Straks lachen met Zalm bij Knevel en vd Brink. Misschien kan iemand nog de redactie wat moppen opsturen.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 21:35 schreef Kptelmo het volgende:
[..]
Droog
Ondertussen gaan de politieke spelletjes natuurlijk wel door....
[ afbeelding ]
Hoe laat?quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 22:30 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Straks lachen met Zalm bij Knevel en vd Brink. Misschien kan iemand nog de redactie wat moppen opsturen.
Gerrit Zalm, Bram Bakker, Lucie Mosterd en Piet Hein Donnerquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 22:34 schreef Maraca het volgende:
[..]
Hoe laat?
Nee, ga niks sturen.. denk ook dat het daar te laat voor is
Ik hoop dat ik er neutraal naar kan kijkenquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 22:41 schreef 08gnoT. het volgende:
Hopelijk wat nieuw lachend beeldmateriaal dan
Ik zit heel de tijd te wachten tot Zalm begint te brullen van het lachenquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 22:49 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ik hoop dat ik er neutraal naar kan kijken
Steeds als Zalm in beeld komt voel ik mijn mondhoeken omhoog trekkenquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 23:10 schreef 08gnoT. het volgende:
[..]
Ik zit heel de tijd te wachten tot Zalm begint te brullen van het lachen
Nu nog eentje met Daisy B.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 23:30 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Maar weer een stripje i.p.v. een ordinaire tvp:
[ afbeelding ]
Als marokkaan zijnde moest ik lachen.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 23:49 schreef hetizmij het volgende:
Geweldig topic dit! Hier moet ik gewoon aan mee doen, dus Geert heeft er weer een...
[ afbeelding ]
Haha, die kopquote:Op woensdag 18 augustus 2010 00:06 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Nou, vooruit:
[ afbeelding ]
Gut, hij heet echt Desi...quote:Op woensdag 18 augustus 2010 00:06 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Nou, vooruit:
[ afbeelding ]
Daar moest ik al om lachen toen ik het hoorde jaquote:Op woensdag 18 augustus 2010 00:35 schreef mctwigt het volgende:
ps, viel iemand het ook op? even offtopic, zalm, mosterd, donner, bakker
hier mijn bijdrage:
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |