Negers iddquote:
Werkenquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 15:25 schreef febster het volgende:
1 dag terug en meteen is het weer volle bak telefoon/mail, bleerrgghh.
Ja soort van, maar dan zonder de financiële inkomsten.quote:
Wij zijn sjonnie en anita,quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 15:39 schreef ColtZ40 het volgende:
En de ciita doet het weer na 11 jaar.
en hoe zacht gaat ie? nog je agenda geraadpleegd voor de andere ?quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 15:39 schreef ColtZ40 het volgende:
En de ciita doet het weer na 11 jaar.
DO NOT FOK MET MIJN CITTAquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 16:04 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Wij zijn sjonnie en anita,
samen op de cita!
ik ook Maria, ik ookquote:
Je komt ons overal tegenquote:
quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 17:04 schreef febster het volgende:
Mijn moeder maakt zich druk omdat ik een keer met haar zou gaan eten bij Sizzling (of hoe je het schrijft) en ik had haar daarvoor een kadobon ding gegeven. Die is alleen 'houdbaar' tot 1-2-2011.
Ben ik 2 weken geleden ook geweest...goed te doen, niks speciaalsquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 17:04 schreef febster het volgende:
Mijn moeder maakt zich druk omdat ik een keer met haar zou gaan eten bij Sizzling (of hoe je het schrijft) en ik had haar daarvoor een kadobon ding gegeven. Die is alleen 'houdbaar' tot 1-2-2011.
quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 17:00 schreef ArTiC het volgende:
Als ik die Ikea reclame met die zweedse balletjes hoor moet ik aan r8 denken
Als ik me daarover al druk moet gaan maken, pfff. Ik ben wel druk, maar niet zo druk.quote:
Waarom ga je niet bij Ikea werken?quote:
Ik vind sowieso in Ehv weinig dingen speciaal. Al heb ik laatst bij eehm, 'De Smalle Haven' gegeten en dat vond ik wel erg lekker. Is wel een beetje een Design Academy ding, maar wel tofquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 17:05 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Ben ik 2 weken geleden ook geweest...goed te doen, niks speciaals
http://www.spoononline.nl/quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 17:11 schreef febster het volgende:
[..]
Ik vind sowieso in Ehv weinig dingen speciaal. Al heb ik laatst bij eehm, 'De Smalle Haven' gegeten en dat vond ik wel erg lekker. Is wel een beetje een Design Academy ding, maar wel tof.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |