heel verstandig, ik heb ook in mijn eerste jaar een aantal boeken gekocht die ik nooit gebruikt heb. En als die rotboeken nou een beetje betaalbaar waren...quote:Op woensdag 18 augustus 2010 21:15 schreef miss--moana het volgende:
Bleehh!! schoolboekenIk heb hier ook een lijst met welke boeken ik moet bestellen, zijn er niet veel maar weiger het! Aan het begin van mijn opleiding heb ik boeken moeten bestellen voor de eerste 2 jaar en heb er nog nooit uit gewerkt en ik heb er nog nooit iets uit moeten lezen! Het mooiste is nog dat de leraren niet eens het bestaan van die boeken weten
Dus voordat ik nu weer ga bestellen wacht ik eerst even totdat we er echt uit gaan werken en ik eventueel niet meer de lessen mag bijwonen omdat ik een boek MOET hebben voor die les
Leugenaar !! Nu 14quote:Op woensdag 18 augustus 2010 21:10 schreef SpaceInvaders het volgende:
Yay op mn nieuwe blog 13 followers ipv 236
Ik volg je nu ook!! dus zit je op 15quote:Op woensdag 18 augustus 2010 21:10 schreef SpaceInvaders het volgende:
Yay op mn nieuwe blog 13 followers ipv 236
Oew de jamin was voor mij vroeger echt het snoep paradijsquote:Op woensdag 18 augustus 2010 21:19 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik liep vandaag de Jamin binnen... fail
Followers zeggen inderdaad weinigquote:Op woensdag 18 augustus 2010 21:21 schreef Stormqueen het volgende:
followersoppers!
followers zeggen weinig volgens mij... ik moest in ieder geval elke blog ook nog handmatig aan mijn blogreader toevoegen
Maar ik lees bijvoorbeeld alles in mijn reader... zie je dat dan ook in je stats?quote:Op woensdag 18 augustus 2010 21:22 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Followers zeggen inderdaad weinigHet zegt helemaal niks over het aantal bezoekers dat je iedere dag krijgt of hoeveel pageviews je blog heeft bijvoorbeeld. Ik dacht altijd dat het een indicatie gaf, maar nu ik zelf blog en statistieken bijhoud merk ik dat dat helemaal niet het geval is
Beta?quote:Op woensdag 18 augustus 2010 21:24 schreef Dwyn het volgende:
Ik heb helaas ook altijd dit soort boeken:
[ afbeelding ]
Mijn rooster staat al onlinequote:Op woensdag 18 augustus 2010 20:46 schreef princess-a het volgende:
[..]
hoe kunnen jullie dat nu al kopen dan?
Ik ga 30 augustus ofzo naar school, dan koop ik daar een map met alle informatie over de komende periode, en pas dan weet ik welke boeken ik moet hebben en hoe mn rooster er uit gaat zien enzo
Haha, dat dacht ik al.quote:
Mijn rooster kon ik ook al samenstellen. Al kreeg ik wel een mail dat ik op donderdag naar een andere werkgroep moet, waardoor ik nu van 10.45-12.30 en van 18.00-19.45 naar college moet.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 21:27 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Mijn rooster staat al onlineEn daarbij een beschrijving van de vakken en welke boeken je nodig hebt
![]()
@SQ:en sterkte!
studenten toch nog niet?quote:Op woensdag 18 augustus 2010 21:30 schreef miss--moana het volgende:
Wanneer moeten jullie (de mensen die nog met een studie bezig zijn) weer beginnen met school? Ik moet pas 8 september beginnen maar hoor overal dat de mensen weer nu alweer moeten beginnen..
Ik hoef ook pas in die week te beginnen. Met 2 vakken en de andere 2 de week erop.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 21:30 schreef miss--moana het volgende:
Wanneer moeten jullie (de mensen die nog met een studie bezig zijn) weer beginnen met school? Ik moet pas 8 september beginnen maar hoor overal dat de mensen weer nu alweer moeten beginnen..
Dan begint het bij mij ook weer dacht ik.quote:
ik heb vandaag een nieuw rekje binnen maar ik heb nog maar anderhalf rijtje over dus ik moet binnenkort wle weer een nieuwe idd!quote:Op woensdag 18 augustus 2010 21:00 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
koop je bij mij een nieuwe garpje
quote:
je hebt van je nieuwe rekje van vandaag nog maar anderhalf rijtje over?quote:Op woensdag 18 augustus 2010 21:46 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ik heb vandaag een nieuw rekje binnen maar ik heb nog maar anderhalf rijtje over dus ik moet binnenkort wle weer een nieuwe idd!
ik bel morgen ffquote:Op woensdag 18 augustus 2010 21:46 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
mmmm!
waarom ga je niet naar een andere tandarts? hier in a'dam kan ik ook altijd vet snel terecht!
Dit is ook echt wat voor mij! Durf nu bijna geen nagellakrek te bestellen want stel he, dat ik net niet alle lakkies er op krijg die ik er op hebben wil, dan moet er dus een rek bij. Maar die kan ik dan niet helemaal vullen, dus dan ga ik falen want dan moet ie vol.. faal ik dan net wat teveel, moet er weer een rek bij en hey hallo vicueuze cirkelquote:Op woensdag 18 augustus 2010 21:46 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ik heb vandaag een nieuw rekje binnen maar ik heb nog maar anderhalf rijtje over dus ik moet binnenkort wle weer een nieuwe idd!
Wat ik ervan begrijp, niet. Ik zal er eens in duiken, want volgens mij lezen best veel mensen blogs via google reader. Ik vind het zelf wat minder prettig, ik ga het liefst naar de blog zelf.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 21:24 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Maar ik lees bijvoorbeeld alles in mijn reader... zie je dat dan ook in je stats?
ja ik kon eindelijk mijn rotzooi in het nieuwe rekje zetten, maar ik heb eigenlijk nog iets minder over awnt ik had mijn nieuwe lakjes van vandaag er nog niet in gezetquote:Op woensdag 18 augustus 2010 21:47 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
je hebt van je nieuwe rekje van vandaag nog maar anderhalf rijtje over?
En je had nog 7 TD dozen onderweg?
quote:Op woensdag 18 augustus 2010 21:53 schreef Lindytje het volgende:Sien heeft een gat in haar knuffel gevonden, nu ligt de halve bank onder de witte vulling
als jouw vertraagde pakje nu al binnen zou zijn dan had ik nog minder ruimte in mijn rekjequote:Op woensdag 18 augustus 2010 22:00 schreef -Bubseltje- het volgende:
Ik baal zo van die vertraagde pakketjes![]()
Ook vertraagde enveloppenquote:Op woensdag 18 augustus 2010 22:00 schreef -Bubseltje- het volgende:
Ik baal zo van die vertraagde pakketjes![]()
quote:Op woensdag 18 augustus 2010 22:04 schreef Lindytje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wat, de hond of de vloppen die nooit aankomen?quote:Op woensdag 18 augustus 2010 22:06 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Die bedoel ik![]()
@Lindy daar moet ik niet aan denken
Inderdaad!quote:Op woensdag 18 augustus 2010 22:05 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Enveloppen die nooit aankomen zijn nog vervelender
Ja, dat snap ik... die raken nogal eens kwijt. Ik snap echt niet hoe dat kan. Zo'n ding moet toch ergens blijven??quote:Op woensdag 18 augustus 2010 22:13 schreef -Bubseltje- het volgende:
Dat van die enveloppen Lin![]()
Ik krijg echt de kriebels van die stomme enveloppen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |