whutquote:Op donderdag 19 augustus 2010 10:34 schreef SpaceInvaders het volgende:
td pakketje is binnen!
Maar heel mn DS mystery is ingedroogd
quote:Op donderdag 19 augustus 2010 10:34 schreef SpaceInvaders het volgende:
td pakketje is binnen!
hjoe kan dat nouquote:Op donderdag 19 augustus 2010 10:34 schreef SpaceInvaders het volgende:
td pakketje is binnen!
Klotequote:Op donderdag 19 augustus 2010 10:34 schreef SpaceInvaders het volgende:
td pakketje is binnen!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 10% gewijzigd door #ANONIEM op 19-08-2010 10:40:18 ]
quote:Op donderdag 19 augustus 2010 10:39 schreef SpaceInvaders het volgende:
Sorry voor de grote feauteaauuuuwooohSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
dan heb het dupke niet goe vastgezeetquote:
Sorry voor de grote feauteaauuuuwDamn!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lijkt mijn MAAH wel
disclaimer
Sorry voor de grote feauteaauuuuwWhoa, what the crapSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
hopelijk lukt verdunnen
Knoei
Dat sowieso maar ze heeft nu toch de foto als bewijs? Dus nu kijken of ze deze kan redden en dan hopen dat TD er nog eentje stuurtquote:
Sorry voor de grote feauteaauuuuwdit is dus precies het flesje wat bij Delta toen ook aankwam, ook heel stuk leeg en dik enzo....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
maar verdunner erin kan natuurlijk, ik zou gewoon een mail naar TD sturen en een nieuwe vragen!
Ja maar de mijne was gebruikt want heel die schroefdinges zat onder de gedroogde lak..quote:Op donderdag 19 augustus 2010 10:49 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
dit is dus precies het flesje wat bij Delta toen ook aankwam, ook heel stuk leeg en dik enzo....
maar verdunner erin kan natuurlijk, ik zou gewoon een mail naar TD sturen en een nieuwe vragen!
Vind het heel vreemd zeg! En dat voor zo'n stad! Als hier de ene tandarts op vakantie gaat, neemt de andere de mensen met pijn even over. Gaat de ander dan op vakantie dan doet die eerste het weer voor hem terug. Balen dat jij het weekend moet wachtenquote:Op donderdag 19 augustus 2010 10:12 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Kijk ik kan die spoeddienst wel bellen, maar ik weet echt zeker dat ze me niet gaan behandelen, dus bespaar ik mezelf het vervelende telefoongesprek. Ik bel maandag meteen mijn eigen tandarts om 8:00 en ga de afspraak vervroegen. Een weekend op Ibu overleef ik nog wel
Er is pijn en PIJN!quote:Op donderdag 19 augustus 2010 10:55 schreef princess-a het volgende:
[..]
Vind het heel vreemd zeg! En dat voor zo'n stad! Als hier de ene tandarts op vakantie gaat, neemt de andere de mensen met pijn even over. Gaat de ander dan op vakantie dan doet die eerste het weer voor hem terug. Balen dat jij het weekend moet wachten
Diclofenac zou ik niet nemen hoor! Legde het net voor aan mn collegas (met drogistendiplomas) en die riepen ook heel hard nee.. En al helemaal niet samen met paracetamol. Zou het gewoon bij ibu's houden, dat werkt het best bij tand/kiespijn. als een kies getrokken is moet je weer geen ibu nemen, maar hij zit er nog in toch?
Ik blijf erbij, ik wil foto's zien.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 10:50 schreef Sharana_LV het volgende:
ik heb op 02-04-2010 mijn eerste nagellak pakketje binnen gekregen, en zit nu op de 156 lakjes ongeveer, ik kom nog steeds lakjes tegen die ik vergeten was in mijn lijst te zetten!
Sorry voor de grote feauteaauuuuwSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |