen. Ik geloof in het goede van de mens
en onschuldigquote:Op donderdag 26 augustus 2010 20:22 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Ik kan me nog goed herinneren, vroegah, toen ik ook nog zo lekker naïef was.
provincialen?quote:Op donderdag 26 augustus 2010 20:23 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Weinig provincialen, weinig bakvissen en de mannelijke equivalenten, fijne Hip Hop en Disco. Alleen maar goeie redenen om in de groovetube te verblijven.
Precies mijn gedachtequote:Op donderdag 26 augustus 2010 20:23 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Weinig provincialen, weinig bakvissen en de mannelijke equivalenten, fijne Hip Hop en Disco. Alleen maar goeie redenen om in de groovetube te verblijven.
Kut.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 20:24 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
ow en veruit het grootste negergehalte op LL.
Ik heb 2x iemand met een pitcher voorbij zien lopen ja. Hoe zat dat eigenlijk?quote:Op donderdag 26 augustus 2010 20:26 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Iedereen die daar zo'n pitcher heeft gekocht verdient wel een loser-diploma
neen, slechts een kwijlende mondquote:Op donderdag 26 augustus 2010 20:24 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Tis maar waar je een kloppende fallus van krijgt.
Van die boeren die een rubberboot meenemen omdat het dan net de Zwarte Cross lijktquote:
Die neger achter de draaitafels zaterdag in de Silent Discoquote:Op donderdag 26 augustus 2010 20:24 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
ow en veruit het grootste negergehalte op LL.
Vroeger was ik inderdaad ontzettend lief en onschuldig. Goede oude tijd.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 20:27 schreef rubbereend het volgende:
[..]
neen, slechts een kwijlende mond
quote:Op donderdag 26 augustus 2010 20:27 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Van die boeren die een rubberboot meenemen omdat het dan net de Zwarte Cross lijkt
Die kon je daar dus kopen voor 50 munten a la de gemiddelde breezerdiscotheek.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 20:27 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik heb 2x iemand met een pitcher voorbij zien lopen ja. Hoe zat dat eigenlijk?
Ik naam aan niet bij iedere drankstand toch?quote:Op donderdag 26 augustus 2010 20:28 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Die kon je daar dus kopen voor 50 munten a la de gemiddelde breezerdiscotheek.
Nee, alleen in die breezerdiscotheek die ze de Groovetube noemen.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 20:29 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik naam aan niet bij iedere drankstand toch?
Volgens mij lag Dio aan de ketting en kon hij sowieso het hele weekend niet verder dan 50 meter buiten de Groovetube.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 20:28 schreef JackHerrer het volgende:
Dio liep met zijn gangstacrew met allemaal een eigen pitcher te chillen.
Nou. Ik ben er in al die jaren nooit geweest. Maar het klinkt sjuust als de tent voor mij. Negers aan de ketting. Negermuziek. Aye.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 20:31 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Volgens mij lag Dio aan de ketting en kon hij sowieso het hele weekend niet verder dan 50 meter buiten de Groovetube.
en veel ijsquote:Op donderdag 26 augustus 2010 20:35 schreef SpauldingPF het volgende:
Haha die Mojito is sowieso overdreven duur, 2.5 munt, 6 euro en 25 cent voor een slok drank met onkruid erin, Nee dank je
Daar ben ik dit jaar 1x binnen geweest. Wel lekkere wijven 's nachtsquote:Op donderdag 26 augustus 2010 20:29 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Nee, alleen in die breezerdiscotheek die ze de Groovetube noemen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |