Zo, de zesde keer Lowlands was weer top!
Mijn hoogtepunten:
Mumford and Sons,9,5
wow wat een kippenveltrip, werkelijk het hele optreden door! Behoorlijk sympathieke band ook wat bij mij altijd een pre is

Had van tevoren al verwacht dat het mijn favoriete optreden zou zijn dus wat dat betreft was ik niet verbaasd
Queens of the Stone Age, 9
retestrakke show. Dit was de eerste keer dat ik ze live zag (

) en dat beviel goed! Onvervalste rockers met een goede set

Josh had er erg veel zin in, leuk om te zien!
The National, 8,5
Prachtige muziek, Beringer heeft zo'n mooie stem

Alleen dat gekwelde wat aan de ene kant zo mooi is zit me ook wel weer dwars, hij lijkt het er zwaar mee te hebben. Met de ogen dicht merk je dat echter niet en komt het nog beter over

Heerlijk weg staan spacen

Helaas deden ze weinig van Alligator waardoor ik maar weinig kende
Placebo, 8
Blijft gewoon een goede band met een goede show. Jammer dat ze Pure Morning op festivals niet lijken te spelen

Maar ze hebben er altijd zin in en dat komt goed over!
Fat Freddy's Drop, 8
Wat een heerlijk relaxte stem heeft de zanger!

Heb nog nooit een tent zo los zien gaan, was echt een feestje! Best opgebouwde optreden van heel Lowlands, relaxed beginnen en steeds meer los gaan. Tof!
Blood Red Shoes, 7
De muziek blijft goed maar ik ken de tweede cd nog niet zo goed, en aangezien ze de set steevast het eerste en het tweede album om en om afwisselden kon ik er niet echt helemaal inkomen. Bovendien leek de zangeres niet veel zin te hebben, jammer. Maar ze was weer sexy als altijd
Dan le Sac vs Scroobious Pip, 7
Ik vind de stem van de rapper echt zo heerlijk, dat lekkere slome engelse accent

Maar na een paar nummers heb je het trucje wel door en ben ik weer weggegaan

Voor de rest veel optredens maar half meegekregen door bijvoorbeeld vanaf het gras met een biertje te luisteren. Yeasayer klonk weer heel relaxed, net als the XX, maar toch krijg je minder mee als je niet in de tent stond.
Vooral 's nachts me dit jaar ook erg vermaakt. Heb de meeste tijd in de Grolsch doorgebracht, erg leuk

Ook nog 10 minuten in het midden bij Kees van Hondt gestaan, ik heb nog nooit zo'n gekkenhuis meegemaakt

Kliko's, opblaasbeesten en mensen kwamen onafgebroken over je heen

Leuk om mee te maken, maar vond het toch wat te druk dus ben er maar weer snel uitgegaan

Helaas gemist: Moss, Die Antwoord, OK Go, Foals.
Al met al dus weer een top weekend gehad

Wel opvallend dat ik veel minder bands heb gezien dan anders, er stond maar weinig wat ik echt graag wilde zien. Daarom wat meer losgegaan 's nachts wat ook wel erg leuk was
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam