Die kreeg ik donderdag alquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 16:44 schreef Haunter het volgende:
Zoals gewoonlijk een after Lowlands-griepje te pakkenMaar dat maakt me na zo'n weekend eigenlijk niet uit.
camping 2 toevallig? want ik heb em dus ook !quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 16:52 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Die kreeg ik donderdag alVolgens mij heb ik de halve camping aangestoken.
Vent miep niet zo, ouwe doorgesnoven keutel, Om die tijden is er geen OV, en er was niemand op de weg, dus klaag niet zo aub.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 08:44 schreef pietpiraat88 het volgende:
[..]
Wat een mongool ben jij dan ga je toch gewoon met het OV terug?
Nee, camping 4quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 17:10 schreef Irien het volgende:
[..]
camping 2 toevallig? want ik heb em dus ook !
Huh?quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 09:30 schreef Irien het volgende:
Het voelt gek om nog in dit topic te posten "het is begonnen!"
Heb jij Holy Fuck gezien?quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 09:30 schreef Irien het volgende:
[..]
Het voelt gek om nog in dit topic te posten "het is begonnen!" maar ja deze moet ook vol![]()
Ik vond bovenstaande bands ook de beste van het festival. Enorm genoten, ook omdat het leuk is om naast jouwte staan als ie uit z'n dak gaat bij Queens of the Stone Age
en naast jou bij Mumford.
Dat is het mooie, dat vond ik ook de tegenvallende factor bij Blood Red Shoes, dat duffe oude mannenpubliek halverwege de Grolsch Beweeg eens! Klap eens na een nummer! Of ga weg als je 't niks vind.
Maar het was een hele mooie LowlandsOok erg genoten van Placebo, Air, Holy Fuck. Met plezier gekeken naar Selah Sue, Marina and the Diamonds, Ok Go (tweede half uur dan), Typhoon en New Cool Collective. Fijn gedanst op: Sub Focus, Alpha DJ's en Deutsche Biergarten Boys
Ah.. topictitel is nu "het is afgelopen", maar was toen nog " het is begonnen!"quote:
Hij heeft dat zelf aangepastquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 19:45 schreef Irien het volgende:
[..]
Ah.. topictitel is nu "het is afgelopen", maar was toen nog " het is begonnen!"
Ja, jij was toen bij Snow Patrolquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 18:39 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Heb jij Holy Fuck gezien?
Dat is vet
quote:
Hebben ze The Pulse nog gedaan?quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 19:50 schreef Irien het volgende:
[..]
Ja, jij was toen bij Snow PatrolX-ray tent puilde echt uit en kookte vanbinnen. Maar wel zalig om op te dansen! Ik was helemaal op een andere planeet. Wil nog wel een keer. Go Canada
[ego]Uit hier je dank voor Sack_Blabbath[/ego]quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 19:53 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Stiekemerd. Al heb je wel een topwerk verricht bij dit subje![]()
Ik stond er in, rechts van de foto net buiten beeld, had en hoedje op en blauwe blouse.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 18:38 schreef SpauldingPF het volgende:
Iemand dat spinnenweb van tape ook gezien? Dat was ook geniaal
Edit: Plaatje:
[ link | afbeelding ]
Uploaded with ImageShack.us
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |