abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 23 augustus 2010 @ 20:08:54 #51
157465 kciR
Heeft geen ondertitel
pi_85621341
Vonden jullie trouwens ook dat die security dit jaar veel feller was dat afgelopen jaren?
Ik werd vanmiddag met mijn vriendin om half 1 door 5 man van de camping afgeschreeuwd, terwijl alles ingepakt stond en we haar telefoon kwijt waren en even goed keken of die echt niet op de grond lag (bleek thuis in de tent te zitten :') ).
Maar het echte dieptepunt: Dat mijn vriendin (19) haar id moest laten zien toen we de beugelbar in wouden gaan. Echt wtf! Je hebt toch een zwart bandje, wat is daar anders het nut van!
  maandag 23 augustus 2010 @ 20:14:21 #52
267549 n00biedoobiedoo
Speaking In Thongs
pi_85621574
quote:
Op maandag 23 augustus 2010 20:06 schreef friekin_ het volgende:

[..]

Ja, ik teer nu op de moshpit momenten bij Magnetic Man. De liefde voor de security meneren die mijn tas lekker achter het hek hielden. Volgend jaar ga ik mezelf gvd waarmaken. Voor mijn gevoel voelt het nu niet af. Wat was het beste optreden voor je?
Jajoh, volgend jaar wordt toch veel vetter dan dit jaar! ;)
Beste optreden? Hmm, ik hing er het allerlekkerst in bij Delphic, maar ik vond het optreden van Wallis Bird en d'r bandje heel erg charmant en ontwapenend, ook al is het niet helemaal mijn muziek. Grote gun-factor zal het zijn. Ze is ook zo schattig. LCD SS zou misschien het hoogtepunt geweest kunnen zijn, maar het even terug naar de camping liep nogal uit en heb er dan te weinig van meegekregen om het tot de klapper uit te roepen.
Was er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?
pi_85621656
Trouwens ook tering veel wespen. 1 van de mensen uit de groep werd gestoken tijdens het eten. Resultaat?

_O-

Moesten daarvoor ook al naar de ehbo :')
  maandag 23 augustus 2010 @ 20:18:26 #54
136730 PiRANiA
All thinking men are atheists.
pi_85621744
quote:
Op maandag 23 augustus 2010 20:16 schreef friekin_ het volgende:
Trouwens ook tering veel wespen. 1 van de mensen uit de groep werd gestoken tijdens het eten. Resultaat?

_O-

[ afbeelding ]
Moesten daarvoor ook al naar de ehbo :')
Knetters :D
  maandag 23 augustus 2010 @ 20:18:36 #55
267549 n00biedoobiedoo
Speaking In Thongs
pi_85621754
Djeez!
Was er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?
pi_85622290
oja ik denk er net weer aan: Jenga met picknicktafels in de vietnamees. _O-
Die hele stapel werd omgegooid op een gegeven moment en er kreeg ook nog iemand een tafel tegen zich aan geloof ik. |:(
  maandag 23 augustus 2010 @ 20:37:07 #57
258616 Mr.DD
Yes, it is me.
pi_85622535
Trouwens, hoe vaak kan je Vault_Tec tegen het lijf lopen zeg :')
Gelukkig weet ie niet wie ik was :P
Bovenstaande is in geheel voorzien van een Gooise r, gaarne deze meenemen bij het lezen.
pi_85622549
Wow die lip!

Hebben jullie ook zo'n moeite met aanpassen aan het 'echte' leven? Kwam er net een leuk liedje op de supermarktradio, sta ik bijna weer uit m'n dak te gaan :')
pi_85622609
in de trein terug werden we ook echt aangekeken enzo, telkens weer mensen die naar je kijken van wtf heeft die gedaan. :')
  maandag 23 augustus 2010 @ 20:39:50 #60
267549 n00biedoobiedoo
Speaking In Thongs
pi_85622656
Heb jij ook zo'n lip dan?
pi_85622680
quote:
Op maandag 23 augustus 2010 20:39 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Heb jij ook zo'n lip dan?
_O-
  maandag 23 augustus 2010 @ 20:41:48 #62
258616 Mr.DD
Yes, it is me.
pi_85622737
quote:
Op maandag 23 augustus 2010 20:37 schreef frame-saw het volgende:
Wow die lip!

Hebben jullie ook zo'n moeite met aanpassen aan het 'echte' leven? Kwam er net een leuk liedje op de supermarktradio, sta ik bijna weer uit m'n dak te gaan :')
Nogal! :P We gingen voor de lol rechtstreeks vanaf de camping vanochtend naar school om even rooster op te halen. Als dansend en lachend en schreeuwend en gierend renden we door de school. Die hoofden van andere leerlingen :')
Bovenstaande is in geheel voorzien van een Gooise r, gaarne deze meenemen bij het lezen.
pi_85622826
Oja de trein en vooral de tram.. Ik zat daar in mijn eentje, halfslapend, half alles wazig zien, regenlaarzen aan en een shitload aan spullen mee. Al die mensen staren, leuk leuk.
pi_85622852
ik ben fan geworden _O_ Wat een geluid :9~
pi_85623218
quote:
Op maandag 23 augustus 2010 20:44 schreef julian6 het volgende:
ik ben fan geworden _O_ Wat een geluid :9~
Hawtin was ZOOOOO geniaal. Echt heerlijk _O_
pi_85623543
Sowieso alle nachten in de bravo *; *; *;

Groove tube ^O^
X-Ray ^O^
24 uurs tent maandagochtend tussen 5 en 8 ^O^ ^O^

jullie zullen wel wakker hebben gelegen van die bass die daar vandaan kwam

enig minpunt aan Lowlands vind ik dat het te vroeg stopt naar mijn mening. Het zou gewoon tot mintens 6 uur door moeten gaan. Liefst tot 7 uur natuurlijk. Voelt echt als zo'n anti-climax dan als de muziek opeens stopt en de lichten aangaan terwijl je er net zo lekker inzit.

[ Bericht 48% gewijzigd door julian6 op 23-08-2010 21:08:48 ]
  maandag 23 augustus 2010 @ 21:06:40 #67
267549 n00biedoobiedoo
Speaking In Thongs
pi_85623720
Iemand op zaterdag nog 2 gasten in olifantenstrings over het terrein zien lopen? Die hoorden bij ons. Ik ben er niet trots op.
  maandag 23 augustus 2010 @ 21:09:22 #68
267549 n00biedoobiedoo
Speaking In Thongs
pi_85623820
quote:
Op maandag 23 augustus 2010 21:01 schreef julian6 het volgende:

Komt amper boven het regengekletter op je tent uit hoor.
pi_85623934
O ja, en een dikke middelvinger voor de DJ's die donderdagavond Smack My Bitch Up afkapten. :r
pi_85624908
Waar gaat alles toch heen:

http://ht.ly/2tgHf
Fear is the grease of society.
pi_85625096
Mumford & Sons _O_

(soms een beetje dramatisch inzoomen/uitzoomen :{ )
Ik heb genoten! Een van de weinige filmpjes die ik heb gemaakt. The Gaslight Anthem was ook super tof :D Ben blij dat ik bijna vooraan stond O+
Feyenoord Rotterdam
pi_85625304
quote:
Op maandag 23 augustus 2010 15:55 schreef Haunter het volgende:
Weet iemand hoe je in vredesnaam naar de volgende pagina van nieuws kunt gaan op de 3voor12 Lowlands page? Het lijkt wel alsof ze die site elk jaar onoverzichtelijker maken.
zeker maker van de lowlands site _O-
question everything
pi_85626263
Iets anders dat mij dit jaar itt vorig jaar is opgevallen is het enorme aantal mooie dames :o Het viel mij vorig jaar nauwelijks op maar van sommige exemplaren kreeg ik het dit jaar wel erg warm 8-)
pi_85626475
Vond het net een streepjescode. zoveel streepjes je wordt er niet goed van, verder heb je gelijk
Fear is the grease of society.
pi_85626540
quote:
Op maandag 23 augustus 2010 22:06 schreef julian6 het volgende:
Iets anders dat mij dit jaar itt vorig jaar is opgevallen is het enorme aantal mooie dames :o Het viel mij vorig jaar nauwelijks op maar van sommige exemplaren kreeg ik het dit jaar wel erg warm 8-)
ik ben zelf een meisje, maar fuck, ik merkte het zelf ook. elke dag wel stuk of 50 meisjes waarvan ik dacht wow, wat een mooi chick _O_ :@
question everything
pi_85626555
quote:
Op maandag 23 augustus 2010 22:10 schreef zonisdegod het volgende:

[..]

ik ben zelf een meisje, maar fuck, ik merkte het zelf ook. elke dag wel stuk of 50 meisjes waarvan ik dacht wow, wat een mooi chick _O_ :@
Eens.
  maandag 23 augustus 2010 @ 22:14:03 #78
267549 n00biedoobiedoo
Speaking In Thongs
pi_85626718
quote:
Op maandag 23 augustus 2010 22:09 schreef vogelkooi het volgende:
Vond het net een streepjescode. zoveel streepjes je wordt er niet goed van, verder heb je gelijk
You're one to talk _O-
  maandag 23 augustus 2010 @ 22:17:15 #79
267549 n00biedoobiedoo
Speaking In Thongs
pi_85626877
Kwam vanmorgen een meisje een peuk bij ons bietsen. Ze stond even verderop in d'r eentje haar tent af te breken. De rest van haar groep was 'm gesmeerd, man of 15. Er was er 1tje die doei had gezegd. Niet alle Lowlanders zijn lief.
pi_85627008
quote:
Op maandag 23 augustus 2010 21:01 schreef julian6 het volgende:
Sowieso alle nachten in de bravo *; *; *;

Groove tube ^O^
X-Ray ^O^

enig minpunt aan Lowlands vind ik dat het te vroeg stopt naar mijn mening. Het zou gewoon tot mintens 6 uur door moeten gaan. Liefst tot 7 uur natuurlijk. Voelt echt als zo'n anti-climax dan als de muziek opeens stopt en de lichten aangaan terwijl je er net zo lekker inzit.
24 uurs tent vond ik dus echt helemaal niks, ook overdreven druk op donderdagnacht en zaterdagochtend in ieder geval :{w

Zowiezo allemaal net iets te druk i.v.m. andere festivals in Duitsland

Vandaar dus donderdag,vrijdag,zaterdag en zondag slechts tot uurtje of 6 doorgegaan. Elke ochtend stipt om 9 uur weer naast me tentje voor de volgende dag, en niet eens moe *)

Dikke acts
- LCD Soundsystem
- Ostgut label avond
- Magnetic Man
- Plastikman
- Caribou
- Broken Bells (ook al was er niemand die het wat boeide in veels te rustige Alpha, maar owh wat was het mooi *;
- The XX (zelfde verhaal een beetje)
- Yeasayer
- Kees (vanaf het moment dat ik echt dronken was dan iig ...)

Filmpje
O+
Tegenvallers
- Drukte
- Floating Points
- Bravo op zaterdagnacht, ging wel redelijk los maar zowel Dave Clarke als Faki was technisch heel slecht. Clarke had wel echte doorrag platen. Faki haalde die bpm bij lange na niet, beetje jammer.

Edit:
10.10 richting auto lopen
10.30 in de auto @ P3A (wat een chaos op dat veld haha)
17.xx in Rotterdam ;(
pi_85627248
quote:
Op maandag 23 augustus 2010 22:19 schreef JopJuh het volgende:

[..]

24 uurs tent vond ik dus echt helemaal niks, ook overdreven druk op donderdagnacht en zaterdagochtend in ieder geval :{w

Ik ben alleen op maandagochtend geweest, op donderdag ook even wezen kijken maar vond ik het ook veels te druk. Maar maandagochtend was precies goed :) met heerlijke muziek van dekmantel

[ Bericht 1% gewijzigd door julian6 op 23-08-2010 22:39:36 ]
pi_85627375
Owja de drum / dubstep achtige solo van Travis wat was dat vet na die paar minuten dat het doek naar beneden was geweest was dat geloof ik.

pi_85627486
Ik kan me niet voorstellen dat er zo veel mensen met de trein gaan. Half 10 zijn wij vertrokken van de camping, meteen de bus in, veel zitplekken in de trein en 3 uurtjes later weer lekker thuis.
:)
pi_85627979
1 minpunt wat mij net te binnen schiet was die mongool die donderdagnacht languit midden op de weg ging liggen waar ik overheen struikelde. Resultaat was diepe schaafwonden op mijn knie, enkel en rug. Gaf ie daarna ook nog een bijdehante bek dat ik beter moest uitkijken :') Gezellige jongen als ik ben gaf ik hem gelijk en liep verder. Kon ik weer naar de EHBO.

Verder kan ik echt weinig minpunten over de editie bedenken. De douches wellicht, waar je 2,50 mocht betalen na een halfuur in de rij gestaan te hebben en vervolgens onder een lauw straaltje zonder druk mocht. Heb de rest vd dagen maar gewoon mn kop onder de kraan gezet.
pi_85628121
quote:
Op maandag 23 augustus 2010 22:27 schreef JopJuh het volgende:
Owja de drum / dubstep achtige solo van Travis wat was dat vet na die paar minuten dat het doek naar beneden was geweest was dat geloof ik.

Eigenlijk had hij op dat plateautje veel verder/hoger moeten gaan. Hoorde zelfs dat de bedoeling was dat hij over de kop had moeten gaan, maar dat het ding kapot was. Vandaar dat ie ook zo vloekte :P
pi_85628151
quote:
Op maandag 23 augustus 2010 22:41 schreef julian6 het volgende:

Verder kan ik echt weinig minpunten over de editie bedenken. De douches wellicht, waar je 2,50 mocht betalen na een halfuur in de rij gestaan te hebben en vervolgens onder een lauw straaltje zonder druk mocht. Heb de rest vd dagen maar gewoon mn kop onder de kraan gezet.
Douche was om half 4 oid prima te doen :) Zelfs voor mij als vrouw zijnde :P
pi_85628183
quote:
Op maandag 23 augustus 2010 22:45 schreef markoning het volgende:

[..]

Eigenlijk had hij op dat plateautje veel verder/hoger moeten gaan. Hoorde zelfs dat de bedoeling was dat hij over de kop had moeten gaan, maar dat het ding kapot was. Vandaar dat ie ook zo vloekte :P
ja hij ging kapot
echt jammer, hij begon net
question everything
  Moderator maandag 23 augustus 2010 @ 23:09:28 #88
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_85629185
Zo, de zesde keer Lowlands was weer top!

Mijn hoogtepunten:

Mumford and Sons,9,5
wow wat een kippenveltrip, werkelijk het hele optreden door! Behoorlijk sympathieke band ook wat bij mij altijd een pre is :) Had van tevoren al verwacht dat het mijn favoriete optreden zou zijn dus wat dat betreft was ik niet verbaasd ;)

Queens of the Stone Age, 9
retestrakke show. Dit was de eerste keer dat ik ze live zag ( :@ ) en dat beviel goed! Onvervalste rockers met een goede set :) Josh had er erg veel zin in, leuk om te zien!

The National, 8,5
Prachtige muziek, Beringer heeft zo'n mooie stem O+ Alleen dat gekwelde wat aan de ene kant zo mooi is zit me ook wel weer dwars, hij lijkt het er zwaar mee te hebben. Met de ogen dicht merk je dat echter niet en komt het nog beter over ;) Heerlijk weg staan spacen O+ Helaas deden ze weinig van Alligator waardoor ik maar weinig kende ;(

Placebo, 8
Blijft gewoon een goede band met een goede show. Jammer dat ze Pure Morning op festivals niet lijken te spelen ;( Maar ze hebben er altijd zin in en dat komt goed over!

Fat Freddy's Drop, 8
Wat een heerlijk relaxte stem heeft de zanger! O+ Heb nog nooit een tent zo los zien gaan, was echt een feestje! Best opgebouwde optreden van heel Lowlands, relaxed beginnen en steeds meer los gaan. Tof!

Blood Red Shoes, 7
De muziek blijft goed maar ik ken de tweede cd nog niet zo goed, en aangezien ze de set steevast het eerste en het tweede album om en om afwisselden kon ik er niet echt helemaal inkomen. Bovendien leek de zangeres niet veel zin te hebben, jammer. Maar ze was weer sexy als altijd O+ :@ :')

Dan le Sac vs Scroobious Pip, 7
Ik vind de stem van de rapper echt zo heerlijk, dat lekkere slome engelse accent O+ Maar na een paar nummers heb je het trucje wel door en ben ik weer weggegaan :)

Voor de rest veel optredens maar half meegekregen door bijvoorbeeld vanaf het gras met een biertje te luisteren. Yeasayer klonk weer heel relaxed, net als the XX, maar toch krijg je minder mee als je niet in de tent stond.

Vooral 's nachts me dit jaar ook erg vermaakt. Heb de meeste tijd in de Grolsch doorgebracht, erg leuk *O* Ook nog 10 minuten in het midden bij Kees van Hondt gestaan, ik heb nog nooit zo'n gekkenhuis meegemaakt :D Kliko's, opblaasbeesten en mensen kwamen onafgebroken over je heen _O- Leuk om mee te maken, maar vond het toch wat te druk dus ben er maar weer snel uitgegaan :)

Helaas gemist: Moss, Die Antwoord, OK Go, Foals.

Al met al dus weer een top weekend gehad ^O^ Wel opvallend dat ik veel minder bands heb gezien dan anders, er stond maar weinig wat ik echt graag wilde zien. Daarom wat meer losgegaan 's nachts wat ook wel erg leuk was :)
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
pi_85629450
quote:
Op maandag 23 augustus 2010 22:45 schreef markoning het volgende:

[..]

Dit was de bedoeling:

Moderator maandag 23 augustus 2010 @ 23:21:42 #91
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_85629690
quote:
Gave fotostream! Geeft een goed beeld van hoe het was :)
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
pi_85629875
Het was wel heel chill dat de Koffiewekker nu langs de tenten liepen ipv dat je er naar toe moest. Alleen ik werd er elke keer wakker van en zodra ik besefte dat ik uit de tent moest waren ze al weg :P Alleen die krantenmensen heb ik nooit gezien? Haalde de Daily Paradise elke keer bij een infostand maar gister was ik het vergeten.

Overigens nog mensen in de Hush Hush geweest? Ik vond het heerlijk, ging het gister doen. Alleen jammer dat het niet 100 procent geluidsdicht was, ik hoorde gewoon de Grolsch er nog doorheen.

En de epic-YTfilmpjes op LTV :D Geniaal.
pi_85630192
Hoe langer ik eraan terugdenk hoe meer ik realiseer wat voor een geweldige ervaring deze editie was *;
  Redactie Sport / Supervogel maandag 23 augustus 2010 @ 23:42:03 #94
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_85630330
Wanneer zijn de kaartjes voor volgend jaar verkrijgbaar? :+
  maandag 23 augustus 2010 @ 23:44:45 #95
81882 Lips
Een vrouwtje
pi_85630402
quote:
Ik zag 'm op de site van 3fm, dat onderschrift is hilarisch _O_
Miauw
Op dinsdag 21 juni 2011 21:42 schreef Jajong het volgende: I stand corrected; ik zou nooit vreemdgaan, behalve als mijn vriendin zo dom zou zijn als Lips.
  maandag 23 augustus 2010 @ 23:50:10 #96
202348 Susi
Temple of Love
pi_85630606
Ik heb maar één keer over het terrein gelopen (twaalfuursdiensten in de nacht zijn killing), maar wat een teringdrukte zeg. Ik was stiekem wel blij dat ik de bezoekers daarbuiten tegenkwam, zo alsnog veel meegemaakt, gehoord en lowlandsgevoel gekregen :)
pi_85630808
quote:
Op maandag 23 augustus 2010 22:45 schreef friekin_ het volgende:

[..]

Douche was om half 4 oid prima te doen :) Zelfs voor mij als vrouw zijnde :P
Maandagochtend 7 uur ook. Echter douche ik het liefst na het wakker worden.
pi_85631786
Ook wel mooi om te zien dat iedereen zo'n festival anders meemaakt. De een gaat om half 10 zijn tentje uit en slentert de hele dag over het festivalterrein om vervolgens om 12 uur in slaap te vallen terwijl de ander gewoon leeft van seconde tot seconde.
pi_85632420
Het mooiste was ook wel om hem te zien genieten. Passie voor wat hij doet. O+
  dinsdag 24 augustus 2010 @ 01:45:01 #100
202348 Susi
Temple of Love
pi_85634136
Waarom plaatst 3voor12 in vredesnaam een foto als deze ?

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')