abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_85636167
quote:
Op maandag 23 augustus 2010 15:41 schreef SpauldingPF het volgende:
Ik moest vannacht terugrijden, na een tijdje bij kees te hebben gestaan, ik kan je wel vertellen dat het geen succes was, bijna een paar keer verongelukt omdat ik in slaap viel achter het stuur.

Wat een mongool ben jij dan ga je toch gewoon met het OV terug? :r
pi_85636528
Heb echt een geweldige Lowlands gehad! Twee ochtenden (zondag en maandag) in de 24uurs helemaal los gegaan tot het einde, voor de rest ook heerlijk los gegaan op het festivalterrein. Dit was mijn 9de keer en het gaat nog steeds veel te snel voorbij..

Het enige (zeer kleine) smetje; de paar (alto) zeikers die het nodig vonden om hun *kuch* verheven moraal op te leggen. Eerst gezeik over over de middeltjes en later mocht bewegingen maken op de muziek die meer als een meter ruimte innemen ook al niet.
pi_85636666
quote:
Op maandag 23 augustus 2010 22:06 schreef julian6 het volgende:
Iets anders dat mij dit jaar itt vorig jaar is opgevallen is het enorme aantal mooie dames :o Het viel mij vorig jaar nauwelijks op maar van sommige exemplaren kreeg ik het dit jaar wel erg warm 8-)
Het was een oase van schoonheden, ongelofelijk. Echt alle mannen in onze groep waren zeer zwaar onder de indruk!

Verder, het was fantastisch, werkelijk fantastisch. Fysiek ongelofelijk slecht voor een mens, maar meer dan waard. Heb zo min mogelijk gemist, donderdag 2 uur slaap, vrijdag 2 uur slaap, zaterdag 2 uur slaap en zondag doorgehaald... sfeer bij de 24-uurs was maandagochtend geweldig. Fijn was ook wel dat we om 8 uur maandagochtend weggingen en er voor kozen om niet te slapen en onze BOB er voor zorgde dat ik om 10 uur al thuis was, moest er niet aan denken om 3 a 4 uur in een rij of file te moeten staan.

Weer veel leuke en fijne verhalen en mooie en briljante foto's... het is altijd even weer wennen en vervelend om in de 'realiteit' terug te komen, al kan dat ook met serotonine niveau's te maken hebben ;-)

Persoonlijke hoogtepunten hebben voor mij veel te maken met het superleuke en vriendelijke debiele contact dat je met mensen hebt daar, indrukwekkend.

Kaartverkoop zal volgend jaar wel weer sneller gaan, Glastonbury-achtige taferelen. No worries, ik zal er weer bij zijn.

WAUW, wat een feest... O+
  dinsdag 24 augustus 2010 @ 09:22:58 #104
20343 SnuggLe
Drs. Betweter
pi_85636757
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2010 08:44 schreef pietpiraat88 het volgende:

[..]

Wat een mongool ben jij dan ga je toch gewoon met het OV terug? :r
Inderdaad!!!
maandagnacht reed er ook een of andere MONGOOL voor ons met een oude stationwagon Volvo, die bijna 2x van de dijk reed. Als hij dat had gedaan was ik erachteraan gerend en had ik hem een extra trap na gegeven. Apekop.
  dinsdag 24 augustus 2010 @ 09:30:35 #105
177242 Irien
Innit though
pi_85636911
quote:
Op maandag 23 augustus 2010 23:09 schreef MaJo het volgende:
Zo, de zesde keer Lowlands was weer top!

Mijn hoogtepunten:

Mumford and Sons,9,5
wow wat een kippenveltrip, werkelijk het hele optreden door!
(...)

Queens of the Stone Age, 9
retestrakke show.
(...)

Het voelt gek om nog in dit topic te posten "het is begonnen!" maar ja deze moet ook vol :')
Ik vond bovenstaande bands ook de beste van het festival. Enorm genoten, ook omdat het leuk is om naast jouw O+ te staan als ie uit z'n dak gaat bij Queens of the Stone Age :D en naast jou bij Mumford.
Dat is het mooie, dat vond ik ook de tegenvallende factor bij Blood Red Shoes, dat duffe oude mannenpubliek halverwege de Grolsch Beweeg eens! Klap eens na een nummer! Of ga weg als je 't niks vind.

Maar het was een hele mooie Lowlands *O* Ook erg genoten van Placebo, Air, Holy Fuck. Met plezier gekeken naar Selah Sue, Marina and the Diamonds, Ok Go (tweede half uur dan), Typhoon en New Cool Collective. Fijn gedanst op: Sub Focus, Alpha DJ's en Deutsche Biergarten Boys :D
Between the click of the light and the start of the dream
pi_85637054
net wakker, dacht dat er iets mis omdat het zo stil was |:( |:(
pi_85638142
ik heb het gevoel dat je van doorhalen fitter wordt. :)
pi_85638791
quote:
Op maandag 23 augustus 2010 20:08 schreef kciR het volgende:
Vonden jullie trouwens ook dat die security dit jaar veel feller was dat afgelopen jaren?
Ik werd vanmiddag met mijn vriendin om half 1 door 5 man van de camping afgeschreeuwd, terwijl alles ingepakt stond en we haar telefoon kwijt waren en even goed keken of die echt niet op de grond lag (bleek thuis in de tent te zitten :') ).
Maar het echte dieptepunt: Dat mijn vriendin (19) haar id moest laten zien toen we de beugelbar in wouden gaan. Echt wtf! Je hebt toch een zwart bandje, wat is daar anders het nut van!
Wij werden gisterochtend om elf uur al van de camping gejaagd ^O^ We zouden om half 12 worden opgehaald en hadden alles al opgeruimd: er stond nog één tentje met onze spullen erin zodat ze niet nat zouden worden, maar ja da's vijf minuten werk. Een ander groepje had hun partytent + twee stoeltjes laten staan dus daar hebben we een hele tijd in gezeten en een beetje naar andere mensen gekeken, komt er om 11 uur een kerel van de security aan die begint te blaffen dat we moeten opruimen en weg moeten gaan :{ . Vervolgens moeten we die partytent ook afbreken want we hebben er gebruik van gemaakt. :{ Ik heb even een duwtje tegen de tent aan gegeven maar hij stond te stevig vond ik, dus gewoon laten staan.
Zeiksnor.
Wel mooi toen we maar eens weggingen: twee meisjes die zich met luchtbed en al op hun tent stortten _O_ . Heb ik altijd al willen doen.
Tap tap tap
  dinsdag 24 augustus 2010 @ 11:45:50 #109
307187 Guidodon
Mother puncher
pi_85640714
Heeft er iemand eigenlijk zijn telefoon op die loopband gelegd?
Dat kon je naast de Bravo doen. Zat zo'n gat in de muur met een loopbandje.
Hier moest je je telefoon op video opnemen zetten en er op leggen.
Dan zou je telefoon weg rollen en zou je hem later terug krijgen...
Ik durfde het niet :') Maar blijkbaar kreeg je er een leuke filmpje voor terug ofzo?

Heeft iemand dit opgenomen?
Spiraling up through the crack in the sky. Leaving material world behind.
Mastodon - the Czar
  dinsdag 24 augustus 2010 @ 11:49:13 #110
157465 kciR
Heeft geen ondertitel
pi_85640822
De nieuwe LL site is trouwens ook in de lucht. Is tof gedaan, met die webcam op de achtergrond en dat je alles wat over LL is geschreven of gefilmd op één plek hebt. Maar toch weer met een LL inslag door dat zoek (-/schuif) systeem
pi_85641050
quote:
Op maandag 23 augustus 2010 20:08 schreef kciR het volgende:
Vonden jullie trouwens ook dat die security dit jaar veel feller was dat afgelopen jaren?
Ik werd vanmiddag met mijn vriendin om half 1 door 5 man van de camping afgeschreeuwd, terwijl alles ingepakt stond en we haar telefoon kwijt waren en even goed keken of die echt niet op de grond lag (bleek thuis in de tent te zitten :') ).
Maar het echte dieptepunt: Dat mijn vriendin (19) haar id moest laten zien toen we de beugelbar in wouden gaan. Echt wtf! Je hebt toch een zwart bandje, wat is daar anders het nut van!
Dude een maat van mij moest ze id laten zien bij de beugelbar en kwam er niet in omdat hij 17 was, staat gewoon in de regels dat de beugelbar 18+ is
  dinsdag 24 augustus 2010 @ 12:02:47 #112
157465 kciR
Heeft geen ondertitel
pi_85641226
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2010 11:56 schreef Perquisite het volgende:

[..]

Dude een maat van mij moest ze id laten zien bij de beugelbar en kwam er niet in omdat hij 17 was, staat gewoon in de regels dat de beugelbar 18+ is
Serieus, dat is gestoord.. Sinds wanneer moet je 18+ zijn om een biertje te drinken?
pi_85641250
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2010 11:45 schreef Guidodon het volgende:
Heeft er iemand eigenlijk zijn telefoon op die loopband gelegd?
Dat kon je naast de Bravo doen. Zat zo'n gat in de muur met een loopbandje.
Hier moest je je telefoon op video opnemen zetten en er op leggen.
Dan zou je telefoon weg rollen en zou je hem later terug krijgen...
Ik durfde het niet :') Maar blijkbaar kreeg je er een leuke filmpje voor terug ofzo?

Heeft iemand dit opgenomen?
Bij spuugde iemand wat uit op mijn mobiel, nouja.. zo leek het dus. Het was een beetje een tegenvaller :P
pi_85642180
Gisteren op het parkeerterrein had een vriend van me zijn telefoon uit z`n zakken laten vallen. Hij was er dus van uit gegaan dat hij hem kwijt was. Na een paar uur gewacht te hebben op de parkeerplaatsfile wordt een andere vriend gebeld door de gevonden telefoon. Er werd gevraagd waar hij was zodat de telefoon teruggeven kon worden. Stapt hij de auto uit naast degene die hem gevonden heeft. Het mooie was dat de telefoon ook nog uit stond, maar als pincode 0000 had :')
  dinsdag 24 augustus 2010 @ 12:43:10 #115
307187 Guidodon
Mother puncher
pi_85642390
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2010 12:35 schreef Gesloten het volgende:
Gisteren op het parkeerterrein had een vriend van me zijn telefoon uit z`n zakken laten vallen. Hij was er dus van uit gegaan dat hij hem kwijt was. Na een paar uur gewacht te hebben op de parkeerplaatsfile wordt een andere vriend gebeld door de gevonden telefoon. Er werd gevraagd waar hij was zodat de telefoon teruggeven kon worden. Stapt hij de auto uit naast degene die hem gevonden heeft. Het mooie was dat de telefoon ook nog uit stond, maar als pincode 0000 had :')
haha lucky son of a bitch... ^O^
Spiraling up through the crack in the sky. Leaving material world behind.
Mastodon - the Czar
pi_85645440
Ik ben m'n idkaart kwijtgeraakt dit weekend :')
pi_85646084
quote:
Op maandag 23 augustus 2010 20:44 schreef julian6 het volgende:
ik ben fan geworden _O_ Wat een geluid :9~
Was briliant, de hele show bij elkaar, helemaal los gegaan!

Sowieso die hele zaterdagnacht was waanzinnig!
pi_85646187
quote:
Op maandag 23 augustus 2010 21:01 schreef julian6 het volgende:
24 uurs tent maandagochtend tussen 5 en 8 ^O^ ^O^

Was het Benny Rodrguez die stond te draaien? Maat van me kwam hem tegen, hij ging nog effe een paar uurtjes knallen in de 24uurs, hij had toch niks te doen.
pi_85646251
quote:
Op maandag 23 augustus 2010 22:06 schreef julian6 het volgende:
Iets anders dat mij dit jaar itt vorig jaar is opgevallen is het enorme aantal mooie dames :o Het viel mij vorig jaar nauwelijks op maar van sommige exemplaren kreeg ik het dit jaar wel erg warm 8-)
:Y :Y :Y :Y :Y :Y :Y :Y :Y :Y :Y
  dinsdag 24 augustus 2010 @ 16:14:53 #120
136730 PiRANiA
All thinking men are atheists.
  dinsdag 24 augustus 2010 @ 16:15:21 #121
136730 PiRANiA
pi_85651309
Voor alle Lowlandsfans, of ze er nu wel of niet bij waren, wordt Lowlands.nl het komende half jaar ‘Gllow Baby Gllow’, de ultieme Lowlands nabeleving website. Met alle relevante films, artikelen, foto’s, tweets en nog veel meer. Of het nu door een willekeurige bezoeker, door 3FM, door de redactie van Lowlands of door een fotograaf gemaakt is: alles wat er op het web geschreven en getoond werd, staat nu op 1 plek.

En wat het nog meer uniek maakt, is dat al die content per minuut actueel wordt aangeboden! Dus wil je zien wat er allemaal speelde op Lowlands op zaterdag om 23.46 uur, check it out! De aggregator-techniek erachter is uniek. Op grond van het tijdstip dat de gebruiker kiest wordt real time alles van het web geplukt en op Lowlands.nl getoond, of het nu Tweets, YouTube-filmpjes of Flickr-foto’s zijn. Zo krijg je een complete indruk van de ‘state of the moment’ rondom Lowlands.

Daarmee wordt Lowlands.nl in één klap de meest relevante plek voor iedereen die van Lowlands houdt. En wie er bij was, kan nog een tijdje nagenieten (of nagloeien, zo je wilt).
pi_85651526
Erg vet gedaan.
O+
pi_85651573
Op 31-12-2010 20:01 schreef ViezeFreddiey
meest baas van FoK 2010 _O_
  dinsdag 24 augustus 2010 @ 16:24:01 #124
136730 PiRANiA
  dinsdag 24 augustus 2010 @ 16:25:34 #125
136730 PiRANiA