quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 08:10 schreef Soempie het volgende:
Gek genoeg heb ik weer geen zin om te gaan werken.
Dank je. Ik was in de war. Deze had ik al gevonden natuurlijk anders was de OP ook niet gelukt. Bij de AKQ is er een aparte wiki voor de oude topics.quote:
Je bent achteruit aan het inparkeren in het topic?quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 11:51 schreef Nembrionic het volgende:
*beep* *beep* *beep* *beep* *beeeeeeeeeeeep*
Dat lijkt me ruimschoots voldoende.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 11:56 schreef Etcetera het volgende:
Ik heb geen zuidwester. Wel 2 hoedjes, 1 Serious Request pet en een nieuwe Trax Data pet
Een strenge noordooster staat jou ook beter, denk ik...quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 11:56 schreef Etcetera het volgende:
Ik heb geen zuidwester. Wel 2 hoedjes, 1 Serious Request pet en een nieuwe Trax Data pet
Die kan ook over je hoofdquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 11:59 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Ik heb wel een zeilbroek. Telt dat ook?
De minister van Buitenlandse Zaken spreekt...quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 12:04 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
mooi, geregeld dan.
bij deze open ik de vergadering.
heeft iemand nog aanvullingen op de agenda. En ja, die is vorige week al rondgestuurd, check je mail maar.
Zo niet dan gaan we naar het het eerste punt.
Nee, het materiaal uit Uruzgan heeft dringend groot onderhoud nodig.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 12:11 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Ik had niet anders verwacht van de minister van defensie![]()
Gelijk even dan vanuit logistiek oogpunt, kan dat materieel dat weg moet uit Uruzgan rechtstreeks door naar Surniame, dat scheelt weer in de vrachtkosten.
De ANWB-borden met de richtingaanwijzing naar Langetabbetje liggen al klaar...quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 12:18 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Daar had ik op gerekend, je kwam er wel erg bekaaid af met die paar eilandjes. Als we Suriname straks weer overgenomen hebben dan komt er aardig wat werk bij.
Dan ga je maar alleen in dat bootje.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 12:38 schreef CaLeX het volgende:
Zoeken jullie nog een secretaris van Sport?
Want ik ben eigenlijk wel voor dat we met roeiboot erheen gaan
Met dat soort voorstellen red je het niet in het SC-parlement.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 12:38 schreef CaLeX het volgende:
Zoeken jullie nog een secretaris van Sport?
Want ik ben eigenlijk wel voor dat we met roeiboot erheen gaan
#129 Cobra4 2quote:
quote:
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 12:56 schreef Cobra4 het volgende:
Arme tong. Die gaat een hartverknettering krijgen als ie straks inlogt.
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 12:56 schreef Cobra4 het volgende:
Arme tong. Die gaat een hartverknettering krijgen als ie straks inlogt.
Jawel hoor. Harry, kom er maar in.....quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 13:21 schreef Nembrionic het volgende:
Mag de minister-president ook nog wat zeggen?
Ik denk dat de postcounter lek is.quote:
Aruba?quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 13:29 schreef Nembrionic het volgende:
Ik vind dat we Bouterse op een eiland met een stel hongerige kannibalen moeten zetten.
Ja dat mag.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 13:30 schreef Diaan73 het volgende:
Ik heb geen noordwester, wel een ppaar strandfoto's. Mag dat ook?
Die hebben door de coke geen honger hoor.quote:
Doe dan Rottummeroog.quote:
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 13:43 schreef Diaan73 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wat een baasquote:
Sorry Cobra!! Ik heb nog wel een paar strandfoto's. Wil je met of zonder kinderen?quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 13:53 schreef Cobra4 het volgende:
Dat was niet de afspraak Diaan! Strandfoto's zou je posten.![]()
Nu gaat het zeker weer een kinder uurtje worden? Kom er ook maar bij Red.
Zonder graag.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 13:57 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Sorry Cobra!! Ik heb nog wel een paar strandfoto's. Wil je met of zonder kinderen?
Je komt er mee weg. Want het zijn foto's van een Beach Head.quote:
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 14:04 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Je komt er mee weg. Want het zijn foto's van een Beach Head.
Arromanches...quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 14:02 schreef Diaan73 het volgende:
Komen ze:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En Pontje Du Hoc...quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 14:19 schreef Diaan73 het volgende:
Nog meer strand dan maar:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:
quote:
Ter indicatie:quote:'Miley Cyrus wil borstvergroting' van onze redactie
AMSTERDAM - Miley Cyrus zou alles op alles zetten om toestemming te krijgen voor een borstvergroting.
De jonge popster zou niet blij zijn met haar eigen voorgevel en zou dan ook hebben besloten daar operatief iets aan te doen, meldt Perez Hilton.
Star Magazine zou zeker weten dat Miley uit is op borsten die net zo groot zijn als die van Playmate Holly Madison.
Omdat het zangeresje nog niet meerderjarig is, heeft ze voor een eventuele operatie wel de handtekening van haar ouders nodig. Miley zou dan ook al hard bezig zijn druk uit te oefenen zodat ze krijgt wat ze wil.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
We hebben niet alles gedaan ivm Twan en Lennon en ik mocht alleen foto's van stranden posten.... Dit betekent dus dat we nog een keertje teruggaan!!quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 14:47 schreef MadMaster het volgende:
Geen foto's van de Pegasus brug, Colleville Sur Mer (Omaha Beach + begraafplaats), Merville, Trouville, St. Mere Sur Eglise e.d.?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |