tot haar 20stequote:
Jij bent ook gewoon dikquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 09:28 schreef Inu het volgende:
Volgens mij was ik 10 toen ik voor het laatst 40 kilo woog
Ja, ik kan het me ook niet meer herinnerenquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 09:28 schreef Inu het volgende:
Volgens mij was ik 10 toen ik voor het laatst 40 kilo woog
Toen maakte ik het uit en heb ik haar nooit meer gezienquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 09:30 schreef -moppie- het volgende:
[..]
en toen werd ze ineens zwaarder?
Ik zat daar laatst over te denken, dat het vreemd is dat je die mensen echt nooit meer ziet, terwijl je toch een paar jaar je leven hebt gedeeld... Ik heb van mn 16e tot mn 18e een vriendje gehad en ik weet echt niet wat hij nu doet... best jammer soms..quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 09:30 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Toen maakte ik het uit en heb ik haar nooit meer gezien
Oh, hij heeft Twitterquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 09:35 schreef Inu het volgende:
[..]
Ik zat daar laatst over te denken, dat het vreemd is dat je die mensen echt nooit meer ziet, terwijl je toch een paar jaar je leven hebt gedeeld... Ik heb van mn 16e tot mn 18e een vriendje gehad en ik weet echt niet wat hij nu doet... best jammer soms..
En ze woont maar 5km verderopquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 09:35 schreef Inu het volgende:
[..]
Ik zat daar laatst over te denken, dat het vreemd is dat je die mensen echt nooit meer ziet, terwijl je toch een paar jaar je leven hebt gedeeld... Ik heb van mn 16e tot mn 18e een vriendje gehad en ik weet echt niet wat hij nu doet... best jammer soms..
Ik heb het pas geleden nog gevoeld met een stapel tuintegelsquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 09:08 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Moet je nu eens met een zak potgrond van 40kg sjouwen..dan voel je het verschil
Aah, ik verhuisde toen naar Utrecht en hij heeft een tijdje in Dordrecht gewoond (ja, stom toeval, ik weets) en is daarna weer bij zn ouders gaan wonen in Mierlo-Hout...quote:
* kuck * rochel, eh ja! ik ben wakker!quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 10:10 schreef -moppie- het volgende:
Colt slaapt nog lekker... ben jaloers.
of je koopt es een strijkijzer en frot die in D.'s handjesquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 09:03 schreef Juup© het volgende:
Oh ja, mbt de dikke buik foto's:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik zal jullie de foto's besparen dat ik in mijn boxershort sta, maar eigenlijk zie je daar het verschil wel het beste.
you is op de camping?quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 10:15 schreef FUFR het volgende:
[..]
* kuck * rochel, eh ja! ik ben wakker!
Job wordt net wakkerquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 10:10 schreef -moppie- het volgende:
Colt slaapt nog lekker... ben jaloers.
Ik zou hem nooit geen koffie meer op bed brengen.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 10:19 schreef Inu het volgende:
[..]
Job wordt net wakkerMaar ik had koffie gemaakt en hem gebracht naar de slaapkamer... gooit ie hem om... dus nu is ie chaggo...
Thuis werken op dinsdagquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 10:20 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Ik zou hem nooit geen koffie meer op bed brengen.
Ben je ook lekker thuis dan Inu?
ik wel maar gewoon direct over hem heen gieten..waarom hem het om laten gooien als je dan plezier ook zelf kunt belevenquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 10:20 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Ik zou hem nooit geen koffie meer op bed brengen.
Ben je ook lekker thuis dan Inu?
nee, vannacht thuis geslapen, bed in gedoken met een film.quote:
samenwonenquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 10:19 schreef Inu het volgende:
[..]
Job wordt net wakkerMaar ik had koffie gemaakt en hem gebracht naar de slaapkamer... gooit ie hem om... dus nu is ie chaggo...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |