Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
dat hebben we in de gatenquote:
quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 20:21 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik ook.
Ik heb zelfs koffie in huis gehaald.
En geen nood, ik heb meer dan genoeg thee voor ons.
Nou he!quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 20:26 schreef Fha het volgende:
[..]
Hahaha wat een ervaring dus weer![]()
Goed bezig Enfer!![]()
Als de cd speler het maar doetquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 21:10 schreef suikertaartje het volgende:
Zoooo, auto is weer een klein beetje toonbaar
Ja hoor, net nog even getest met Mikaquote:
Wat zij zegt!!quote:
Zou HZC morgen als we aankomen zo kijken:quote:
Ik ken daar een liedje over, over vrolijkquote:
Nee zoquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 22:11 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Zou HZC morgen als we aankomen zo kijken:of zo:
Dan moeten we daar een foto van makenquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 22:18 schreef Fha het volgende:
[..]
Nee zo![]()
Slaap lekker Mart tot morgen!![]()
Idd, klotebeestenquote:
Okiequote:Op zaterdag 14 augustus 2010 23:19 schreef Fha het volgende:
Ik ook weg want morgen allemaal nieuwe mensen dus energie nodig![]()
![]()
![]()
A Fish with an attitude?quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 23:37 schreef Enfermera het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
2e resultaat voor pics op google![]()
Trustequote:Op zaterdag 14 augustus 2010 23:59 schreef Enfermera het volgende:
Nou, iedereen is toch pleiten, ik ga ook lekker pitten
Om morgen weer fit te zijn om koffie te drinken. Duh.quote:Op zondag 15 augustus 2010 01:31 schreef TheDutchHero het volgende:
Waarom slapen ( bijna ) alle koffie! SCers?
quote:Top 20 in de KoffieSC-reeks op 14-08-2010
![]()
Plaats / aantal berichten / gebruiker
01. 055 suikertaartje
02. 018 Enfermera
03. 017 goldfinger1963
04. 016 Panda72
05. 013 Fha
06. 013 Dr_Flash
07. 013 DaMart
08. 012 naatje_1
09. 010 Giertje
10. 010 Trevland
11. 010 marcb1974
12. 005 Ancest
13. 004 MPG
14. 004 OA
15. 003 cablegunmaster
16. 002 wel.o.k
17. 001 dustinoo
18. 001 Klonk
Reeks-statistieken!
waarom nietquote:Op zondag 15 augustus 2010 01:31 schreef TheDutchHero het volgende:
Waarom slapen ( bijna ) alle koffie! SCers?
quote:Top 100 van zaterdag 14 augustus 2010
23. 107 goldfinger1963
49. 081 cablegunmaster
72. 065 Pheno
87. 059 suikertaartje
Ik heb voornamelijk tegen mezelf zitten praten dus?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ils qui sont décédés
ne sont pas partis
ils sont seulement invisibles
quote:Op zondag 15 augustus 2010 08:57 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik heb voornamelijk tegen mezelf zitten praten dus?![]()
En goedemorgen allemaal![]()
Mijn voor-het-kind-zorg-duty zit er bijna op, dan ga ik maar eens mijn spullen in een tas mikken en richting Marijke. Wat een heerlijke dag voor het strand
Ik heb toch nog wel een uurtje?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Douchen enzo is niet binnen 5 minuten gedaan
En die zonnestralen zijn er vast![]()
Tot straks
En tot later, een fijne dag allemaal
Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zaterdag 15 augustus 2009 23:05 schreef eer-ik het volgende:
Ik vind je sig nogal denigrerend.
quote:Op zondag 15 augustus 2010 10:07 schreef OA het volgende:
Mogge
Hier regent het
Dan ben je vast niet thuis, of Buienradar zit in de ontkenningsfase!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Veel plezierquote:Op zondag 15 augustus 2010 10:16 schreef TJDoornbos het volgende:
Have fun strandgangers,
Ik ga voetbal kijken straks en even wat belangrijke zaken uitzoeken. Tot later
Je denkt dat we de zee niet nodig hebben?quote:Op zondag 15 augustus 2010 10:17 schreef marcb1974 het volgende:
Smorgens![]()
En zwem ze op het strand straks
Het lijkt dat de regen in het zuiden blijft, hoop voor jullie,quote:Op zondag 15 augustus 2010 10:40 schreef DaMart het volgende:
Je denkt dat we de zee niet nodig hebben?.
Ik hoop het.quote:Op zondag 15 augustus 2010 10:45 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Het lijkt dat de regen in het zuiden blijft, hoop voor jullie,
maar zo niet, nee dan heb je de zee idd niet nodig
Weinigquote:
ze doen het vrij goed. Als Fey verliest is dat niet hun eigen falen maar vooral verdienste van Excelsior.quote:
Wat trainen en film kijken.quote:
lekker luieren en BBQenquote:
quote:Op zondag 15 augustus 2010 13:48 schreef Enfermera het volgende:
Een lekkere zondag dus voor iedereen, als ik het zo lees
Dreamweaver of de code waarmee je werkt?quote:Op zondag 15 augustus 2010 13:55 schreef marcb1974 het volgende:
Ik ga maar eens dreamweaver leren denk ik. Die site wordt anders nooit geupdate
Hoezo niet?quote:Op zondag 15 augustus 2010 13:55 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
![]()
niet meer![]()
het BBQen gaat niet door
Dreamweaverquote:Op zondag 15 augustus 2010 13:56 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dreamweaver of de code waarmee je werkt?
[..]
Hoezo niet?
Je hebt gisteren de weersverwachtingen niet gezien?quote:Op zondag 15 augustus 2010 13:55 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
![]()
niet meer![]()
het BBQen gaat niet door
Dat is niet fijnquote:Op zondag 15 augustus 2010 13:55 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
![]()
niet meer![]()
het BBQen gaat niet door
quote:
iddquote:Op zondag 15 augustus 2010 13:57 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Je hebt gisteren de weersverwachtingen niet gezien?
Oh. Shitquote:Op zondag 15 augustus 2010 13:55 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
![]()
niet meer![]()
het BBQen gaat niet door
Je kan nu wel een zwembad in je tuin maken. BBQen kan misschien onder een afdak, maar anders wordt het wel een heel bijzonderequote:
en een bult windquote:
iddquote:Op zondag 15 augustus 2010 14:23 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Je kan nu wel een zwembad in je tuin maken. BBQen kan misschien onder een afdak, maar anders wordt het wel een heel bijzondere
dat is wel duidelijkquote:Op zondag 15 augustus 2010 14:30 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dan heb je het gewoon niet goed voor elkaar
Hier maakt het niet uit wat voor een weer ik kan sowieso wel bbqenquote:Op zondag 15 augustus 2010 14:39 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dat is wel duidelijk![]()
anders scheen hier nou wel de zon
Liever jij dan ikquote:Op zondag 15 augustus 2010 14:58 schreef Enfermera het volgende:
Zo, zit weer ff de anatomie van het hart op te halen, best ingewikkeld nog.. atriums, ventrikels, hoe het bloed stroomt en waar het vandaan komt...Mja, wel weer erg leuk om ff mn kennis op te frissen
![]()
Nou idd, het is wel lastige stof, ik lees wat dan leg ik het weer ff weg, probeer ik het te onthouden.quote:
Bakken met wat peper en zout, en dan is het prima te etenquote:Op zondag 15 augustus 2010 14:58 schreef Enfermera het volgende:
Zo, zit weer ff de anatomie van het hart op te halen, best ingewikkeld nog.. atriums, ventrikels, hoe het bloed stroomt en waar het vandaan komt...Mja, wel weer erg leuk om ff mn kennis op te frissen
![]()
Herhalen is mijn verteld dat je iets het beste onthoud en hoe vaak ik wel sommige dingen niet herhaald hebtquote:Op zondag 15 augustus 2010 15:04 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Nou idd, het is wel lastige stof, ik lees wat dan leg ik het weer ff weg, probeer ik het te onthouden.Gaat niet al te snel, maar dat geeft niet.
quote:Op zondag 15 augustus 2010 15:31 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Bakken met wat peper en zout, en dan is het prima te eten
denk ik, mens stond hier, voor zo ver ik weet, nog nooit op het menu
quote:Op zondag 15 augustus 2010 15:33 schreef Trevland het volgende:
[..]
Herhalen is mijn verteld dat je iets het beste onthoud en hoe vaak ik wel sommige dingen niet herhaald hebt
Goed bezigquote:Op zondag 15 augustus 2010 15:37 schreef Enfermera het volgende:
[..]Je eigen hart?
[..]Ja precies. Dat doe ik dus ook, en ga het nog wel meer herhalen de komende week
Dat zou kunnen, dat is inderdaad niet menselijkquote:
Ach, sommige stammen zijn nog kannibalistisch.quote:Op zondag 15 augustus 2010 15:58 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dat zou kunnen, dat is inderdaad niet menselijk
Dat zijn er wel heel weinig. Die zijn bijna allemaal bezweken aan bse.quote:Op zondag 15 augustus 2010 16:02 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Ach, sommige stammen zijn nog kannibalistisch.
Ik ook, misschien dat daar het weer wel beter isquote:Op zondag 15 augustus 2010 16:06 schreef goldfinger1963 het volgende:
raar weer vandaag
ben blij dat ik nou niet aan het strand ben![]()
Alleen worden ze gezandstraald daarquote:Op zondag 15 augustus 2010 16:14 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik ook, misschien dat daar het weer wel beter is
ik hoop het wel voor zequote:Op zondag 15 augustus 2010 16:14 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik ook, misschien dat daar het weer wel beter is
zo hard waait het toch nietquote:Op zondag 15 augustus 2010 16:24 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Alleen worden ze gezandstraald daar
Dan hoeven ze zich al niet meer te scrubbenquote:Op zondag 15 augustus 2010 16:24 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Alleen worden ze gezandstraald daar
Hey Giertjequote:Op zondag 15 augustus 2010 17:00 schreef Giertje het volgende:
ik ben helemaal kapot maar wat een tof weekend
summer darkness geweest was erg geslaagdquote:Op zondag 15 augustus 2010 17:03 schreef Trevland het volgende:
[..]
Hey Giertje![]()
Wat heb je dan gedaan?
Moe maar dat komt misschien omdat ik gistermiddag de hele middag en avond bij mijn nicht ben geweest.En vandaag heb ik het grootste gedeelte van de dag bij mijn tante rondgebracht. Eerst mijn lieve oma en mijn lieve mamma opgehaald en toen zijn wij samen naar het Boerhave verpleeghuis in Schalkwijk gereden waar mij tante sinds 2 dagen verblijft. Gelukkig gaat het beter met mijn tante en mijn nicht maar ze kunnen natuurlijk nog niet alles zelf. Dus ik probeer ze zoveel mogelijk te helpen. Hoeft niet volgens de dames maar ik doe het graag. En mijn lieve mamma wilde ik dit weekend ook ontlasten omdat zij toch elke dag in de week naar mijn tante is geweest.quote:
Fijn om te horen dat het weer beter met ze gaanquote:Op zondag 15 augustus 2010 18:33 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Moe maar dat komt misschien omdat ik gistermiddag de hele middag en avond bij mijn nicht ben geweest.En vandaag heb ik het grootste gedeelte van de dag bij mijn tante rondgebracht. Eerst mijn lieve oma en mijn lieve mamma opgehaald en toen zijn wij samen naar het Boerhave verpleeghuis in Schalkwijk gereden waar mij tante sinds 2 dagen verblijft. Gelukkig gaat het beter met mijn tante en mijn nicht maar ze kunnen natuurlijk nog niet alles zelf. Dus ik probeer ze zoveel mogelijk te helpen. Hoeft niet volgens de dames maar ik doe het graag. En mijn lieve mamma wilde ik dit weekend ook ontlasten omdat zij toch elke dag in de week naar mijn tante is geweest.
jazeker.quote:Op zondag 15 augustus 2010 18:36 schreef Trevland het volgende:
[..]
Fijn om te horen dat het weer beter met ze gaan
geldersche schijfquote:
lekkerquote:
ik had vanmorgen als ontbijt poffertjes en pannekoeken ><quote:Op zondag 15 augustus 2010 19:03 schreef Panda72 het volgende:
[..]
lekker. Ik heb patat en een berehap gehaald. Mijn lieve hardwerkende mamma wilde wel voor mij koken maar ik zag dat ze doodmoe was dus tegen haar gezegd dat het niet hoefde.
Hier vanmiddag al patat+frikandel gehadquote:Op zondag 15 augustus 2010 19:03 schreef Panda72 het volgende:
[..]
lekker. Ik heb patat en een berehap gehaald. Mijn lieve hardwerkende mamma wilde wel voor mij koken maar ik zag dat ze doodmoe was dus tegen haar gezegd dat het niet hoefde.
quote:Op zondag 15 augustus 2010 19:04 schreef Giertje het volgende:
[..]
ik had vanmorgen als ontbijt poffertjes en pannekoeken ><
Lekkerquote:Op zondag 15 augustus 2010 19:05 schreef Trevland het volgende:
[..]
Hier vanmiddag al patat+frikandel gehad
Ikke laats in Duinrell nog de keer daarvoor was ook al weer veel te lang geleden(de vorige keer dat ik daar wasquote:Op zondag 15 augustus 2010 19:05 schreef Panda72 het volgende:
[..]
ik heb al jaren geen poffertjes meer gegeten
Zeker en makkelijkquote:
nou ja vriendin waar ik was had het gehaald was wel lekker had et al in geen tijden meer gehadquote:Op zondag 15 augustus 2010 19:05 schreef Panda72 het volgende:
[..]
ik heb al jaren geen poffertjes meer gegeten
De laatste keer dat ik poffertjes heb gegeten was toen ik 12 jaar was.quote:Op zondag 15 augustus 2010 19:08 schreef Giertje het volgende:
[..]
nou ja vriendin waar ik was had het gehaald was wel lekker had et al in geen tijden meer gehad
dat is wel heeeeel erg lang geledenquote:Op zondag 15 augustus 2010 19:21 schreef Panda72 het volgende:
[..]
De laatste keer dat ik poffertjes heb gegeten was toen ik 12 jaar was.
Samen een keer dan poffertjes gaan eten?quote:Op zondag 15 augustus 2010 19:21 schreef Panda72 het volgende:
[..]
De laatste keer dat ik poffertjes heb gegeten was toen ik 12 jaar was.
Zou erg leuk zijn als jij niet zover bij mj vandaan woonde.quote:Op zondag 15 augustus 2010 19:25 schreef Trevland het volgende:
[..]
Samen een keer dan poffertjes gaan eten?
ja meer dan 20 jaar geleden *oh mijn god ik word oud*quote:Op zondag 15 augustus 2010 19:24 schreef Giertje het volgende:
[..]
dat is wel heeeeel erg lang geleden
whheheehe gisteren had ik het er over met vrienden over middagdutjes dat dat soms wel lekker kan zijnquote:Op zondag 15 augustus 2010 19:29 schreef Panda72 het volgende:
[..]
ja meer dan 20 jaar geleden *oh mijn god ik word oud*
Dat is wel een probleemquote:Op zondag 15 augustus 2010 19:28 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Zou erg leuk zijn als jij niet zover bij mj vandaan woonde.
Goh ik ben nog niet eens 24 en heb al van die momentenquote:Op zondag 15 augustus 2010 19:29 schreef Panda72 het volgende:
[..]
ja meer dan 20 jaar geleden *oh mijn god ik word oud*
quote:Op zondag 15 augustus 2010 19:31 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dat is wel een probleem![]()
[..]
Ja helaas wel
Goh ik ben nog niet eens 24 en heb al van die momenten
hebzucht?quote:Op zondag 15 augustus 2010 19:36 schreef Enfermera het volgende:
Mijn god.. Ik moet even zeiken hoor. Warning; long story
Mijn schoonvader is best aardig, maar wat voor gezeik we nu hebben is echt niet leuk. Het begon met de skivakantie vorig jaar; gezeik om financiën (wij hadden het geld er niet echt voor aangezien we al 2x op vakantie waren gegaan dat jaar), maar hij wilde ons per se mee hebben. Snap ik ook wel. Maar in eerste instantie zouden we met de auto gaan (voor ons gratis in Europa; lease). Schoonpa wilde een deel betalen. Maar oom van mn man wilde toen ineens een bus huren. Toen wilde schoonpa dat betalen. Voor ons dus minder voordelig. Over gehad, hij snapte het niet echt dat we daar geen geld voor hadden. Bood aan om nog iets meer te vergoeden, voor ons druppel op gloeiende plaat zeg maar. Toch meegegaan. Later stuurde hij ons een rekening met toch de laatste kosten, veel meer dan wij hadden gedacht zelfs vooraf.
Nu zie ik een 'schuldenoverzicht' van wat langer terug, wat mn man al eerder ook heeft geleend voor bijv. het klussen in ons huis enzo. Ben een paar dingen op gaan zoeken in onze documentatie, en het meeste klopt gewoon nietHij heeft bedragen verkeerd, ze zijn al betaald, heeft afbetalingen van mn man niet geregistreerd.... Echt, ik kan hier zo gestoord van worden
![]()
![]()
Waarom kunnen mensen niet gewoon normaal over financien praten?
Niet zo'n beetje ook.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Zoveel is liefde dus waard, blijkt maar weer.I never look back, darling. It distracts from the now.
♥
quote:Op zondag 15 augustus 2010 19:38 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Niet zo'n beetje ook.jezus wat een geldwolf dattie daar moeilijk over doet :SSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Zoveel is liefde dus waard, blijkt maar weer.Life is what happens when youre busy making other plans
Det Som En Gang Var
I dont give a fuck about any fucker its me who comes first
quote:Op zondag 15 augustus 2010 19:38 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Niet zo'n beetje ook.Nou fijne vent is datSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Zoveel is liefde dus waard, blijkt maar weer.![]()
Ja, en ondertussen dus niet willen praten over financiële zaken enzo he.quote:Op zondag 15 augustus 2010 19:41 schreef Giertje het volgende:
[..]
jezus wat een geldwolf dattie daar moeilijk over doet :S
Nou he.quote:
mja ik ben altijd erg voorzichtig met lenenquote:Op zondag 15 augustus 2010 19:46 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Ja, en ondertussen dus niet willen praten over financiële zaken enzo he.Heb het tot nu toe overgelaten aan mn man, maar ik heb 't gevoel dat hij niet zo tegen zijn vader in durft te gaan. Snap ik ook wel, loyaal zijn enzo. Maar dan doe ik het wel, we gaan dit eerst tot de bodem uitzoeken, de balans opmaken zoals wij het zien, dat laat ik zien aan hem, en dat wat we eventueel nog verschuldigd zijn, maken we over. Niet meer en niet minder. En ik ga nooit meer lenen bij die vent, wat een vieze machtsstrijd is dit zeg
Dan nog liever een persoonlijke lening!
Maar dan ga ik wel de boeman spelen. Ben ik toch al in die familie
[..]
Nou he.![]()
Ja, precies, ik ook. Ik leen ook wel eens wat van mn ouders, vaak genoeg gedaan als ik echt heel krap zat. Maar dat ging dan zo snel mogelijk gewoon weer terug naar hen als ik weer geld had..quote:Op zondag 15 augustus 2010 19:49 schreef Giertje het volgende:
[..]
mja ik ben altijd erg voorzichtig met lenen
doe het zo min mogelijk
mijn pa die leent het me wel en laat het me ook in termijnen betalen
maar toch verder lenen wees er voorzichtig mee
mja en als et om kleine bedragen gaan dan willen ze ook nog wel es zeggen van laat maar zittenquote:Op zondag 15 augustus 2010 19:52 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Ja, precies, ik ook. Ik leen ook wel eens wat van mn ouders, vaak genoeg gedaan als ik echt heel krap zat. Maar dat ging dan zo snel mogelijk gewoon weer terug naar hen als ik weer geld had..
Tja. Blijkbaar kan ik bij hem dus niks lenen, dan krijg je dit soort gezeik.Mijn ouders zijn idd ook redelijk en mag het idd ook gewoon in termijnen als dat makkelijker is voor me.
Ja toch? Mijn ouders ook om de haverklap. Mn moeder stopt me van alles toe (eten enzo, is bang dat ik te weinig eten krijg volgensmijquote:Op zondag 15 augustus 2010 19:55 schreef Giertje het volgende:
[..]
mja en als et om kleine bedragen gaan dan willen ze ook nog wel es zeggen van laat maar zitten
ik leende eerder een van mijn beste vrienden geregeld geld omdat ie anders geen geld had voor benzinequote:Op zondag 15 augustus 2010 20:02 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Ja toch? Mijn ouders ook om de haverklap. Mn moeder stopt me van alles toe (eten enzo, is bang dat ik te weinig eten krijg volgensmij), tja... ik snap dat niet. Ik doe ook echt niet zo moeilijk over leningen aan goeie vrienden, vriendin van mij zei laatst nog, ja; ik moest nog 20 euro aan je terugbetalen! Ik zo: ohja? Joh, laat maar
Dat boeit me echt niet, zo weinig...
En ik hem hem zelfs gevondenquote:Op zondag 15 augustus 2010 19:40 schreef Trevland het volgende:
[..]
En ik ben nu zelfs nog op zoek naar een spelletje voor de msx
Ah, een medestander! Dat van mij is ook onder het vriespunt gedaaldquote:Op zondag 15 augustus 2010 20:03 schreef naatje_1 het volgende:
Waarschuwing! Mijn humeur op dit moment is beneden het nulpunt.
quote:Op zondag 15 augustus 2010 20:08 schreef Giertje het volgende:
[..]
ik leende eerder een van mijn beste vrienden geregeld geld omdat ie anders geen geld had voor benzine
en aan het einde ronde ik het af naar beneden en dat betaalde die me altijd keurig terug aan begin van de maand
ik doe daar echt niet moeilijk over
Die van jou zal vast niet met voetbal te maken hebben? Anyhow, ik ben kijken naar zomergasten...quote:Op zondag 15 augustus 2010 20:16 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Ah, een medestander! Dat van mij is ook onder het vriespunt gedaald![]()
![]()
quote:[..]
Zo moet het toch ook? Das toch normaal?Mja.
![]()
mja ik doe er echt niet moeilijk over is een van mijn aller beste vriendenquote:Op zondag 15 augustus 2010 20:16 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Ah, een medestander! Dat van mij is ook onder het vriespunt gedaald![]()
[..]
Zo moet het toch ook? Das toch normaal?Mja.
![]()
Haha nee dat niet XDquote:Op zondag 15 augustus 2010 20:20 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Die van jou zal vast niet met voetbal te maken hebben? Anyhow, ik ben kijken naar zomergasten...
[..]
Inderdaadquote:Op zondag 15 augustus 2010 20:21 schreef Giertje het volgende:
[..]
mja ik doe er echt niet moeilijk over is een van mijn aller beste vrienden
mijn god wat ben ik moe en heb een pijn in mijn benen en heupen
uhuh was van gistermiddag 12 tot half 1 snachts aan het staan en lopen enzoquote:
Haha ja ik ken hetquote:Op zondag 15 augustus 2010 20:26 schreef Giertje het volgende:
[..]
uhuh was van gistermiddag 12 tot half 1 snachts aan het staan en lopen enzo
op tijd slapen in ieder gevalquote:Op zondag 15 augustus 2010 20:32 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Haha ja ik ken hetHad er tijdens/na festivals ook altijd zo'n last van. Lekker rustig aan doen
gewoon lekker in mijn eigen bedquote:
Waarom zouden we?quote:Op zondag 15 augustus 2010 21:18 schreef Dr_Flash het volgende:
Zo schorem, doen we nog een beetje braaf en zo?
Wil ik je er wel bij hebben?quote:Op zondag 15 augustus 2010 21:21 schreef Dr_Flash het volgende:
Als er gevunsd en gevoosd wordt wil ik erbij zijn![]()
quote:Op zondag 15 augustus 2010 20:51 schreef Giertje het volgende:
[..]
gewoon lekker in mijn eigen bed
in plaats met 2 meiden waarvan er een snurkt en de ander praat en lacht in der slaap
Hoezo? Hangen op de bank met de poten op de tafel, of had jij iets vunzigers in gedachten?quote:
quote:Op zondag 15 augustus 2010 21:18 schreef Dr_Flash het volgende:
Zo schorem, doen we nog een beetje braaf en zo?
quote:Op zondag 15 augustus 2010 21:21 schreef Dr_Flash het volgende:
Als er gevunsd en gevoosd wordt wil ik erbij zijn![]()
Nope totaal niet, meer als een hond met de pootjes hoog of terwijl einde oefeningquote:Op zondag 15 augustus 2010 21:28 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Hoezo? Hangen op de bank met de poten op de tafel, of had jij iets vunzigers in gedachten?
Dan zeg ik het je gewoon lekker nietquote:
De volgende groter maken dan?quote:Op zondag 15 augustus 2010 22:36 schreef DaMart het volgende:
[B}BREAKING NEWS![/B]
Er is een keer een KSC-meet doorgegaan, en het was meteen de grootste tot op heden, met als meeters: MPG, Fha, Marijkezwolle, suikertaartje, DaMart en voor een deel Kapiteingasthof.
De meet begon in Noordwijk, en eindigde in Zandvoort. Er stond wat te veel wind om lang op het strand te blijven, al weerhield dat Fha niet van een duik in zee. Als we een touw hadden gehad, had MPG als vlieger kunnen worden gebruikt.
Al met al was het erg gezellig en was de meet erg geslaagd.
het is dus eindelijk gelukt een echte KSCmeet te houdenquote:Op zondag 15 augustus 2010 22:36 schreef DaMart het volgende:
[B}BREAKING NEWS![/B]
Er is een keer een KSC-meet doorgegaan, en het was meteen de grootste tot op heden, met als meeters: MPG, Fha, Marijkezwolle, suikertaartje, DaMart en voor een deel Kapiteingasthof.
De meet begon in Noordwijk, en eindigde in Zandvoort. Er stond wat te veel wind om lang op het strand te blijven, al weerhield dat Fha niet van een duik in zee. Als we een touw hadden gehad, had MPG als vlieger kunnen worden gebruikt.
Ja, de ban is eindelijk gebrokenquote:Op zondag 15 augustus 2010 22:59 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
het is dus eindelijk gelukt een echte KSCmeet te houden![]()
![]()
Dit was voor mij de tweede keer... goed tegen de puistjesquote:Op zondag 15 augustus 2010 23:30 schreef suikertaartje het volgende:
Wat een ongelooflijk kutweer onderweg zeg![]()
Niet goed voor de hoofdpijn en algehele moeheid...
Maar het was erg leuk vandaag![]()
En hoe vaak in het jaar wordt je nou helemaal gezandstraald?
Zeg dat wel. Ben net thuis.quote:Op zondag 15 augustus 2010 23:30 schreef suikertaartje het volgende:
quote:Top 20 in de KoffieSC-reeks op 15-08-2010
![]()
01. 030 Trevland
02. 020 Enfermera
03. 019 Giertje
04. 015 goldfinger1963
05. 015 marcb1974
06. 012 Panda72
07. 006 naatje_1
08. 006 Dr_Flash
09. 006 DaMart
10. 003 TJDoornbos
11. 002 Solique
12. 002 suikertaartje
13. 002 Ancest
14. 001 TheDutchHero
15. 001 MPG
16. 001 OA
17. 001 Marijkezwolle
Reeks-statistieken!
quote:Top 100 van zondag 15 augustus 2010
37. 114 Pheno
79. 078 goldfinger1963
Ik vind 1 keer al wel genoegquote:Op zondag 15 augustus 2010 23:30 schreef suikertaartje het volgende:
Ik neem aan dat er foto's zijn om eea te bewijzen?quote:Op zondag 15 augustus 2010 22:36 schreef DaMart het volgende:
BREAKING NEWS!
Hoe was de Italiaanse avond?quote:Op maandag 16 augustus 2010 01:55 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Ik vond het ook gezellig hoor
* KapiteinGasthofdoet het licht uit in KSC
Er zijn een paar foto's gemaakt jaquote:Op maandag 16 augustus 2010 07:51 schreef OA het volgende:
[..]
Ik neem aan dat er foto's zijn om eea te bewijzen?
quote:Op maandag 16 augustus 2010 09:08 schreef DaMart het volgende:
[..]
Hoe was de Italiaanse avond?
[..]
Doe hetquote:Op maandag 16 augustus 2010 11:02 schreef Panda72 het volgende:
collega's en familieleden mjin god ik wou dat ik ze achter het behang kon plakken.
![]()
![]()
dat kan hoorquote:Op maandag 16 augustus 2010 11:02 schreef Panda72 het volgende:
collega's en familieleden mjin god ik wou dat ik ze achter het behang kon plakken.
![]()
![]()
quote:
nog een?quote:Op maandag 16 augustus 2010 11:14 schreef Giertje het volgende:
woensdag piercing derbij laten zetten
mja mijn andere tepelquote:
dunno denk woensdagmiddag ergens ofzoquote:
als ik zondag die tepel erbij heb dan heb ik er 6 piercings in totaalquote:
gatenkaasquote:Op maandag 16 augustus 2010 11:22 schreef Giertje het volgende:
[..]
als ik zondag die tepel erbij heb dan heb ik er 6 piercings in totaal
ik had er ooit veel meer heb er een paar uit moeten doenquote:
Gaat er een alarm af als je de piercings in hebt en door een detectiepoortje gaat?quote:Op maandag 16 augustus 2010 11:29 schreef Giertje het volgende:
[..]
ik had er ooit veel meer heb er een paar uit moeten doen
whahahha nee hoorquote:Op maandag 16 augustus 2010 11:39 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Gaat er een alarm af als je de piercings in hebt en door een detectiepoortje gaat?
huh?quote:Op maandag 16 augustus 2010 11:42 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Je kan dus gewoon coke bolletjes aan je piercings hangen enzo
gelukkig stel je voor je gaat door een detectiepoortje op schiphol en die gaat af door een piercingquote:
oew dat lijkt me pijnlijk als ze er allemaal uitscheuren vooral die in mijn tongquote:Op maandag 16 augustus 2010 11:48 schreef Panda72 het volgende:
[..]
gelukkig stel je voor je gaat door een detectiepoortje op schiphol en die gaat af door een piercing![]()
Gelukkig zijn piercings ook niet magnetisch stel je voor heb je piercings in loop je langs iets want magnetisch is
oow zo nee zover ik weet niet maar ik kom ook bijna niet in het buitenlandquote:Op maandag 16 augustus 2010 11:49 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Of moet je je tegenwoordig uitkleden bij de douane?
Moet je eens doen, is leuk daarquote:Op maandag 16 augustus 2010 11:51 schreef Giertje het volgende:
[..]
oow zo nee zover ik weet niet maar ik kom ook bijna niet in het buitenland
als ik al zou gaan dan zou ik het liefst weer naar berlijn willenquote:
Dan doe je dat tochquote:Op maandag 16 augustus 2010 12:01 schreef Giertje het volgende:
[..]
als ik al zou gaan dan zou ik het liefst weer naar berlijn willen
dat zie ik tegen die tijd wel weerquote:
Werk zequote:
quote:Op maandag 16 augustus 2010 12:20 schreef Foktokkie het volgende:
Komt erbij met een kopje koffie ""
![]()
Hallo iedereen!
Sorryquote:Op maandag 16 augustus 2010 11:05 schreef DaMart het volgende:
Zo, weer heerlijk gesport net... nu even bijkomen en daarna even een stofzuiger en dweil door de flat halen!
Werkzequote:
Gezelligquote:Op maandag 16 augustus 2010 12:20 schreef Foktokkie het volgende:
Komt erbij met een kopje koffie ""
![]()
Hallo iedereen!
Ja hequote:
quote:Op maandag 16 augustus 2010 12:24 schreef wel.o.k het volgende:
zo, tijd voor wokkies vakantie tips.
tip 1
als je je spullen in kratten zet let dan op dat je een vleesmes en een pak jus ´d orange niet in dezelfde krat zet.
alles onder in de krat bleek bij aankomst gemarineerd te zijn in sinasappelsap
Hier alles goedquote:Op maandag 16 augustus 2010 12:36 schreef TJDoornbos het volgende:
Alles goed Marijke?
Mart hoeist nou? Beetje bijgekomen van al die gekken?
Het pannenkoekenbeslag is weer weg van de keukenvloer hoorquote:
Ik heb thuis geen aircoquote:Op maandag 16 augustus 2010 12:32 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
geen idee, de airco werkt hier goed
Succesquote:Op maandag 16 augustus 2010 12:40 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Hier alles goedVandaag de eerste dag op m'n werkervaringsplek
Hoe is het daar?
Ik moet alleen wel zo weer aan het werk, dus dan lees ik je reactie later pas
Jeujquote:Op maandag 16 augustus 2010 12:42 schreef DaMart het volgende:
[..]
Het pannenkoekenbeslag is weer weg van de keukenvloer hoor.
[..]
Ik heb thuis geen airco.
[..]
Succes.
quote:Op maandag 16 augustus 2010 12:42 schreef DaMart het volgende:
[..]
Het pannenkoekenbeslag is weer weg van de keukenvloer hoor.
[..]
Ik heb thuis geen airco.
[..]
Succes.
Werk zequote:Op maandag 16 augustus 2010 12:48 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Jeuj
En dankje![]()
Ik ben weer aan het werk, tot later
Ben benieuwd hoe je het vindtquote:Op maandag 16 augustus 2010 12:40 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Hier alles goedVandaag de eerste dag op m'n werkervaringsplek
Hoe is het daar?
Ik moet alleen wel zo weer aan het werk, dus dan lees ik je reactie later pas
Welnee, als het een fatsoenlijke storing was, konden ze jullie ook niet meer bereikenquote:Op maandag 16 augustus 2010 13:40 schreef TJDoornbos het volgende:
waarom is het druk
Zal het komen omdat er rondom Rotterdam CS een kabelstoring is?
CS en omgeving is aan de andere kant van de maas.quote:Op maandag 16 augustus 2010 13:46 schreef MPG het volgende:
[..]
Welnee, als het een fatsoenlijke storing was, konden ze jullie ook niet meer bereiken.
Ja, nou en? Al was het een storing in Maastricht. Als het een GOEDE storing was, zouden ze van daar uit op geen enkele manier meer met jullie contact kunnen zoeken, anders dan langskomenquote:Op maandag 16 augustus 2010 13:48 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
CS en omgeving is aan de andere kant van de maas.
je bedoelt gewoon een landelijkequote:Op maandag 16 augustus 2010 13:52 schreef MPG het volgende:
[..]
Ja, nou en? Al was het een storing in Maastricht. Als het een GOEDE storing was, zouden ze van daar uit op geen enkele manier meer met jullie contact kunnen zoeken, anders dan langskomen.
ik ben engquote:
Ongetwijfeldquote:
Nee hoor, het was hier sowieso al rustig. Iedereen heeft blijkbaar wat nuttigs te doenquote:
nuttigs niet maar wel wat te doenquote:Op maandag 16 augustus 2010 15:56 schreef MPG het volgende:
[..]
Nee hoor, het was hier sowieso al rustig. Iedereen heeft blijkbaar wat nuttigs te doen.
laters WOKquote:
Gelukkig stoft het niet zo, na die regenquote:
Hoi!quote:
enfermaquote:Op maandag 16 augustus 2010 16:23 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Hoi!Sorry
Ik ging vlak daarna naar bed
![]()
Heb nog tot 12 uur liggen lezen, magoed
Pannenkoeken
Mn eerste werkdag was leukAl wat dingetjes geregeld, pasje enzo ^^ Foto op pasje valt me alles mee, normaal zijn die dingen zoooo erg.
wheheheh ja lijkt net een bajesfotoquote:Op maandag 16 augustus 2010 16:23 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Hoi!Sorry
Ik ging vlak daarna naar bed
![]()
Heb nog tot 12 uur liggen lezen, magoed
Pannenkoeken
Mn eerste werkdag was leukAl wat dingetjes geregeld, pasje enzo ^^ Foto op pasje valt me alles mee, normaal zijn die dingen zoooo erg.
Heyyquote:
HAHA jaquote:Op maandag 16 augustus 2010 16:30 schreef Giertje het volgende:
[..]
wheheheh ja lijkt net een bajesfoto
moet je die op mijn ID kaart eens zien das net zo ergquote:Op maandag 16 augustus 2010 16:32 schreef Enfermera het volgende:
[..]
HAHA jadie vorige van mij bij mn andere werk ... echt joh, kut TL-licht, kutcamera, ja, kutfoto dus
primaquote:
bij mis je alleen het nummer er nog onderquote:Op maandag 16 augustus 2010 16:33 schreef Giertje het volgende:
[..]
moet je die op mijn ID kaart eens zien das net zo erg
quote:Op maandag 16 augustus 2010 16:33 schreef Giertje het volgende:
[..]
moet je die op mijn ID kaart eens zien das net zo erg
Mooiiiquote:Op maandag 16 augustus 2010 16:42 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
prima![]()
[..]
bij mis je alleen het nummer er nog onder
Das vroeg!quote:
ik eet altijd zo rond deze tijdquote:Op maandag 16 augustus 2010 17:19 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Das vroeg!
Ik ga zo maar ff koken voordat ik in slaap val.
Wat ga je kokenquote:Op maandag 16 augustus 2010 17:19 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Das vroeg!
Ik ga zo maar ff koken voordat ik in slaap val.
hoiquote:Op maandag 16 augustus 2010 18:02 schreef rose9191 het volgende:
Komt erbij met een kopje koffie ""![]()
Hallo iedereen!
Herkenbare tekstquote:Op maandag 16 augustus 2010 18:02 schreef rose9191 het volgende:
Hallo iedereen!
Zelfgemaakte tomatensaus met oa gedroogde basilicum, oregano, en een flinke scheut ECHT goede originele Balsamico di Modena erinquote:
Gezelligquote:Op maandag 16 augustus 2010 18:02 schreef rose9191 het volgende:
Hallo iedereen!
Klinkt goedquote:Op maandag 16 augustus 2010 18:46 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Zelfgemaakte tomatensaus met oa gedroogde basilicum, oregano, en een flinke scheut ECHT goede originele Balsamico di Modena erinMet wat stukjes courgette, volkoren macaroni en parmezaanse kaas. Was heerlijk
Rose is al weg, Marijke... iets met spamquote:Op maandag 16 augustus 2010 18:49 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Gezellig
Pst... moet het niet shopping zijn ipv shoping?![]()
quote:Op maandag 16 augustus 2010 18:58 schreef DaMart het volgende:
[..]
Rose is al weg, Marijke... iets met spam.
Hier nergens last van... Waarom denk je dat dan?quote:Op maandag 16 augustus 2010 18:59 schreef TJDoornbos het volgende:
Ligt het aan mij of is de helft van Nederland chaggo?
Niets van aantrekken, zal het weer wel zijnquote:Op maandag 16 augustus 2010 19:03 schreef TJDoornbos het volgende:
div. collega's doen raar en tuurlijk ik ben soms ook niet de makkelijkste maar dit slaat echt alles
als ze tegen mij beginnen kan ik het moeilijk negerenquote:Op maandag 16 augustus 2010 19:06 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Niets van aantrekken, zal het weer wel zijn
quote:Op maandag 16 augustus 2010 18:49 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Klinkt goedik had een restje lasagne, ook lekker
Ja, ik dacht: ik zeg het maar even, voordat je voor niks met een pot koffie in je handen staat om Rose te verwelkomenquote:Op maandag 16 augustus 2010 19:02 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dat had ik nou nooit verwacht
Er is zeker niets meer over hequote:Op maandag 16 augustus 2010 18:46 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Zelfgemaakte tomatensaus met oa gedroogde basilicum, oregano, en een flinke scheut ECHT goede originele Balsamico di Modena erinMet wat stukjes courgette, volkoren macaroni en parmezaanse kaas. Was heerlijk
Zeker lekkerquote:Op maandag 16 augustus 2010 18:49 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Klinkt goedik had een restje lasagne, ook lekker
Ligt aan het weer denk ikquote:Op maandag 16 augustus 2010 18:59 schreef TJDoornbos het volgende:
Die pot koffie mag altijd. Met mij in het topic komt die vanzelf opquote:Op maandag 16 augustus 2010 19:12 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja, ik dacht: ik zeg het maar even, voordat je voor niks met een pot koffie in je handen staat om Rose te verwelkomen.
Nu je het zegt... ik neem zo nog een punt vlaai bij de theequote:Op maandag 16 augustus 2010 19:14 schreef MPG het volgende:
[..]
Er is zeker niets meer over he?
[..]
Zeker lekker.
[..]
Ligt aan het weer denk ik.
[..]
Die pot koffie mag altijd. Met mij in het topic komt die vanzelf op.
Immerquote:
Geniet er maar van! De vlaai van bekkerie Ut Bruëdje is echt zó ontzettend veel beter dan die bagger van multivlaai die ze bij jullie verkopen....quote:Op maandag 16 augustus 2010 19:18 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nu je het zegt... ik neem zo nog een punt vlaai bij de thee.
Nee, alleen dat wat zich in Zuid wil vertonenquote:Op maandag 16 augustus 2010 18:59 schreef TJDoornbos het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ils qui sont décédés
ne sont pas partis
ils sont seulement invisibles
Dan heeft hij die al LANG opquote:Op maandag 16 augustus 2010 19:25 schreef TJDoornbos het volgende:
Is die vlaai zaterdag nog goed Mart?
quote:Op maandag 16 augustus 2010 19:27 schreef suikertaartje het volgende:
Ik heb iets leuks ontdekt aan mijn werk
Ik dacht dat je bedoelde dat er elke werkdag een moment is waarop je afgewerkt bentSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
KSC JUBILEUM topic
"Sleep: A completely inadequate substitute for caffeine"
#TeamHumbug
Heeft patent op Mosterd-Maaltijd situaties
Ik denk het niet, want:quote:Op maandag 16 augustus 2010 19:25 schreef TJDoornbos het volgende:
Is die vlaai zaterdag nog goed Mart?
quote:
En je hebt leuke muziek onderweg naar huisSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Nee, want ik werk niet elke werkdagquote:Op maandag 16 augustus 2010 19:27 schreef MPG het volgende:
[..]
Dan heeft hij die al LANG op.
[..]
Ik dacht dat je bedoelde dat er elke werkdag een moment is waarop je afgewerkt bent.
Ik zong zo hard dat een meneer naast me in de rij met auto's heel hard moest lachenquote:Op maandag 16 augustus 2010 19:29 schreef DaMart het volgende:
[..]
En je hebt leuke muziek onderweg naar huis.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.geweldig ik wou dat ik dat had.
Je moet de lat hoog genoeg leggen om eronder door te kunnen
If life gives you lemons make lemonade
Behind every bitch there is a man who made her that way :)
Suikertaartje heeft altijd gelijk
ik wou dat ik er es wat vaker heen konquote:
Kom anders gewoon een keertje mee-etenquote:Op maandag 16 augustus 2010 19:14 schreef MPG het volgende:
[..]
Er is zeker niets meer over he?
[..]
Zeker lekker.
[..]
Ligt aan het weer denk ik.
[..]
Die pot koffie mag altijd. Met mij in het topic komt die vanzelf op.
* MPG schuift snel aanquote:
quote:Op maandag 16 augustus 2010 19:30 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik zong zo hard dat een meneer naast me in de rij met auto's heel hard moest lachen
en bedanktquote:Op maandag 16 augustus 2010 19:27 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Nee, alleen dat wat zich in Zuid wil vertonen
Dan moet je maar veel cake bakken.quote:
Oeh ik zing ook altijd heel hard mee met de muziekquote:Op maandag 16 augustus 2010 19:30 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik zong zo hard dat een meneer naast me in de rij met auto's heel hard moest lachen
Klinkt heerlijk mag ik ook komen?quote:Op maandag 16 augustus 2010 19:32 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Kom anders gewoon een keertje mee-etenIk kan ook lekkere gehaktballetjes in tomatensaus maken, of zelfgemaakte pizza, of, of, of ...
![]()
![]()
Ik ook. CD van Rowwen Hèze erin, en meeblèren maarquote:Op maandag 16 augustus 2010 19:32 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Oeh ik zing ook altijd heel hard mee met de muziek![]()
Ik hoefde vandaag op werk niet eens wat te zeggen, ze kwamen zelf al aan met excusesquote:
14quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |