Arme apiequote:Op woensdag 18 augustus 2010 22:13 schreef Lindytje het volgende:
[ afbeelding ]
Aap kon nog verder leeg
1 of 2 snap ik maar nu lijkt een hele zending spoorloosquote:Op woensdag 18 augustus 2010 22:14 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ja, dat snap ik... die raken nogal eens kwijt. Ik snap echt niet hoe dat kan. Zo'n ding moet toch ergens blijven??
Dat zou wel echt shit zijn!quote:Op woensdag 18 augustus 2010 22:16 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
1 of 2 snap ik maar nu lijkt een hele zending spoorloos
Ja, apie mist nu ook een armquote:
quote:
maak me niet zo bang!!!quote:Op woensdag 18 augustus 2010 22:16 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Ik heb mijn pakketje wel vandaag ontvangen! weet niet of die bij die zending hoorde...quote:Op woensdag 18 augustus 2010 22:16 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Jawel maar dat was pakketpostquote:Op woensdag 18 augustus 2010 22:26 schreef miss--moana het volgende:
[..]
Ik heb mijn pakketje wel vandaag ontvangen! weet niet of die bij die zending hoorde...
ja ik mijn pakketpost ook, maar mijn brievenbuspost nog niet ... maaaar .. alles komt vast goedquote:Op woensdag 18 augustus 2010 22:26 schreef miss--moana het volgende:
[..]
Ik heb mijn pakketje wel vandaag ontvangen! weet niet of die bij die zending hoorde...
ik las het op je hyves ja! wat een werk kan dat soms zijn hequote:Op woensdag 18 augustus 2010 22:36 schreef Diconnected het volgende:
Ik ben m'n klerenkast aan het uitmesten, nohhh
Trusten!quote:Op woensdag 18 augustus 2010 22:34 schreef -Bubseltje- het volgende:
I know, maar ik ben een stresskip![]()
Ik ga slapies doen tot morgen
Takkewerk is dat... succes!quote:Op woensdag 18 augustus 2010 22:36 schreef Diconnected het volgende:
Ik ben m'n klerenkast aan het uitmesten, nohhh
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |