Dus dan moet ik pure alcohol in m'n infuusje doenquote:Op donderdag 19 augustus 2010 11:26 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nee, want ik rook alleen als ik zuip
*meldt*quote:Op donderdag 19 augustus 2010 11:25 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ga je dan net als van die superzieke uitgemergelde mensen met infuus voor het ziekenhuis staan roken?![]()
Ja, maar jij hebt ook tattoo's en bedrukte crocs he, dat past sowieso wel in het clichébeeldquote:
Ik doe mijn bestquote:Op donderdag 19 augustus 2010 11:32 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja, maar jij hebt ook tattoo's en bedrukte crocs he, dat past sowieso wel in het clichébeeld
quote:Op donderdag 19 augustus 2010 11:34 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Ik doe mijn best
ik ben nu trouwens naakt op mijn werk!
quote:Op donderdag 19 augustus 2010 11:34 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Ik doe mijn best
ik ben nu trouwens naakt op mijn werk!
Duidelijk iemand die nooit gerookt heeftquote:Op donderdag 19 augustus 2010 11:34 schreef SpaceInvaders het volgende:
Maar gewoon ook in de winter, bij wijze van spreken met een dubbele longontsteking zonder jas oid.
Plak dan nicotinepleisters tot je beter bent
puckzzz en ik gaan wel een dagje van tasjes, kleding en dat soort rotzooi ruilenquote:Op donderdag 19 augustus 2010 11:32 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja, maar jij hebt ook tattoo's en bedrukte crocs he, dat past sowieso wel in het clichébeeld
Hehehehehehequote:Op donderdag 19 augustus 2010 11:51 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
puckzzz en ik gaan wel een dagje van tasjes, kleding en dat soort rotzooi ruilen
Nah, dan gaan de artsen zeuren dat je te gestresst bent.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 11:34 schreef SpaceInvaders het volgende:
Maar gewoon ook in de winter, bij wijze van spreken met een dubbele longontsteking zonder jas oid.
Plak dan nicotinepleisters tot je beter bent
Whehehe, dat wil ik zien dan.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 11:51 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
puckzzz en ik gaan wel een dagje van tasjes, kleding en dat soort rotzooi ruilen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gangrene anyone?
quote:Op donderdag 19 augustus 2010 11:51 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 19 augustus 2010 12:27 schreef DeltaCephei het volgende:
Ik kwam deze foto tegen:ik klikteSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gangrene anyone?nu wil mijn broodje hazelnootpasta weer naar buiten
Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!
Ik kwam deze foto tegen:Frostbite omnomnomSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gangrene anyone?
disclaimer
Ik kwam deze foto tegen:iew!!! Het lijkt trouwens alsof er op de pink een soort hulsje zit. Maar als dit echt is wat is hetSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gangrene anyone?
![]()
Irritantquote:Op donderdag 19 augustus 2010 12:31 schreef Loqi het volgende:
tnt vakantie-medewerkers![]()
Ik had nfu-oh cuticle remover besteld bij nfu-oh nederland.. 1 flesje kan via brievenbuspost, maar dat past eigenlijk niet. Staat die muts in de deur te frotten en te doen.. past natuurlijk niet.. loopt ze door! Bel dan aan ofzo!!!M'n moeder er achteraan want die was dus nieuwsgierig wie er aan de deur stond te kutten
Echt...domme doos
Ik kwam deze foto tegen:ze is cleanup vergetenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gangrene anyone?
![]()
Nee, da's afgestorven huid die omhoog steektquote:Op donderdag 19 augustus 2010 12:33 schreef miss--moana het volgende:
[..]
iew!!! Het lijkt trouwens alsof er op de pink een soort hulsje zit. Maar als dit echt is wat is het
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |