Heh, leuk is dat altijd. Wel fijn als het toffe dingen zijn.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 23:01 schreef Diconnected het volgende:
En ik kom allemaal dingen tegen waarvan ik dacht van: 'huh, had ik dat nog?!'
Ja dat wel, jurkjes, hempjes, shirtjes.. xDquote:Op woensdag 18 augustus 2010 23:02 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Heh, leuk is dat altijd. Wel fijn als het toffe dingen zijn.
Is er geen spoedtandarts ofzo waar je terecht kunt?quote:Op donderdag 19 augustus 2010 08:11 schreef Stormqueen het volgende:
Tandarts is pas maandag weer bereikbaar. Wat zal ik doen?goedemorgen btw
ja, maar ZO acuut is het dan ook weer niet, vind ik... Da's pas als je ineens een pusbult van jewelste hebt of als je tanden er uit zijn gebeukt op stratumseindquote:Op donderdag 19 augustus 2010 08:13 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Is er geen spoedtandarts ofzo waar je terecht kunt?
Oh dat is balen, maar denk wel dat ze het begrijpt, tenminste dat mag ik hopenquote:Op donderdag 19 augustus 2010 08:19 schreef Stormqueen het volgende:
Waar ik vooral van baal is dat ik zou gaan sporten met een collega, maar dat ging niet vanwege de halve narcose die ik nu heb, en ik heb haar nummer niet. Dus die heeft nou voor jan lul zitten wachten
Als je echt pijn hebt, heb je pijn, maar ik zou het zelfde denken hoorquote:Op donderdag 19 augustus 2010 08:17 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja, maar ZO acuut is het dan ook weer niet, vind ik... Da's pas als je ineens een pusbult van jewelste hebt of als je tanden er uit zijn gebeukt op stratumseindOh en ik vind mezelf altijd een aansteller
Ja, dat is balen, maar daar kun je weinig aandoen, behalve het gelijk ff uitleggen en direct nummers uitwisselen! Ga er toch wel vanuit dat ze dat snapt.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 08:19 schreef Stormqueen het volgende:
Waar ik vooral van baal is dat ik zou gaan sporten met een collega, maar dat ging niet vanwege de halve narcose die ik nu heb, en ik heb haar nummer niet. Dus die heeft nou voor jan lul zitten wachten
quote:Op donderdag 19 augustus 2010 08:28 schreef tliciouz het volgende:
Kan wel merken dat ik ongesteld moet worden, zit nu al pindarotsjes te eten.
Als je het uitlegt snapt ze het heus wel.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 08:19 schreef Stormqueen het volgende:
Balen!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |