Dat was vorig jaar ook; en ze zullen op een gegeven moment vast wel gestopt zijn. Ik zat ook zwaar te spacen toen, dus ik sla 1x op zo'n kliko kijkt een gast die er ook op stond te trommelen mij echt zwaar scheef aanquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 19:28 schreef Luni het volgende:
Weet iemand hoe laat die jam afgelopen was op zondagnacht voor de uitgang? Toen ik om 5 voor 5 langs liep waren er nog bezig, maat van liep een kwartie later langs, toen wilde de beveiliging ze weg sturen, maar dat waren ze niet van plan
Als ik het me goed heug draaien zij geen plaatjes maar doen ze alle geluiden en effecten zelf? Het ziet eruit als een djset jaquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 19:57 schreef Irien het volgende:
euhm geen idee... het was meer een dj set, geen tekst, geen herkenbare nummers als je niet van te voren hebt gecheckt.
Vond de MC bij Sub Focus ook vet irritant. Het vertraagt de hele set. Ik hou best van rap, maar niet van alleen "Say Sub! Focus! Sub Focus! Let me see those haaaaands"quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 20:12 schreef Luni het volgende:
Vond Boeklatch trouwens wat tegenvallen, kwam mede door die vervelende MC, vent hou lekker je muil dicht!
Ducttape-bowlenquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 22:37 schreef Aure het volgende:
Die Tapefix was zo briljant. Echt geniale spelletjes hadden zeHeb wel een paar keer bij ze staan kijken
Ehm wij werden rond 6 uur ofzo van t terrein afgegooid. En toen waren ze de laatste mensen die nog op de tafels en vuilnisbakken stonden naar buiten aan t drijven. Vriend van me en iemand anders werden als allerlaatste door de uitgang gestuurd, een toffe beveiligingsdude heeft er een foto van gemaakt voor zequote:Op dinsdag 24 augustus 2010 19:28 schreef Luni het volgende:
Weet iemand hoe laat die jam afgelopen was op zondagnacht voor de uitgang? Toen ik om 5 voor 5 langs liep waren er nog bezig, maat van liep een kwartie later langs, toen wilde de beveiliging ze weg sturen, maar dat waren ze niet van plan
Ze hadden op een gegeven moment wel een superlekker ritme te pakken. Ik stond daar flink op te spacen.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 20:48 schreef julian6 het volgende:
[..]
Ik vond het wel grappig maar bleef er niet lang staan. Beetje rammen op vuilnisbakkenIk liet me liever vermaken door de techno deuntjes van Dekmantel soundsystem
Ja ik wilde om iets over half 5 nog naar de India lopen om te kijken of Kees nog bezig was, zie ik dat de Hemelpoort dicht is en vele silhouetten van securitymensen die langzaam naar de uitgang toeliepen. Het leken net fucking zombies die Lowlands kwamen verorberen.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 21:54 schreef Mr.DD het volgende:
Trouwens, het meest treurige gezicht van Lowlands was zondagnacht, ergens om 4'en. Toen de hemelpoort dicht ging en de tractors daarachter begonnen te rijden.
Jaaaa en dansen in een huis (en je werd echt uitgescholden als je over de lijnen heen stapte ipv door de 'deur' gingquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 22:37 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ducttape-bowlen
Maar van me was de eerste van de dag
Die maat van me moest eerst bowlen terwijl hij met zijn arm vastgetaped zat aan een andere vent. Daarna moesten ze met hun benen aan elkaar getaped door een baan van ducttape rennen waar ducttape overheen gespannen was om de laatste bekertjes omver te schoppenquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 22:45 schreef Aure het volgende:
[..]
Jaaaa en dansen in een huis (en je werd echt uitgescholden als je over de lijnen heen stapte ipv door de 'deur' ging) En ook nog een wedstrijdje met dat je aan de andere kant een meisje moest gaan halen, terwijl je met zn tweeën zat vast getaped en je door een baan van ducttape heen moest rennen
![]()
Ze waren wel echt tof die gasten! Ze hebben mn tas nog gefixt met ducttape
Haha supertof, van mij mogen ze vaker komenquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 22:47 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Die maat van me moest eerst bowlen terwijl hij met zijn arm vastgetaped zat aan een andere vent. Daarna moesten ze met hun benen aan elkaar getaped door een baan van ducttape rennen waar ducttape overheen gespannen was om de laatste bekertjes omver te schoppen
moooooiquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 22:43 schreef Aure het volgende:
[..]
Ehm wij werden rond 6 uur ofzo van t terrein afgegooid. En toen waren ze de laatste mensen die nog op de tafels en vuilnisbakken stonden naar buiten aan t drijven. Vriend van me en iemand anders werden als allerlaatste door de uitgang gestuurd, een toffe beveiligingsdude heeft er een foto van gemaakt voor ze![]()
De mensen die door de uitgang gingen als laatst hebben lowlands nog wel even aanbeden:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En toen echt iedereen door de security dr uit was gestuurd hebben we lowlands nog bedankt :
[ afbeelding ]
Haha dat was tof jaquote:Op woensdag 25 augustus 2010 08:32 schreef Morpheus2002 het volgende:
Best of Rock was geniaal
Op een gegeven moment draaide de DJ Prodigy, wat natuurlijk al geen rock is. Daarna besloot hij een dancecover (triest) van Smells Like Teen Spirit te starten... het complete publiek boe roepen en middelvinger opsteken naar de DJ, na een minuutje werd de plaat gestopt en startte hij de echte Smells Like Teen Spirit
Weg met die vreselijke dancemuziek, wij willen rocken
Ja. En op 't einde sprong ie van dezelfde hoogte t publiek in volgens mij.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 22:58 schreef julian6 het volgende:
Major Lazer was geniaal trouwens. Sprongen ze nou van een 3 meter hoge ladder bovenop zo'n chick net als in de clip?
Ik heb gewoon steeds als ik iets gedronken had mijn bekertje bewaard om bij te vullen bij de toilettenquote:Op woensdag 25 augustus 2010 14:31 schreef Luni het volgende:
Vorig jaar kreeg je voor 1 muntje toch een flesje water?
Ja geweldig! Wel jammer dat de bass niet goed tot z'n recht kwam bij Pon de Floorquote:Op woensdag 25 augustus 2010 14:14 schreef icebliss het volgende:
[..]
Ja. En op 't einde sprong ie van dezelfde hoogte t publiek in volgens mij.
Filmpje:
So, true... *diepe zucht*quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 20:48 schreef julian6 het volgende:
[..]
Ik liet me liever vermaken door de techno deuntjes van Dekmantel soundsystem
Ja!quote:Op woensdag 25 augustus 2010 18:32 schreef willemwaus het volgende:
Was chase and status eigenlijk vet? Heb het jammer genoeg gemist omdat ik ergens anders moest zijn, overlap![]()
![]()
Nog iets...quote:Op woensdag 25 augustus 2010 08:32 schreef Morpheus2002 het volgende:
Best of Rock was geniaal
Op een gegeven moment draaide de DJ Prodigy, wat natuurlijk al geen rock is. Daarna besloot hij een dancecover (triest) van Smells Like Teen Spirit te starten... het complete publiek boe roepen en middelvinger opsteken naar de DJ, na een minuutje werd de plaat gestopt en startte hij de echte Smells Like Teen Spirit
Weg met die vreselijke dancemuziek, wij willen rocken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |