Pardon??? Waarom wordt mij dan juist verteld/ voorgeschreven dat ik 1 diclofenac met 2 paracetamol moest nemen?Ik kreeg het na mijn operatie in het ziekenhuis notabene en ook toen laatst mijn kaak zwaar gekneusd was. Het is zelfs beter voor je maag dan continu ibu.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 10:55 schreef princess-a het volgende:
[..]
Diclofenac zou ik niet nemen hoor! Legde het net voor aan mn collegas (met drogistendiplomas) en die riepen ook heel hard nee.. En al helemaal niet samen met paracetamol. Zou het gewoon bij ibu's houden, dat werkt het best bij tand/kiespijn. als een kies getrokken is moet je weer geen ibu nemen, maar hij zit er nog in toch?
nouja, feit is dat diclofenac de grootst mogelijke troep voor je maag is.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 11:10 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Pardon??? Waarom wordt mij dan juist verteld/ voorgeschreven dat ik 1 diclofenac met 2 paracetamol moest nemen?Ik kreeg het na mijn operatie in het ziekenhuis notabene en ook toen laatst mijn kaak zwaar gekneusd was. Het is zelfs beter voor je maag dan continu ibu.
het werd mij ook afgeraden hoorquote:Op donderdag 19 augustus 2010 11:10 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Pardon??? Waarom wordt mij dan juist verteld/ voorgeschreven dat ik 1 diclofenac met 2 paracetamol moest nemen?Ik kreeg het na mijn operatie in het ziekenhuis notabene en ook toen laatst mijn kaak zwaar gekneusd was. Het is zelfs beter voor je maag dan continu ibu.
Met infuusje?quote:Op donderdag 19 augustus 2010 11:10 schreef Mirjam het volgende:
SQ, ik heb hier nog wel wat morfine slingeren?
Mij werd het voorgeschrevenquote:Op donderdag 19 augustus 2010 11:14 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
het werd mij ook afgeraden hoor
Tja dan zijn ze vast totaal ongeschoold hierquote:Op donderdag 19 augustus 2010 11:14 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
het werd mij ook afgeraden hoor
oke ik ben ook geen goede vergelijking, mijn lichaam gaat van alles over de zeikquote:Op donderdag 19 augustus 2010 11:16 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Mij werd het voorgeschreven
Brabant hequote:Op donderdag 19 augustus 2010 11:21 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Tja dan zijn ze vast totaal ongeschoold hier
whut! jij wel... waarom ik niet?quote:Op donderdag 19 augustus 2010 11:23 schreef SpaceInvaders het volgende:
HAHAHAHA IK KEN BLIJKBAAR DE EX VAN RENREN
Druppels kun je in een infuusje doen!quote:Op donderdag 19 augustus 2010 11:20 schreef Mirjam het volgende:
[..]
nee, je kiunt kiezen uit tabletten of druppels![]()
ken... niet ben....quote:Op donderdag 19 augustus 2010 11:23 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
whut! jij wel... waarom ik niet?of waarom ben ik niet jouw ex!
Ahwww, jij bent niet mijn ex, want jij bent mijn scheetjequote:Op donderdag 19 augustus 2010 11:23 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
whut! jij wel... waarom ik niet?of waarom ben ik niet jouw ex!
Ga je dan net als van die superzieke uitgemergelde mensen met infuus voor het ziekenhuis staan roken?quote:Op donderdag 19 augustus 2010 11:23 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Druppels kun je in een infuusje doen!
Infuusjes staan zieliger
nee, want ik rook alleen als ik zuipquote:Op donderdag 19 augustus 2010 11:25 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ga je dan net als van die superzieke uitgemergelde mensen met infuus voor het ziekenhuis staan roken?![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |