SPOILER: Voor de volgende die een LAPO maaktOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 17-08-2010 11:36:29 ]
Geen Hero?quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 09:53 schreef ElmoFan het volgende:
Ik heb even een header gemaakt, vinden jullie hem goed genoeg om hem in de OP te zetten?
[ afbeelding ]
edit: even verkleind
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 10:53 schreef Robar het volgende:
Laat ik dan de eerste matige van dit topic posten
[ afbeelding ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt._@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '@_
quote:
Dat heet je sig.quote:
Niet je sig is linksbovenquote:
quote:
* Maraca is weer blijquote:
maar niet slechtquote:
quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 11:25 schreef theKiD het volgende:
Tvp voor de komende pareltjes
Het is en blijft een geniale reeks dit
!!! JIJ POST TOCH ZELF DE HELE TIJD VAN DIE PLAATJES+TEKSTJES??quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 14:22 schreef 08gnoT. het volgende:
He, dat ik deze topics niet eerder gezien heb! Deze reeks lijkt me leuk, die ga ik volgen
Tof, die banner in de OP
quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 15:03 schreef ThaTim het volgende:
[..]
!!! JIJ POST TOCH ZELF DE HELE TIJD VAN DIE PLAATJES+TEKSTJES??
[ afbeelding ]Na 5 topics eindelijk eens een garp over Remkes' gebitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Goede OP, ElmoFan!Op zondag 12 augustus 2012 04:06 schreef Geo4kant het volgende:
kijg een zikete jonge kut negerinnte gezicht met je kut torll van kutpsv :'0 ophoerE
[ afbeelding ]ik vind dat je 'm na Femke's "lolwhut" had moeten afbrekenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
goed werkquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 16:24 schreef Cryothic het volgende:
Zo, ik doe ook eens een poging.
Wel ff snel, want ik zit op m'n werk
[ afbeelding ]
ja,quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 15:03 schreef ThaTim het volgende:
[..]
!!! JIJ POST TOCH ZELF DE HELE TIJD VAN DIE PLAATJES+TEKSTJES??
geniaal geert!!quote:
Bros 4 life geert!quote:
straks even doen denk ik,quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 20:12 schreef BlazingV2 het volgende:
[..]
Bros 4 life geert!
Maar edit mij er ff in.
Droogquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 20:53 schreef mctwigt het volgende:
[..]
straks even doen denk ik,
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 20:53 schreef mctwigt het volgende:
[..]
straks even doen denk ik,
[ afbeelding ]
Straks lachen met Zalm bij Knevel en vd Brink. Misschien kan iemand nog de redactie wat moppen opsturen.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 21:35 schreef Kptelmo het volgende:
[..]
Droog
Ondertussen gaan de politieke spelletjes natuurlijk wel door....
[ afbeelding ]
Hoe laat?quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 22:30 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Straks lachen met Zalm bij Knevel en vd Brink. Misschien kan iemand nog de redactie wat moppen opsturen.
Gerrit Zalm, Bram Bakker, Lucie Mosterd en Piet Hein Donnerquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 22:34 schreef Maraca het volgende:
[..]
Hoe laat?
Nee, ga niks sturen.. denk ook dat het daar te laat voor is
Ik hoop dat ik er neutraal naar kan kijkenquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 22:41 schreef 08gnoT. het volgende:
Hopelijk wat nieuw lachend beeldmateriaal dan
Ik zit heel de tijd te wachten tot Zalm begint te brullen van het lachenquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 22:49 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ik hoop dat ik er neutraal naar kan kijken
Steeds als Zalm in beeld komt voel ik mijn mondhoeken omhoog trekkenquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 23:10 schreef 08gnoT. het volgende:
[..]
Ik zit heel de tijd te wachten tot Zalm begint te brullen van het lachen
Nu nog eentje met Daisy B.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 23:30 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Maar weer een stripje i.p.v. een ordinaire tvp:
[ afbeelding ]
Als marokkaan zijnde moest ik lachen.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 23:49 schreef hetizmij het volgende:
Geweldig topic dit! Hier moet ik gewoon aan mee doen, dus Geert heeft er weer een...
[ afbeelding ]
Haha, die kopquote:Op woensdag 18 augustus 2010 00:06 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Nou, vooruit:
[ afbeelding ]
Gut, hij heet echt Desi...quote:Op woensdag 18 augustus 2010 00:06 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Nou, vooruit:
[ afbeelding ]
Daar moest ik al om lachen toen ik het hoorde jaquote:Op woensdag 18 augustus 2010 00:35 schreef mctwigt het volgende:
ps, viel iemand het ook op? even offtopic, zalm, mosterd, donner, bakker
hier mijn bijdrage:
[ afbeelding ]
Ik moest lachen door je smiley op het eindquote:
LOLquote:
Haha!!!1!1!EINZ!!quote:
wtfquote:Op woensdag 18 augustus 2010 12:43 schreef mctwigt het volgende:
ik weet het niet hoor, maar ik upload hem toch maar
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 18 augustus 2010 17:20 schreef mctwigt het volgende:
[ afbeelding ]
hmm in mijn gedachte wastie leuker...
p.s. wat gebeurd er nou al de formaties voorbij zijn met dit topic/ TT?
Uitprinten en opsturen naar de fractievoorzittersquote:Op woensdag 18 augustus 2010 17:20 schreef mctwigt het volgende:
[ afbeelding ]
Lieve meneer Wildersquote:Op woensdag 18 augustus 2010 17:29 schreef Meuweu het volgende:
Hier, succes
Tweede Kamer der Staten-Generaal
Postbus 20018
2500 EA Den Haag
Trap ons alstublieft het land niet uit ..quote:Op woensdag 18 augustus 2010 17:35 schreef Meuweu het volgende:
[..]
Wij van het autisten-forum Fok! hebben iets voor u gemaakt.
er zijn zat grapjes tevinden en te verzinnen dus we raken nooit opquote:Op woensdag 18 augustus 2010 17:43 schreef 08gnoT. het volgende:
Tim Kuik traceert ons allen!
Zolang de paints leuk blijven en het topic niet doodbloed, kan het prima doorgaan na de formaties Over elke nieuws/politieke gebeurtenis is wel wat te painten dan.
en nieuwe plaatjes blijven ook steeds komen. Ik lig nog steeds elke dag in een deuk om dit topic dus voorlopig kunnen we nog vooruit inderdaadquote:Op woensdag 18 augustus 2010 17:45 schreef mctwigt het volgende:
[..]
er zijn zat grapjes tevinden en te verzinnen dus we raken nooit op
De campagne van Wilders en Remkes, bedoel je?quote:Op woensdag 18 augustus 2010 18:06 schreef DeBassist het volgende:
nieuwe campagne van wilders:
Alle buitenlanders en Fok!kers moeten het land uit !!
ik moest lachenquote:Op woensdag 18 augustus 2010 18:11 schreef 08gnoT. het volgende:
[..]
en nieuwe plaatjes blijven ook steeds komen. Ik lig nog steeds elke dag in een deuk om dit topic dus voorlopig kunnen we nog vooruit inderdaad
[..]
De campagne van Wilders en Remkes, bedoel je?
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 18 augustus 2010 17:20 schreef mctwigt het volgende:
[ afbeelding ]
hmm in mijn gedachte wastie leuker...
quote:
Neeeeeequote:Op woensdag 18 augustus 2010 18:06 schreef DeBassist het volgende:
nieuwe campagne van wilders:
Alle buitenlanders en Fok!kers moeten het land uit !!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 11% gewijzigd door mctwigt op 19-08-2010 01:02:52 ]Two guys and a Duck: #1 #2
#3 #4
Op vrijdag 26 augustus 2011 19:59 schreef ColaBlikje het volgende:
Deze eend moet een eigen stripboek krijgen :D Of een deel in de Donald Duck, of de krant ofzo.
Jawel, dank u zeerquote:Op donderdag 19 augustus 2010 00:45 schreef mctwigt het volgende:
wou er nog iemand een tandarts grap?
[ afbeelding ]
En de vorige delen gemiddeld 40 21, 39, 30, 39, 41 toen ik net keek. Dankzij jullie geweldige paintskillzquote:Op woensdag 18 augustus 2010 21:49 schreef Maraca het volgende:
08gnoT ..Dit topic heeft 25 volgers die niet gereageerd hebben.
goeie gerrit!!quote:Op donderdag 19 augustus 2010 02:04 schreef 08gnoT. het volgende:
[..]
En de vorige delen gemiddeld 40 21, 39, 30, 39, 41 toen ik net keek. Dankzij jullie geweldige paintskillz
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 19 augustus 2010 02:00 schreef mctwigt het volgende:
en nu nog een leuke met de sint
[ afbeelding ]
Neequote:Op donderdag 19 augustus 2010 11:02 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
EN DIE 100 EURO DAN?!?!?! Die ben je toch ook kwijt?
quote:
Beetje jammer, 3 pagina's terug in dit topic:quote:
quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 23:30 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Maar weer een stripje i.p.v. een ordinaire tvp:
[ afbeelding ]
hopelijk zijn de makers druk bezigquote:Op donderdag 19 augustus 2010 22:36 schreef Sjak-von-Sjaak het volgende:
Waarom lijkt dit geweldige topic bijna dood te bloeden als er nog zulke geweldige Zalm en Wilders grappen zijn??
Top voor alle painters ook , maar ik ga geen paint toevoegen: heb een mac en geen humor.
(sidenote, ik volg deze topics al vanaf het begin : )
Gij, Posten.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 23:07 schreef Hooidraad het volgende:
Ik heb er op 10 augustus 1 bedacht, plaatjes bij elkaar gezocht, in een map getyft en er niks meer mee gedaan
Mooi Lettertypequote:Op donderdag 19 augustus 2010 23:24 schreef Lexis het volgende:
Mijn eerste in deel 6...
[ afbeelding ]
Is Eurostile, top font.quote:
Dat heb ik dus ook, heb er nog maar 8 gepost ondertussenquote:Op donderdag 19 augustus 2010 23:22 schreef Dagoduck het volgende:
Het duurt mij te lang, eerst 30 minuten plaatjes zoeken, dan alles goed plakken en knippen + grap bedenken duurt al gauw 2 uur..
quote:
quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 10:06 schreef Sequencial het volgende:
[ afbeelding ]
tinypic maakt 'm wel heeel klein...
Probeer imageshack, die doet dat niet!quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 10:06 schreef Sequencial het volgende:
[ afbeelding ]
Tja het heet niet voor niets tinypic...quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 10:06 schreef Sequencial het volgende:
[ afbeelding ]
Fixedquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 10:23 schreef Robar het volgende:
[..]
Probeer imageshack, die doet dat niet!
nou zie ik hetquote:
quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 15:14 schreef 08gnoT. het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Mijn inspiratie is echt ver op
geniaalquote:
quote:
omg dat hoofd!! en dat moet een geile milf zijnquote:
*Proestquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 01:29 schreef 08gnoT. het volgende:
[ afbeelding ]
Arme pechtold, da's al de tweede keer vandaag.
quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 01:29 schreef 08gnoT. het volgende:
[ afbeelding ]
Bwehehehequote:
Whehequote:Op zaterdag 21 augustus 2010 01:29 schreef 08gnoT. het volgende:
[ afbeelding ]
Ge-wel-dig!quote:
quote:
Waar haal je in godsnaam de inspiratie vandaan?quote:
RIP egeltjequote:
quote:
quote:
Hij is zo fout als iets maar ik moest hardop lachenquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 15:14 schreef 08gnoT. het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Mijn inspiratie is echt ver op
On itquote:Op zondag 22 augustus 2010 17:39 schreef Oliviertje1994 het volgende:
Ik heb zelf helemaal geen inspiratie voor dit soort dingen maar kan iemand aub een paint maken met Balkenende en Camiel die vandaag door Rotterdam in een Ferrari & Mercedes door Rotterdam zijn gescheurd? Moet vast wat leuks opleveren!
geweldigquote:
geweldig gewoonquote:
Had eigenlijk op elke FOK!ker van toepassing kunnen zijn volgens mij.quote:
Fuck, jiij hebt je roeping gevondenquote:Op zondag 22 augustus 2010 18:21 schreef 08gnoT. het volgende:
[ afbeelding ]
Eigenlijk zijn er nog te weinig plaatjes, alleen die de Jager getwitterd heeft.
Ik snap hem nietquote:Op zondag 22 augustus 2010 18:21 schreef 08gnoT. het volgende:
[ afbeelding ]
De aflevering van Wegmisbruikers met de 3 ferrari's! Iemand heeft hem vast wel opgenomenquote:
quote:Op zondag 22 augustus 2010 18:21 schreef 08gnoT. het volgende:
[ afbeelding ]
goeie henk!!quote:
Die kop van Marianne Thieme ook op het eindquote:
Niet van eigen makelij maar wel briljantquote:Op maandag 23 augustus 2010 20:29 schreef Stephan1237 het volgende:
[ afbeelding ]
Kan iemand daar iets leuks mee?
quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 08:24 schreef rond1203 het volgende:Ik vind hem goedSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Geen geluid hier dus ik wacht ook op de paintquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 08:24 schreef rond1203 het volgende:
Hahaha.. die JP toch.. zou hij hier zijn inspiratie vandaan hebben
Balkenende tapt schuine mop ROTTERDAM - Demissionair premier Balkenende verbaasde vriend en vijand afgelopen weekeinde door voor een in gala gestoken gezelschap een ronduit schuine mop voor te dragen.
De CDA'er en racefan was te gast bij de Bavaria City Racing in Rotterdam waar bezoekers zich konden vergapen aan Ferrari's, Formule 1-bolides en Dakartrucks.
Tijdens een VIP-feestje voor sponsoren en andere genodigden liet de premier zich van een verrassende kant zien. De in smoking geklede Balkenende pakte de microfoon liep naar voren en vertelde vol bravoure een schuine mop.
(vanaf 07.40).
Goh, zo kennen we hem niet.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 08:24 schreef rond1203 het volgende:
Balkenende tapt schuine mop ROTTERDAM - Demissionair premier Balkenende verbaasde vriend en vijand afgelopen weekeinde door voor een in gala gestoken gezelschap een ronduit schuine mop voor te dragen.
De CDA'er en racefan was te gast bij de Bavaria City Racing in Rotterdam waar bezoekers zich konden vergapen aan Ferrari's, Formule 1-bolides en Dakartrucks.
Tijdens een VIP-feestje voor sponsoren en andere genodigden liet de premier zich van een verrassende kant zien. De in smoking geklede Balkenende pakte de microfoon liep naar voren en vertelde vol bravoure een schuine mop.
(vanaf 07.40).
quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 08:24 schreef rond1203 het volgende:
(vanaf 07.40).
Er zit ondertiteling bij.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 11:58 schreef 08gnoT. het volgende:
[..]
Geen geluid hier dus ik wacht ook op de paint
Ik zag hem net al op RTL boulevard al ja Nee, daarmee slaat Nederland inderdaad geen flater. Een christelijke minister-president van 4 faalkabinetten die in steenkolenengels een vulgair mopje verteltquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 19:02 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
[..]
Er zit ondertiteling bij.
Hij is gewoon een baasquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 19:08 schreef 08gnoT. het volgende:
[..]
Ik zag hem net al op RTL boulevard al ja Nee, daarmee slaat Nederland inderdaad geen flater. Een christelijke minister-president van 4 faalkabinetten die in steenkolenengels een vulgair mopje vertelt
Die is toch al voorbij gekomen?quote:
JP, wat een HELD!quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 08:24 schreef rond1203 het volgende:
(vanaf 07.40).
Ja, met een tandarts geloof ik.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 20:58 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Die is toch al voorbij gekomen?
desondanks
Die had ik gemaakt ja, maar ik weet niet eens meer waarmeequote:Op dinsdag 24 augustus 2010 21:01 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Ja, met een tandarts geloof ik.
Ben pas bij dit deel begonnen met lezen, neem de andere delen later door.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 21:03 schreef 08gnoT. het volgende:
[..]
Die had ik gemaakt ja, maar ik weet niet eens meer waarmee
Die was nog niet gemaakt neequote:
quote:
Goed debuutquote:
Dacht dat je dat expres had gedaanquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 22:54 schreef Drollenkotser het volgende:
Kut, zie opeens dat ik een woord ben vergeten Heb er gewoon een paar keer overheen gelezen dus
quote:
quote:
Waarom heb je 9.gif als PI, hij is toch leukquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 12 augustus 2012 04:06 schreef Geo4kant het volgende:
kijg een zikete jonge kut negerinnte gezicht met je kut torll van kutpsv :'0 ophoerE
quote:
Laat het wetenquote:Op donderdag 26 augustus 2010 03:35 schreef SiGNe het volgende:
Die ga ik naar Emile sturen
(uiteraard met bronvermelding)
ze worden ook steeds beterquote:
quote:Op donderdag 26 augustus 2010 11:43 schreef mctwigt het volgende:
ik had gisteren mijn introductieweek en toen ging in naar het abngebouw. Kwam gerrit zalm!! En hij deed de lach!!!
en iemand stelde de vraag of zijn middelste naam gerookte was
Niet ff snel een bruikbare foto gemaakt?quote:Op donderdag 26 augustus 2010 11:43 schreef mctwigt het volgende:
Kwam gerrit zalm!! En hij deed de lach!!!
het was een fractie van een seconden... en ik lach in een deukquote:Op donderdag 26 augustus 2010 11:51 schreef Sequencial het volgende:
[..]
Niet ff snel een bruikbare foto gemaakt?
Volgens mij zou ik zelf ook meteen in een stuip liggen
Als enige waarschijnlijkquote:Op donderdag 26 augustus 2010 12:36 schreef mctwigt het volgende:
[..]
het was een fractie van een seconden... en ik lach in een deuk
En ik lach in een deuk.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 12:36 schreef mctwigt het volgende:
[..]
het was een fractie van een seconden... en ik lach in een deuk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |