Ik zeg: karperquote:
Dat is Evolutie, met een hoofdletter e (E dus).quote:Op maandag 16 augustus 2010 21:28 schreef aight1 het volgende:
Waarom heeft Eindhoven een eigen sc? Ik vind dat wel terecht.
eerst pics, dan scheldenquote:Op maandag 16 augustus 2010 21:39 schreef Juup© het volgende:
[..]
Gelukkig heb jij geen kut te vertellen op FOK!
Belangrijke stad, belangrijke FOK! users, eigen SCquote:Op maandag 16 augustus 2010 21:28 schreef aight1 het volgende:
Waarom heeft Eindhoven een eigen sc? Ik vind dat wel terecht.
users die elkaar 24/7 bijstaan met goede adviezen, tips en andermans mening respecterenquote:Op maandag 16 augustus 2010 21:39 schreef Juup© het volgende:
[..]
Belangrijke stad, belangrijke FOK! users, eigen SC
En die geen, ik herhaal GEEN kliekjes vormenquote:Op maandag 16 augustus 2010 21:40 schreef ArTiC het volgende:
[..]
users die elkaar 24/7 bijstaan met goede adviezen, tips en andermans mening respecteren
Goede reden.quote:Op maandag 16 augustus 2010 21:39 schreef Juup© het volgende:
[..]
Belangrijke stad, belangrijke FOK! users, eigen SC
idd..we zijn heul veul handen op 1 heule grote buikquote:Op maandag 16 augustus 2010 21:41 schreef Juup© het volgende:
[..]
En die geen, ik herhaal GEEN kliekjes vormen
FUFR'S buik? Dan komen wij handen tekortquote:Op maandag 16 augustus 2010 21:42 schreef ArTiC het volgende:
[..]
idd..we zijn heul veul handen op 1 heule grote buik
Of jouw oude buik...dan kunnen we een een Brabant topic van makenquote:Op maandag 16 augustus 2010 21:44 schreef Juup© het volgende:
[..]
FUFR'S buik? Dan komen wij handen tekort
quote:Op maandag 16 augustus 2010 21:45 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Of jouw oude buik...dan kunnen we een een Brabant topic van maken
Ik heb even snel een paar foto's bekeken van hoe ik er toen uitzagquote:Op maandag 16 augustus 2010 21:45 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Of jouw oude buik...dan kunnen we een een Brabant topic van maken
Barbapappa was er niks bij!quote:Op maandag 16 augustus 2010 21:48 schreef Juup© het volgende:
[..]
Ik heb even snel een paar foto's bekeken van hoe ik er toen uitzag
Je was een wolk van een kerelquote:
[Theo Maassen]quote:
De man met een slechte vorm van humor.quote:Op maandag 16 augustus 2010 22:04 schreef ArTiC het volgende:
[..]
[Theo Maassen]
Brabamama is de enige vrouw die na het neuken veranderd in een groepje vrienden en een krat bier
[/Theo Maassen]
Echt niet...Ikquote:Op maandag 16 augustus 2010 22:04 schreef Juup© het volgende:
[..]
De man met een slechte vorm van humor.
Natuurlijk snap ik datquote:Op maandag 16 augustus 2010 22:15 schreef r8ality het volgende:
Jullie snappen wel dat ik de kant van SQ kies he. Dat is ook de reden dat ik het zo fijn vind bij OGD, paar weken/maand ergens geirriteerd raken en vervolgens weer ergens anders neergepleurd worden
.
en dan volgt er een kutweekendquote:Op maandag 16 augustus 2010 22:24 schreef r8ality het volgende:
Wat een kutdag trouwens. Nog maar 4 te gaan tot het weekend.
Jep. Gelukkig realiseer me ik dat meestal zondagavond pas.quote:Op maandag 16 augustus 2010 22:26 schreef ArTiC het volgende:
[..]
en dan volgt er een kutweekend
decepties
Optimistquote:Op maandag 16 augustus 2010 22:26 schreef ArTiC het volgende:
[..]
en dan volgt er een kutweekend
decepties
sommige mensen zouden me geen auto verkopenquote:
quote:Op maandag 16 augustus 2010 22:31 schreef ArTiC het volgende:
[..]
sommige mensen zouden me geen auto verkopen
Dat mag jij.quote:Op maandag 16 augustus 2010 22:51 schreef ArTiC het volgende:
Mag ik zeggen dat het origineel veul leuker is dan die remix waar je nu mee kapodt gegooit wordt?
bedanktquote:
Ken het niet.quote:Op maandag 16 augustus 2010 22:54 schreef ArTiC het volgende:
[..]
bedankt
Het origineel is veul leuker dan die remix waar je nu mee kapodt gegooit wordt.
Het komt toch uit je jeugdquote:
inkopperts die niet te missen zijnquote:
Heldenquote:Limp Bizkit repetitie in Effenaar
EINDHOVEN - De Amerikaanse rockband Limp Bizkit trakteert haar fans maandag en dinsdag op een uitzonderlijk evenement: in de Eindhovense Effenaar houdt de band twee openbare repetities waarbij fans kosteloos aanwezig kunnen zijn.
"Dat is echt heel bijzonder, ik kan me niet herinneren dat er ooit eerder hier zoiets heeft plaatsgevonden", zegt Nick Grosveld van de Effenaar.
De fans komen uit heel Nederland speciaal voor de repetities naar Eindhoven. Wat ze kunnen verwachten, is ook voor de Effenaar een verrassing. "Afgezien van het spelen van nummers zullen ook bijvoorbeeld de lichten ingesteld moeten worden."
Limp Bizkit geeft vervolgens twee concerten in Nederland: komende woensdag in de Effenaar, en 6 september in de Heineken Music Hall.
Zijn er überhaupt nog nuchtere polen in Nederland?quote:
Behalve die van magnetenquote:Op maandag 16 augustus 2010 22:59 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Zijn er übarhaupt nog nuchtere polen in Nederland?
quote:
Sex met een vrouw van 21quote:
ik wel...en met een 15 jarige ookquote:
Ik ook met 15 jarige, maar toen was ik ook wat jonger dan nuquote:Op maandag 16 augustus 2010 23:29 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ik wel...en met een 15 jarige ook![]()
ik was zelf 16
62?quote:Op maandag 16 augustus 2010 23:30 schreef Juup© het volgende:
[..]
Ik ook met 15 jarige, maar toen was ik ook wat jonger dan nu
quote:Op maandag 16 augustus 2010 23:33 schreef ArTiC het volgende:
verdimme...gisteren kon ik mooi m2ts naar mkv converteren zonder verlies maar geen subs naar srt exporteren..vandaag precies andersom
*legt hoofd op Juup's schouder*quote:
Zijn dat dezelfde mensen die zeiden dat het in augustus 40 graden zou worden?quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 08:29 schreef -moppie- het volgende:
Aan het eind van de week wordt het 24 graden.![]()
Ik heb mensen horen zeggen dat we in september weer een hittegolf krijgen, nou laat maar komen!
Ik heb geen mensen horen zeggen dat het in augustus 40 graden gaat worden. Jij wel?quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 08:30 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Zijn dat dezelfde mensen die zeiden dat het in augustus 40 graden zou worden?
Idd ja, die gedachte heb ik ook.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 08:30 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Zijn dat dezelfde mensen die zeiden dat het in augustus 40 graden zou worden?
vag verhaal...iedereen 'heeft gehoord' dat het 40 graden zou worden maar niemand heeft een bron...zuigen aan een dikke duim werk dusquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 08:26 schreef Juup© het volgende:
Wat een weer, het lijkt gvd wel herfstBen benieuwd waar die 40 graden Celsius blijft waar veel mensen het over hebben (niet dat het van mij zo warm hoeft te zijn, maar een beetje warmer en zonniger dan nu mag wel).
jawel dusquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 08:31 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Ik heb geen mensen horen zeggen dat het in augustus 40 graden gaat worden. Jij wel?
Ik wel, en lees maar op FOK! in Heetste zomer ooit op komst - deel 2. daar hebben ze het er ook al vaak over gehad.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 08:31 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Ik heb geen mensen horen zeggen dat het in augustus 40 graden gaat worden. Jij wel?
Dat zijn lange termijn voorspellingen sowieso.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 08:31 schreef ArTiC het volgende:
[..]
vag verhaal...iedereen 'heeft gehoord' dat het 40 graden zou worden maar niemand heeft een bron...zuigen aan een dikke duim werk dus
Niet perse:quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 08:33 schreef Juup© het volgende:
[..]
Dat zijn lange termijn voorspellingen sowieso.
Ik hoop voor Evi dat jij gelijk hebtquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 08:34 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Niet perse:
Ik voorspel dat het binnen 5 jaar gaat sneeuwen.
koop een saunaquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 08:36 schreef -moppie- het volgende:
Nee geen sneeuw, doe dan maar permanent 40 graden!
Of verhuis naar de Saharaquote:
Dat wel, maar 40 graden Celsius hoeft van mij ook weer niet.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 08:49 schreef -moppie- het volgende:
Jongens, het gaat om het idee! Liever iedere dag warmte i.p.v. iedere dag sneeuw.
Ikquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 08:49 schreef -moppie- het volgende:
Jongens, het gaat om het idee! Liever iedere dag warmte i.p.v. iedere dag sneeuw.
quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 08:52 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Bij 40 graden kan je alleen naakt op bed blijven liggen en dan ben je nog bekaf
Zal lekker rustig zijn met jou in de buurt danquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 08:54 schreef Inu het volgende:
Liever iedere dag sneeuw dan iedere dag warmte
Heb vannacht mn keel eruit gehoest volgens mij
quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 08:54 schreef Inu het volgende:
Liever iedere dag sneeuw dan iedere dag warmte
Heb vannacht mn keel eruit gehoest volgens mij
Dat is het nooitquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 08:57 schreef Juup© het volgende:
[..]
Zal lekker rustig zijn met jou in de buurt dan
Dat is waardeloos, zo moeten hoesten.
Kriebelquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 08:59 schreef -moppie- het volgende:
[..]
![]()
Hoe komt het, verkouden of iets anders?
Barbapapaquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 09:03 schreef Juup© het volgende:
Oh ja, mbt de dikke buik foto's:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik zal jullie de foto's besparen dat ik in mijn boxershort sta, maar eigenlijk zie je daar het verschil wel het beste.
Moet je nu eens met een zak potgrond van 40kg sjouwen..dan voel je het verschilquote:
Bijna mijn hele exquote:
tot haar 20stequote:
Jij bent ook gewoon dikquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 09:28 schreef Inu het volgende:
Volgens mij was ik 10 toen ik voor het laatst 40 kilo woog
Ja, ik kan het me ook niet meer herinnerenquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 09:28 schreef Inu het volgende:
Volgens mij was ik 10 toen ik voor het laatst 40 kilo woog
Toen maakte ik het uit en heb ik haar nooit meer gezienquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 09:30 schreef -moppie- het volgende:
[..]
en toen werd ze ineens zwaarder?
Ik zat daar laatst over te denken, dat het vreemd is dat je die mensen echt nooit meer ziet, terwijl je toch een paar jaar je leven hebt gedeeld... Ik heb van mn 16e tot mn 18e een vriendje gehad en ik weet echt niet wat hij nu doet... best jammer soms..quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 09:30 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Toen maakte ik het uit en heb ik haar nooit meer gezien
Oh, hij heeft Twitterquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 09:35 schreef Inu het volgende:
[..]
Ik zat daar laatst over te denken, dat het vreemd is dat je die mensen echt nooit meer ziet, terwijl je toch een paar jaar je leven hebt gedeeld... Ik heb van mn 16e tot mn 18e een vriendje gehad en ik weet echt niet wat hij nu doet... best jammer soms..
En ze woont maar 5km verderopquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 09:35 schreef Inu het volgende:
[..]
Ik zat daar laatst over te denken, dat het vreemd is dat je die mensen echt nooit meer ziet, terwijl je toch een paar jaar je leven hebt gedeeld... Ik heb van mn 16e tot mn 18e een vriendje gehad en ik weet echt niet wat hij nu doet... best jammer soms..
Ik heb het pas geleden nog gevoeld met een stapel tuintegelsquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 09:08 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Moet je nu eens met een zak potgrond van 40kg sjouwen..dan voel je het verschil
Aah, ik verhuisde toen naar Utrecht en hij heeft een tijdje in Dordrecht gewoond (ja, stom toeval, ik weets) en is daarna weer bij zn ouders gaan wonen in Mierlo-Hout...quote:
* kuck * rochel, eh ja! ik ben wakker!quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 10:10 schreef -moppie- het volgende:
Colt slaapt nog lekker... ben jaloers.
of je koopt es een strijkijzer en frot die in D.'s handjesquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 09:03 schreef Juup© het volgende:
Oh ja, mbt de dikke buik foto's:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik zal jullie de foto's besparen dat ik in mijn boxershort sta, maar eigenlijk zie je daar het verschil wel het beste.
you is op de camping?quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 10:15 schreef FUFR het volgende:
[..]
* kuck * rochel, eh ja! ik ben wakker!
Job wordt net wakkerquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 10:10 schreef -moppie- het volgende:
Colt slaapt nog lekker... ben jaloers.
Ik zou hem nooit geen koffie meer op bed brengen.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 10:19 schreef Inu het volgende:
[..]
Job wordt net wakkerMaar ik had koffie gemaakt en hem gebracht naar de slaapkamer... gooit ie hem om... dus nu is ie chaggo...
Thuis werken op dinsdagquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 10:20 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Ik zou hem nooit geen koffie meer op bed brengen.
Ben je ook lekker thuis dan Inu?
ik wel maar gewoon direct over hem heen gieten..waarom hem het om laten gooien als je dan plezier ook zelf kunt belevenquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 10:20 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Ik zou hem nooit geen koffie meer op bed brengen.
Ben je ook lekker thuis dan Inu?
nee, vannacht thuis geslapen, bed in gedoken met een film.quote:
samenwonenquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 10:19 schreef Inu het volgende:
[..]
Job wordt net wakkerMaar ik had koffie gemaakt en hem gebracht naar de slaapkamer... gooit ie hem om... dus nu is ie chaggo...
quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 10:23 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ik wel maar gewoon direct over hem heen gieten..waarom hem het om laten gooien als je dan plezier ook zelf kunt beleven
*pakt koffie*quote:
Draag je je boxer met melk en suiker?quote:
hup eruit en werken du!quote:
oud nieuws, zie vorige paginaquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 10:50 schreef FUFR het volgende:
http://www.telegraaf.nl/b(...)innenland,buitenland
Dat zijn toch allemaal vrijwilligersquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 10:54 schreef ArTiC het volgende:
In Helmond hebben voorbijgangers maandag voor de tweede keer binnen korte tijd de kop van een kat gevonden. In beide gevallen is er geen lichaam gevonden. Medewerkers van de Dierenambulance gaan er vanuit dat de dieren zijn onthoofd.
Wat voor opleiding heb je nodig om daar te werken
Helmonders die vrijwillig werken, geloof je het zelf?quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 10:58 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Dat zijn toch allemaal vrijwilligers
Dat is inderdaad onmogelijk!quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 10:59 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Helmonders die vrijwillig werken, geloof je het zelf?
soms kan je beter in eigen doel koppen dan een makkelijk doelpunt weggevenquote:
Sliep het lekker samen met de film?quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 10:25 schreef FUFR het volgende:
[..]
nee, vannacht thuis geslapen, bed in gedoken met een film.
er zitten scherpe randjes aan DVD'squote:Op dinsdag 17 augustus 2010 11:09 schreef Juup© het volgende:
[..]
Sliep het lekker samen met de film?
Waarschijnlijk import uit een andere stad of dorpquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 10:59 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Helmonders die vrijwillig werken, geloof je het zelf?
Uitkeringstrekkers uit S&B bijvoorbeeldquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 11:10 schreef Juup© het volgende:
[..]
Waarschijnlijk import uit een andere stad of dorp
bommel-dingquote:
*insert flauwe opmerking over thuiswerken voor bepaalde dames*quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 11:29 schreef Inu het volgende:
[..]
Koffie zetten onder werktijd vind ik nog wel kunnen, maar seks is net een stapje te ver
braaf hoorquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 11:29 schreef Inu het volgende:
[..]
Koffie zetten onder werktijd vind ik nog wel kunnen, maar seks is net een stapje te ver
quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 11:09 schreef Juup© het volgende:
[..]
Sliep het lekker samen met de film?
droog brood is niet zo.. ligt er dus aan wat je erop doet.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 12:32 schreef ArTiC het volgende:
afbakbroodjes in de oven, thuiswerken ftw
ik heb een kaasverslavingquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 12:34 schreef -moppie- het volgende:
[..]
droog brood is niet zo.. ligt er dus aan wat je erop doet.
Broodje van Bakker Bartquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 12:32 schreef ArTiC het volgende:
afbakbroodjes in de oven, thuiswerken ftw
Ben je wezen shoppen in de pauze?quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 12:54 schreef Inu het volgende:
[..]
Broodje van Bakker Bart
Ik moest een headset hebben voor mn werk en nu heb ik een roze
quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 12:55 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Ben je wezen shoppen in de pauze?
wel ff uitklokken als je de deur uit gaat hequote:Op dinsdag 17 augustus 2010 13:01 schreef Inu het volgende:
[..]Nja, die headset halen en de Bakker Bart zit ertegenover
Volgens mij was deze pauze korter dan ooitquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 13:03 schreef ArTiC het volgende:
[..]
wel ff uitklokken als je de deur uit gaat he
Kleine Inu: Mama, later wil ik ambetnaar wordenquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 13:09 schreef Inu het volgende:
[..]
Volgens mij was deze pauze korter dan ooitMeestal lunchen we drie kwartier
Het is ook wel netjes om iig je werk te laten weten dat je niet komtquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 13:20 schreef r8ality het volgende:
Ik lig tenminste tot 13.00 in m'n nest. Voelde me namelijk niet heel jofel om 7.15. Gaat ineens iedereen lopen bellen. Telefoon uitgezet, heb ik daarna 68 voicemails omdat mensen me kwijt zijn. Was iedereen maar zo bezorgd om me als het nodig was.
Ik ga niet helemaal wakker worden (voelde me echt kapot en moe) om mijn werk te gaan bellen. Dat deed ik eerst wel, maar dan was ik meestal niet ziekquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 13:21 schreef Inu het volgende:
[..]
Het is ook wel netjes om iig je werk te laten weten dat je niet komt
wij hebben dat ook eens meegemaakt met een collega...en maar bellen/voicemail ingesproken, bleek ie 's ochtends met zijn auto een sloot ingereden te zijn en afgevoerdquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 13:24 schreef r8ality het volgende:
[..]
Ik ga niet helemaal wakker worden (voelde me echt kapot en moe) om mijn werk te gaan bellen. Dat deed ik eerst wel, maar dan was ik meestal niet ziek. Heb ook eerst twee keer telefoon weggedrukt en hem daarna pas uitgezet. Meestal snappen de meeste mensen die hint wel
.
En als ik 's avonds de sloot inrij? Dan kraait er de eerstkomende 8 uur toch ook niemand naar? Wanne kwats.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 13:26 schreef ArTiC het volgende:
[..]
wij hebben dat ook eens meegemaakt met een collega...en maar bellen/voicemail ingesproken, bleek ie 's ochtends met zijn auto een sloot ingereden te zijn en afgevoerd
m.a.w.: meld je ziek.
Ohnee hoor, ik had best even kunnen bellen. Ik vind het alleen grappig dat als ik moreel verplicht ben om ergens te zijn, waar er ook nog geld aan me verdient gaat worden ineens heel veel mensen "om me geven", terwijl als ik me 's zondags avonds verveel je niemand hoort.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 13:28 schreef -moppie- het volgende:
Ja hoor R8, wat jij doet is echt de normaalste zaak van de wereld.![]()
In jouw geval misschien niet, anderen hebben een partner, vrienden of familie!quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 13:29 schreef r8ality het volgende:
[..]
En als ik 's avonds de sloot inrij? Dan kraait er de eerstkomende 8 uur toch ook niemand naar? Wanne kwats.
Als jij 's avonds met je auto een sloot inrijd kom ik met een zandwagen die sloot dempenquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 13:29 schreef r8ality het volgende:
[..]
En als ik 's avonds de sloot inrij? Dan kraait er de eerstkomende 8 uur toch ook niemand naar? Wanne kwats.
Oh ik heb geen vrienden en familiequote:Op dinsdag 17 augustus 2010 13:31 schreef -moppie- het volgende:
[..]
In jouw geval misschien niet, anderen hebben een partner, vrienden of familie!
wat zit je dan te zeikenquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 13:32 schreef r8ality het volgende:
[..]
Oh ik heb geen vrienden en familie. *trein zoeken gaat.
En hier dames en heren ziet u een prachtig voorbeeldquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 13:32 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Als jij 's avonds met je auto een sloot inrijd kom ik met een zandwagen die sloot dempen
ik weet dat het kuweer is maar dan de vissen uit het water komen om te happen is ook weer overdrevenquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 13:33 schreef r8ality het volgende:
[..]
En hier dames en heren ziet u een prachtig voorbeeld.
let wel er is een groot verschil tussen geld door jou verdienen of je op zondag vermaken.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 13:33 schreef r8ality het volgende:
[..]
En hier dames en heren ziet u een prachtig voorbeeld.
Dat iedereen niet zo moet janksmoelen. Ik loop niet in zeven sloten tegelijk. Ik vind het eerder een belediging voor mijn oplettendheid in het algemeen dat mensen er meteen vanuit gaan dat er iets is gebeurd.quote:
Klopt, Geld verdienen interesseert me niet zoveel, me vermaken op zondag vind ik boeiender.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 13:34 schreef -moppie- het volgende:
[..]
let wel er is een groot verschil tussen geld door jou verdienen of je op zondag vermaken.
Ik vind het gewoon onfatsoenlijk om niks te laten!quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 13:36 schreef r8ality het volgende:
[..]
Dat iedereen niet zo moet janksmoelen. Ik loop niet in zeven sloten tegelijk. Ik vind het eerder een belediging voor mijn oplettendheid in het algemeen dat mensen er meteen vanuit gaan dat er iets is gebeurd.
Maar dat krijg je in de hedendaagse betuttelende beschermmaatschappij.
anderen schijnbaar niet.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 13:37 schreef r8ality het volgende:
[..]
Klopt, Geld verdienen interesseert me niet zoveel, me vermaken op zondag vind ik boeiender.
quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 13:39 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Ik vind het gewoon onfatsoenlijk om niks te laten!
zal wel Fries zijnquote:
Ahaquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 13:41 schreef -moppie- het volgende:
[..]
het woordje 'weten' vergeten Juup
Ik denk niet dat als ik om 7.15 bel, ze bij het CWI om 7.30 dat ik ziek ben hequote:Op dinsdag 17 augustus 2010 13:38 schreef Inu het volgende:
Als jij op zondagavond met iemand afspreekt en je komt niet opdagen word je vast ook wel gebeld hoor...
Je MOET je ziekmelden, anders kan je werkgever het niet doorgeven aan het CWI en krijgen zij geen geld voor je ziekteverlof. Dus, gewoon bellen of iig een smsje of mailtje sturen
Rare arbeidsvoorwaarden heb je dan.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 13:44 schreef r8ality het volgende:
[..]
Ik denk niet dat als ik om 7.15 bel, ze bij het CWI om 7.30 dat ik ziek ben he. Wel grappig trouwens, de klant hoeft niet te betalen, ik moet een vakantiedag inleveren (pas na 2 dagen ziek krijg ik vergoeding, minus de eerste dag) maar OGD krijgt wel geld van het CWI. Apart.
Precies, maar dat heeft iets met mentaliteit te maken.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 13:52 schreef Inu het volgende:
Trouwens, als ik me ziekmeld doe ik dat wel nadat ik eerst ben opgestaan, gedouched en gekeken heb of het misschien beter wordt na een kop thee oid, niet als ik lekker lig te pitten en me brak voel... Dit is volgens mij nog nooit voorgekomen btw... ik ga altijd gewoon werken en dan voel ik me kut en ga ik weer terug naar huis omdat het echt niet gaat
Ja dat hoef ik bij ons weer niet te proberen. Als je er eenmaal bent, kun je werken. Daarom probeer ik dat dus te voorkomenquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 13:52 schreef Inu het volgende:
Trouwens, als ik me ziekmeld doe ik dat wel nadat ik eerst ben opgestaan, gedouched en gekeken heb of het misschien beter wordt na een kop thee oid, niet als ik lekker lig te pitten en me brak voel... Dit is volgens mij nog nooit voorgekomen btw... ik ga altijd gewoon werken en dan voel ik me kut en ga ik weer terug naar huis omdat het echt niet gaat
Dat heb ik nou altijdquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 13:45 schreef ArTiC het volgende:
Ach, r8
Je moet het zelf weten, het wijkt af van wat veel anderen denken maar doe het gewoon zoals het jou het beste lijkt
Ja, maar dan kom je iig wel werkenquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 13:54 schreef r8ality het volgende:
[..]
Ja dat hoef ik bij ons weer niet te proberen. Als je er eenmaal bent, kun je werken. Daarom probeer ik dat dus te voorkomen.
En als ik ben opgestaan, gedouched en gekeken heb of het beter wordt BEN ik al te laat...
Maar daar gaat het tegenwoordig in de loonslavenmaatschappij niet om mijn beste Inu. Dat je niet stipt om 8.30 op je werk bent is veel ergerquote:
Veel erger dan zonder iets te laten weten niet komen opdagen bij een klant zeker?!quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 13:59 schreef r8ality het volgende:
[..]
Maar daar gaat het tegenwoordig in de loonslavenmaatschappij niet om mijn beste Inu. Dat je niet stipt om 8.30 op je werk bent is veel erger.
Nee hoor, bij ons mag je tot 9.30 uur binnenkomenquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 13:59 schreef r8ality het volgende:
[..]
Maar daar gaat het tegenwoordig in de loonslavenmaatschappij niet om mijn beste Inu. Dat je niet stipt om 8.30 op je werk bent is veel erger.
Waarom begin je dan niet voor jezelf?? Is een van de redenen waarom ik journalist ben geworden hoor.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 13:59 schreef r8ality het volgende:
[..]
ik wil r8 laten vervangen door een vagina, kan dat ook?quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 14:02 schreef Juup© het volgende:
'Natuur vervangt mans penis door vagina'
wil je hem graag 'nemen' dan?quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 14:06 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ik wil r8 laten vervangen door een vagina, kan dat ook?
Moet je dan ook niet op tijd zijn bij persconferenties enzo?quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 14:06 schreef febster het volgende:
[..]
Waarom begin je dan niet voor jezelf?? Is een van de redenen waarom ik journalist ben geworden hoor.
ik zoek nog iemand voor mijn afwasquote:
Inkoppertjequote:Op dinsdag 17 augustus 2010 14:06 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ik wil r8 laten vervangen door een vagina, kan dat ook?
Doe ik toch al? Maar ik kan niet van de ene op de andere dag compleet stoppen met werken he...quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 14:06 schreef febster het volgende:
[..]
Waarom begin je dan niet voor jezelf?? Is een van de redenen waarom ik journalist ben geworden hoor.
Is allang gebeurd.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 14:07 schreef -moppie- het volgende:
Mag hopen dat hij zijn klant dan wel zelf laat weten waarom hij ineens niet komt opdagen.
Nog een paar van deze actie's en je hoeft niet meer zelf te stoppen.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 14:09 schreef r8ality het volgende:
[..]
Doe ik toch al? Maar ik kan niet van de ene op de andere dag compleet stoppen met werken he...
Duh, natuurlijk welquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 14:07 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Moet je dan ook niet op tijd zijn bij persconferenties enzo?
feb, mijn galaxy bevalt beterder dan mijn aaifoon!quote:
Ik heb geen ING maar ik log er toch maar ff inquote:
daar zal vast een vakje voor zijnquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 14:36 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Ik heb geen ING maar ik log er toch maar ff in
waar kan ik mijn creditcard gegevens achterlaten?
iPhone is losing...zelfs de grootste Apple fanboy bij 3FM vind dat Android meer potentie heeftquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 14:30 schreef FUFR het volgende:
[..]
feb, mijn galaxy bevalt beterder dan mijn aaifoon!
Leer nou eens dat je een telefoon vergelijkt met een compleet platformquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 14:38 schreef ArTiC het volgende:
[..]
iPhone is losing...zelfs de grootste Apple fanboy bij 3FM vind dat Android meer potentie heeft
sorry febquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 14:45 schreef febster het volgende:
[..]
Leer nou eens dat je een telefoon vergelijkt met een compleet platform. Plus ik heb zelf gezegd dat ik als geen 3G zou hebben, ik nu een Legend/Desire zou hebben.
De hardwarespecs zijn anders meer dan vergelijkbaar...quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 14:45 schreef febster het volgende:
[..]
Leer nou eens dat je een telefoon vergelijkt met een compleet platform. Plus ik heb zelf gezegd dat ik als geen 3G zou hebben, ik nu een Legend/Desire zou hebben.
Onze Taalquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 14:43 schreef ArTiC het volgende:
Een echte Tweet voor Juup:
onzetaal #taalkronkel Houden je kinderen niet van groenten? Doe ze dan 'ns door de spaghettisaus of maak er soep van. (bron: verpakking Honig)
Heb je je telefoon geupload naar ze?quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 14:49 schreef Inu het volgende:
[..]
Onze TaalLeuke stukje idd
Volgens de webshop is waarschijnlijk mijn batterij kaduuk, dus nu naar HP voor een nieuwe
Nee, maar hij zei dat het zo klonk en dat de garantie sowieso via HP loopt...quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 14:50 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Heb je je telefoon geupload naar ze?
quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 14:43 schreef ArTiC het volgende:
Een echte Tweet voor Juup:
onzetaal #taalkronkel Houden je kinderen niet van groenten? Doe ze dan 'ns door de spaghettisaus of maak er soep van. (bron: verpakking Honig)
rechtsonder klikken Juup.quote:
Negers iddquote:
Werkenquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 15:25 schreef febster het volgende:
1 dag terug en meteen is het weer volle bak telefoon/mail, bleerrgghh.
Ja soort van, maar dan zonder de financiële inkomsten.quote:
Wij zijn sjonnie en anita,quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 15:39 schreef ColtZ40 het volgende:
En de ciita doet het weer na 11 jaar.
en hoe zacht gaat ie? nog je agenda geraadpleegd voor de andere ?quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 15:39 schreef ColtZ40 het volgende:
En de ciita doet het weer na 11 jaar.
DO NOT FOK MET MIJN CITTAquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 16:04 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Wij zijn sjonnie en anita,
samen op de cita!
ik ook Maria, ik ookquote:
Je komt ons overal tegenquote:
quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 17:04 schreef febster het volgende:
Mijn moeder maakt zich druk omdat ik een keer met haar zou gaan eten bij Sizzling (of hoe je het schrijft) en ik had haar daarvoor een kadobon ding gegeven. Die is alleen 'houdbaar' tot 1-2-2011.
Ben ik 2 weken geleden ook geweest...goed te doen, niks speciaalsquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 17:04 schreef febster het volgende:
Mijn moeder maakt zich druk omdat ik een keer met haar zou gaan eten bij Sizzling (of hoe je het schrijft) en ik had haar daarvoor een kadobon ding gegeven. Die is alleen 'houdbaar' tot 1-2-2011.
quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 17:00 schreef ArTiC het volgende:
Als ik die Ikea reclame met die zweedse balletjes hoor moet ik aan r8 denken
Als ik me daarover al druk moet gaan maken, pfff. Ik ben wel druk, maar niet zo druk.quote:
Waarom ga je niet bij Ikea werken?quote:
Ik vind sowieso in Ehv weinig dingen speciaal. Al heb ik laatst bij eehm, 'De Smalle Haven' gegeten en dat vond ik wel erg lekker. Is wel een beetje een Design Academy ding, maar wel tofquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 17:05 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Ben ik 2 weken geleden ook geweest...goed te doen, niks speciaals
http://www.spoononline.nl/quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 17:11 schreef febster het volgende:
[..]
Ik vind sowieso in Ehv weinig dingen speciaal. Al heb ik laatst bij eehm, 'De Smalle Haven' gegeten en dat vond ik wel erg lekker. Is wel een beetje een Design Academy ding, maar wel tof.
Fijne vakantiequote:
Carbarateur opgeboord van 7mm naar 10mm. 41km/uurquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 16:47 schreef FUFR het volgende:
[..]
en hoe zacht gaat ie? nog je agenda geraadpleegd voor de andere ?
Moet je een keer naar wat anders dan le connaiseur of de bengel gaan voor een kipsate met frietquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 17:11 schreef febster het volgende:
[..]
Ik vind sowieso in Ehv weinig dingen speciaal. Al heb ik laatst bij eehm, 'De Smalle Haven' gegeten en dat vond ik wel erg lekker. Is wel een beetje een Design Academy ding, maar wel tof.
Anders weet je even waar je het over hebtquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 18:45 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Moet je een keer naar wat anders dan le connaiseur of de bengel gaan voor een kipsate met friet.
Hmm, dan hebben we toch veel bij hetzelfde gegeten, maar ik vind het vaak van hetzelfde.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 19:00 schreef bleiblei het volgende:
Javaans café, mundial, rodeo's, sinnema oid. tal van tapas en sushi tenten.... en dan ben ik nog gebleven bij redelijk standaard tenten. Als je goed zoekt zijn er nog vele andere leuke tenten. Gaucho's is imho maar saai trouwens.
What makes you think dat OGD niet weet dat ik vandaag ziek was? Vriend van me is p&o-er en de tamtam gaat snelquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 18:46 schreef bleiblei het volgende:
En r8, ik had je deruit geflikkerd en het gerapporteerd bij ogd.
quote:Geachte Juup,
Is de toilet een diep spoeler?
Vriendelijke groet,
Bert
Hoi Bert.
Het is een vlakspoel toiletpot.
Groeten,
Juup
Hoi Juup
dan je voor de mail, maar vlak gaat zo stinken......!
bert
Hoi Bert.
Je moet ook doortrekken als je klaar bent :-D
Groeten,
Juup
De Bengel vond ik niet bepaald geslaagd qua eten, bij Le Connaisseur was het beter.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 18:45 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Moet je een keer naar wat anders dan le connaiseur of de bengel gaan voor een kipsate met friet.
Ik denk heul niets maar zou het gewoon doen uit principequote:Op dinsdag 17 augustus 2010 19:52 schreef r8ality het volgende:
[..]
What makes you think dat OGD niet weet dat ik vandaag ziek was? Vriend van me is p&o-er en de tamtam gaat snel.
boefjequote:Op dinsdag 17 augustus 2010 19:52 schreef Juup© het volgende:
Sommige mensen
Ik heb een nieuwe toiletpot te koop staan.
[..]
En voor de niet PS3 bezitters ook.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 21:41 schreef febster het volgende:
Voor de PS3 bezitters: GT5 3 november in de EU.
Hopelijk dit keer wel echtquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 21:41 schreef febster het volgende:
Oud nieuws maar eerst zien en dan geloven.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 21:41 schreef febster het volgende:
Jaquote:Op woensdag 18 augustus 2010 00:55 schreef febster het volgende:
Eehm, je denkt dat ik als journalist oud nieuws ga brengen?
Euhmmm...quote:Op woensdag 18 augustus 2010 00:55 schreef febster het volgende:
Eehm, je denkt dat ik als journalist oud nieuws ga brengen?
quote:Op woensdag 18 augustus 2010 09:25 schreef r8ality het volgende:
Ik zit weer in de buurt van de koffieautomaat hoor. "Ook toe aan het tweede bakje, eh heh heh heh". "Nogal ja!"...
AAAAAHRRRGGG.
Ik lust ook geen koffie, maar het waren 2 collega'squote:Op woensdag 18 augustus 2010 09:40 schreef Juup© het volgende:
[..]
Ik lust geen koffie dus zou gek worden van die vragen.
quote:Op woensdag 18 augustus 2010 09:44 schreef r8ality het volgende:
[..]
Ik lust ook geen koffie, maar het waren 2 collega's.
Nouquote:
ben alweer aan het pakken om naar de camping te gaan...quote:
Ik zou nog zeker een dag wachten i.v.m. de kouquote:Op woensdag 18 augustus 2010 10:52 schreef FUFR het volgende:
[..]
ben alweer aan het pakken om naar de camping te gaan...
Wel dreigend weer maar zolang het droog is, lijkt he me er goed vertoeven toch?quote:Op woensdag 18 augustus 2010 10:52 schreef FUFR het volgende:
[..]
ben alweer aan het pakken om naar de camping te gaan...
welke kou? nergens last van (kachel op 10)quote:Op woensdag 18 augustus 2010 11:04 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Ik zou nog zeker een dag wachten i.v.m. de kou
psiesquote:Op woensdag 18 augustus 2010 11:06 schreef Blueman het volgende:
[..]
Wel dreigend weer maar zolang het droog is, lijkt he me er goed vertoeven toch?
brrr.... ril...quote:Op woensdag 18 augustus 2010 11:09 schreef FUFR het volgende:
[..]
welke kou? nergens last van (kachel op 10)
Ik vertrouw kachels in caravans nietquote:Op woensdag 18 augustus 2010 11:09 schreef FUFR het volgende:
[..]
welke kou? nergens last van (kachel op 10)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |