jawel dusquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 08:31 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Ik heb geen mensen horen zeggen dat het in augustus 40 graden gaat worden. Jij wel?
Ik wel, en lees maar op FOK! in Heetste zomer ooit op komst - deel 2. daar hebben ze het er ook al vaak over gehad.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 08:31 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Ik heb geen mensen horen zeggen dat het in augustus 40 graden gaat worden. Jij wel?
Dat zijn lange termijn voorspellingen sowieso.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 08:31 schreef ArTiC het volgende:
[..]
vag verhaal...iedereen 'heeft gehoord' dat het 40 graden zou worden maar niemand heeft een bron...zuigen aan een dikke duim werk dus
Niet perse:quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 08:33 schreef Juup© het volgende:
[..]
Dat zijn lange termijn voorspellingen sowieso.
Ik hoop voor Evi dat jij gelijk hebtquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 08:34 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Niet perse:
Ik voorspel dat het binnen 5 jaar gaat sneeuwen.
koop een saunaquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 08:36 schreef -moppie- het volgende:
Nee geen sneeuw, doe dan maar permanent 40 graden!
Of verhuis naar de Saharaquote:
Dat wel, maar 40 graden Celsius hoeft van mij ook weer niet.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 08:49 schreef -moppie- het volgende:
Jongens, het gaat om het idee! Liever iedere dag warmte i.p.v. iedere dag sneeuw.
Ikquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 08:49 schreef -moppie- het volgende:
Jongens, het gaat om het idee! Liever iedere dag warmte i.p.v. iedere dag sneeuw.
quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 08:52 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Bij 40 graden kan je alleen naakt op bed blijven liggen en dan ben je nog bekaf
Zal lekker rustig zijn met jou in de buurt danquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 08:54 schreef Inu het volgende:
Liever iedere dag sneeuw dan iedere dag warmte
Heb vannacht mn keel eruit gehoest volgens mij
quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 08:54 schreef Inu het volgende:
Liever iedere dag sneeuw dan iedere dag warmte
Heb vannacht mn keel eruit gehoest volgens mij
Dat is het nooitquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 08:57 schreef Juup© het volgende:
[..]
Zal lekker rustig zijn met jou in de buurt dan
Dat is waardeloos, zo moeten hoesten.
Kriebelquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 08:59 schreef -moppie- het volgende:
[..]
![]()
Hoe komt het, verkouden of iets anders?
Barbapapaquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 09:03 schreef Juup© het volgende:
Oh ja, mbt de dikke buik foto's:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik zal jullie de foto's besparen dat ik in mijn boxershort sta, maar eigenlijk zie je daar het verschil wel het beste.
Moet je nu eens met een zak potgrond van 40kg sjouwen..dan voel je het verschilquote:
Bijna mijn hele exquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |