Een gewonequote:Op woensdag 18 augustus 2010 19:34 schreef Debsterr het volgende:
Maar wat voor fotoshoot heb je dico?
*proest* Nee omgwtfbbq!quote:
Beetje standaard lakjes, maar jouw nagelsquote:Op woensdag 18 augustus 2010 19:44 schreef Sharana_LV het volgende:
http://sharanascorner.blo(...)chanted-holiday.html
yay swatches!
Ohwquote:Op woensdag 18 augustus 2010 19:45 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Een gewone
[..]
*proest* Nee omgwtfbbq!
tegenvallerquote:Op woensdag 18 augustus 2010 19:45 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Een gewone
[..]
*proest* Nee omgwtfbbq!
Tof!quote:Op woensdag 18 augustus 2010 19:44 schreef Sharana_LV het volgende:
http://sharanascorner.blo(...)chanted-holiday.html
yay swatches!
Tis m'n eerste shoot evah, dus nu nog even met kleren aanquote:
Je mag wel mee, naaktquote:
Hoi, I haz sent you a pm messagequote:
zeg dan ga jij ook uit de kleren hoor!quote:Op woensdag 18 augustus 2010 19:47 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Tis m'n eerste shoot evah, dus nu nog even met kleren aan
[..]
Je mag wel mee, naakt
En dan wel met sexy nagels!quote:
Is goed hoorquote:Op woensdag 18 augustus 2010 19:50 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
zeg dan ga jij ook uit de kleren hoor!
Verplicht gelakte nagels inderdaadquote:Op woensdag 18 augustus 2010 19:51 schreef Diconnected het volgende:
[..]
En dan wel met sexy nagels!
[..]
Is goed hoor
boeken!quote:Op woensdag 18 augustus 2010 19:51 schreef Diconnected het volgende:
[..]
En dan wel met sexy nagels!
[..]
Is goed hoor
Gátver, nee zegquote:Op woensdag 18 augustus 2010 20:01 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik ga echt niet met naakte nagels op de foto!
een haarborstelquote:Op woensdag 18 augustus 2010 20:05 schreef Diconnected het volgende:
Ik neem sowieso m'n korset mee, een jurkje, pumps... make-up enzulks... Maar wat nog meer?!
Nagellak, voor als er iets chipt ofzoquote:Op woensdag 18 augustus 2010 20:05 schreef Diconnected het volgende:
Ik neem sowieso m'n korset mee, een jurkje, pumps... make-up enzulks... Maar wat nog meer?!
Gewoon, gevarieerde kleding, en denk aan sieraden! En doe die voor de fotoshoot nog niet om, net als kleding die ergens van die lijntjes kan achterlatenquote:Op woensdag 18 augustus 2010 20:05 schreef Diconnected het volgende:
Ja en haarspul enzo.quote:
quote:Op woensdag 18 augustus 2010 20:08 schreef Joysa het volgende:
[..]
Nagellak, voor als er iets chipt ofzo
Ja goddelijke dingenquote:
+1quote:
Ja, je was flink roodquote:Op woensdag 18 augustus 2010 20:24 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
+1
Whoei, oog doet weer normaal.Bindvliesontsteking is meh.
Agreed! Verotte zalfje dat je driemaal daags in je oog moet doen is ook mehquote:Op woensdag 18 augustus 2010 20:24 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
+1
Whoei, oog doet weer normaal.Bindvliesontsteking is meh.
WTF, kom naar mijn tandarts, kun je morgen nog terecht bij zoietsquote:Op woensdag 18 augustus 2010 20:27 schreef Stormqueen het volgende:
een knalverrotte kies hebben en nog twee weken op je wortelkanaal moeten wachten is ook zaad
Dat is idd klote nu is er neit veel kies meer over nog maar 2 weken en dan wortelkanaalbehandelingquote:Op woensdag 18 augustus 2010 20:27 schreef Stormqueen het volgende:
een knalverrotte kies hebben en nog twee weken op je wortelkanaal moeten wachten is ook zaad
Boxtel is zo ver fietsenquote:Op woensdag 18 augustus 2010 20:29 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
WTF, kom naar mijn tandarts, kun je morgen nog terecht bij zoiets
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |