240 Kilometer, reistijd per fiets:bijna 16 uurquote:Op woensdag 18 augustus 2010 23:40 schreef Paul-89 het volgende:
Ben eens de line-up van de parkfeesten te Venlo (voor jullie allemaal te ver weg) aan het bekijken hebben echt toffe namen, is een 4 daags festival met o.a. : Caro Emerald, Moss, The Mad Trist, Tim Knol, Fresku, Typhoon+ New Cool Collective, Jon Allen, Asteroids Galaxy Tour, Das Pop, De Wolff. En nog heel veel meer, niet slecht voor een gratis festival.
Makkelijk te doen.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 23:48 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
240 Kilometer, reistijd per fiets:bijna 16 uur
ik ben benieuwd.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 23:49 schreef -Hans- het volgende:
Ik ga 22 van Lily Allen aanvragen voor Borisz!
Je vergeet Jaap.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 23:40 schreef Paul-89 het volgende:
Ben eens de line-up van de parkfeesten te Venlo (voor jullie allemaal te ver weg) aan het bekijken hebben echt toffe namen, is een 4 daags festival met o.a. : Caro Emerald, Moss, The Mad Trist, Tim Knol, Fresku, Typhoon+ New Cool Collective, Jon Allen, Asteroids Galaxy Tour, Das Pop, De Wolff. En nog heel veel meer, niet slecht voor een gratis festival.
Haha was een geintje btwquote:
BIjna kerel ! geniet er nog ff van. Over een paar minuten ziet de wereld er heel anders uitquote:
Hehe ok, volgende week Vrijdag 20.15.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 23:52 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Maar echt, ga Das Pop checken. Gewoon even doen. Ik vond ze echt goed.
Prachtig tijdstip ookquote:Op woensdag 18 augustus 2010 23:55 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Hehe ok, volgende week Vrijdag 20.15.
LFIII Komtquote:Op woensdag 18 augustus 2010 23:54 schreef -Hans- het volgende:
Voor wie het gemist heeft: Extra lange Der Rudy
Ach, mooi moment om ff bier of cola te scorenquote:Op woensdag 18 augustus 2010 23:57 schreef borisz het volgende:
[..]
LFIII KomtNog meer terecht dat Llink
.
proost m8 !quote:boriszz Deelt een virtueel rondje guinness uit.
less than a minute ago via TweetDeck
wel erg oud nieuwsquote:Op woensdag 18 augustus 2010 23:32 schreef -Hans- het volgende:
De kogel is door de kerk ! er komt een marathon uitzending van Der Rudy !!!!!. Tot 04:00 s' nachts Der Rudy
http://presents.3fm.nl/page/derrudy_nieuwsbericht/derrudy/347797#
quote:Op vrijdag 30 juli 2010 00:56 schreef hole1988 het volgende:
Ik moet eigenlijk stil houden maar KEVIN heeft mij een DM gestuurd dat de laatste DER RUDY minimaal tot 4 uur duurt en is nog bezig met de shift van ekdom.
Is ook al een paar keer on-air geroepen dat ze er mee bezig waren, maar nu officieel via de site beekend gemaakt. Dikke prima!quote:
Goede foto? Goede tieten!quote:
Ja, ik zat natuurlijk de ISO-waarde te checken.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 00:12 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Goede foto? Goede tieten!
Prioriteiten, dude!
Nou, echt wel dat je de sluitertijd wilde weten!quote:Op donderdag 19 augustus 2010 00:13 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ja, ik zat natuurlijk de ISO-waarde te checken.
NOT.
quote:Op donderdag 19 augustus 2010 00:17 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Nou, echt wel dat je de sluitertijd wilde weten!
Ik wilde er eerst nog "ouwe geilpijp" achter zetten.quote:
Trusten man !quote:Op donderdag 19 augustus 2010 00:23 schreef Pino112 het volgende:
En ik sluit af met Ben L'oncle Soul - Seven Nation Army![]()
Trusten mensen!
Hij is leuk inderdaadquote:Op donderdag 19 augustus 2010 00:27 schreef Sersjee het volgende:
En met die fijne nieuwe Weezer al blazend uit de stereo ga ik ook m'n bed opzoeken. Mooi geweest.
quote:Op donderdag 19 augustus 2010 00:26 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Ik wilde er eerst nog "ouwe geilpijp" achter zetten.
Jaa inderdaad, gewoon de hele plaat is vet!quote:Op donderdag 19 augustus 2010 00:53 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Held. Echt! Intro is toch wel heel vet.
Ik vind 'm ook heel vet, maar heb ook wel wat minder toffe recensies gelezen. Dat het allemaal vrij std. zou zijn. Naja, zal allemaal wel maar ik vind 'm echt geweldig.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 00:55 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Jaa inderdaad, gewoon de hele plaat is vet!![]()
Echt onorigineel is het pas als ik er een foto van twee ballonnen met weinig inhoud bij post.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 07:45 schreef Dichterbijer het volgende:
[..]
Lekker origineel maar wel gemeend
Twee ballonnen maar?!?quote:Op donderdag 19 augustus 2010 07:48 schreef Cee het volgende:
[..]
Echt onorigineel is het pas als ik er een foto van twee ballonnen met weinig inhoud bij post.
Nope, morgen pasquote:Op donderdag 19 augustus 2010 00:58 schreef -Hans- het volgende:
Roel kerel ! over een paar uur moet je aan de bak. Weet niet of ik je voor die tijd spreek, maar succes!
Oewoehoewoeeeeeeeeeeeh.quote:
Van Hans Versnel dusquote:Op donderdag 19 augustus 2010 09:52 schreef Krambo het volgende:
Ik ken een hele andere versie van dit nummer , maar die zal wel nooit overdag gedraaid worden
quote:
Hier!quote:Op donderdag 19 augustus 2010 10:27 schreef oh-oh het volgende:
Ting Tings
Ja idd, waar is Hans???????
HAAAAAAAAAAAAAANS????
Ik hoooop hetquote:Op donderdag 19 augustus 2010 10:53 schreef -Hans- het volgende:
http://www.3fmfan.nl/page/muziekstats/trackinfo/12095 Hij staat er nu echt in hoor. Morgen Meeee-ga-hit
quote:Op donderdag 19 augustus 2010 10:43 schreef -Hans- het volgende:
[..]
[..]
Hier!. Kom net onder de douche vandaan want die LUCHT kon echt niet meer.
Moi !.
Roel, You're welcome![]()
Zou leuk zijn, en als Graffiti6 binnenkort nog een nieuwe single uitbrengt hoop ik dat het deze is:quote:Op donderdag 19 augustus 2010 10:53 schreef -Hans- het volgende:
http://www.3fmfan.nl/page/muziekstats/trackinfo/12095 Hij staat er nu echt in hoor. Morgen Meeee-ga-hit
Waarom deze van JLO..... Stomme plaat over hoe normaal ze nog is.
Dat is wel even wennen zeg als je de voorgaande singles bent gewend, maar wel een lekkere up-tempo plaatquote:Op donderdag 19 augustus 2010 11:23 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Zou leuk zijn, en als Graffiti6 binnenkort nog een nieuwe single uitbrengt hoop ik dat het deze is:
Dit ja. Het is even wennen, maar echt wel weer de Graffiti6-soundquote:Op donderdag 19 augustus 2010 11:26 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Dat is wel even wennen zeg als je de voorgaande singles bent gewend, maar wel een lekkere up-tempo plaat.
Zeker herkenbaar inderdaadquote:Op donderdag 19 augustus 2010 11:31 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Dit ja. Het is even wennen, maar echt wel weer de Graffiti6-sound
Ach, afsluiten met RHCP is ook goedquote:Op donderdag 19 augustus 2010 11:49 schreef -Hans- het volgende:
Heb nog steeds geen Annie You Save Me gehoord. Ekdom zou 'm toch niet vergeten?? Ding heeft hij tot nu toe altijd wel even gedraaid.
Dit is wel een toffe plaat van zequote:Op donderdag 19 augustus 2010 11:54 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ach, afsluiten met RHCP is ook goed
quote:Op donderdag 19 augustus 2010 11:43 schreef kikoooooo het volgende:
@_micro: Nog geen half 11 en iemand zit zichzelf nu al onder te kotsen bij de LL ingang #ll10 #fb http://twitpic.com/2g438e
Ja dat is `mquote:Op woensdag 18 augustus 2010 23:14 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Timo !!. Dat is toch die film met de 'oudjes' ?! Echt, was die goed joh? Promo gezien maar het lijkt mij he-le-maal niets
.
quote:Marijke Roskam
Radio maken en aan programma's werken is tof. Daarom ben ik erg blij met m'n nieuwe parttime job: Producer van Sander Guis bij de NCRV!
2 minutes ago from Twitter for iPhone
Cool voor haar, dat ging ze dus doenquote:
Nu hopen dat ze Sharid gaat vervangen bij 3voor12, kan die domme muts tenminste afdampenquote:Op donderdag 19 augustus 2010 13:25 schreef alors het volgende:
[..]
Cool voor haar, dat ging ze dus doenMocht ze nog niet zeggen. Nou het is haar gegund, hoop dat ze zo nog eens vaker te horen zal zijn.
Agreequote:Op donderdag 19 augustus 2010 14:15 schreef oh-oh het volgende:
Een van de weinige leuke liedjes van Ellende Morrisette
Ja daar doe ik het niet voor.quote:
Mee eens! ben die plaat inmiddels wel zat. Goedkope troep!quote:Op donderdag 19 augustus 2010 14:39 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja daar doe ik het niet voor.
Maar ze zuigt minder dan Loesje
Dat was even lekker jaquote:
quote:
quote:
Ja hij gaat hoorquote:Op donderdag 19 augustus 2010 15:20 schreef oh-oh het volgende:
Zeg, heeft die Ramon nu die tent op Lowlands toegezegd of houdt ie zn poot stijf?
qftquote:Op donderdag 19 augustus 2010 16:11 schreef Derek010 het volgende:
[..]
Maakt niet uit, het is toch een zeiknummer.
Jeetje, toch gezwicht?quote:
Ik vond Marijke ook véél leuker. Bovendien vind ik Rudy ook véél leuker dan Eric Corton. Op de radio dan.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 13:35 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Nu hopen dat ze Sharid gaat vervangen bij 3voor12, kan die domme muts tenminste afdampen![]()
Haha ik ookquote:Op donderdag 19 augustus 2010 16:17 schreef alors het volgende:
[..]
Ik wil echt foto's van die tent zien
nog een qft!quote:Op donderdag 19 augustus 2010 16:20 schreef Derek010 het volgende:
[..]
Ik vond Marijke ook véél leuker. Bovendien vind ik Rudy ook véél leuker dan Eric Corton. Op de radio dan.
Waarom luister je naar 3FM als je de helft niet wilt luisteren.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 16:21 schreef alors het volgende:
Cary Brothers, de mute kan aanblijven.
Zo zou ik mss zelfs nog wel willen kamperen op Lowlandsquote:Op donderdag 19 augustus 2010 16:21 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Haha ik ook![]()
. Aparte gast die Ramon
.
Nou na al die mishandelingen tijdens SR zou ik ook een beetje luxe eisenquote:Op donderdag 19 augustus 2010 16:21 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Haha ik ook![]()
. Aparte gast die Ramon
.
En we zitten nog steeds in de plus Timoerrrquote:Op donderdag 19 augustus 2010 16:24 schreef alors het volgende:
[..]
Nou na al die mishandelingen tijdens SR zou ik ook een beetje luxe eisen
Lowlands lijkt mij bruut maar met kamperen heb ik ook niet heel veelquote:Op donderdag 19 augustus 2010 16:23 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Zo zou ik mss zelfs nog wel willen kamperen op Lowlands
Nee niet allemaal, het hangt er gewoon vanaf wanneer mensen kunnen. Volgens mij belden ze tijdens het intronummer ook met iemand.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 16:28 schreef Dagoduck het volgende:
Hebben ze nou al die telefoongesprekken van te voren opgenomen?
Ik vind kamperen echt 10 keer niks, en al helemaal niet op festivals, als ik al kampeer dan in luxe gaarnequote:Op donderdag 19 augustus 2010 16:30 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Lowlands lijkt mij bruut maar met kamperen heb ik ook niet heel veel
Preciesquote:Op donderdag 19 augustus 2010 16:24 schreef alors het volgende:
[..]
Nou na al die mishandelingen tijdens SR zou ik ook een beetje luxe eisen
Dan is de tent van Ramon the place to bequote:Op donderdag 19 augustus 2010 16:32 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik vind kamperen echt 10 keer niks, en al helemaal niet op festivals, als ik al kampeer dan in luxe gaarne
Daten op Lowlands?quote:Op donderdag 19 augustus 2010 16:34 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Dan is de tent van Ramon the place to be
Oh als ik die sneeuw weer zie liggen word ik alweer bijna depressief, ik droomde er laatst nog van dat er weer sneeuw lag. Nou ik hoef echt noooooit meer 3 maanden sneeuwquote:Op donderdag 19 augustus 2010 16:33 schreef -Hans- het volgende:
[..]
PreciesHij heeft moeten afzien in het plakpak.
[ afbeelding ]
Flo Rida vs David Guetta. Wat een track!
Haha ja weg met Ramonquote:Op donderdag 19 augustus 2010 16:35 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Daten op Lowlands?
Flikkeren we die Ramon uit zn paleisje
Ja psiesquote:Op donderdag 19 augustus 2010 16:37 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Haha ja weg met Ramon![]()
. Laat hem maar afzien in een ' normale ' burgertent
.
Vre-se-lijk moet er ook echt niet aandenken dat die crap straks weer komt. Het zal wel weer net zo'n winter worden als de vorige winter. Wat een drama was dat.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 16:36 schreef alors het volgende:
[..]
Oh als ik die sneeuw weer zie liggen word ik alweer bijna depressief, ik droomde er laatst nog van dat er weer sneeuw lag. Nou ik hoef echt noooooit meer 3 maanden sneeuw
wtf, wat een massa baggerquote:Op donderdag 19 augustus 2010 17:26 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
[Forum] Banmeldtopic - Nu in jullie MyAT
Mijn KLB wat doe je?
Dit is een subsubonderdeel daarvanquote:Op donderdag 19 augustus 2010 18:45 schreef Dichterbijer het volgende:
[..]
Dat was dit topic toch al?
quote:Op donderdag 19 augustus 2010 19:26 schreef alors het volgende:
Jaaaaa Billionaire ipv Americano, wat een topplaat mensen![]()
![]()
Ja heerlijk Marvin Gayequote:Op donderdag 19 augustus 2010 19:41 schreef -Hans- het volgende:
Jaja alors dat wordt Spotify voor jou!!
quote:
Prima is echt een understatement, wat een baas is Rudy tochquote:Op donderdag 19 augustus 2010 19:57 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Nice!Der Rudy was gisteren prima! op het eind nog de request van Pino
.
Oja, die was inderdaad ook vetquote:Op donderdag 19 augustus 2010 20:58 schreef alors het volgende:
[..]
Prima is echt een understatement, wat een baas is Rudy toch![]()
echt toffe nummers draait ie zeg, nieuwe Beans & Fatback
Loesje.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 21:12 schreef Pino112 het volgende:
Laat ze We no speak Americano maar coveren.
Kan niet slechter namelijk.
waar vanaf luister jij bbc 1? vanaf de site kan toch alleen in britse landen?quote:Op donderdag 19 augustus 2010 22:05 schreef Timo20 het volgende:
Avond![]()
![]()
geen 3voor12Dan maar eens kijken of er wat interessants op de BBC Radio 1 is...
Ziggo digitale tvquote:Op donderdag 19 augustus 2010 22:11 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
waar vanaf luister jij bbc 1? vanaf de site kan toch alleen in britse landen?
Nee http://www.bbc.co.uk/radio1/ hier kun je gewoon luisteren als je boven in op listen live klikt kun je gewoon luisteren.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 22:11 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
waar vanaf luister jij bbc 1? vanaf de site kan toch alleen in britse landen?
hier hq audio http://www.youclubvideo.c(...)ive-from-ibiza-rocksquote:Op donderdag 19 augustus 2010 23:27 schreef Timo20 het volgende:
en terwijl One van Swedish House Mafia eindelijk een hit wordt in Nederland, is ook hun volgende track al onderweg: "Miami to Ibiza"
Hier kun je een stukje ervan zien en horen: http://bit.ly/cDoPda
quote:Op donderdag 19 augustus 2010 23:39 schreef hole1988 het volgende:
[..]
hier hq audio http://www.youclubvideo.c(...)ive-from-ibiza-rocks
Is het ook. Van oorsprong een BBC-docu.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 23:20 schreef Timo20 het volgende:
...
Prachtige docu over de grunge in Seven ages of Rock, net op Canvas. Maar volgens mij was het dezelfde als de laatste aflevering van Rock! die vorig jaar er op waren.
Ging voor een groot deel, uiteraard, over Nirvana. Om die reden nog maar eens Nevermind op gezet. Wat een fucking briljante plaat is dat toch![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Iemand hier trouwens bekend met het werk van Sonic Youth? wat is hun beste plaat?
Volgens mij niet.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 09:37 schreef Dichterbijer het volgende:
Presenteert Ekdom ook vanaf Lowlands?!
Ok dan. Teller van Annie You save me staat nog steeds op 2. Draaien die hap !quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 09:45 schreef Dichterbijer het volgende:
[..]
Ekdom inderdaad vanuit de Stu-Stu-Studio
FF gekeken, maar ik herken hem ook niet.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 09:48 schreef Dichterbijer het volgende:
Dit is trouwens veel beter sfeerproeven dan op Sziget...
Who the fuck is die gast.... op de webcam
Lijkt me stug, de race is nl. volgende week.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 10:00 schreef -Hans- het volgende:
* -Hans- zet 3FM op. AV tijdAh, de 1e training van de F1 @ Spa begint nu ook.
quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 10:05 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Lijkt me stug, de race is nl. volgende week.
Dit chanson doet 'm ook wel helemaal ontwaken.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 10:09 schreef Sersjee het volgende:
Ober, graag een pallet Red Bull voor Hans!
Ik heb de hele handel meteen afbesteld toen Gerard "Freddie" zei.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 10:16 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Dit chanson doet 'm ook wel helemaal ontwaken.
Yup, de beste man heeft beter spul gemaakt. Véél beter.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 10:19 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Ik heb de hele handel meteen afbesteld toen Gerard "Freddie" zei.
En Freddie is dan wel een Überheld (met de hoofdletter Ü, ja), maar dit is imho vrij ruk.
+1quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 10:20 schreef -Hans- het volgende:
...
Hate it of love it. Nou, love it ! Geweldige plaat dit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |