Nee niet allemaal, het hangt er gewoon vanaf wanneer mensen kunnen. Volgens mij belden ze tijdens het intronummer ook met iemand.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 16:28 schreef Dagoduck het volgende:
Hebben ze nou al die telefoongesprekken van te voren opgenomen?
Ik vind kamperen echt 10 keer niks, en al helemaal niet op festivals, als ik al kampeer dan in luxe gaarnequote:Op donderdag 19 augustus 2010 16:30 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Lowlands lijkt mij bruut maar met kamperen heb ik ook niet heel veel
Preciesquote:Op donderdag 19 augustus 2010 16:24 schreef alors het volgende:
[..]
Nou na al die mishandelingen tijdens SR zou ik ook een beetje luxe eisen
Dan is de tent van Ramon the place to bequote:Op donderdag 19 augustus 2010 16:32 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik vind kamperen echt 10 keer niks, en al helemaal niet op festivals, als ik al kampeer dan in luxe gaarne
Daten op Lowlands?quote:Op donderdag 19 augustus 2010 16:34 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Dan is de tent van Ramon the place to be
Oh als ik die sneeuw weer zie liggen word ik alweer bijna depressief, ik droomde er laatst nog van dat er weer sneeuw lag. Nou ik hoef echt noooooit meer 3 maanden sneeuwquote:Op donderdag 19 augustus 2010 16:33 schreef -Hans- het volgende:
[..]
PreciesHij heeft moeten afzien in het plakpak.
[ afbeelding ]
Flo Rida vs David Guetta. Wat een track!
Haha ja weg met Ramonquote:Op donderdag 19 augustus 2010 16:35 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Daten op Lowlands?
Flikkeren we die Ramon uit zn paleisje
Ja psiesquote:Op donderdag 19 augustus 2010 16:37 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Haha ja weg met Ramon![]()
. Laat hem maar afzien in een ' normale ' burgertent
.
Vre-se-lijk moet er ook echt niet aandenken dat die crap straks weer komt. Het zal wel weer net zo'n winter worden als de vorige winter. Wat een drama was dat.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 16:36 schreef alors het volgende:
[..]
Oh als ik die sneeuw weer zie liggen word ik alweer bijna depressief, ik droomde er laatst nog van dat er weer sneeuw lag. Nou ik hoef echt noooooit meer 3 maanden sneeuw
wtf, wat een massa baggerquote:Op donderdag 19 augustus 2010 17:26 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
[Forum] Banmeldtopic - Nu in jullie MyAT
Mijn KLB wat doe je?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |