Wat een mongool ben jij dan ga je toch gewoon met het OV terug?quote:Op maandag 23 augustus 2010 15:41 schreef SpauldingPF het volgende:
Ik moest vannacht terugrijden, na een tijdje bij kees te hebben gestaan, ik kan je wel vertellen dat het geen succes was, bijna een paar keer verongelukt omdat ik in slaap viel achter het stuur.
Het was een oase van schoonheden, ongelofelijk. Echt alle mannen in onze groep waren zeer zwaar onder de indruk!quote:Op maandag 23 augustus 2010 22:06 schreef julian6 het volgende:
Iets anders dat mij dit jaar itt vorig jaar is opgevallen is het enorme aantal mooie damesHet viel mij vorig jaar nauwelijks op maar van sommige exemplaren kreeg ik het dit jaar wel erg warm
![]()
Inderdaad!!!quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 08:44 schreef pietpiraat88 het volgende:
[..]
Wat een mongool ben jij dan ga je toch gewoon met het OV terug?
Het voelt gek om nog in dit topic te posten "het is begonnen!" maar ja deze moet ook volquote:Op maandag 23 augustus 2010 23:09 schreef MaJo het volgende:
Zo, de zesde keer Lowlands was weer top!
Mijn hoogtepunten:
Mumford and Sons,9,5
wow wat een kippenveltrip, werkelijk het hele optreden door!
(...)
Queens of the Stone Age, 9
retestrakke show.
(...)
Wij werden gisterochtend om elf uur al van de camping gejaagdquote:Op maandag 23 augustus 2010 20:08 schreef kciR het volgende:
Vonden jullie trouwens ook dat die security dit jaar veel feller was dat afgelopen jaren?
Ik werd vanmiddag met mijn vriendin om half 1 door 5 man van de camping afgeschreeuwd, terwijl alles ingepakt stond en we haar telefoon kwijt waren en even goed keken of die echt niet op de grond lag (bleek thuis in de tent te zitten).
Maar het echte dieptepunt: Dat mijn vriendin (19) haar id moest laten zien toen we de beugelbar in wouden gaan. Echt wtf! Je hebt toch een zwart bandje, wat is daar anders het nut van!
Dude een maat van mij moest ze id laten zien bij de beugelbar en kwam er niet in omdat hij 17 was, staat gewoon in de regels dat de beugelbar 18+ isquote:Op maandag 23 augustus 2010 20:08 schreef kciR het volgende:
Vonden jullie trouwens ook dat die security dit jaar veel feller was dat afgelopen jaren?
Ik werd vanmiddag met mijn vriendin om half 1 door 5 man van de camping afgeschreeuwd, terwijl alles ingepakt stond en we haar telefoon kwijt waren en even goed keken of die echt niet op de grond lag (bleek thuis in de tent te zitten).
Maar het echte dieptepunt: Dat mijn vriendin (19) haar id moest laten zien toen we de beugelbar in wouden gaan. Echt wtf! Je hebt toch een zwart bandje, wat is daar anders het nut van!
Serieus, dat is gestoord.. Sinds wanneer moet je 18+ zijn om een biertje te drinken?quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 11:56 schreef Perquisite het volgende:
[..]
Dude een maat van mij moest ze id laten zien bij de beugelbar en kwam er niet in omdat hij 17 was, staat gewoon in de regels dat de beugelbar 18+ is
Bij spuugde iemand wat uit op mijn mobiel, nouja.. zo leek het dus. Het was een beetje een tegenvallerquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 11:45 schreef Guidodon het volgende:
Heeft er iemand eigenlijk zijn telefoon op die loopband gelegd?
Dat kon je naast de Bravo doen. Zat zo'n gat in de muur met een loopbandje.
Hier moest je je telefoon op video opnemen zetten en er op leggen.
Dan zou je telefoon weg rollen en zou je hem later terug krijgen...
Ik durfde het nietMaar blijkbaar kreeg je er een leuke filmpje voor terug ofzo?
Heeft iemand dit opgenomen?
haha lucky son of a bitch...quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 12:35 schreef Gesloten het volgende:
Gisteren op het parkeerterrein had een vriend van me zijn telefoon uit z`n zakken laten vallen. Hij was er dus van uit gegaan dat hij hem kwijt was. Na een paar uur gewacht te hebben op de parkeerplaatsfile wordt een andere vriend gebeld door de gevonden telefoon. Er werd gevraagd waar hij was zodat de telefoon teruggeven kon worden. Stapt hij de auto uit naast degene die hem gevonden heeft. Het mooie was dat de telefoon ook nog uit stond, maar als pincode 0000 had
Was briliant, de hele show bij elkaar, helemaal los gegaan!quote:
Was het Benny Rodrguez die stond te draaien? Maat van me kwam hem tegen, hij ging nog effe een paar uurtjes knallen in de 24uurs, hij had toch niks te doen.quote:Op maandag 23 augustus 2010 21:01 schreef julian6 het volgende:
24 uurs tent maandagochtend tussen 5 en 8![]()
quote:Op maandag 23 augustus 2010 22:06 schreef julian6 het volgende:
Iets anders dat mij dit jaar itt vorig jaar is opgevallen is het enorme aantal mooie damesHet viel mij vorig jaar nauwelijks op maar van sommige exemplaren kreeg ik het dit jaar wel erg warm
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |