Zijn er überhaupt nog nuchtere polen in Nederland?quote:
Behalve die van magnetenquote:Op maandag 16 augustus 2010 22:59 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Zijn er übarhaupt nog nuchtere polen in Nederland?
quote:
Sex met een vrouw van 21quote:
ik wel...en met een 15 jarige ookquote:
Ik ook met 15 jarige, maar toen was ik ook wat jonger dan nuquote:Op maandag 16 augustus 2010 23:29 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ik wel...en met een 15 jarige ook![]()
ik was zelf 16
62?quote:Op maandag 16 augustus 2010 23:30 schreef Juup© het volgende:
[..]
Ik ook met 15 jarige, maar toen was ik ook wat jonger dan nu
quote:Op maandag 16 augustus 2010 23:33 schreef ArTiC het volgende:
verdimme...gisteren kon ik mooi m2ts naar mkv converteren zonder verlies maar geen subs naar srt exporteren..vandaag precies andersom
*legt hoofd op Juup's schouder*quote:
Zijn dat dezelfde mensen die zeiden dat het in augustus 40 graden zou worden?quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 08:29 schreef -moppie- het volgende:
Aan het eind van de week wordt het 24 graden.![]()
Ik heb mensen horen zeggen dat we in september weer een hittegolf krijgen, nou laat maar komen!
Ik heb geen mensen horen zeggen dat het in augustus 40 graden gaat worden. Jij wel?quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 08:30 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Zijn dat dezelfde mensen die zeiden dat het in augustus 40 graden zou worden?
Idd ja, die gedachte heb ik ook.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 08:30 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Zijn dat dezelfde mensen die zeiden dat het in augustus 40 graden zou worden?
vag verhaal...iedereen 'heeft gehoord' dat het 40 graden zou worden maar niemand heeft een bron...zuigen aan een dikke duim werk dusquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 08:26 schreef Juup© het volgende:
Wat een weer, het lijkt gvd wel herfstBen benieuwd waar die 40 graden Celsius blijft waar veel mensen het over hebben (niet dat het van mij zo warm hoeft te zijn, maar een beetje warmer en zonniger dan nu mag wel).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |