Jajoh, volgend jaar wordt toch veel vetter dan dit jaar!quote:Op maandag 23 augustus 2010 20:06 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Ja, ik teer nu op de moshpit momenten bij Magnetic Man. De liefde voor de security meneren die mijn tas lekker achter het hek hielden. Volgend jaar ga ik mezelf gvd waarmaken. Voor mijn gevoel voelt het nu niet af. Wat was het beste optreden voor je?
Knettersquote:Op maandag 23 augustus 2010 20:16 schreef friekin_ het volgende:
Trouwens ook tering veel wespen. 1 van de mensen uit de groep werd gestoken tijdens het eten. Resultaat?
[ afbeelding ]
Moesten daarvoor ook al naar de ehbo
Nogal!quote:Op maandag 23 augustus 2010 20:37 schreef frame-saw het volgende:
Wow die lip!
Hebben jullie ook zo'n moeite met aanpassen aan het 'echte' leven? Kwam er net een leuk liedje op de supermarktradio, sta ik bijna weer uit m'n dak te gaan
Hawtin was ZOOOOO geniaal. Echt heerlijkquote:
Komt amper boven het regengekletter op je tent uit hoor.quote:Op maandag 23 augustus 2010 21:01 schreef julian6 het volgende:
24 uurs tent maandagochtend tussen 5 en 8![]()
jullie zullen wel wakker hebben gelegen van die bass die daar vandaan kwam
zeker maker van de lowlands sitequote:Op maandag 23 augustus 2010 15:55 schreef Haunter het volgende:
Weet iemand hoe je in vredesnaam naar de volgende pagina van nieuws kunt gaan op de 3voor12 Lowlands page? Het lijkt wel alsof ze die site elk jaar onoverzichtelijker maken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |