Een gewonequote:Op woensdag 18 augustus 2010 19:34 schreef Debsterr het volgende:
Maar wat voor fotoshoot heb je dico?
*proest* Nee omgwtfbbq!quote:
Beetje standaard lakjes, maar jouw nagelsquote:Op woensdag 18 augustus 2010 19:44 schreef Sharana_LV het volgende:
http://sharanascorner.blo(...)chanted-holiday.html
yay swatches!
Ohwquote:Op woensdag 18 augustus 2010 19:45 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Een gewone
[..]
*proest* Nee omgwtfbbq!
tegenvallerquote:Op woensdag 18 augustus 2010 19:45 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Een gewone
[..]
*proest* Nee omgwtfbbq!
Tof!quote:Op woensdag 18 augustus 2010 19:44 schreef Sharana_LV het volgende:
http://sharanascorner.blo(...)chanted-holiday.html
yay swatches!
Tis m'n eerste shoot evah, dus nu nog even met kleren aanquote:
Je mag wel mee, naaktquote:
Hoi, I haz sent you a pm messagequote:
zeg dan ga jij ook uit de kleren hoor!quote:Op woensdag 18 augustus 2010 19:47 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Tis m'n eerste shoot evah, dus nu nog even met kleren aan
[..]
Je mag wel mee, naakt
En dan wel met sexy nagels!quote:
Is goed hoorquote:Op woensdag 18 augustus 2010 19:50 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
zeg dan ga jij ook uit de kleren hoor!
Verplicht gelakte nagels inderdaadquote:Op woensdag 18 augustus 2010 19:51 schreef Diconnected het volgende:
[..]
En dan wel met sexy nagels!
[..]
Is goed hoor
boeken!quote:Op woensdag 18 augustus 2010 19:51 schreef Diconnected het volgende:
[..]
En dan wel met sexy nagels!
[..]
Is goed hoor
Gátver, nee zegquote:Op woensdag 18 augustus 2010 20:01 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik ga echt niet met naakte nagels op de foto!
een haarborstelquote:Op woensdag 18 augustus 2010 20:05 schreef Diconnected het volgende:
Ik neem sowieso m'n korset mee, een jurkje, pumps... make-up enzulks... Maar wat nog meer?!
Nagellak, voor als er iets chipt ofzoquote:Op woensdag 18 augustus 2010 20:05 schreef Diconnected het volgende:
Ik neem sowieso m'n korset mee, een jurkje, pumps... make-up enzulks... Maar wat nog meer?!
Gewoon, gevarieerde kleding, en denk aan sieraden! En doe die voor de fotoshoot nog niet om, net als kleding die ergens van die lijntjes kan achterlatenquote:Op woensdag 18 augustus 2010 20:05 schreef Diconnected het volgende:
Ja en haarspul enzo.quote:
quote:Op woensdag 18 augustus 2010 20:08 schreef Joysa het volgende:
[..]
Nagellak, voor als er iets chipt ofzo
Ja goddelijke dingenquote:
+1quote:
Ja, je was flink roodquote:Op woensdag 18 augustus 2010 20:24 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
+1
Whoei, oog doet weer normaal.Bindvliesontsteking is meh.
Agreed! Verotte zalfje dat je driemaal daags in je oog moet doen is ook mehquote:Op woensdag 18 augustus 2010 20:24 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
+1
Whoei, oog doet weer normaal.Bindvliesontsteking is meh.
WTF, kom naar mijn tandarts, kun je morgen nog terecht bij zoietsquote:Op woensdag 18 augustus 2010 20:27 schreef Stormqueen het volgende:
een knalverrotte kies hebben en nog twee weken op je wortelkanaal moeten wachten is ook zaad
Dat is idd klote nu is er neit veel kies meer over nog maar 2 weken en dan wortelkanaalbehandelingquote:Op woensdag 18 augustus 2010 20:27 schreef Stormqueen het volgende:
een knalverrotte kies hebben en nog twee weken op je wortelkanaal moeten wachten is ook zaad
Boxtel is zo ver fietsenquote:Op woensdag 18 augustus 2010 20:29 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
WTF, kom naar mijn tandarts, kun je morgen nog terecht bij zoiets
Jij ook, of ben je mij nu aan het aanmoedigen?quote:Op woensdag 18 augustus 2010 20:30 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Dat is idd klote nu is er neit veel kies meer over nog maar 2 weken en dan wortelkanaalbehandeling![]()
Bahhh dat zuigt !quote:Op woensdag 18 augustus 2010 20:27 schreef Stormqueen het volgende:
Auwwwwwquote:Op woensdag 18 augustus 2010 20:27 schreef Stormqueen het volgende:
Gelukkig lijkt het uit zichzelf weg te gaan. Scheelt weer.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 20:26 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Agreed! Verotte zalfje dat je driemaal daags in je oog moet doen is ook meh
Haha wees blij, ik moest een week lang drie maal daags dat spul in m'n oog doen. Ik liep al 4 dagen met een knalrood geirriteerd oog toen ik naar de dokter gingquote:Op woensdag 18 augustus 2010 20:31 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Auwwwww![]()
[..]
Gelukkig lijkt het uit zichzelf weg te gaan. Scheelt weer.
Mijn boeken zijn binnen, maar ik ben nog niet van plan om de doos open te makenquote:Op woensdag 18 augustus 2010 20:31 schreef Dwyn het volgende:
Ben studieboeken aan het bestellen. Wat word je daar depri van zeg!
Neuh, ik ben hopelijk laatstejaars student.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 20:35 schreef Stormqueen het volgende:
beginnen jullie allemaal met een studie?
mijn studieboeken zijn al niet eens meer wat waard
Heh kreeg ik maar eens wat te horen van een studiequote:Op woensdag 18 augustus 2010 20:35 schreef Stormqueen het volgende:
Neuhhh laatste jaar atheneumquote:Op woensdag 18 augustus 2010 20:35 schreef Stormqueen het volgende:
Ik ookquote:Op woensdag 18 augustus 2010 20:31 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Jij ook, of ben je mij nu aan het aanmoedigen?
Ik werd er zaterdag mee wakker, fijn voor de meet ook.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 20:33 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Haha wees blij, ik moest een week lang drie maal daags dat spul in m'n oog doen. Ik liep al 4 dagen met een knalrood geirriteerd oog toen ik naar de dokter gingwas geen pretje
quote:Op woensdag 18 augustus 2010 20:38 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Heh kreeg ik maar eens wat te horen van een studie
hoe kunnen jullie dat nu al kopen dan?quote:Op woensdag 18 augustus 2010 20:43 schreef Lindytje het volgende:
Bonsoir!! Lekker gewerkt. Nouja, gehangen, er was geen hond. De keuken is nu wel héél erg schoon daar
En ohja, studieboeken.... moet ik ook nog eens achteraan eigenlijk. Da's een mooi klusje voor in het weekend, bol.com ofzo
Bij mij staat alle info in een online studiegids. Da's wel makkelijk.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 20:46 schreef princess-a het volgende:
[..]
hoe kunnen jullie dat nu al kopen dan?
Ik ga 30 augustus ofzo naar school, dan koop ik daar een map met alle informatie over de komende periode, en pas dan weet ik welke boeken ik moet hebben en hoe mn rooster er uit gaat zien enzo
lotgenootquote:
Kusje tegen auwiequote:Op woensdag 18 augustus 2010 20:49 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
lotgenoot
Ik ga morgen de tandarts bellen.
En kut, mijn ibu's zijn dus opgegaan aan vriendje z'n katers
kusjes doen auwquote:Op woensdag 18 augustus 2010 20:50 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Kusje tegen auwie.
Ik net die Essence paarse foil gelaktpweeeeettyyyyyy!
Ja, bij mij ook, echt handig! Op 2 vakken na, daarvan wordt de literatuur later bekend gemaakt. Ik zit nu voor mijn andere 2 vakken op 199,27 euro.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 20:48 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Bij mij staat alle info in een online studiegids. Da's wel makkelijk.(Aangenomen dat er informatie ingevuld is, that is....)
Maar goed, als ik per jaar 6 boeken moet kopen is het veel.
Ja morgen, nou geen zin in en zon erbij is ook hendigquote:
Da's flauwquote:Op woensdag 18 augustus 2010 20:49 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
lotgenoot
Ik ga morgen de tandarts bellen.
En kut, mijn ibu's zijn dus opgegaan aan vriendje z'n katers
Go ijs, go ijs!quote:Op woensdag 18 augustus 2010 20:53 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Da's flauw
En crap. De 180 gepasseerd nu.
Tof, dat kon mijn kies ook. Die waar nu dat gat zit dus.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 20:51 schreef Stormqueen het volgende:
als je je kies kan wiebelen is het vast niet goed?
En dan was ik het voormalige Dooslakje nog vergeten mee te tellen.quote:
Dozen en kattenquote:
Maar jij swapt niet verder, toch?quote:Op woensdag 18 augustus 2010 20:55 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
En dan was ik het voormalige Dooslakje nog vergeten mee te tellen.In totaal nu 181. En nog een paar onderweg. Tweehonderd, here I come!
echt al die filmpjes van simons cat zijnquote:
Af en toe, als ik iets bij iemand zie staan wat ik graag wil hebben en ze hebben iets op een lijstje staan wat mij tegenviel. Maar in principe niet nee. Het lakje waar ik het over had, werd me zondag in m'n handen geduwd.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 20:58 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Maar jij swapt niet verder, toch?
quote:Op woensdag 18 augustus 2010 20:54 schreef Sharana_LV het volgende:
Heulp, mijn OPI nagellakrek passen er nog maar 6 in en er zijn nog TD pakketje onderweg en ik wil straks die hele nieuwe collectie!
bij het opruimenquote:Op woensdag 18 augustus 2010 21:00 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Af en toe, als ik iets bij iemand zie staan wat ik graag wil hebben en ze hebben iets op een lijstje staan wat mij tegenviel. Maar in principe niet nee. Het lakje waar ik het over had, werd me zondag in m'n handen geduwd.![]()
Boohooquote:Op woensdag 18 augustus 2010 20:54 schreef Sharana_LV het volgende:
Heulp, mijn OPI nagellakrek passen er nog maar 6 in en er zijn nog TD pakketje onderweg en ik wil straks die hele nieuwe collectie!
Nope, blauwgroen schijnbaar stainding van Essence met hippe streepjesdop.quote:
Kan het me voorstellen, kiespijn is écht niet tof.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 21:01 schreef Stormqueen het volgende:
vriend gaat even bij de appie nieuwe ibu's halen
(ja, daarvan word ik zo blij als een kind ja)
ik denk niet dat ik hier ooit zonder ibu in huis zit. Ligt het niet in een laatje, dan wel in een toilettas/jaszak/auto/tas/ander laatje/medicijndoos/nachtkastje/pennenbakje.....quote:Op woensdag 18 augustus 2010 21:01 schreef Stormqueen het volgende:
vriend gaat even bij de appie nieuwe ibu's halen
(ja, daarvan word ik zo blij als een kind ja)
Zelfde hierquote:Op woensdag 18 augustus 2010 21:04 schreef zoeperzazke het volgende:
[..]
ik denk niet dat ik hier ooit zonder ibu in huis zit. Ligt het niet in een laatje, dan wel in een toilettas/jaszak/auto/tas/ander laatje/medicijndoos/nachtkastje/pennenbakje.....
mja
Ik ook niet. Tot je kiespijn krijgt en dan er achter komt dat je vriend ze allemaal heeft opgevroten op zijn beruchte zondagochtendenquote:Op woensdag 18 augustus 2010 21:04 schreef zoeperzazke het volgende:
[..]
ik denk niet dat ik hier ooit zonder ibu in huis zit. Ligt het niet in een laatje, dan wel in een toilettas/jaszak/auto/tas/ander laatje/medicijndoos/nachtkastje/pennenbakje.....
mja
maar je had toch ook gewoon je ouide blog kunnen doorlinken naar je nieuwe URL?quote:Op woensdag 18 augustus 2010 21:10 schreef SpaceInvaders het volgende:
Yay op mn nieuwe blog 13 followers ipv 236
Waarom heb je een nieuw blog?quote:Op woensdag 18 augustus 2010 21:10 schreef SpaceInvaders het volgende:
eigen domein gekocht en wilde met wordpress gaan werken.quote:
Dan liggen er hier altijd nog wel wat in een van mijn tasjes, tassen of in mijn autoquote:Op woensdag 18 augustus 2010 21:09 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik ook niet. Tot je kiespijn krijgt en dan er achter komt dat je vriend ze allemaal heeft opgevroten op zijn beruchte zondagochtenden
heel verstandig, ik heb ook in mijn eerste jaar een aantal boeken gekocht die ik nooit gebruikt heb. En als die rotboeken nou een beetje betaalbaar waren...quote:Op woensdag 18 augustus 2010 21:15 schreef miss--moana het volgende:
Bleehh!! schoolboekenIk heb hier ook een lijst met welke boeken ik moet bestellen, zijn er niet veel maar weiger het! Aan het begin van mijn opleiding heb ik boeken moeten bestellen voor de eerste 2 jaar en heb er nog nooit uit gewerkt en ik heb er nog nooit iets uit moeten lezen! Het mooiste is nog dat de leraren niet eens het bestaan van die boeken weten
Dus voordat ik nu weer ga bestellen wacht ik eerst even totdat we er echt uit gaan werken en ik eventueel niet meer de lessen mag bijwonen omdat ik een boek MOET hebben voor die les
Leugenaar !! Nu 14quote:Op woensdag 18 augustus 2010 21:10 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik volg je nu ook!! dus zit je op 15quote:Op woensdag 18 augustus 2010 21:10 schreef SpaceInvaders het volgende:
Oew de jamin was voor mij vroeger echt het snoep paradijsquote:Op woensdag 18 augustus 2010 21:19 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik liep vandaag de Jamin binnen... fail
Followers zeggen inderdaad weinigquote:Op woensdag 18 augustus 2010 21:21 schreef Stormqueen het volgende:
followersoppers!
followers zeggen weinig volgens mij... ik moest in ieder geval elke blog ook nog handmatig aan mijn blogreader toevoegen
Maar ik lees bijvoorbeeld alles in mijn reader... zie je dat dan ook in je stats?quote:Op woensdag 18 augustus 2010 21:22 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Followers zeggen inderdaad weinigHet zegt helemaal niks over het aantal bezoekers dat je iedere dag krijgt of hoeveel pageviews je blog heeft bijvoorbeeld. Ik dacht altijd dat het een indicatie gaf, maar nu ik zelf blog en statistieken bijhoud merk ik dat dat helemaal niet het geval is
Beta?quote:Op woensdag 18 augustus 2010 21:24 schreef Dwyn het volgende:
Ik heb helaas ook altijd dit soort boeken:
[ afbeelding ]
Mijn rooster staat al onlinequote:Op woensdag 18 augustus 2010 20:46 schreef princess-a het volgende:
[..]
hoe kunnen jullie dat nu al kopen dan?
Ik ga 30 augustus ofzo naar school, dan koop ik daar een map met alle informatie over de komende periode, en pas dan weet ik welke boeken ik moet hebben en hoe mn rooster er uit gaat zien enzo
Haha, dat dacht ik al.quote:
Mijn rooster kon ik ook al samenstellen. Al kreeg ik wel een mail dat ik op donderdag naar een andere werkgroep moet, waardoor ik nu van 10.45-12.30 en van 18.00-19.45 naar college moet.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 21:27 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Mijn rooster staat al onlineEn daarbij een beschrijving van de vakken en welke boeken je nodig hebt
![]()
@SQ:en sterkte!
studenten toch nog niet?quote:Op woensdag 18 augustus 2010 21:30 schreef miss--moana het volgende:
Wanneer moeten jullie (de mensen die nog met een studie bezig zijn) weer beginnen met school? Ik moet pas 8 september beginnen maar hoor overal dat de mensen weer nu alweer moeten beginnen..
Ik hoef ook pas in die week te beginnen. Met 2 vakken en de andere 2 de week erop.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 21:30 schreef miss--moana het volgende:
Wanneer moeten jullie (de mensen die nog met een studie bezig zijn) weer beginnen met school? Ik moet pas 8 september beginnen maar hoor overal dat de mensen weer nu alweer moeten beginnen..
Dan begint het bij mij ook weer dacht ik.quote:
ik heb vandaag een nieuw rekje binnen maar ik heb nog maar anderhalf rijtje over dus ik moet binnenkort wle weer een nieuwe idd!quote:Op woensdag 18 augustus 2010 21:00 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
koop je bij mij een nieuwe garpje
quote:
je hebt van je nieuwe rekje van vandaag nog maar anderhalf rijtje over?quote:Op woensdag 18 augustus 2010 21:46 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ik heb vandaag een nieuw rekje binnen maar ik heb nog maar anderhalf rijtje over dus ik moet binnenkort wle weer een nieuwe idd!
ik bel morgen ffquote:Op woensdag 18 augustus 2010 21:46 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
mmmm!
waarom ga je niet naar een andere tandarts? hier in a'dam kan ik ook altijd vet snel terecht!
Dit is ook echt wat voor mij! Durf nu bijna geen nagellakrek te bestellen want stel he, dat ik net niet alle lakkies er op krijg die ik er op hebben wil, dan moet er dus een rek bij. Maar die kan ik dan niet helemaal vullen, dus dan ga ik falen want dan moet ie vol.. faal ik dan net wat teveel, moet er weer een rek bij en hey hallo vicueuze cirkelquote:Op woensdag 18 augustus 2010 21:46 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ik heb vandaag een nieuw rekje binnen maar ik heb nog maar anderhalf rijtje over dus ik moet binnenkort wle weer een nieuwe idd!
Wat ik ervan begrijp, niet. Ik zal er eens in duiken, want volgens mij lezen best veel mensen blogs via google reader. Ik vind het zelf wat minder prettig, ik ga het liefst naar de blog zelf.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 21:24 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Maar ik lees bijvoorbeeld alles in mijn reader... zie je dat dan ook in je stats?
ja ik kon eindelijk mijn rotzooi in het nieuwe rekje zetten, maar ik heb eigenlijk nog iets minder over awnt ik had mijn nieuwe lakjes van vandaag er nog niet in gezetquote:Op woensdag 18 augustus 2010 21:47 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
je hebt van je nieuwe rekje van vandaag nog maar anderhalf rijtje over?
En je had nog 7 TD dozen onderweg?
quote:Op woensdag 18 augustus 2010 21:53 schreef Lindytje het volgende:Sien heeft een gat in haar knuffel gevonden, nu ligt de halve bank onder de witte vulling
als jouw vertraagde pakje nu al binnen zou zijn dan had ik nog minder ruimte in mijn rekjequote:Op woensdag 18 augustus 2010 22:00 schreef -Bubseltje- het volgende:
Ik baal zo van die vertraagde pakketjes![]()
Ook vertraagde enveloppenquote:Op woensdag 18 augustus 2010 22:00 schreef -Bubseltje- het volgende:
Ik baal zo van die vertraagde pakketjes![]()
quote:Op woensdag 18 augustus 2010 22:04 schreef Lindytje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wat, de hond of de vloppen die nooit aankomen?quote:Op woensdag 18 augustus 2010 22:06 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Die bedoel ik![]()
@Lindy daar moet ik niet aan denken
Inderdaad!quote:Op woensdag 18 augustus 2010 22:05 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Enveloppen die nooit aankomen zijn nog vervelender
Ja, dat snap ik... die raken nogal eens kwijt. Ik snap echt niet hoe dat kan. Zo'n ding moet toch ergens blijven??quote:Op woensdag 18 augustus 2010 22:13 schreef -Bubseltje- het volgende:
Dat van die enveloppen Lin![]()
Ik krijg echt de kriebels van die stomme enveloppen
Arme apiequote:Op woensdag 18 augustus 2010 22:13 schreef Lindytje het volgende:
[ afbeelding ]
Aap kon nog verder leeg
1 of 2 snap ik maar nu lijkt een hele zending spoorloosquote:Op woensdag 18 augustus 2010 22:14 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ja, dat snap ik... die raken nogal eens kwijt. Ik snap echt niet hoe dat kan. Zo'n ding moet toch ergens blijven??
Dat zou wel echt shit zijn!quote:Op woensdag 18 augustus 2010 22:16 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
1 of 2 snap ik maar nu lijkt een hele zending spoorloos
Ja, apie mist nu ook een armquote:
quote:
maak me niet zo bang!!!quote:Op woensdag 18 augustus 2010 22:16 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Ik heb mijn pakketje wel vandaag ontvangen! weet niet of die bij die zending hoorde...quote:Op woensdag 18 augustus 2010 22:16 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Jawel maar dat was pakketpostquote:Op woensdag 18 augustus 2010 22:26 schreef miss--moana het volgende:
[..]
Ik heb mijn pakketje wel vandaag ontvangen! weet niet of die bij die zending hoorde...
ja ik mijn pakketpost ook, maar mijn brievenbuspost nog niet ... maaaar .. alles komt vast goedquote:Op woensdag 18 augustus 2010 22:26 schreef miss--moana het volgende:
[..]
Ik heb mijn pakketje wel vandaag ontvangen! weet niet of die bij die zending hoorde...
ik las het op je hyves ja! wat een werk kan dat soms zijn hequote:Op woensdag 18 augustus 2010 22:36 schreef Diconnected het volgende:
Ik ben m'n klerenkast aan het uitmesten, nohhh
Trusten!quote:Op woensdag 18 augustus 2010 22:34 schreef -Bubseltje- het volgende:
I know, maar ik ben een stresskip![]()
Ik ga slapies doen tot morgen
Takkewerk is dat... succes!quote:Op woensdag 18 augustus 2010 22:36 schreef Diconnected het volgende:
Ik ben m'n klerenkast aan het uitmesten, nohhh
Heh, leuk is dat altijd. Wel fijn als het toffe dingen zijn.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 23:01 schreef Diconnected het volgende:
En ik kom allemaal dingen tegen waarvan ik dacht van: 'huh, had ik dat nog?!'
Ja dat wel, jurkjes, hempjes, shirtjes.. xDquote:Op woensdag 18 augustus 2010 23:02 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Heh, leuk is dat altijd. Wel fijn als het toffe dingen zijn.
Is er geen spoedtandarts ofzo waar je terecht kunt?quote:Op donderdag 19 augustus 2010 08:11 schreef Stormqueen het volgende:
Tandarts is pas maandag weer bereikbaar. Wat zal ik doen?goedemorgen btw
ja, maar ZO acuut is het dan ook weer niet, vind ik... Da's pas als je ineens een pusbult van jewelste hebt of als je tanden er uit zijn gebeukt op stratumseindquote:Op donderdag 19 augustus 2010 08:13 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Is er geen spoedtandarts ofzo waar je terecht kunt?
Oh dat is balen, maar denk wel dat ze het begrijpt, tenminste dat mag ik hopenquote:Op donderdag 19 augustus 2010 08:19 schreef Stormqueen het volgende:
Waar ik vooral van baal is dat ik zou gaan sporten met een collega, maar dat ging niet vanwege de halve narcose die ik nu heb, en ik heb haar nummer niet. Dus die heeft nou voor jan lul zitten wachten
Als je echt pijn hebt, heb je pijn, maar ik zou het zelfde denken hoorquote:Op donderdag 19 augustus 2010 08:17 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja, maar ZO acuut is het dan ook weer niet, vind ik... Da's pas als je ineens een pusbult van jewelste hebt of als je tanden er uit zijn gebeukt op stratumseindOh en ik vind mezelf altijd een aansteller
Ja, dat is balen, maar daar kun je weinig aandoen, behalve het gelijk ff uitleggen en direct nummers uitwisselen! Ga er toch wel vanuit dat ze dat snapt.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 08:19 schreef Stormqueen het volgende:
Waar ik vooral van baal is dat ik zou gaan sporten met een collega, maar dat ging niet vanwege de halve narcose die ik nu heb, en ik heb haar nummer niet. Dus die heeft nou voor jan lul zitten wachten
quote:Op donderdag 19 augustus 2010 08:28 schreef tliciouz het volgende:
Kan wel merken dat ik ongesteld moet worden, zit nu al pindarotsjes te eten.
Als je het uitlegt snapt ze het heus wel.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 08:19 schreef Stormqueen het volgende:
Balen!quote:
quote:Op donderdag 19 augustus 2010 08:17 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja, maar ZO acuut is het dan ook weer niet, vind ik... Da's pas als je ineens een pusbult van jewelste hebt of als je tanden er uit zijn gebeukt op stratumseindOh en ik vind mezelf altijd een aansteller
ik LOLdequote:Op donderdag 19 augustus 2010 08:52 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
tuttebol!
je hoeft niet gelijk naar een spoedtandarts, je kunt toch ook gewoon een andere tandarts bellen met de vraag of zij nog een gaatje hebben en het probleem uitleggen? ik ben ook een keer naar een andere tandarts gegaan wat niet echt een spoedtandarts was, pijn is pijn hoor!!!
hahahhahaquote:Op donderdag 19 augustus 2010 09:02 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik LOLde
Ik ga zo ff uitpluizen of er een soort van centraal nummer is.
Probleem: augustus. De vakantie is hier op z'n hoogtepunt
quote:Last van Tandenknarsen?
Doctors Inc biedt u de oplossing: Een injectie in de kauwspier!
www.doctors-inc.com
Angst Tandarts
Ga weer lachend door het leven bel nu voor een afspraak
www.mondzorgcentrumijburg.nl
PerfectsmileŽ Bleken ¤ 95
Je tanden écht 10-14 Tinten Witter. Garantie, Direct Eten & Drinken.
www.Perfectsmile.nl/tanden_bleken
De Tandartsengroep
Studenten welkom, student-actie bij intake elect. borstel kado! op=op
www.detandartsengroep.nl
quote:Op donderdag 19 augustus 2010 09:46 schreef Stormqueen het volgende:
Eindhoven heeft geen centrale tansartsenpost.
Alleen bij ernstige bloedingen of ongevallen kunt u gebruik maken van de nooddienst.
Er moet altijd contant worden afgerekend.
* Stormqueen slaat nog maar een voorraad Ibu in en hoop dat het snel maandag wordt
quote:Op donderdag 19 augustus 2010 09:46 schreef Stormqueen het volgende:
Alleen bij ernstige bloedingen of ongevallen kunt u gebruik maken van de nooddienst.
* Stormqueen slaat nog maar een voorraad Ibu in en hoop dat het snel maandag wordt
amsterdamquote:Op donderdag 19 augustus 2010 09:46 schreef Stormqueen het volgende:
CMV?quote:Op donderdag 19 augustus 2010 09:53 schreef Stormqueen het volgende:
Och, na mijn CMV-infectie van december met 3 weken koorts kan ik wel tegen een stootje
Geen idee waar t vandaan komt.. En ik mis 'm wel, maar niet op een "ongezonde" manierquote:Op donderdag 19 augustus 2010 08:39 schreef Miss_V het volgende:
[..]
Als je het uitlegt snapt ze het heus wel.![]()
Gooooodmorning.
@Vamperotica: Lijkt wel of je het verlies van je vader nog niet hebt verwerkt misschien? Of mis je hem?
Kijk ik kan die spoeddienst wel bellen, maar ik weet echt zeker dat ze me niet gaan behandelen, dus bespaar ik mezelf het vervelende telefoongesprek. Ik bel maandag meteen mijn eigen tandarts om 8:00 en ga de afspraak vervroegen. Een weekend op Ibu overleef ik nog welquote:Op donderdag 19 augustus 2010 10:10 schreef vamperotica het volgende:
Stomme tandartsen in Eindhoven!
Geen idee eik hoe het hier geregeld is...
jammiequote:Op donderdag 19 augustus 2010 10:10 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Cytomegalovirus
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!
ibutjesquote:Op donderdag 19 augustus 2010 10:12 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Kijk ik kan die spoeddienst wel bellen, maar ik weet echt zeker dat ze me niet gaan behandelen, dus bespaar ik mezelf het vervelende telefoongesprek. Ik bel maandag meteen mijn eigen tandarts om 8:00 en ga de afspraak vervroegen. Een weekend op Ibu overleef ik nog wel
quote:Op donderdag 19 augustus 2010 10:31 schreef Puckzzz het volgende:
SQ ik weet maar al te goed hoe klote kiespijn/ontstekingen zijn. IBU's zijn het enige wat nog een klein beetje helpt. Neem niet teveel tho...tast je maag enorm aan. Wissel anders eens af met paracet5amol. Ik weet niet of je toevallig diclofenac hebt, maar 1 diclo en 2 paracetamol wil ook nog wel helpen.TnxSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik gebruik de ibu's vooral voor 's nachts... Overdag ontzie ik mijn linker onderkaak zoveel mogelijk en dan gaat het wel. Alleen na het avondeten... miljaar
Mijn moeder heeft volledige protheses onder en boven en mijn vader begint ook steeds meer nepperds te krijgen, allemaal kaakproblematiek, dus het ziet er niet zo heel zonnig uit, de toekomst. Als we ooit kinderen krijgen gun ik ze het gebit van hun vader
disclaimer
whutquote:Op donderdag 19 augustus 2010 10:34 schreef SpaceInvaders het volgende:
td pakketje is binnen!
Maar heel mn DS mystery is ingedroogd
quote:Op donderdag 19 augustus 2010 10:34 schreef SpaceInvaders het volgende:
td pakketje is binnen!
hjoe kan dat nouquote:Op donderdag 19 augustus 2010 10:34 schreef SpaceInvaders het volgende:
td pakketje is binnen!
Klotequote:Op donderdag 19 augustus 2010 10:34 schreef SpaceInvaders het volgende:
td pakketje is binnen!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 10% gewijzigd door #ANONIEM op 19-08-2010 10:40:18 ]
quote:Op donderdag 19 augustus 2010 10:39 schreef SpaceInvaders het volgende:
Sorry voor de grote feauteaauuuuwooohSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
dan heb het dupke niet goe vastgezeetquote:
Sorry voor de grote feauteaauuuuwDamn!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lijkt mijn MAAH wel
disclaimer
Sorry voor de grote feauteaauuuuwWhoa, what the crapSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
hopelijk lukt verdunnen
Knoei
Dat sowieso maar ze heeft nu toch de foto als bewijs? Dus nu kijken of ze deze kan redden en dan hopen dat TD er nog eentje stuurtquote:
Sorry voor de grote feauteaauuuuwdit is dus precies het flesje wat bij Delta toen ook aankwam, ook heel stuk leeg en dik enzo....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
maar verdunner erin kan natuurlijk, ik zou gewoon een mail naar TD sturen en een nieuwe vragen!
Ja maar de mijne was gebruikt want heel die schroefdinges zat onder de gedroogde lak..quote:Op donderdag 19 augustus 2010 10:49 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
dit is dus precies het flesje wat bij Delta toen ook aankwam, ook heel stuk leeg en dik enzo....
maar verdunner erin kan natuurlijk, ik zou gewoon een mail naar TD sturen en een nieuwe vragen!
Vind het heel vreemd zeg! En dat voor zo'n stad! Als hier de ene tandarts op vakantie gaat, neemt de andere de mensen met pijn even over. Gaat de ander dan op vakantie dan doet die eerste het weer voor hem terug. Balen dat jij het weekend moet wachtenquote:Op donderdag 19 augustus 2010 10:12 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Kijk ik kan die spoeddienst wel bellen, maar ik weet echt zeker dat ze me niet gaan behandelen, dus bespaar ik mezelf het vervelende telefoongesprek. Ik bel maandag meteen mijn eigen tandarts om 8:00 en ga de afspraak vervroegen. Een weekend op Ibu overleef ik nog wel
Er is pijn en PIJN!quote:Op donderdag 19 augustus 2010 10:55 schreef princess-a het volgende:
[..]
Vind het heel vreemd zeg! En dat voor zo'n stad! Als hier de ene tandarts op vakantie gaat, neemt de andere de mensen met pijn even over. Gaat de ander dan op vakantie dan doet die eerste het weer voor hem terug. Balen dat jij het weekend moet wachten
Diclofenac zou ik niet nemen hoor! Legde het net voor aan mn collegas (met drogistendiplomas) en die riepen ook heel hard nee.. En al helemaal niet samen met paracetamol. Zou het gewoon bij ibu's houden, dat werkt het best bij tand/kiespijn. als een kies getrokken is moet je weer geen ibu nemen, maar hij zit er nog in toch?
Ik blijf erbij, ik wil foto's zien.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 10:50 schreef Sharana_LV het volgende:
ik heb op 02-04-2010 mijn eerste nagellak pakketje binnen gekregen, en zit nu op de 156 lakjes ongeveer, ik kom nog steeds lakjes tegen die ik vergeten was in mijn lijst te zetten!
Sorry voor de grote feauteaauuuuwSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
Pardon??? Waarom wordt mij dan juist verteld/ voorgeschreven dat ik 1 diclofenac met 2 paracetamol moest nemen?Ik kreeg het na mijn operatie in het ziekenhuis notabene en ook toen laatst mijn kaak zwaar gekneusd was. Het is zelfs beter voor je maag dan continu ibu.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 10:55 schreef princess-a het volgende:
[..]
Diclofenac zou ik niet nemen hoor! Legde het net voor aan mn collegas (met drogistendiplomas) en die riepen ook heel hard nee.. En al helemaal niet samen met paracetamol. Zou het gewoon bij ibu's houden, dat werkt het best bij tand/kiespijn. als een kies getrokken is moet je weer geen ibu nemen, maar hij zit er nog in toch?
nouja, feit is dat diclofenac de grootst mogelijke troep voor je maag is.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 11:10 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Pardon??? Waarom wordt mij dan juist verteld/ voorgeschreven dat ik 1 diclofenac met 2 paracetamol moest nemen?Ik kreeg het na mijn operatie in het ziekenhuis notabene en ook toen laatst mijn kaak zwaar gekneusd was. Het is zelfs beter voor je maag dan continu ibu.
het werd mij ook afgeraden hoorquote:Op donderdag 19 augustus 2010 11:10 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Pardon??? Waarom wordt mij dan juist verteld/ voorgeschreven dat ik 1 diclofenac met 2 paracetamol moest nemen?Ik kreeg het na mijn operatie in het ziekenhuis notabene en ook toen laatst mijn kaak zwaar gekneusd was. Het is zelfs beter voor je maag dan continu ibu.
Met infuusje?quote:Op donderdag 19 augustus 2010 11:10 schreef Mirjam het volgende:
SQ, ik heb hier nog wel wat morfine slingeren?
Mij werd het voorgeschrevenquote:Op donderdag 19 augustus 2010 11:14 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
het werd mij ook afgeraden hoor
Tja dan zijn ze vast totaal ongeschoold hierquote:Op donderdag 19 augustus 2010 11:14 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
het werd mij ook afgeraden hoor
oke ik ben ook geen goede vergelijking, mijn lichaam gaat van alles over de zeikquote:Op donderdag 19 augustus 2010 11:16 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Mij werd het voorgeschreven
Brabant hequote:Op donderdag 19 augustus 2010 11:21 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Tja dan zijn ze vast totaal ongeschoold hier
whut! jij wel... waarom ik niet?quote:Op donderdag 19 augustus 2010 11:23 schreef SpaceInvaders het volgende:
HAHAHAHA IK KEN BLIJKBAAR DE EX VAN RENREN
Druppels kun je in een infuusje doen!quote:Op donderdag 19 augustus 2010 11:20 schreef Mirjam het volgende:
[..]
nee, je kiunt kiezen uit tabletten of druppels![]()
ken... niet ben....quote:Op donderdag 19 augustus 2010 11:23 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
whut! jij wel... waarom ik niet?of waarom ben ik niet jouw ex!
Ahwww, jij bent niet mijn ex, want jij bent mijn scheetjequote:Op donderdag 19 augustus 2010 11:23 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
whut! jij wel... waarom ik niet?of waarom ben ik niet jouw ex!
Ga je dan net als van die superzieke uitgemergelde mensen met infuus voor het ziekenhuis staan roken?quote:Op donderdag 19 augustus 2010 11:23 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Druppels kun je in een infuusje doen!
Infuusjes staan zieliger
nee, want ik rook alleen als ik zuipquote:Op donderdag 19 augustus 2010 11:25 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ga je dan net als van die superzieke uitgemergelde mensen met infuus voor het ziekenhuis staan roken?![]()
Dus dan moet ik pure alcohol in m'n infuusje doenquote:Op donderdag 19 augustus 2010 11:26 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nee, want ik rook alleen als ik zuip
*meldt*quote:Op donderdag 19 augustus 2010 11:25 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ga je dan net als van die superzieke uitgemergelde mensen met infuus voor het ziekenhuis staan roken?![]()
Ja, maar jij hebt ook tattoo's en bedrukte crocs he, dat past sowieso wel in het clichébeeldquote:
Ik doe mijn bestquote:Op donderdag 19 augustus 2010 11:32 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja, maar jij hebt ook tattoo's en bedrukte crocs he, dat past sowieso wel in het clichébeeld
quote:Op donderdag 19 augustus 2010 11:34 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Ik doe mijn best
ik ben nu trouwens naakt op mijn werk!
quote:Op donderdag 19 augustus 2010 11:34 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Ik doe mijn best
ik ben nu trouwens naakt op mijn werk!
Duidelijk iemand die nooit gerookt heeftquote:Op donderdag 19 augustus 2010 11:34 schreef SpaceInvaders het volgende:
Maar gewoon ook in de winter, bij wijze van spreken met een dubbele longontsteking zonder jas oid.
Plak dan nicotinepleisters tot je beter bent
puckzzz en ik gaan wel een dagje van tasjes, kleding en dat soort rotzooi ruilenquote:Op donderdag 19 augustus 2010 11:32 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja, maar jij hebt ook tattoo's en bedrukte crocs he, dat past sowieso wel in het clichébeeld
Hehehehehehequote:Op donderdag 19 augustus 2010 11:51 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
puckzzz en ik gaan wel een dagje van tasjes, kleding en dat soort rotzooi ruilen
Nah, dan gaan de artsen zeuren dat je te gestresst bent.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 11:34 schreef SpaceInvaders het volgende:
Maar gewoon ook in de winter, bij wijze van spreken met een dubbele longontsteking zonder jas oid.
Plak dan nicotinepleisters tot je beter bent
Whehehe, dat wil ik zien dan.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 11:51 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
puckzzz en ik gaan wel een dagje van tasjes, kleding en dat soort rotzooi ruilen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gangrene anyone?
quote:Op donderdag 19 augustus 2010 11:51 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 19 augustus 2010 12:27 schreef DeltaCephei het volgende:
Ik kwam deze foto tegen:ik klikteSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gangrene anyone?nu wil mijn broodje hazelnootpasta weer naar buiten
Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!
Ik kwam deze foto tegen:Frostbite omnomnomSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gangrene anyone?
disclaimer
Ik kwam deze foto tegen:iew!!! Het lijkt trouwens alsof er op de pink een soort hulsje zit. Maar als dit echt is wat is hetSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gangrene anyone?
![]()
Irritantquote:Op donderdag 19 augustus 2010 12:31 schreef Loqi het volgende:
tnt vakantie-medewerkers![]()
Ik had nfu-oh cuticle remover besteld bij nfu-oh nederland.. 1 flesje kan via brievenbuspost, maar dat past eigenlijk niet. Staat die muts in de deur te frotten en te doen.. past natuurlijk niet.. loopt ze door! Bel dan aan ofzo!!!M'n moeder er achteraan want die was dus nieuwsgierig wie er aan de deur stond te kutten
Echt...domme doos
Ik kwam deze foto tegen:ze is cleanup vergetenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gangrene anyone?
![]()
Nee, da's afgestorven huid die omhoog steektquote:Op donderdag 19 augustus 2010 12:33 schreef miss--moana het volgende:
[..]
iew!!! Het lijkt trouwens alsof er op de pink een soort hulsje zit. Maar als dit echt is wat is het
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |