Hey Giertjequote:Op zondag 15 augustus 2010 17:00 schreef Giertje het volgende:
ik ben helemaal kapot maar wat een tof weekend
summer darkness geweest was erg geslaagdquote:Op zondag 15 augustus 2010 17:03 schreef Trevland het volgende:
[..]
Hey Giertje![]()
Wat heb je dan gedaan?
Moe maar dat komt misschien omdat ik gistermiddag de hele middag en avond bij mijn nicht ben geweest.En vandaag heb ik het grootste gedeelte van de dag bij mijn tante rondgebracht. Eerst mijn lieve oma en mijn lieve mamma opgehaald en toen zijn wij samen naar het Boerhave verpleeghuis in Schalkwijk gereden waar mij tante sinds 2 dagen verblijft. Gelukkig gaat het beter met mijn tante en mijn nicht maar ze kunnen natuurlijk nog niet alles zelf. Dus ik probeer ze zoveel mogelijk te helpen. Hoeft niet volgens de dames maar ik doe het graag. En mijn lieve mamma wilde ik dit weekend ook ontlasten omdat zij toch elke dag in de week naar mijn tante is geweest.quote:
Fijn om te horen dat het weer beter met ze gaanquote:Op zondag 15 augustus 2010 18:33 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Moe maar dat komt misschien omdat ik gistermiddag de hele middag en avond bij mijn nicht ben geweest.En vandaag heb ik het grootste gedeelte van de dag bij mijn tante rondgebracht. Eerst mijn lieve oma en mijn lieve mamma opgehaald en toen zijn wij samen naar het Boerhave verpleeghuis in Schalkwijk gereden waar mij tante sinds 2 dagen verblijft. Gelukkig gaat het beter met mijn tante en mijn nicht maar ze kunnen natuurlijk nog niet alles zelf. Dus ik probeer ze zoveel mogelijk te helpen. Hoeft niet volgens de dames maar ik doe het graag. En mijn lieve mamma wilde ik dit weekend ook ontlasten omdat zij toch elke dag in de week naar mijn tante is geweest.
jazeker.quote:Op zondag 15 augustus 2010 18:36 schreef Trevland het volgende:
[..]
Fijn om te horen dat het weer beter met ze gaan
geldersche schijfquote:
lekkerquote:
ik had vanmorgen als ontbijt poffertjes en pannekoeken ><quote:Op zondag 15 augustus 2010 19:03 schreef Panda72 het volgende:
[..]
lekker. Ik heb patat en een berehap gehaald. Mijn lieve hardwerkende mamma wilde wel voor mij koken maar ik zag dat ze doodmoe was dus tegen haar gezegd dat het niet hoefde.
Hier vanmiddag al patat+frikandel gehadquote:Op zondag 15 augustus 2010 19:03 schreef Panda72 het volgende:
[..]
lekker. Ik heb patat en een berehap gehaald. Mijn lieve hardwerkende mamma wilde wel voor mij koken maar ik zag dat ze doodmoe was dus tegen haar gezegd dat het niet hoefde.
quote:Op zondag 15 augustus 2010 19:04 schreef Giertje het volgende:
[..]
ik had vanmorgen als ontbijt poffertjes en pannekoeken ><
Lekkerquote:Op zondag 15 augustus 2010 19:05 schreef Trevland het volgende:
[..]
Hier vanmiddag al patat+frikandel gehad
Ikke laats in Duinrell nog de keer daarvoor was ook al weer veel te lang geleden(de vorige keer dat ik daar wasquote:Op zondag 15 augustus 2010 19:05 schreef Panda72 het volgende:
[..]
ik heb al jaren geen poffertjes meer gegeten
Zeker en makkelijkquote:
nou ja vriendin waar ik was had het gehaald was wel lekker had et al in geen tijden meer gehadquote:Op zondag 15 augustus 2010 19:05 schreef Panda72 het volgende:
[..]
ik heb al jaren geen poffertjes meer gegeten
De laatste keer dat ik poffertjes heb gegeten was toen ik 12 jaar was.quote:Op zondag 15 augustus 2010 19:08 schreef Giertje het volgende:
[..]
nou ja vriendin waar ik was had het gehaald was wel lekker had et al in geen tijden meer gehad
dat is wel heeeeel erg lang geledenquote:Op zondag 15 augustus 2010 19:21 schreef Panda72 het volgende:
[..]
De laatste keer dat ik poffertjes heb gegeten was toen ik 12 jaar was.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |