Schiet opquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 17:09 schreef Soempie het volgende:
[..]
Dat is een ander hertentamen.Maar waar jij het over hebt...pagina 40 ofzo.
![]()
Welk vak is dat dan?quote:Nah, volgende week vrijdag heb ik echt een rottentamen. Mikkie kan er over meepraten, want volgens mij heeft hij het record gezet: herren voor dat vak.
Straks naar Scheveningen, vuurwerkfestival.quote:
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 17:20 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
is dat zoiets als "hoe groei ik op"
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 17:28 schreef Cobra4 het volgende:
@MM, de papperassen mbt Sail zijn wel netjes in orde gemaakt zeg.
Zoiets.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 17:20 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
is dat zoiets als "hoe groei ik op"
Hoezo is datquote:
Dan gaat het echt maar een select clubje worden op het schip.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 17:37 schreef MadMaster het volgende:
[..]
C032 en C033 melden zich ook vanuit Mokum...
Zonnebedje mee dus.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 17:42 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dan gaat het echt maar een select clubje worden op het schip.
Veel plezier.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 18:53 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Zonnebedje mee dus.
Ik ben weg, op pad naar Scheveningen...
quote:
Niet echt belangrijk, maar het biedt mij wel een eenvoudige mogelijkheid om in de Top 500 te komen!quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 19:28 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
waar maakt iedereen zich druk om....
aantal posts....
lekker belangrijk
Ik heb een 10 DVD-box thuis liggen, die was niet eens zo heel duur. De film is best leuk, zelfs als je niet heel veel hebt met de seriequote:Op vrijdag 13 augustus 2010 19:29 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
daar zat ik idd aan te denken
Goed geraden
Dan zou ik zeggen: probeer de film eens!quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 19:40 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Film nooit gezien, wel toen het voor de eerste keer op tv kwam (MTV). Meestal in lichtelijk aangeschoten toestand na het stappen...
Dat maakte het echt briljant
Over 1919 posts zit ik op 25.000quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 19:47 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
mooi balen dan
Ik zie dat ik er nog ongeveer 650 moet voor de 20000
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 19:44 schreef Hawaii_Tim het volgende:
De top 500 en de postaantallen zijn hersteld. Nu heb ik er nog niet in gestaan
Dat is wel zeldzaam.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 19:21 schreef Hawaii_Tim het volgende:Leute
Morgen ga ik vroeg op pad, ik ga namelijk naar de Efteling. Groepje van 4 personen, waarvan er 1 nog nooit in een pretpark is geweest.
Als ik bij deze zin aan Alberto moet denken, is dat dan heel erg?quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 22:28 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Zit mezelf af te vragen wanneer ik voor het laatst in een park geweest ben
Jazeker, daarom moest er nodig verandering in komenquote:
Absoluut niet. Volgens de statistieken van de docente had ik het zes keer onvoldoende gemaakt. En in m'n uiterste herkansing (waar ik wel écht voor geleerd had) had ik het op één na hoogste punt van iedereenquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 17:09 schreef Soempie het volgende:
[..]
Dat is een ander hertentamen.Maar waar jij het over hebt...pagina 40 ofzo.
![]()
Nah, volgende week vrijdag heb ik echt een rottentamen. Mikkie kan er over meepraten, want volgens mij heeft hij het record gezet: herren voor dat vak.
Het is in elk geval niet in je voordeelquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 22:40 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Als ik bij deze zin aan Alberto moet denken, is dat dan heel erg?
Nouja, het is niet echt een moeilijk vak.quote:
En dan heb je direct het leukste en mooiste park van Nederland gehad. Valt de rest behoorlijk tegen.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 22:42 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Jazeker, daarom moest er nodig verandering in komen. En dan is de Efteling een mooi park om in te beginnen, want dat is ook leuk wanneer je niet echt van achtbanen en andere snelle attracties blijkt te houden
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 14:55 schreef MadMaster het volgende:
Voor Ofyles:
[..]
Ter indicatie:Als ik dit zo zie, kan ik toch weinig goede redenen bedenken om er veel aan te verbouwen...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ze kan zichzelf waarschijnlijk beter een ander karakter en een stel hersens aan laten meten dan nieuwe tieten![]()
Misschien wel, maar als je begint met een waardeloos park of iets dufs als Speelstad Oranje is de kans groter dat ze niet nog een keer naar een park toe wilquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 22:53 schreef Soempie het volgende:
[..]
En dan heb je direct het leukste en mooiste park van Nederland gehad. Valt de rest behoorlijk tegen.
Gek genoeg bedoelde ik het als iets positiefs.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 23:04 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Misschien wel, maar als je begint met een waardeloos park of iets dufs als Speelstad Oranje is de kans groter dat ze niet nog een keer naar een park toe wil
quote:Actrice en zangeres Miley Cyrus zou niet blij zijn met haar borsten en zou er alles aan doen om het voor elkaar te krijgen om die te mogen vergroten. Dit meldt celebrityblogger Perez Hilton.
Miley zou het liefste borsten ter groote van die van Playmate Holly Madison krijgen, zo meldt Star Magazine. Of dit ook allemaal gaat gebeuren is nog maar de vraag. Miley is namelijk 17 jaar oud en heeft wettelijk gezien toestemming van haar ouders nodig voor een dergelijke ingreep. Ze zou dan ook hard bezig zijn met het overhalen van haar ouders om te krijgen wat ze wil.
Ah ja dat kan natuurlijk ookquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 23:06 schreef Soempie het volgende:
[..]
Gek genoeg bedoelde ik het als iets positiefs.![]()
Ik ga maar eens naar bed.
Dank jequote:
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 22:40 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Als ik bij deze zin aan Alberto moet denken, is dat dan heel erg?
Wat voor auto heb je op het oog?quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 00:24 schreef Mikkie het volgende:
Morgen proefritje maken in mijn mogelijk nieuwe auto
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |