Fijne vakantiequote:
Carbarateur opgeboord van 7mm naar 10mm. 41km/uurquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 16:47 schreef FUFR het volgende:
[..]
en hoe zacht gaat ie? nog je agenda geraadpleegd voor de andere ?
Moet je een keer naar wat anders dan le connaiseur of de bengel gaan voor een kipsate met frietquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 17:11 schreef febster het volgende:
[..]
Ik vind sowieso in Ehv weinig dingen speciaal. Al heb ik laatst bij eehm, 'De Smalle Haven' gegeten en dat vond ik wel erg lekker. Is wel een beetje een Design Academy ding, maar wel tof.
Anders weet je even waar je het over hebtquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 18:45 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Moet je een keer naar wat anders dan le connaiseur of de bengel gaan voor een kipsate met friet.
Hmm, dan hebben we toch veel bij hetzelfde gegeten, maar ik vind het vaak van hetzelfde.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 19:00 schreef bleiblei het volgende:
Javaans café, mundial, rodeo's, sinnema oid. tal van tapas en sushi tenten.... en dan ben ik nog gebleven bij redelijk standaard tenten. Als je goed zoekt zijn er nog vele andere leuke tenten. Gaucho's is imho maar saai trouwens.
What makes you think dat OGD niet weet dat ik vandaag ziek was? Vriend van me is p&o-er en de tamtam gaat snelquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 18:46 schreef bleiblei het volgende:
En r8, ik had je deruit geflikkerd en het gerapporteerd bij ogd.
quote:Geachte Juup,
Is de toilet een diep spoeler?
Vriendelijke groet,
Bert
Hoi Bert.
Het is een vlakspoel toiletpot.
Groeten,
Juup
Hoi Juup
dan je voor de mail, maar vlak gaat zo stinken......!
bert
Hoi Bert.
Je moet ook doortrekken als je klaar bent :-D
Groeten,
Juup
De Bengel vond ik niet bepaald geslaagd qua eten, bij Le Connaisseur was het beter.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 18:45 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Moet je een keer naar wat anders dan le connaiseur of de bengel gaan voor een kipsate met friet.
Ik denk heul niets maar zou het gewoon doen uit principequote:Op dinsdag 17 augustus 2010 19:52 schreef r8ality het volgende:
[..]
What makes you think dat OGD niet weet dat ik vandaag ziek was? Vriend van me is p&o-er en de tamtam gaat snel.
boefjequote:Op dinsdag 17 augustus 2010 19:52 schreef Juup© het volgende:
Sommige mensen
Ik heb een nieuwe toiletpot te koop staan.
[..]
En voor de niet PS3 bezitters ook.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 21:41 schreef febster het volgende:
Voor de PS3 bezitters: GT5 3 november in de EU.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |