quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 10:23 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ik wel maar gewoon direct over hem heen gieten..waarom hem het om laten gooien als je dan plezier ook zelf kunt beleven
*pakt koffie*quote:
Draag je je boxer met melk en suiker?quote:
hup eruit en werken du!quote:
oud nieuws, zie vorige paginaquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 10:50 schreef FUFR het volgende:
http://www.telegraaf.nl/b(...)innenland,buitenland
Dat zijn toch allemaal vrijwilligersquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 10:54 schreef ArTiC het volgende:
In Helmond hebben voorbijgangers maandag voor de tweede keer binnen korte tijd de kop van een kat gevonden. In beide gevallen is er geen lichaam gevonden. Medewerkers van de Dierenambulance gaan er vanuit dat de dieren zijn onthoofd.
Wat voor opleiding heb je nodig om daar te werken
Helmonders die vrijwillig werken, geloof je het zelf?quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 10:58 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Dat zijn toch allemaal vrijwilligers
Dat is inderdaad onmogelijk!quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 10:59 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Helmonders die vrijwillig werken, geloof je het zelf?
soms kan je beter in eigen doel koppen dan een makkelijk doelpunt weggevenquote:
Sliep het lekker samen met de film?quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 10:25 schreef FUFR het volgende:
[..]
nee, vannacht thuis geslapen, bed in gedoken met een film.
er zitten scherpe randjes aan DVD'squote:Op dinsdag 17 augustus 2010 11:09 schreef Juup© het volgende:
[..]
Sliep het lekker samen met de film?
Waarschijnlijk import uit een andere stad of dorpquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 10:59 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Helmonders die vrijwillig werken, geloof je het zelf?
Uitkeringstrekkers uit S&B bijvoorbeeldquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 11:10 schreef Juup© het volgende:
[..]
Waarschijnlijk import uit een andere stad of dorp
bommel-dingquote:
*insert flauwe opmerking over thuiswerken voor bepaalde dames*quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 11:29 schreef Inu het volgende:
[..]
Koffie zetten onder werktijd vind ik nog wel kunnen, maar seks is net een stapje te ver
braaf hoorquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 11:29 schreef Inu het volgende:
[..]
Koffie zetten onder werktijd vind ik nog wel kunnen, maar seks is net een stapje te ver
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |