quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 08:10 schreef Soempie het volgende:
Gek genoeg heb ik weer geen zin om te gaan werken.
Dank je. Ik was in de war. Deze had ik al gevonden natuurlijk anders was de OP ook niet gelukt. Bij de AKQ is er een aparte wiki voor de oude topics.quote:
Je bent achteruit aan het inparkeren in het topic?quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 11:51 schreef Nembrionic het volgende:
*beep* *beep* *beep* *beep* *beeeeeeeeeeeep*
Dat lijkt me ruimschoots voldoende.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 11:56 schreef Etcetera het volgende:
Ik heb geen zuidwester. Wel 2 hoedjes, 1 Serious Request pet en een nieuwe Trax Data pet
Een strenge noordooster staat jou ook beter, denk ik...quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 11:56 schreef Etcetera het volgende:
Ik heb geen zuidwester. Wel 2 hoedjes, 1 Serious Request pet en een nieuwe Trax Data pet
Die kan ook over je hoofdquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 11:59 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Ik heb wel een zeilbroek. Telt dat ook?
De minister van Buitenlandse Zaken spreekt...quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 12:04 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
mooi, geregeld dan.
bij deze open ik de vergadering.
heeft iemand nog aanvullingen op de agenda. En ja, die is vorige week al rondgestuurd, check je mail maar.
Zo niet dan gaan we naar het het eerste punt.
Nee, het materiaal uit Uruzgan heeft dringend groot onderhoud nodig.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 12:11 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Ik had niet anders verwacht van de minister van defensie![]()
Gelijk even dan vanuit logistiek oogpunt, kan dat materieel dat weg moet uit Uruzgan rechtstreeks door naar Surniame, dat scheelt weer in de vrachtkosten.
De ANWB-borden met de richtingaanwijzing naar Langetabbetje liggen al klaar...quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 12:18 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Daar had ik op gerekend, je kwam er wel erg bekaaid af met die paar eilandjes. Als we Suriname straks weer overgenomen hebben dan komt er aardig wat werk bij.
Dan ga je maar alleen in dat bootje.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 12:38 schreef CaLeX het volgende:
Zoeken jullie nog een secretaris van Sport?
Want ik ben eigenlijk wel voor dat we met roeiboot erheen gaan
Met dat soort voorstellen red je het niet in het SC-parlement.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 12:38 schreef CaLeX het volgende:
Zoeken jullie nog een secretaris van Sport?
Want ik ben eigenlijk wel voor dat we met roeiboot erheen gaan
#129 Cobra4 2quote:
quote:
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 12:56 schreef Cobra4 het volgende:
Arme tong. Die gaat een hartverknettering krijgen als ie straks inlogt.
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 12:56 schreef Cobra4 het volgende:
Arme tong. Die gaat een hartverknettering krijgen als ie straks inlogt.
Jawel hoor. Harry, kom er maar in.....quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 13:21 schreef Nembrionic het volgende:
Mag de minister-president ook nog wat zeggen?
Ik denk dat de postcounter lek is.quote:
Aruba?quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 13:29 schreef Nembrionic het volgende:
Ik vind dat we Bouterse op een eiland met een stel hongerige kannibalen moeten zetten.
Ja dat mag.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 13:30 schreef Diaan73 het volgende:
Ik heb geen noordwester, wel een ppaar strandfoto's. Mag dat ook?
Die hebben door de coke geen honger hoor.quote:
Doe dan Rottummeroog.quote:
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 13:43 schreef Diaan73 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wat een baasquote:
Sorry Cobra!! Ik heb nog wel een paar strandfoto's. Wil je met of zonder kinderen?quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 13:53 schreef Cobra4 het volgende:
Dat was niet de afspraak Diaan! Strandfoto's zou je posten.![]()
Nu gaat het zeker weer een kinder uurtje worden? Kom er ook maar bij Red.
Zonder graag.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 13:57 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Sorry Cobra!! Ik heb nog wel een paar strandfoto's. Wil je met of zonder kinderen?
Je komt er mee weg. Want het zijn foto's van een Beach Head.quote:
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 14:04 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Je komt er mee weg. Want het zijn foto's van een Beach Head.
Arromanches...quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 14:02 schreef Diaan73 het volgende:
Komen ze:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En Pontje Du Hoc...quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 14:19 schreef Diaan73 het volgende:
Nog meer strand dan maar:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:
quote:
Ter indicatie:quote:'Miley Cyrus wil borstvergroting' van onze redactie
AMSTERDAM - Miley Cyrus zou alles op alles zetten om toestemming te krijgen voor een borstvergroting.
De jonge popster zou niet blij zijn met haar eigen voorgevel en zou dan ook hebben besloten daar operatief iets aan te doen, meldt Perez Hilton.
Star Magazine zou zeker weten dat Miley uit is op borsten die net zo groot zijn als die van Playmate Holly Madison.
Omdat het zangeresje nog niet meerderjarig is, heeft ze voor een eventuele operatie wel de handtekening van haar ouders nodig. Miley zou dan ook al hard bezig zijn druk uit te oefenen zodat ze krijgt wat ze wil.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
We hebben niet alles gedaan ivm Twan en Lennon en ik mocht alleen foto's van stranden posten.... Dit betekent dus dat we nog een keertje teruggaan!!quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 14:47 schreef MadMaster het volgende:
Geen foto's van de Pegasus brug, Colleville Sur Mer (Omaha Beach + begraafplaats), Merville, Trouville, St. Mere Sur Eglise e.d.?
Vooruit dan maar...quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 14:57 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
We hebben niet alles gedaan ivm Twan en Lennon en ik mocht alleen foto's van stranden posten.... Dit betekent dus dat we nog een keertje teruggaan!!
You rang?quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 13:53 schreef Cobra4 het volgende:
Dat was niet de afspraak Diaan! Strandfoto's zou je posten.![]()
Nu gaat het zeker weer een kinder uurtje worden? Kom er ook maar bij Red.
Millennium-bug komt eindelijk tot uiting...quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 15:24 schreef iamredleader het volgende:
WFT is er gebeurd met de post-counts![]()
![]()
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 12:47 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Met dat soort voorstellen red je het niet in het SC-parlement.
Roeien...![]()
Gaan we ze dan ook aanvallen met speren en per handslinger te werpen stenen?
War ain't fair...quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 15:59 schreef CaLeX het volgende:
[..]
Dan is het gevecht wel een stuk eerlijker.
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 16:00 schreef MadMaster het volgende:
En voor de de verantwoordelijke(n) van de postcount-crash:
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 16:00 schreef MadMaster het volgende:
En voor de de verantwoordelijke(n) van de postcount-crash:
[ afbeelding ]
Voor het zien ookquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 16:52 schreef Soempie het volgende:
Na het zien van de foto's wil ik ook op vakantie.
Eigenlijk was het best een leuke dag. Heb bij een mevrouw gewerkt van 85, die verliefd is, jong van geest, fit en grappig. We hebben samen muziek gedraaid en staan dansen.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 11:46 schreef Mikkie het volgende:
[..]Altijd fijn als je leuk werk hebt
Jij gaat dit jaar nog op vakantie!quote:
Hangt ervan af of ik een nieuwe baan heb of niet.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 16:59 schreef Soempie het volgende:
[..]
Jij gaat dit jaar nog op vakantie!
Dat is waar, maar ik vermoed dat dat wel goed komt.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 17:00 schreef Bart het volgende:
[..]
Hangt ervan af of ik een nieuwe baan heb of niet.
Dat hangt er weer vanaf of ze genoeg biedenquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 17:01 schreef Soempie het volgende:
[..]
Dat is waar, maar ik vermoed dat dat wel goed komt.
Dat weet ik, maar ze willen je graag hebben zei je eerder.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 17:03 schreef Bart het volgende:
[..]
Dat hangt er weer vanaf of ze genoeg bieden.
quote:
Hoe ver ben je al met lezen?quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 17:04 schreef Soempie het volgende:
Trouwens! Het is weekend!![]()
Alleen jammer dat ik volgende week een hertentamen heb.
Geen sorry voor nodig hoorquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 17:05 schreef Soempie het volgende:
[..]
![]()
Ja, er kwam alleen gister iets tussen en daarna ben ik het helemaal vergeten. Sorry.![]()
Momentje.
Dat is een ander hertentamen.quote:
Schiet opquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 17:09 schreef Soempie het volgende:
[..]
Dat is een ander hertentamen.Maar waar jij het over hebt...pagina 40 ofzo.
![]()
Welk vak is dat dan?quote:Nah, volgende week vrijdag heb ik echt een rottentamen. Mikkie kan er over meepraten, want volgens mij heeft hij het record gezet: herren voor dat vak.
Straks naar Scheveningen, vuurwerkfestival.quote:
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 17:20 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
is dat zoiets als "hoe groei ik op"
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 17:28 schreef Cobra4 het volgende:
@MM, de papperassen mbt Sail zijn wel netjes in orde gemaakt zeg.
Zoiets.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 17:20 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
is dat zoiets als "hoe groei ik op"
Hoezo is datquote:
Dan gaat het echt maar een select clubje worden op het schip.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 17:37 schreef MadMaster het volgende:
[..]
C032 en C033 melden zich ook vanuit Mokum...
Zonnebedje mee dus.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 17:42 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dan gaat het echt maar een select clubje worden op het schip.
Veel plezier.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 18:53 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Zonnebedje mee dus.
Ik ben weg, op pad naar Scheveningen...
quote:
Niet echt belangrijk, maar het biedt mij wel een eenvoudige mogelijkheid om in de Top 500 te komen!quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 19:28 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
waar maakt iedereen zich druk om....
aantal posts....
lekker belangrijk
Ik heb een 10 DVD-box thuis liggen, die was niet eens zo heel duur. De film is best leuk, zelfs als je niet heel veel hebt met de seriequote:Op vrijdag 13 augustus 2010 19:29 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
daar zat ik idd aan te denken
Goed geraden
Dan zou ik zeggen: probeer de film eens!quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 19:40 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Film nooit gezien, wel toen het voor de eerste keer op tv kwam (MTV). Meestal in lichtelijk aangeschoten toestand na het stappen...
Dat maakte het echt briljant
Over 1919 posts zit ik op 25.000quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 19:47 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
mooi balen dan
Ik zie dat ik er nog ongeveer 650 moet voor de 20000
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 19:44 schreef Hawaii_Tim het volgende:
De top 500 en de postaantallen zijn hersteld. Nu heb ik er nog niet in gestaan
Dat is wel zeldzaam.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 19:21 schreef Hawaii_Tim het volgende:Leute
Morgen ga ik vroeg op pad, ik ga namelijk naar de Efteling. Groepje van 4 personen, waarvan er 1 nog nooit in een pretpark is geweest.
Als ik bij deze zin aan Alberto moet denken, is dat dan heel erg?quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 22:28 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Zit mezelf af te vragen wanneer ik voor het laatst in een park geweest ben
Jazeker, daarom moest er nodig verandering in komenquote:
Absoluut niet. Volgens de statistieken van de docente had ik het zes keer onvoldoende gemaakt. En in m'n uiterste herkansing (waar ik wel écht voor geleerd had) had ik het op één na hoogste punt van iedereenquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 17:09 schreef Soempie het volgende:
[..]
Dat is een ander hertentamen.Maar waar jij het over hebt...pagina 40 ofzo.
![]()
Nah, volgende week vrijdag heb ik echt een rottentamen. Mikkie kan er over meepraten, want volgens mij heeft hij het record gezet: herren voor dat vak.
Het is in elk geval niet in je voordeelquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 22:40 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Als ik bij deze zin aan Alberto moet denken, is dat dan heel erg?
Nouja, het is niet echt een moeilijk vak.quote:
En dan heb je direct het leukste en mooiste park van Nederland gehad. Valt de rest behoorlijk tegen.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 22:42 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Jazeker, daarom moest er nodig verandering in komen. En dan is de Efteling een mooi park om in te beginnen, want dat is ook leuk wanneer je niet echt van achtbanen en andere snelle attracties blijkt te houden
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 14:55 schreef MadMaster het volgende:
Voor Ofyles:
[..]
Ter indicatie:Als ik dit zo zie, kan ik toch weinig goede redenen bedenken om er veel aan te verbouwen...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ze kan zichzelf waarschijnlijk beter een ander karakter en een stel hersens aan laten meten dan nieuwe tieten![]()
Misschien wel, maar als je begint met een waardeloos park of iets dufs als Speelstad Oranje is de kans groter dat ze niet nog een keer naar een park toe wilquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 22:53 schreef Soempie het volgende:
[..]
En dan heb je direct het leukste en mooiste park van Nederland gehad. Valt de rest behoorlijk tegen.
Gek genoeg bedoelde ik het als iets positiefs.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 23:04 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Misschien wel, maar als je begint met een waardeloos park of iets dufs als Speelstad Oranje is de kans groter dat ze niet nog een keer naar een park toe wil
quote:Actrice en zangeres Miley Cyrus zou niet blij zijn met haar borsten en zou er alles aan doen om het voor elkaar te krijgen om die te mogen vergroten. Dit meldt celebrityblogger Perez Hilton.
Miley zou het liefste borsten ter groote van die van Playmate Holly Madison krijgen, zo meldt Star Magazine. Of dit ook allemaal gaat gebeuren is nog maar de vraag. Miley is namelijk 17 jaar oud en heeft wettelijk gezien toestemming van haar ouders nodig voor een dergelijke ingreep. Ze zou dan ook hard bezig zijn met het overhalen van haar ouders om te krijgen wat ze wil.
Ah ja dat kan natuurlijk ookquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 23:06 schreef Soempie het volgende:
[..]
Gek genoeg bedoelde ik het als iets positiefs.![]()
Ik ga maar eens naar bed.
Dank jequote:
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 22:40 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Als ik bij deze zin aan Alberto moet denken, is dat dan heel erg?
Wat voor auto heb je op het oog?quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 00:24 schreef Mikkie het volgende:
Morgen proefritje maken in mijn mogelijk nieuwe auto
Zo ene:quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 00:27 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Wat voor auto heb je op het oog?
Nicequote:Op zaterdag 14 augustus 2010 00:29 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Zo ene:
[ afbeelding ]
Maar dan een donkergrijze, Duitse import. Ben benieuwd. Niet superveel foto's online maar het is maar een km of 150 rijden dus kan geen kwaad. Is het een prutauto, dan ben ik hooguit een paar tientjes brandstof kwijt
.
Ik heb een tijd zitten twijfelen tussen een 318i en een 320d, maar waarschijnlijk is de 320d toch goedkoper bij mijn km's. Ik doe er rond de 20k per jaar en het omslagpunt ligt al richting 15k bij dit modelquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 00:37 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Nice. Welk nummer ga je kopen? Een 320d als op de foto of een andere uitvoering?
Ahquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 00:40 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ik heb een tijd zitten twijfelen tussen een 318i en een 320d, maar waarschijnlijk is de 320d toch goedkoper bij mijn km's. Ik doe er rond de 20k per jaar en het omslagpunt ligt al richting 15k bij dit model, dus dan is het wel rendabel. Rond de 140k gelopen dus kan er nog wel een paar jaar mee vooruit voordat het echte onderhoud komt
. Touring was leuk geweest maar in DL minder te vinden, dus nu settle ik maar voor een sedan
.
Komt goed, tnxquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 00:42 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ah. Veel plezier/succes dan morgen!
quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 02:38 schreef lubje25 het volgende:
Avond AllemaalCobra weer nachtdienst? Tim terug van stappen? Yuri terug van vakantie
Goedemorgen C4! Ik schuif zo een ontbijtje naar binnen en ga op padquote:
Mogguh Tim.quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 06:58 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Goedemorgen C4! Ik schuif zo een ontbijtje naar binnen en ga op pad
Komt door die pyamabroek.quote:
Als je een blok wilt dat écht kilometers kan maken, pak dan een 6-cylinder, dat zijn bij BMW alle blokken van 2.5 en 3 liter momenteel, soms ook 3.5 maar die zuipen te hard.quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 00:40 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ik heb een tijd zitten twijfelen tussen een 318i en een 320d, maar waarschijnlijk is de 320d toch goedkoper bij mijn km's. Ik doe er rond de 20k per jaar en het omslagpunt ligt al richting 15k bij dit model, dus dan is het wel rendabel. Rond de 140k gelopen dus kan er nog wel een paar jaar mee vooruit voordat het echte onderhoud komt
. Touring was leuk geweest maar in DL minder te vinden, dus nu settle ik maar voor een sedan
.
Ze kreeg een rugmassage en ik bood haar ontbijt op bed aan!quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 08:36 schreef Soempie het volgende:
Ik slaap niet met die pyjamabroek, maar misschien is het een idee om hem af te schrikken 's morgens.![]()
Ik wilde uitslapen.
quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 08:38 schreef Wiebelkont het volgende:
[..]
Ze kreeg een rugmassage en ik bood haar ontbijt op bed aan!
Als ze dat lastigvallen noemt weet ik er nog wel een paar
Ja, hallo, als je het zo stelt!quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 08:38 schreef Wiebelkont het volgende:
[..]
Ze kreeg een rugmassage en ik bood haar ontbijt op bed aan!
Als ze dat lastigvallen noemt weet ik er nog wel een paar
quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 08:41 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ja, hallo, als je het zo stelt!
Ik wilde alleen maar slapen. Kom je opeens in m'n rug en billen knijpen! En toen ik je weg had gejaagd ging je met veel kabaal de kattenbak doen, zeuren over de was en weet ik wat allemaal. Om vervolgens onder m'n voet te kietelen en me ontbijt onder m'n neus te duwen. Terwijl ik al had gezegd niet te willen eten in bed.
![]()
Mannen willen ook nooit luisterenquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 08:41 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik wilde alleen maar slapen. Kom je opeens in m'n rug en billen knijpen! En toen ik je weg had gejaagd ging je met veel kabaal de kattenbak doen, zeuren over de was en weet ik wat allemaal. Om vervolgens onder m'n voet te kietelen en me ontbijt onder m'n neus te duwen. Terwijl ik al had gezegd niet te willen eten in bed.
![]()
Geeft niks.quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 08:45 schreef Soempie het volgende:
Goedemorgen Cobra.![]()
Sorry dat je hier getuige van bent.
Ja, was zeer geslaagdquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 08:46 schreef Soempie het volgende:
En TM natuurlijk. Lekker gegeten gister?
Zonde, ik leg hem nog wel zo mooi voor je neerquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 08:51 schreef Wiebelkont het volgende:
[..]
Deze is zo makkelijk, dat ik hem niet maak
Dat is helemaal waar. Snooker daarentegen wel.quote:
Mooi.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Don't ask me what I think of you
I might not give the answer that you want me to
Wind mee is wind tegen als je de andere kant op wil
Ja, nu even eten en dan maar die kant opquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 09:17 schreef Soempie het volgende:
[..]
Mooi.En vandaag weer hard aan het werk dus. Ik ga even in je topic foto's kijken.
quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 09:17 schreef TradeMarkie het volgende:
gister gehoord op de radio
het is groen en bruin, heeft 6 poten en als het uit een boom op je valt ben je doodSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nobody expects the Spanish Inquisition!
quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 09:17 schreef TradeMarkie het volgende:
gister gehoord op de radio
het is groen en bruin, heeft 6 poten en als het uit een boom op je valt ben je doodSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Donder op man, ik pak gewoon mijn klomp
QFT!quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 09:14 schreef Bart het volgende:
[..]
Dat is helemaal waar. Snooker daarentegen wel.
Tja, het leven is ... (vul maar aan)quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 08:41 schreef Soempie het volgende:
[..]
![]()
quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 15:27 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Tja, het leven is ... (vul maar aan)
een zure bom.quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 15:27 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Tja, het leven is ... (vul maar aan)
Telekidsquote:
Het is mij, Ludo, de slechterik van het spel!quote:
Ik ben Rick, ik heb een kick...Motorrijden!quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 15:49 schreef Bart het volgende:
[..]
Het is mij, Ludo, de slechterik van het spel!
Pittige tijdenquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 16:01 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
en ik heb duidelijk ooit iets gemist....
is dit uit een serie?
Ik vind er ook helemaal niks aan.quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 16:08 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
klopt
heb het ooit wel eens gezien maar kon de humor niet ontdekken.
Weer wat geleerd
Hallo, ik ben Meta, en ik ben eigenlijk een man!quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 15:56 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Ik ben Rick, ik heb een kick...Motorrijden!
En ik ben Arnie van de Postcode Loterij...quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 16:14 schreef Wiebelkont het volgende:
[..]
Hallo, ik ben Meta, en ik ben eigenlijk een man!
@C034: Heb vanmorgen nog geprobeerd 2 mensen aan boord te loodsen, maar de boot werd afgehouden, alle 100 kaarten zijn vergeven...quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 17:42 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dan gaat het echt maar een select clubje worden op het schip.
het is in Meppel... dat gaat niet zo makkelijk. Hoop ookdat het morgen gewoon allemaal weer goed is eigenlijk. Ze hebben vooralsnog niets kunnen vinden. We zijn eigenlijk vooral in onze bezorgdheid getriggered doordat zijn vrouw heel erg overstuur was, dan is de toon wel gezet. en de parentes zitten nu in la france...quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 19:49 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
balen PS. Kan je morgen op bezoek?
nah. papa komt sowieso maandag deze kant op om te werken en gaat dan donderdag weer zuidwaarts. het is eerst maar even afwachtenquote:
kermisquote:
quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 19:59 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
da's toch een ander woord voor veel bier drinken?
Ja, het is afzien, ik snap niet dat ik er elk jaar weer in tuinquote:
quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 20:17 schreef TradeMarkie het volgende:
En daar ga ik nu mee beginnen, is het niet de drank dan zullen het wel de vrouwen zijn
dan word je zo mogelijk nog onbegrijpelijker... lijkt me een slecht ideequote:Op zaterdag 14 augustus 2010 21:19 schreef Ofyles2 het volgende:
* Ofyles2 vindt bier niets, moet het hebben van sterke drank en wil wel eens absint proberen.
Ik zie je.quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 22:39 schreef Etcetera het volgende:
http://games.fok.nl/special/399446/2/1/100/campzone-2010.html
Ik sta op een van de foto's op de 2de paginaBij het stoelendansen stond ik te filmen, foto moet je wel een beetje vergroten though
Ahh, dat is jammer!quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 22:44 schreef Etcetera het volgende:
Ik ben blij dat het geen foto is van mij op de mechanische stier
Tnx voor je tipsquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 08:37 schreef Wiebelkont het volgende:
[..]
Als je een blok wilt dat écht kilometers kan maken, pak dan een 6-cylinder, dat zijn bij BMW alle blokken van 2.5 en 3 liter momenteel, soms ook 3.5 maar die zuipen te hard.
Je kunt me een 2.5 diesel nog heel zuinig rijden (1 op 18 is niet moeilijk te halen) en ze gaan veul langer mee. Bovendien geef je jezelf veel meer rijcomfort, wat toch één van de redenen is dat je een BMW koopt lijkt me. Een 6 is veel soepeler, meer in balans en krachtiger natuurlijk.
Onderhoud zul je per jaar moeten rekenen op 2 á 3000 euro gemiddeld, als je alles bij de BMW dealer laat doen, wat bij een recent model meestal niet anders kan.
Potver, en Pitt heeft niet eens een filmpje gemaakt?quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 22:48 schreef Etcetera het volgende:
Ik heb het 12 seconden uitgehoudenWas op dat moment de beste van de vrouwen, maar weet niet hoe het verder is gegaan
M'n eerste comeback was een dag of drie geleden denk ikquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 23:03 schreef LadyBlack het volgende:
Mikkie has returnedlang geleden
Of ik loop alweer achter natuurlijk
Afgestudeerd en nu werkeloos natuurlijkquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 23:14 schreef Mikkie het volgende:
[..]
M'n eerste comeback was een dag of drie geleden denk ik. En de afgelopen anderhalve dag gaat het topic tenminste met een snelheid die ik kan volgen
Hoe is 't nou?
Dat is klote, maar volgens mij had jij ook niet de richting gestudeerd waar de banen voor het oprapen liggen, toch?quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 23:18 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Afgestudeerd en nu werkeloos natuurlijknet als Soemp zit ik bij gebrek aan beter in de thuiszorg...
En jij?
Mijn 5 was ook deels bij de dealer in onderhoud, en Renova zei me dat het meerendeel van de nieuwere modellen niet meer voor mechanische maar juist elektronische storingen binnenkomen. Het zijn ook net rijdende computersquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 22:54 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Tnx voor je tips. Als ik dit zo zie, heb ik met een 320d toch de goede keuze gemaakt. Punt is dat in mijn prijsklasse de nieuwe zescilinderdiesels geen optie waren, die zijn echt nog boven m'n budget. In m'n budget kon ik, qua 'oude diesels' kiezen tussen een 320d of een 330d. De 330d is onderhoudstechnisch echter wel een stukje duurder dan de 320d (en ook het praktijkverbruik van spritmonitor.de ligt een stuk hoger dan een een 320d). Bovendien ben ik geen enorme kilometervreter maar is een tweedehands diesel toch rendabel vanaf zo'n 15 à 20k per jaar, en dat is ongeveer wat ik rij. Het is niet zo dat ik er nog tonnen bij ga zetten de komende jaren.
Doordat ik ook geen mega recent model heb, kom ik hopelijk ook nog weg met wat reparaties bij de ordinaire garage waar ik altijd al kom en niet enkel bij de dealer à 85 euro per uur. Dus dan is het kostentechnisch nog te overzien. Hoop ik.
De competitiecoördinator die zijn werk laat uitbesteden aan de 'immer gerenommeerde' Universiteit van Barcelona.quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 23:14 schreef MadMaster het volgende:
Weer thuis na een lange dag in de binnenstad. Hartjesdag viel een beetje tegen, allerlei regeltjes halen de spontaniteit er van af.
Ajax maar laten schieten, was te lekker weer op het terras bij het Waterlooplein en welke debiel verzint het om om 18.45 uur een wedstrijd te laten beginnen? Volgende keer beter...
Ja brrr, zie er nu al tegenop en ik moet nog beginnenquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 23:28 schreef LadyBlack het volgende:
True, ik had alleen niet verwacht dat zelfs bijbaantjes lastig gingen worden... Maargoed, ik kom er wel
Scriptie schrijven... succces dus he![]()
Ik ga slapen, goodnight everybody
Ik ga alleen voor specialistische zaken naar de dealer. Ik wilde juist ook niet te nieuw ivm de elektronica en alle kneut die kapot kan, dat kan ik nu niet lijenquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 23:34 schreef Wiebelkont het volgende:
[..]
Mijn 5 was ook deels bij de dealer in onderhoud, en Renova zei me dat het meerendeel van de nieuwere modellen niet meer voor mechanische maar juist elektronische storingen binnenkomen. Het zijn ook net rijdende computers
Als je doelt op normaal werk zoals beurten en banden is een gewone garage niet zo'n probleem maar mijdt de kwitfit als de pest want als ze er lucht van krijgen dat je er geen verstand van hebt naaien ze je waar je bij staat.
Of gewoon zelf doen, niet zo lastig, wel smerig werk
Het was een spur-of-the-moment-thingy, midden in de uitzending waren ze 'm aan het opzetten en toen ben ik even tussendoor geglipt om er een rondje op te doenquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 23:05 schreef Soempie het volgende:
[..]
Potver, en Pitt heeft niet eens een filmpje gemaakt?
Klopt, dus als het niet goed gaat vannacht dan ga ik naar het noorden. Heb opa al bijna een jaar niet meer gezienquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 22:50 schreef LadyBlack het volgende:
Hm ik scroll even terug en lees meteen over een opa in het ziekenhuis, getsie
Maar Meppel heeft toch gewoon een treinstation PS? Ik hoop ook voor je dat het morgen beter is hoor, maar toch he.
Hoe is het weekend voor de rest? Burger's Zoo is leuk iigwil ik ook weer eens heen!
ik wil me nergens mee bemoeien, maar het lijkt mij rijkelijk laat als je een jaar bent weggeweest en nu pas een keer langs gaat.quote:Op zondag 15 augustus 2010 00:45 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Klopt, dus als het niet goed gaat vannacht dan ga ik naar het noorden. Heb opa al bijna een jaar niet meer gezien
bemoei jij je inderdaad maar nergens meequote:Op zondag 15 augustus 2010 02:10 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
ik wil me nergens mee bemoeien, maar het lijkt mij rijkelijk laat als je een jaar bent weggeweest en nu pas een keer langs gaat.
quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 18:43 schreef MadMaster het volgende:
[..]
@C034: Heb vanmorgen nog geprobeerd 2 mensen aan boord te loodsen, maar de boot werd afgehouden, alle 100 kaarten zijn vergeven...
Ik kreeg de uitdrukkelijke opdracht om haar te laten slapen, hoe dan ook, dus ik ben nu de kittens aan het uitlaten (lees: door de kamer laten hobbelen) in mijn sportbroekquote:Op zondag 15 augustus 2010 08:22 schreef Cobra4 het volgende:
Speciaal voor Soempie vandaag een ontbijt op bed. Maar jullie mogen ook wel wat pakken hoor.
[ afbeelding ]
Dus die logees zijn ook nog goed voor je conditie.quote:Op zondag 15 augustus 2010 08:45 schreef Wiebelkont het volgende:
[..]
Ik kreeg de uitdrukkelijke opdracht om haar te laten slapen, hoe dan ook, dus ik ben nu de kittens aan het uitlaten (lees: door de kamer laten hobbelen) in mijn sportbroekterwijl Lola ze in de smiezen houd nu ik dit tik.
Ja Jojo, het is hier wel de AKQ SC en het is niet de bedoeling dat je een mening hebt over geposte zaken van een ander, laat staan dat je reageert op zaken die een ander meldt. Na zoveel jaar zou je toch beter moeten weten...quote:Op zondag 15 augustus 2010 02:40 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
bemoei jij je inderdaad maar nergens mee
Maar je reist nu wel af naar Meppel om aan zijn (ziekte)bed te laten merken hoeveel je van hem houdtquote:hoezeer het ook kut is dat op in ziekenhuis ligt, dit is opa die minst caret. opa was er niet toen ik terug kwam de eerste maand en er allemaal familie gelegenheden waren bij ons thuis, waarbij we opa hadden kunnen zien. hij heeft ook niet zelf contact opgenomen met mij, of aan me verteld wanneer hij thuis zou komen. opa heeft zelfs niks van zich laten horen op mijn verjaardag.
Wat opa wel doet is af en toe opeens hele sentimentele smsjes sturen als hij spijt krijgt, of sentimenteel wordt, of als ik net weg ben naar amerika en opa opeens bedenkt dat ie dood zou kunnen gaan terwijl ik weg ben en dan heel erg aanhankelijk wordt.
Mijn band met opa veranderde toen hij me eens dwong langer te blijven logeren en vervolgens midden in de nacht aan mijn bed verscheen en in tranen kwam vertellen hoeveel die van me hield. Ik vond dat creepy en dat houden van is altijd opeens in fases.
Goeiemorgen MM.quote:
Gelukkig maar. Des te meer tijd kunnen we dan droog op het dek naar de schepen kijken.quote:Op zondag 15 augustus 2010 11:06 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Qua weerbericht gaan we voor donderdag steeds meer de goede kant op...
Ik ga sowieso niet benedendeks zitten, al regent het pijpenstelen.quote:Op zondag 15 augustus 2010 11:09 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Gelukkig maar. Des te meer tijd kunnen we dan droog op het dek naar de schepen kijken.
Goed dat we even op onze plaats gewezen worden.quote:Op zondag 15 augustus 2010 11:03 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja Jojo, het is hier wel de AKQ SC en het is niet de bedoeling dat je een mening hebt over geposte zaken van een ander, laat staan dat je reageert op zaken die een ander meldt. Na zoveel jaar zou je toch beter moeten weten...
Ik heb mij Klu plu ook al klaar liggen.quote:Op zondag 15 augustus 2010 11:11 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik ga sowieso niet benedendeks zitten, al regent het pijpenstelen.
Regenjack en paraplu liggen al klaar...
quote:Op zondag 15 augustus 2010 08:22 schreef Cobra4 het volgende:
Speciaal voor Soempie vandaag een ontbijt op bed. Maar jullie mogen ook wel wat pakken hoor.
[ afbeelding ]
Goedemorgen diva...quote:Op zondag 15 augustus 2010 11:13 schreef Soempie het volgende:
[..]
![]()
Nu ik uit bed ben pak ik wel een broodje en een beker met koffie.
Nouja!quote:
Sorry. Ik vergat helemaal te buigen tijdens jouw binnenkomst.quote:
Kijk, het klootjesvolk ontwaakt ook langzaam maar zeker...quote:Op zondag 15 augustus 2010 11:16 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
* Its-Jojo-4you zwaait terug
Helemaal in Zuid-Limburg volgens buienradar wel, verder nagenoeg nietsquote:Op zondag 15 augustus 2010 11:19 schreef MadMaster het volgende:
Is er al ergens regen te merken in dit land?
quote:Op zondag 15 augustus 2010 11:19 schreef MadMaster het volgende:
Is er al ergens regen te merken in dit land?
haal snel weg, da's de verkeerde. Ze houdt niet van goud.quote:Op zondag 15 augustus 2010 11:20 schreef Cobra4 het volgende:
Soempie. Uw zetel staat klaar.
[ afbeelding ]
uhuhquote:
Wees welkom vandaag in ons midden.quote:Op zondag 15 augustus 2010 11:20 schreef Cobra4 het volgende:
[ afbeelding ]
Zo lang ze niet bij jou voor de deur hoeven te stoppen, valt het allemaal nog wel mee...quote:Op zondag 15 augustus 2010 11:23 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
uhuh
Ik werd gewekt door een ambulance die hier een paar huizen verderop is gestopt...
Hij stopte bij een nogal christelijk gezin, dus ik denk dat 1 van de kinderen van z'n geloof gevallen is...quote:Op zondag 15 augustus 2010 11:27 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Zoa lang ze niet bij jou voor de deur hoeven te stoppen, valt het allemaal nog wel mee...
Ook dat is niet erg, dat geleuter altijd over zondagsrust in die gristelijke Zuiderzeestadjes...quote:Op zondag 15 augustus 2010 11:29 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Hij stopte bij een nogal christelijk gezin, dus ik denk dat 1 van de kinderen van z'n geloof gevallen is...
quote:Op zondag 15 augustus 2010 11:34 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Alles mag daar toch zolang de rest van de gemeenschap het niet ziet?
Maar binnenkort in ieder geval wel (of heeft die plaats geen stadsrechten?)...quote:Op zondag 15 augustus 2010 11:39 schreef TradeMarkie het volgende:
en even een correctie, ik woon niet in een zuiderzeestadje
Ergens aankomend voorjaar wel iddquote:Op zondag 15 augustus 2010 11:40 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Maar binnenkort in ieder geval wel (of heeft die plaats geen stadsrechten?)...
Vergeet het lijstje van Soempie niet.quote:Op zondag 15 augustus 2010 11:48 schreef MadMaster het volgende:
Zo even burgerlijk doen en boodschappen inslaan...
quote:Op zondag 15 augustus 2010 11:38 schreef MadMaster het volgende:
En nu allemaal in polonaise in je pyamabroek achter diva Soempie aan:
GOUD?!quote:Op zondag 15 augustus 2010 11:20 schreef Cobra4 het volgende:
[ afbeelding ]
Succes.quote:
quote:
Zoals altijd dus...quote:Op zondag 15 augustus 2010 12:02 schreef Soempie het volgende:
Diaan.![]()
't Gaat weer nergens over hier.
Oja.quote:Op zondag 15 augustus 2010 12:14 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
ik denk dat hij de hele dag in de draaimolen zit
Schenk je zelf de koffie in?quote:Op zondag 15 augustus 2010 12:15 schreef Soempie het volgende:
Ik ga m'n koffie maar eens inschenken en wakker worden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |