quote:Op donderdag 19 augustus 2010 00:26 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Ik wilde er eerst nog "ouwe geilpijp" achter zetten.
Jaa inderdaad, gewoon de hele plaat is vet!quote:Op donderdag 19 augustus 2010 00:53 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Held. Echt! Intro is toch wel heel vet.
Ik vind 'm ook heel vet, maar heb ook wel wat minder toffe recensies gelezen. Dat het allemaal vrij std. zou zijn. Naja, zal allemaal wel maar ik vind 'm echt geweldig.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 00:55 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Jaa inderdaad, gewoon de hele plaat is vet!![]()
Echt onorigineel is het pas als ik er een foto van twee ballonnen met weinig inhoud bij post.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 07:45 schreef Dichterbijer het volgende:
[..]
Lekker origineel maar wel gemeend
Twee ballonnen maar?!?quote:Op donderdag 19 augustus 2010 07:48 schreef Cee het volgende:
[..]
Echt onorigineel is het pas als ik er een foto van twee ballonnen met weinig inhoud bij post.
Nope, morgen pasquote:Op donderdag 19 augustus 2010 00:58 schreef -Hans- het volgende:
Roel kerel ! over een paar uur moet je aan de bak. Weet niet of ik je voor die tijd spreek, maar succes!
Oewoehoewoeeeeeeeeeeeh.quote:
Van Hans Versnel dusquote:Op donderdag 19 augustus 2010 09:52 schreef Krambo het volgende:
Ik ken een hele andere versie van dit nummer , maar die zal wel nooit overdag gedraaid worden
quote:
Hier!quote:Op donderdag 19 augustus 2010 10:27 schreef oh-oh het volgende:
Ting Tings
Ja idd, waar is Hans???????
HAAAAAAAAAAAAAANS????
Ik hoooop hetquote:Op donderdag 19 augustus 2010 10:53 schreef -Hans- het volgende:
http://www.3fmfan.nl/page/muziekstats/trackinfo/12095 Hij staat er nu echt in hoor. Morgen Meeee-ga-hit
quote:Op donderdag 19 augustus 2010 10:43 schreef -Hans- het volgende:
[..]
[..]
Hier!. Kom net onder de douche vandaan want die LUCHT kon echt niet meer.
Moi !.
Roel, You're welcome![]()
Zou leuk zijn, en als Graffiti6 binnenkort nog een nieuwe single uitbrengt hoop ik dat het deze is:quote:Op donderdag 19 augustus 2010 10:53 schreef -Hans- het volgende:
http://www.3fmfan.nl/page/muziekstats/trackinfo/12095 Hij staat er nu echt in hoor. Morgen Meeee-ga-hit
Waarom deze van JLO..... Stomme plaat over hoe normaal ze nog is.
Dat is wel even wennen zeg als je de voorgaande singles bent gewend, maar wel een lekkere up-tempo plaatquote:Op donderdag 19 augustus 2010 11:23 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Zou leuk zijn, en als Graffiti6 binnenkort nog een nieuwe single uitbrengt hoop ik dat het deze is:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |