Is het ook. Van oorsprong een BBC-docu.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 23:20 schreef Timo20 het volgende:
...
Prachtige docu over de grunge in Seven ages of Rock, net op Canvas. Maar volgens mij was het dezelfde als de laatste aflevering van Rock! die vorig jaar er op waren.
Ging voor een groot deel, uiteraard, over Nirvana. Om die reden nog maar eens Nevermind op gezet. Wat een fucking briljante plaat is dat toch![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Iemand hier trouwens bekend met het werk van Sonic Youth? wat is hun beste plaat?
Volgens mij niet.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 09:37 schreef Dichterbijer het volgende:
Presenteert Ekdom ook vanaf Lowlands?!
Ok dan. Teller van Annie You save me staat nog steeds op 2. Draaien die hap !quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 09:45 schreef Dichterbijer het volgende:
[..]
Ekdom inderdaad vanuit de Stu-Stu-Studio
FF gekeken, maar ik herken hem ook niet.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 09:48 schreef Dichterbijer het volgende:
Dit is trouwens veel beter sfeerproeven dan op Sziget...
Who the fuck is die gast.... op de webcam
Lijkt me stug, de race is nl. volgende week.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 10:00 schreef -Hans- het volgende:
* -Hans- zet 3FM op. AV tijdAh, de 1e training van de F1 @ Spa begint nu ook.
quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 10:05 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Lijkt me stug, de race is nl. volgende week.
Dit chanson doet 'm ook wel helemaal ontwaken.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 10:09 schreef Sersjee het volgende:
Ober, graag een pallet Red Bull voor Hans!
Ik heb de hele handel meteen afbesteld toen Gerard "Freddie" zei.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 10:16 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Dit chanson doet 'm ook wel helemaal ontwaken.
Yup, de beste man heeft beter spul gemaakt. Véél beter.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 10:19 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Ik heb de hele handel meteen afbesteld toen Gerard "Freddie" zei.
En Freddie is dan wel een Überheld (met de hoofdletter Ü, ja), maar dit is imho vrij ruk.
+1quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 10:20 schreef -Hans- het volgende:
...
Hate it of love it. Nou, love it ! Geweldige plaat dit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |