abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_85661685
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2010 19:28 schreef Luni het volgende:
Weet iemand hoe laat die jam afgelopen was op zondagnacht voor de uitgang? Toen ik om 5 voor 5 langs liep waren er nog bezig, maat van liep een kwartie later langs, toen wilde de beveiliging ze weg sturen, maar dat waren ze niet van plan :D
Dat was vorig jaar ook; en ze zullen op een gegeven moment vast wel gestopt zijn. Ik zat ook zwaar te spacen toen, dus ik sla 1x op zo'n kliko kijkt een gast die er ook op stond te trommelen mij echt zwaar scheef aan :D

Ik vond het wel grappig maar bleef er niet lang staan. Beetje rammen op vuilnisbakken :') Ik liet me liever vermaken door de techno deuntjes van Dekmantel soundsystem _O_
pi_85662097
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2010 19:57 schreef Irien het volgende:
euhm geen idee... het was meer een dj set, geen tekst, geen herkenbare nummers als je niet van te voren hebt gecheckt.
Als ik het me goed heug draaien zij geen plaatjes maar doen ze alle geluiden en effecten zelf? Het ziet eruit als een djset ja :P Overigens ben ik er maar 5 minuten geweest, het geluid was kut en het publiek vaag. Maar had ze al gezien en ga ze weer zien :D
  dinsdag 24 augustus 2010 @ 21:54:34 #153
258616 Mr.DD
Yes, it is me.
pi_85664945
Trouwens, het meest treurige gezicht van Lowlands was zondagnacht, ergens om 4'en. Toen de hemelpoort dicht ging en de tractors daarachter begonnen te rijden. ;(
Bovenstaande is in geheel voorzien van een Gooise r, gaarne deze meenemen bij het lezen.
  dinsdag 24 augustus 2010 @ 22:14:41 #154
177242 Irien
Innit though
pi_85666025
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2010 20:12 schreef Luni het volgende:
Vond Boeklatch trouwens wat tegenvallen, kwam mede door die vervelende MC, vent hou lekker je muil dicht!
Vond de MC bij Sub Focus ook vet irritant. Het vertraagt de hele set. Ik hou best van rap, maar niet van alleen "Say Sub! Focus! Sub Focus! Let me see those haaaaands"
Between the click of the light and the start of the dream
  dinsdag 24 augustus 2010 @ 22:15:06 #155
177242 Irien
Innit though
pi_85666045
oeps, foutje hier
pi_85667289
Die Tapefix was zo briljant. Echt geniale spelletjes hadden ze :P Heb wel een paar keer bij ze staan kijken :D
  dinsdag 24 augustus 2010 @ 22:37:47 #157
13347 Nembrionic
AKQ Fundamentalist
pi_85667313
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2010 22:37 schreef Aure het volgende:
Die Tapefix was zo briljant. Echt geniale spelletjes hadden ze :P Heb wel een paar keer bij ze staan kijken :D
Ducttape-bowlen :D

Maar van me was de eerste van de dag _O-
- "Autisten met elkaar in contact brengen is net zoals delen door 0"
pi_85667641
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2010 19:28 schreef Luni het volgende:
Weet iemand hoe laat die jam afgelopen was op zondagnacht voor de uitgang? Toen ik om 5 voor 5 langs liep waren er nog bezig, maat van liep een kwartie later langs, toen wilde de beveiliging ze weg sturen, maar dat waren ze niet van plan :D
Ehm wij werden rond 6 uur ofzo van t terrein afgegooid. En toen waren ze de laatste mensen die nog op de tafels en vuilnisbakken stonden naar buiten aan t drijven. Vriend van me en iemand anders werden als allerlaatste door de uitgang gestuurd, een toffe beveiligingsdude heeft er een foto van gemaakt voor ze :D

De mensen die door de uitgang gingen als laatst hebben lowlands nog wel even aanbeden:

En toen echt iedereen door de security dr uit was gestuurd hebben we lowlands nog bedankt :

pi_85667751
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2010 20:48 schreef julian6 het volgende:

[..]

Ik vond het wel grappig maar bleef er niet lang staan. Beetje rammen op vuilnisbakken :') Ik liet me liever vermaken door de techno deuntjes van Dekmantel soundsystem _O_
Ze hadden op een gegeven moment wel een superlekker ritme te pakken. Ik stond daar flink op te spacen.

quote:
Op dinsdag 24 augustus 2010 21:54 schreef Mr.DD het volgende:
Trouwens, het meest treurige gezicht van Lowlands was zondagnacht, ergens om 4'en. Toen de hemelpoort dicht ging en de tractors daarachter begonnen te rijden. ;(
Ja ik wilde om iets over half 5 nog naar de India lopen om te kijken of Kees nog bezig was, zie ik dat de Hemelpoort dicht is en vele silhouetten van securitymensen die langzaam naar de uitgang toeliepen. Het leken net fucking zombies die Lowlands kwamen verorberen.
pi_85667811
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2010 22:37 schreef Nembrionic het volgende:

[..]

Ducttape-bowlen :D

Maar van me was de eerste van de dag _O-
Jaaaa en dansen in een huis (en je werd echt uitgescholden als je over de lijnen heen stapte ipv door de 'deur' ging :D ) En ook nog een wedstrijdje met dat je aan de andere kant een meisje moest gaan halen, terwijl je met zn tweeën zat vast getaped en je door een baan van ducttape heen moest rennen :P

Ze waren wel echt tof die gasten! Ze hebben mn tas nog gefixt met ducttape 8-)
  dinsdag 24 augustus 2010 @ 22:47:47 #161
13347 Nembrionic
AKQ Fundamentalist
pi_85667921
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2010 22:45 schreef Aure het volgende:

[..]

Jaaaa en dansen in een huis (en je werd echt uitgescholden als je over de lijnen heen stapte ipv door de 'deur' ging :D ) En ook nog een wedstrijdje met dat je aan de andere kant een meisje moest gaan halen, terwijl je met zn tweeën zat vast getaped en je door een baan van ducttape heen moest rennen :P

Ze waren wel echt tof die gasten! Ze hebben mn tas nog gefixt met ducttape 8-)
Die maat van me moest eerst bowlen terwijl hij met zijn arm vastgetaped zat aan een andere vent. Daarna moesten ze met hun benen aan elkaar getaped door een baan van ducttape rennen waar ducttape overheen gespannen was om de laatste bekertjes omver te schoppen :P
- "Autisten met elkaar in contact brengen is net zoals delen door 0"
pi_85668003
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2010 22:47 schreef Nembrionic het volgende:

[..]

Die maat van me moest eerst bowlen terwijl hij met zijn arm vastgetaped zat aan een andere vent. Daarna moesten ze met hun benen aan elkaar getaped door een baan van ducttape rennen waar ducttape overheen gespannen was om de laatste bekertjes omver te schoppen :P
Haha supertof, van mij mogen ze vaker komen 8-)
  dinsdag 24 augustus 2010 @ 22:57:27 #163
177242 Irien
Innit though
pi_85668442
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2010 22:43 schreef Aure het volgende:

[..]

Ehm wij werden rond 6 uur ofzo van t terrein afgegooid. En toen waren ze de laatste mensen die nog op de tafels en vuilnisbakken stonden naar buiten aan t drijven. Vriend van me en iemand anders werden als allerlaatste door de uitgang gestuurd, een toffe beveiligingsdude heeft er een foto van gemaakt voor ze :D

De mensen die door de uitgang gingen als laatst hebben lowlands nog wel even aanbeden:

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

En toen echt iedereen door de security dr uit was gestuurd hebben we lowlands nog bedankt :

[ afbeelding ]
moooooi O+
pi_85668512
Major Lazer was geniaal trouwens. Sprongen ze nou van een 3 meter hoge ladder bovenop zo'n chick net als in de clip? _O-
  woensdag 25 augustus 2010 @ 08:32:26 #165
36796 Morpheus2002
Radio 49 | DJ.Morph
pi_85676904
Best of Rock was geniaal _O_

Op een gegeven moment draaide de DJ Prodigy, wat natuurlijk al geen rock is. Daarna besloot hij een dancecover (triest :')) van Smells Like Teen Spirit te starten... het complete publiek boe roepen en middelvinger opsteken naar de DJ, na een minuutje werd de plaat gestopt en startte hij de echte Smells Like Teen Spirit _O_

Weg met die vreselijke dancemuziek, wij willen rocken _O_
Niets Is Sterker Dan Dat Ene Woord; Feyenoord! Mijn Feyenoord!
  Moderator woensdag 25 augustus 2010 @ 09:49:15 #166
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_85678391
quote:
Op woensdag 25 augustus 2010 08:32 schreef Morpheus2002 het volgende:

Op een gegeven moment draaide de DJ Prodigy, wat natuurlijk al geen rock is. Daarna besloot hij een dancecover (triest :')) van Smells Like Teen Spirit te starten... het complete publiek boe roepen en middelvinger opsteken naar de DJ, na een minuutje werd de plaat gestopt en startte hij de echte Smells Like Teen Spirit _O_

Haha dat was tof ja :D overigens deed hij een pendulem remix van the prodigy ;) maar die dance versie van nirvana inderdaad, daar kwam hij niet mee weg ^O^

Wat gaat de SC trouwens traag dit jaar? Kan me herinneren van voorgaande jaren dat het altijd storm liep na Lowlands :?
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
  woensdag 25 augustus 2010 @ 10:38:35 #167
267549 n00biedoobiedoo
Speaking In Thongs
pi_85679842
SC en Hoe vonden jullie het? zijn eigenlijk een beetje dezelfde topics, die moet je bij elkaar optellen.
Was er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?
  woensdag 25 augustus 2010 @ 14:14:44 #168
103881 icebliss
Krabsalade & Kebab
pi_85688273
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2010 22:58 schreef julian6 het volgende:
Major Lazer was geniaal trouwens. Sprongen ze nou van een 3 meter hoge ladder bovenop zo'n chick net als in de clip? _O-
Ja. En op 't einde sprong ie van dezelfde hoogte t publiek in volgens mij.

Filmpje:
Tranquillo
pi_85688916
Vorig jaar kreeg je voor 1 muntje toch een flesje water?
  woensdag 25 augustus 2010 @ 14:37:59 #170
109614 Haunter
Frusciantastic
pi_85689181
quote:
Op woensdag 25 augustus 2010 14:31 schreef Luni het volgende:
Vorig jaar kreeg je voor 1 muntje toch een flesje water?
Ik heb gewoon steeds als ik iets gedronken had mijn bekertje bewaard om bij te vullen bij de toiletten :)
pi_85689464
quote:
Op woensdag 25 augustus 2010 14:14 schreef icebliss het volgende:

[..]

Ja. En op 't einde sprong ie van dezelfde hoogte t publiek in volgens mij.

Filmpje:
Ja geweldig! Wel jammer dat de bass niet goed tot z'n recht kwam bij Pon de Floor :{
pi_85690068
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2010 20:48 schreef julian6 het volgende:

[..]

Ik liet me liever vermaken door de techno deuntjes van Dekmantel soundsystem _O_
So, true... *diepe zucht*
pi_85698314
Was chase and status eigenlijk vet? Heb het jammer genoeg gemist omdat ik ergens anders moest zijn, overlap ;( ;( ;(
Op 31-12-2010 20:01 schreef ViezeFreddiey
meest baas van FoK 2010 _O_
  woensdag 25 augustus 2010 @ 19:13:03 #174
136730 PiRANiA
All thinking men are atheists.
pi_85699741
quote:
Op woensdag 25 augustus 2010 18:32 schreef willemwaus het volgende:
Was chase and status eigenlijk vet? Heb het jammer genoeg gemist omdat ik ergens anders moest zijn, overlap ;( ;( ;(
Ja! :D
  woensdag 25 augustus 2010 @ 20:26:43 #175
177242 Irien
Innit though
pi_85702581
quote:
Op woensdag 25 augustus 2010 08:32 schreef Morpheus2002 het volgende:

Nog iets...

Het was mijn eigen schuld hoor, (teveel rondhangen in Grolsch 's nachts) maar als je naar

Zeroes Heroes op vrijdag
Best of Rock op zaterdag
en Alpha DJ's op zondag

ging, dan hoorde je wel heel erg vaak dezelfde nummers!

- Gay Bar - Electric Six
- Chelsea Dagger - Fratellis
- Take me Out - Franz Ferdinand
- Voodoo People - Prodigy (in Pendulum remix idd)
- Teenage Dirtbag - Wheatus

en vele andere dubbelingen..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')