Ik zeg: karperquote:
Dat is Evolutie, met een hoofdletter e (E dus).quote:Op maandag 16 augustus 2010 21:28 schreef aight1 het volgende:
Waarom heeft Eindhoven een eigen sc? Ik vind dat wel terecht.
eerst pics, dan scheldenquote:Op maandag 16 augustus 2010 21:39 schreef Juup© het volgende:
[..]
Gelukkig heb jij geen kut te vertellen op FOK!
Belangrijke stad, belangrijke FOK! users, eigen SCquote:Op maandag 16 augustus 2010 21:28 schreef aight1 het volgende:
Waarom heeft Eindhoven een eigen sc? Ik vind dat wel terecht.
users die elkaar 24/7 bijstaan met goede adviezen, tips en andermans mening respecterenquote:Op maandag 16 augustus 2010 21:39 schreef Juup© het volgende:
[..]
Belangrijke stad, belangrijke FOK! users, eigen SC
En die geen, ik herhaal GEEN kliekjes vormenquote:Op maandag 16 augustus 2010 21:40 schreef ArTiC het volgende:
[..]
users die elkaar 24/7 bijstaan met goede adviezen, tips en andermans mening respecteren
Goede reden.quote:Op maandag 16 augustus 2010 21:39 schreef Juup© het volgende:
[..]
Belangrijke stad, belangrijke FOK! users, eigen SC
idd..we zijn heul veul handen op 1 heule grote buikquote:Op maandag 16 augustus 2010 21:41 schreef Juup© het volgende:
[..]
En die geen, ik herhaal GEEN kliekjes vormen
FUFR'S buik? Dan komen wij handen tekortquote:Op maandag 16 augustus 2010 21:42 schreef ArTiC het volgende:
[..]
idd..we zijn heul veul handen op 1 heule grote buik
Of jouw oude buik...dan kunnen we een een Brabant topic van makenquote:Op maandag 16 augustus 2010 21:44 schreef Juup© het volgende:
[..]
FUFR'S buik? Dan komen wij handen tekort
quote:Op maandag 16 augustus 2010 21:45 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Of jouw oude buik...dan kunnen we een een Brabant topic van maken
Ik heb even snel een paar foto's bekeken van hoe ik er toen uitzagquote:Op maandag 16 augustus 2010 21:45 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Of jouw oude buik...dan kunnen we een een Brabant topic van maken
Barbapappa was er niks bij!quote:Op maandag 16 augustus 2010 21:48 schreef Juup© het volgende:
[..]
Ik heb even snel een paar foto's bekeken van hoe ik er toen uitzag
Je was een wolk van een kerelquote:
[Theo Maassen]quote:
De man met een slechte vorm van humor.quote:Op maandag 16 augustus 2010 22:04 schreef ArTiC het volgende:
[..]
[Theo Maassen]
Brabamama is de enige vrouw die na het neuken veranderd in een groepje vrienden en een krat bier
[/Theo Maassen]
Echt niet...Ikquote:Op maandag 16 augustus 2010 22:04 schreef Juup© het volgende:
[..]
De man met een slechte vorm van humor.
Natuurlijk snap ik datquote:Op maandag 16 augustus 2010 22:15 schreef r8ality het volgende:
Jullie snappen wel dat ik de kant van SQ kies he. Dat is ook de reden dat ik het zo fijn vind bij OGD, paar weken/maand ergens geirriteerd raken en vervolgens weer ergens anders neergepleurd worden
.
en dan volgt er een kutweekendquote:Op maandag 16 augustus 2010 22:24 schreef r8ality het volgende:
Wat een kutdag trouwens. Nog maar 4 te gaan tot het weekend.
Jep. Gelukkig realiseer me ik dat meestal zondagavond pas.quote:Op maandag 16 augustus 2010 22:26 schreef ArTiC het volgende:
[..]
en dan volgt er een kutweekend
decepties
Optimistquote:Op maandag 16 augustus 2010 22:26 schreef ArTiC het volgende:
[..]
en dan volgt er een kutweekend
decepties
sommige mensen zouden me geen auto verkopenquote:
quote:Op maandag 16 augustus 2010 22:31 schreef ArTiC het volgende:
[..]
sommige mensen zouden me geen auto verkopen
Dat mag jij.quote:Op maandag 16 augustus 2010 22:51 schreef ArTiC het volgende:
Mag ik zeggen dat het origineel veul leuker is dan die remix waar je nu mee kapodt gegooit wordt?
bedanktquote:
Ken het niet.quote:Op maandag 16 augustus 2010 22:54 schreef ArTiC het volgende:
[..]
bedankt
Het origineel is veul leuker dan die remix waar je nu mee kapodt gegooit wordt.
Het komt toch uit je jeugdquote:
inkopperts die niet te missen zijnquote:
Heldenquote:Limp Bizkit repetitie in Effenaar
EINDHOVEN - De Amerikaanse rockband Limp Bizkit trakteert haar fans maandag en dinsdag op een uitzonderlijk evenement: in de Eindhovense Effenaar houdt de band twee openbare repetities waarbij fans kosteloos aanwezig kunnen zijn.
"Dat is echt heel bijzonder, ik kan me niet herinneren dat er ooit eerder hier zoiets heeft plaatsgevonden", zegt Nick Grosveld van de Effenaar.
De fans komen uit heel Nederland speciaal voor de repetities naar Eindhoven. Wat ze kunnen verwachten, is ook voor de Effenaar een verrassing. "Afgezien van het spelen van nummers zullen ook bijvoorbeeld de lichten ingesteld moeten worden."
Limp Bizkit geeft vervolgens twee concerten in Nederland: komende woensdag in de Effenaar, en 6 september in de Heineken Music Hall.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |