Moet je dan ook niet op tijd zijn bij persconferenties enzo?quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 14:06 schreef febster het volgende:
[..]
Waarom begin je dan niet voor jezelf?? Is een van de redenen waarom ik journalist ben geworden hoor.
ik zoek nog iemand voor mijn afwasquote:
Inkoppertjequote:Op dinsdag 17 augustus 2010 14:06 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ik wil r8 laten vervangen door een vagina, kan dat ook?
Doe ik toch al? Maar ik kan niet van de ene op de andere dag compleet stoppen met werken he...quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 14:06 schreef febster het volgende:
[..]
Waarom begin je dan niet voor jezelf?? Is een van de redenen waarom ik journalist ben geworden hoor.
Is allang gebeurd.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 14:07 schreef -moppie- het volgende:
Mag hopen dat hij zijn klant dan wel zelf laat weten waarom hij ineens niet komt opdagen.
Nog een paar van deze actie's en je hoeft niet meer zelf te stoppen.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 14:09 schreef r8ality het volgende:
[..]
Doe ik toch al? Maar ik kan niet van de ene op de andere dag compleet stoppen met werken he...
Duh, natuurlijk welquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 14:07 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Moet je dan ook niet op tijd zijn bij persconferenties enzo?
feb, mijn galaxy bevalt beterder dan mijn aaifoon!quote:
Ik heb geen ING maar ik log er toch maar ff inquote:
daar zal vast een vakje voor zijnquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 14:36 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Ik heb geen ING maar ik log er toch maar ff in
waar kan ik mijn creditcard gegevens achterlaten?
iPhone is losing...zelfs de grootste Apple fanboy bij 3FM vind dat Android meer potentie heeftquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 14:30 schreef FUFR het volgende:
[..]
feb, mijn galaxy bevalt beterder dan mijn aaifoon!
Leer nou eens dat je een telefoon vergelijkt met een compleet platformquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 14:38 schreef ArTiC het volgende:
[..]
iPhone is losing...zelfs de grootste Apple fanboy bij 3FM vind dat Android meer potentie heeft
sorry febquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 14:45 schreef febster het volgende:
[..]
Leer nou eens dat je een telefoon vergelijkt met een compleet platform. Plus ik heb zelf gezegd dat ik als geen 3G zou hebben, ik nu een Legend/Desire zou hebben.
De hardwarespecs zijn anders meer dan vergelijkbaar...quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 14:45 schreef febster het volgende:
[..]
Leer nou eens dat je een telefoon vergelijkt met een compleet platform. Plus ik heb zelf gezegd dat ik als geen 3G zou hebben, ik nu een Legend/Desire zou hebben.
Onze Taalquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 14:43 schreef ArTiC het volgende:
Een echte Tweet voor Juup:
onzetaal #taalkronkel Houden je kinderen niet van groenten? Doe ze dan 'ns door de spaghettisaus of maak er soep van. (bron: verpakking Honig)
Heb je je telefoon geupload naar ze?quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 14:49 schreef Inu het volgende:
[..]
Onze TaalLeuke stukje idd
Volgens de webshop is waarschijnlijk mijn batterij kaduuk, dus nu naar HP voor een nieuwe
Nee, maar hij zei dat het zo klonk en dat de garantie sowieso via HP loopt...quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 14:50 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Heb je je telefoon geupload naar ze?
quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 14:43 schreef ArTiC het volgende:
Een echte Tweet voor Juup:
onzetaal #taalkronkel Houden je kinderen niet van groenten? Doe ze dan 'ns door de spaghettisaus of maak er soep van. (bron: verpakking Honig)
rechtsonder klikken Juup.quote:
Negers iddquote:
Werkenquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 15:25 schreef febster het volgende:
1 dag terug en meteen is het weer volle bak telefoon/mail, bleerrgghh.
Ja soort van, maar dan zonder de financiële inkomsten.quote:
Wij zijn sjonnie en anita,quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 15:39 schreef ColtZ40 het volgende:
En de ciita doet het weer na 11 jaar.
en hoe zacht gaat ie? nog je agenda geraadpleegd voor de andere ?quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 15:39 schreef ColtZ40 het volgende:
En de ciita doet het weer na 11 jaar.
DO NOT FOK MET MIJN CITTAquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 16:04 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Wij zijn sjonnie en anita,
samen op de cita!
ik ook Maria, ik ookquote:
Je komt ons overal tegenquote:
quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 17:04 schreef febster het volgende:
Mijn moeder maakt zich druk omdat ik een keer met haar zou gaan eten bij Sizzling (of hoe je het schrijft) en ik had haar daarvoor een kadobon ding gegeven. Die is alleen 'houdbaar' tot 1-2-2011.
Ben ik 2 weken geleden ook geweest...goed te doen, niks speciaalsquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 17:04 schreef febster het volgende:
Mijn moeder maakt zich druk omdat ik een keer met haar zou gaan eten bij Sizzling (of hoe je het schrijft) en ik had haar daarvoor een kadobon ding gegeven. Die is alleen 'houdbaar' tot 1-2-2011.
quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 17:00 schreef ArTiC het volgende:
Als ik die Ikea reclame met die zweedse balletjes hoor moet ik aan r8 denken
Als ik me daarover al druk moet gaan maken, pfff. Ik ben wel druk, maar niet zo druk.quote:
Waarom ga je niet bij Ikea werken?quote:
Ik vind sowieso in Ehv weinig dingen speciaal. Al heb ik laatst bij eehm, 'De Smalle Haven' gegeten en dat vond ik wel erg lekker. Is wel een beetje een Design Academy ding, maar wel tofquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 17:05 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Ben ik 2 weken geleden ook geweest...goed te doen, niks speciaals
http://www.spoononline.nl/quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 17:11 schreef febster het volgende:
[..]
Ik vind sowieso in Ehv weinig dingen speciaal. Al heb ik laatst bij eehm, 'De Smalle Haven' gegeten en dat vond ik wel erg lekker. Is wel een beetje een Design Academy ding, maar wel tof.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |