Ben er bang voor, als Sevilla 13-15mil bied is hij weg.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 22:19 schreef Erosjuhhh het volgende:
Hopen dat Bryan Ruiz Gonzalesblijft
Dan bint 't geen echte.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 22:56 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Anders krijg je weer die onndige "
KWW? " reacties.
Ruiz gaat weg, is allemaal al rond...quote:Op donderdag 12 augustus 2010 22:21 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Ben er bang voor, als Sevilla 13-15mil bied is hij weg.
Benieuwd wie Joop dat binnenhaalt
Hoop toch op iemand die een stuk beter is dan Roy beerens.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 23:27 schreef Arnax het volgende:
[..]
Ruiz gaat weg, is allemaal al rond...
Hele grote kans dat de opvolger Roy Beerens wordt
Beerens is nog altijd iemand die heel goed kan wordenquote:Op donderdag 12 augustus 2010 23:54 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Hoop toch op iemand die een stuk beter is dan Roy beerens.
Ruiz was/is een zeer belangrijke speler.. wat mij betreft investeren ze dan weer 6/7 mil van die inkomsten.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 23:57 schreef Arnax het volgende:
[..]
Beerens is nog altijd iemand die heel goed kan wordenen bij Twente weten ze wel hoe ze mensen veel beter moeten maken
Daar heb je gelijk in, maar onderschat Bajrami nietquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 00:54 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Ruiz was/is een zeer belangrijke speler.. wat mij betreft investeren ze dan weer 6/7 mil van die inkomsten.
Bron?quote:Op donderdag 12 augustus 2010 23:27 schreef Arnax het volgende:
[..]
Ruiz gaat weg, is allemaal al rond...
Hele grote kans dat de opvolger Roy Beerens wordt
quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 22:52 schreef IDisposable het volgende:
Het zijn maar nepkampioenen...
Dat gaat nog wat beloven voor de CL...
Dank je. Rot nou maar weer op.quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 22:52 schreef IDisposable het volgende:
QFT.quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 22:52 schreef IDisposable het volgende:
Nepkampioen? Volgens mij ligt die schaal toch echt in Enschedequote:Op zaterdag 14 augustus 2010 22:52 schreef IDisposable het volgende:
Ze hebben dat ding gewoon een seizoen in bruikleen. Kampioenen zijn het allang niet meer.quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 23:07 schreef DaDude1987 het volgende:
[..]
Nepkampioen? Volgens mij ligt die schaal toch echt in Enschede
Blaise N'Kufo A vertrekt bij FC Twente Seattle Soundersquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 22:52 schreef IDisposable het volgende:
Ach, met een begroting die de helft is van die van de grootste clubs.... Heerenveen is qua begroting vergelijkbaar dus helemaal geen schande om daar gelijk tegen te spelen.quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 23:18 schreef IDisposable het volgende:
[..]
Ze hebben dat ding gewoon een seizoen in bruikleen. Kampioenen zijn het allang niet meer.
Schokkend wanbeleid.quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 23:23 schreef Adames het volgende:
[..]
Blaise N'Kufo A vertrekt bij FC Twente Seattle Sounders
Jules Reimerink A vertrekt bij FC Twente Energie Cottbus
Kenneth Perez M vertrekt bij FC Twente nog niet bekend
Marko Arnautovic A vertrekt bij FC Twente Werder Bremen
Miroslav Stoch A vertrekt bij FC Twente Fenerbahçe
Nashat Akram M vertrekt bij FC Twente nog niet bekend
Nikita Rukavytsya A vertrekt bij FC Twente Hertha BSC
Perparim Hetemaj M vertrekt bij FC Twente AEK Athene (was gehuurd)
Ransford Osei A vertrekt bij FC Twente Maccabi Haifa (was gehuurd)
Ronnie Stam V vertrekt bij FC Twente Wigan Athletic
Slobodan Rajkovic V vertrekt bij FC Twente Chelsea (was gehuurd)
Tjarron Chery M vertrekt bij FC Twente FC Emmen
Wellington Luis de Sousa A vertrekt bij FC Twente 1899 Hoffenheim (was gehuurd)
Samen met een nieuwe coach, vind ik dit geen hele gekke uitslag. Ben met je eens dat CL waarschijnlijk niks zal worden, maar nog steeds knap dat ze hoogst waarschijnlijk weer titelkandidaat zijn. PSV, Ajax of Twente is weer leuk dit jaar.
Ja hoor, ze spelen twee keer 0-0 maar je weet nu al dat het een titelkandidaat is. Schei toch uit man, Twente gaat niet eens meedoen in het stuk. Gaat tussen Psv en Ajaxquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 23:23 schreef Adames het volgende:
[..]
Blaise N'Kufo A vertrekt bij FC Twente Seattle Sounders
Jules Reimerink A vertrekt bij FC Twente Energie Cottbus
Kenneth Perez M vertrekt bij FC Twente nog niet bekend
Marko Arnautovic A vertrekt bij FC Twente Werder Bremen
Miroslav Stoch A vertrekt bij FC Twente Fenerbahçe
Nashat Akram M vertrekt bij FC Twente nog niet bekend
Nikita Rukavytsya A vertrekt bij FC Twente Hertha BSC
Perparim Hetemaj M vertrekt bij FC Twente AEK Athene (was gehuurd)
Ransford Osei A vertrekt bij FC Twente Maccabi Haifa (was gehuurd)
Ronnie Stam V vertrekt bij FC Twente Wigan Athletic
Slobodan Rajkovic V vertrekt bij FC Twente Chelsea (was gehuurd)
Tjarron Chery M vertrekt bij FC Twente FC Emmen
Wellington Luis de Sousa A vertrekt bij FC Twente 1899 Hoffenheim (was gehuurd)
Samen met een nieuwe coach, vind ik dit geen hele gekke uitslag. Ben met je eens dat CL waarschijnlijk niks zal worden, maar nog steeds knap dat ze hoogst waarschijnlijk weer titelkandidaat zijn. PSV, Ajax of Twente is weer leuk dit jaar.
Barcelona had evenwel de beschikking over een iets, klein beetje maar, sterkere selectie.quote:Op zondag 15 augustus 2010 17:21 schreef Shivo het volgende:
Moeizaam begin maar dat was vorig jaar ook zo volgens mij. En Barcelona had 1 punt in 3 wedstrijden om vervolgens de CL, La Liga en Copa del Rey te winnen.
Meh, dooddoener. Ze spelen ook in een iets, klein beetje maar, sterkere competitie. Een slecht begin betekent geen slecht seizoen, that's all.quote:Op zondag 15 augustus 2010 17:28 schreef Morendo het volgende:
[..]
Barcelona had evenwel de beschikking over een iets, klein beetje maar, sterkere selectie.
1 augustus Sparta Rotterdam - FC Twente 0-2quote:Op zondag 15 augustus 2010 17:21 schreef Shivo het volgende:
Moeizaam begin maar dat was vorig jaar ook zo volgens mij. En Barcelona had 1 punt in 3 wedstrijden om vervolgens de CL, La Liga en Copa del Rey te winnen.
Dit is pas een dooddoener. Ruiz zit met zijn hoofd al in Sevilla, haal daar trouwens maar een gelijkwaardige opvolger voor. Van Janko moet je maar afwachten of hij slaagt. Bajrami en Chadli zijn een stuk minder dan wat er de afgelopen jaren op de vleugels liep. Verder hebben ze, een voor Twente-begrippen, zéér druk programma met een niet al te ruime selectie. Nee, dit gaat een tegenvallend seizoen worden voor Twente. Mark my words.quote:Op zondag 15 augustus 2010 17:47 schreef Shivo het volgende:
Een slecht begin betekent geen slecht seizoen, that's all.
plek 3 ja, 3e begroting van NL.quote:Op zondag 15 augustus 2010 19:36 schreef DaDude1987 het volgende:
Was toch ook al verwacht dat Twente wat minder zou gaan? Als je kijkt naar hun begroting moeten ze ongeveer op plek 5 uitkomen...
Ik denk dat ze eindigen op plek 6-9.quote:Op zondag 15 augustus 2010 19:36 schreef DaDude1987 het volgende:
Was toch ook al verwacht dat Twente wat minder zou gaan? Als je kijkt naar hun begroting moeten ze ongeveer op plek 5 uitkomen...
Bajrami is een geweldige voetballer, over een paar weken weten we niet eens meer wie Stoch wasquote:Op zondag 15 augustus 2010 19:26 schreef Morendo het volgende:
[..]
Dit is pas een dooddoener. Ruiz zit met zijn hoofd al in Sevilla, haal daar trouwens maar een gelijkwaardige opvolger voor. Van Janko moet je maar afwachten of hij slaagt. Bajrami en Chadli zijn een stuk minder dan wat er de afgelopen jaren op de vleugels liep. Verder hebben ze, een voor Twente-begrippen, zéér druk programma met een niet al te ruime selectie. Nee, dit gaat een tegenvallend seizoen worden voor Twente. Mark my words.
Hij is nog niet helemaal fit geloof ik...quote:Op zondag 15 augustus 2010 21:52 schreef Merson het volgende:
Chad Lee, broer van Bruce Lee. Dus een baas. Dat komt goed!
:p er hangt ook een beetje een 'laat ze maar mooi lullen' sfeertje onder de Twente Supporters.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 18:42 schreef Pizzakoppo het volgende:
Jullie zijn ondertussen toch wel gewend aan iedereen die steeds maar weer zegt dat dit jaar toch echt een minder jaar gaat worden...? Touma en Bakircioglu konden niet worden vervangen, daar waren Elia en Huysegems/Arnautovic. Elia en Arnautovic konden niet worden vervangen, daar waren Stoch en Ruiz etcera ad infinitum.
Het is de onderbuik die het postgedrag van velen inspireert boven het logisch nadenken en kijken naar het beleid van Twente, een beleid waar elke supporter jaloers op mag wezen.
precies!quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 19:08 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
:p er hangt ook een beetje een 'laat ze maar mooi lullen' sfeertje onder de Twente Supporters.
En iedereen doet ook alsof het een schande is als we weer een keer 4e of 5e worden .. terwijl veel Twente supporters dit echt niet zo zien.
Idd, lekker nuchter blijven. Maar kan het toch niet lijden als Twente nepkampioenen etc wordt genoemd....quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 19:53 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
precies!ondanks het enorme succes van afgelopen seizoen is de meerderheid gewoon nuchter over het verloop van komend seizoen
maar dat is alleen jaloeziequote:Op dinsdag 17 augustus 2010 23:10 schreef DaDude1987 het volgende:
[..]
Idd, lekker nuchter blijven. Maar kan het toch niet lijden als Twente nepkampioenen etc wordt genoemd....
Achja, die gasten moet je niet te serieus nemen. die komen thuis gewoon aandacht tekort.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 23:10 schreef DaDude1987 het volgende:
[..]
Idd, lekker nuchter blijven. Maar kan het toch niet lijden als Twente nepkampioenen etc wordt genoemd....
heb dat gelukkig zelf nog nooit te horen gekregen, maar denk niet dat ik me er veel van aan zou trekkenquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 23:10 schreef DaDude1987 het volgende:
[..]
Ben dan wel niet voor Twente, maar, wat een onzin zeg. Als je nog nooit kampioen bent geweest ben je daar uiteraard trots op, en niet onterecht ook.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 12:07 schreef Morendo het volgende:
Twente 'nep-kampioenen' noemen gaat een beetje ver. Maar iedereen hier is het denk ik wel met mij eens dat Twente vorig jaar zéér veel mazzel had. 15 keer met 1-0 winnen via een klutsgoal in de laatste vijf minuten van een wedstrijd, tja, ik zou er zelf niet trots op kunnen zijn.
Haha! Zie hier, afgunst in eigen persoon.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 12:07 schreef Morendo het volgende:
Twente 'nep-kampioenen' noemen gaat een beetje ver. Maar iedereen hier is het denk ik wel met mij eens dat Twente vorig jaar zéér veel mazzel had. 15 keer met 1-0 winnen via een klutsgoal in de laatste vijf minuten van een wedstrijd, tja, ik zou er zelf niet trots op kunnen zijn.
Ruiz weg voor 15 miljoen, Mertens terug voor 5 en Strootman naar Utrecht voor 1,5. Iedereen blij.quote:Mertens weet van interesse FC Twente
Hoewel FC Utrecht benadrukt dat er zich nog geen clubs hebben gemeld voor Dries Mertens, is de speler zelf wel op de hoogte van de interesse van FC Twente. Dat laat hij weten aan Voetbal International.
Eerder liet Mertens al weten op de hoogte te zijn van de belangstelling van PSV, dat de kleine Belg als de ideale opvolger ziet van Ibrahim Afellay. Inmiddels hebben ook Twente en Everton interesse. "Twente wilde mij al hebben voordat ik naar Utrecht ging. Ze zijn me blijven volgen, maar volgens mij hebben ze zich nog niet gemeld bij Utrecht. Van Everton weet ik niets trouwens."
FC Utrecht hoopt Mertens voor de club te behouden door hem een sterk verbeterd contract aan te bieden dat de dribbelaar twee jaar langer in de Domstad moet houden. Geďnteresseerde clubs moeten in ieder diep in de buidel tasten willen zij Mertens weghalen bij Utrecht. Frans van Seumeren, eigenaar van de club, heeft de vraagprijs vastgesteld op ruim vijf miljoen euro.
Overigens houdt Utrecht al wel rekening met een vertrek van Mertens. Technisch directeur Foeke Booy heeft Sparta-talent Kevin Strootman laten weten hij in beeld komt zodra Mertens is vertrokken. De middenvelder van de Rotterdamse degradant moet zo'n anderhalf miljoen euro kosten.
zekers te weten dat we trots zijnquote:Op woensdag 18 augustus 2010 15:27 schreef Merson het volgende:
Kampioen zijn we geworden in het seizoen 2009/2010 op 2 mei. Daar zijn we trots op.
Overigens tel ik hier, maar vier 1-0 overwinningen. En in totaal maar dertien wedstrijden met 1 doelpunt verschil.
Goed nieuwsquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 18:13 schreef DaDude1987 het volgende:
Er staat ook dit:
ENSCHEDE - Olympique Marseille doet geen poging meer om Sevilla-aanvaller Luis Fabiano te kopen. ‘Veel te duur’, zegt de Franse club, die achttien miljoen euro neer had moeten leggen. Voor Bryan Ruiz is het geen goed nieuws dat Fabiano nog in Sevilla rondloopt. De speler van FC Twente was in beeld om de Braziliaan op te volgen bij de Spaanse club.
en nu hopen dat Ruiz ook echt blijft (aangezien er alweer geruchten van Liverpool waren) en weer gaat knallen zoals afgelopen seizoenquote:
Of Tioté weg, en Strootman erbij?quote:Op woensdag 18 augustus 2010 15:47 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Ruiz weg voor 15 miljoen, Mertens terug voor 5 en Strootman naar Utrecht voor 1,5. Iedereen blij.
Ik vind Strootman een aardige speler, maar ik vind Tioté veel beter. Hij is zo ontzettend compleet: hij is snel, sterk, heeft overzicht, strakke passing, je kunt hem in de dekking aanspelen, is wendbaar, explosief, heeft een actie, een schot: alles!quote:
Hopen dat hij blijft presteren en niet half bakken gaat voetballen omdat hij niet meer gemotiveerd is..quote:Op woensdag 18 augustus 2010 18:37 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
en nu hopen dat Ruiz ook echt blijft (aangezien er alweer geruchten van Liverpool waren) en weer gaat knallen zoals afgelopen seizoen
Als Torres blijft, en daar ziet het wel naar uit, valt Liverpool ook af.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 18:37 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
en nu hopen dat Ruiz ook echt blijft (aangezien er alweer geruchten van Liverpool waren) en weer gaat knallen zoals afgelopen seizoen
ik verwacht dat Tioté gewoon speelt, dat Janko start en dat Mihaylov nog onder de lat staatquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 16:52 schreef Greetings het volgende:
Verwachten jullie dat Janko in de basis staat morgen, of toch weer De Jong?
En zal Tiote spelen en wie is eventueel zijn vervanger?
Zal Mihaylov of Boschker in de basis staan?
morgen Decibel, ik kijk wel op Teletekstquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 17:30 schreef Merson het volgende:
Wie zit er nog meer in het stadion morgen?
Kermis, helaas.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 17:30 schreef Merson het volgende:
Wie zit er nog meer in het stadion morgen?
Wat is dit voor onzin. 'Pool zal hem willen hebben voor de vleugel, niet de spitspositie.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 15:48 schreef Breekfast het volgende:
[..]
Als Torres blijft, en daar ziet het wel naar uit, valt Liverpool ook af.
Gehuurd van Chelsea, die nemen hem weer terug (zoals afgesproken), en verhuren hem aan Vitesse, om dat Abra's vriendje daar eigenaar is.quote:Op zondag 22 augustus 2010 00:27 schreef Shivo het volgende:
Weet iemand hoe dat verhaal met Rajkovic zit? Ik vond hem bij Twente altijd goed spelen, begrijp niet zo goed waarom hij nou ineens bij Vitesse opduikt. Waarom is hij niet gebleven?
quote:Op maandag 23 augustus 2010 14:05 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
0 doelpunten tegen
5 punten
3 doelpunten voor
???
geen Almelo topic, of geen Heracles topic? en fijn dat je je verveelt, maar doe dat ff ergens andersquote:
Hopen op echte Topclubs en geen Benfica, Bursapor en Olympiacos of dat soort onzin.wat niks aan is.quote:
Dan gaan we gewoon door, is ook leuk.quote:Op maandag 23 augustus 2010 15:34 schreef Droomert het volgende:
[..]
Hopen op echte Topclubs en geen Benfica, Bursapor en Olympiacos of dat soort onzin.wat niks aan is.
quote:Na afhaken Toivonen komt Ruiz in beeld bij Liverpool
Nadat Liverpool de strijd om Ola Toivonen heeft gestaakt, heeft het nu een ander target gevonden in de Eredivisie. The Reds hebben de pijlen nu gericht op Bryan Ruiz.
Volgens diverse Engelse kranten is de 24-jarige Costaricaan de eerste kandidaat om naar Anfield Road te komen als Dirk Kuyt daar vertrekt. Liverpool en Internazionale zijn nog altijd in onderhandeling over een transfer van Kuyt, al lijkt er weinig schot in de zaak te zitten.
FC Twente-voorzitter Joop Munsterman sprak gisteren nog de hoop uit dat Ruiz blijft, maar zal nog een week moeten zweten. Een club die de gelimiteerde transfersom van vijftien miljoen euro op tafel legt, kan Ruiz namelijk meenemen uit Enschede.
Liverpool haakte gisteravond af voor Toivonen. PSV liet de club weten dat het de Zweed niet wil verkopen en die mededeling werd gerespecteerd.
quote:Geldwolf' Wielaert: Ik had niet naar Ajax moeten gaan
AMSTERDAM - Deze week een jaar geleden speelde Ajacied Rob Wielaert zijn laatste eredivisiewedstrijd, in Eindhoven tegen PSV. Nu gaat hij de draad oppakken bij Roda JC. ,,Ik had nog even de hoop dat Martin Jol weg zou gaan en dat er bij Ajax een nieuwe kans zou komen. Maar het is uitzichtloos gebleven,'' zegt Wielaert in het AD.
Bij Ajax vinden ze anders dat je de afgelopen tijd wel heel veel geďnteresseerde clubs hebt afgezegd, omdat je liever op je hoge Ajax-salaris bleef zitten.
Wielaert: ,,Complete onzin. Als je alles gelooft wat er op internet is verschenen, dan zeg je: die Wielaert heeft al een club of zes afgezegd. Wat een geldwolf, dat-ie blijft zitten. Je kunt je haast niet verweren tegen dergelijke beeldvorming. Het is zelfs zo geweest dat Ajax-supporters me langs het trainingsveld gingen uitmaken voor geldwolf. Niettemin stond voor mij vast dat ik deze zomer ergens anders wilde tekenen. Het wordt nu Roda en ik lever geld in. Voor alle duidelijkheid: naast Larnaca is Roda de enige club waarmee ik over financiën heb gesproken.''
Wat is jou nou opgebroken bij Ajax? Je voert puur de trainerswissel Van Basten - Jol aan?
,,Het is geen gelukkig huwelijk geworden, door een combinatie van factoren. In januari 2009 haalde Marco van Basten mij om mijn organisatorische kwaliteiten. Daar moet ik het ook van hebben, maar Ajax was in die periode los zand en dat bleef het. Ik heb zelf nooit mijn niveau gehaald in dat eerste halfjaar, toen ik nog in de basis stond. Vervolgens kreeg je de trainerswissel. Het is Jol zijn recht om keuzes te maken, maar letterlijk vanaf dag één heb ik gevoeld dat ik niet in zijn plannen voorkwam. Had dat dan meteen eerlijk gezegd. Maar daarover is er naar mij toe op geen enkele manier iets gecommuniceerd. Op een gegeven moment las ik ook terug in een krant dat ik een stoorzender zou zijn in de selectie, terwijl je het bij iedereen mag navragen: ik heb nooit verzaakt bij Ajax.''
Ondertussen is je oude club FC Twente doorgegroeid tot het niveau van landskampioen. Hoe kijk jij daarnaar? Met pijn in het hart?
,,Pijn is een groot woord, maar je realiseert je dat je die groei mee had kunnen maken als je was gebleven. Alleen dacht ik: er zijn méér kansen om kampioen te worden. In principe is Ajax een grotere club dan Twente, maar in de afgelopen 18 maanden is dat op het veld niet gebleken. Achteraf is de conclusie dat ik de stap niet had moeten maken.''
Kiev of ajax lijken me zowiezo beide pot 3 kandidaten, Kiev misschien nog wel 2quote:Op woensdag 25 augustus 2010 16:16 schreef TwenteFC het volgende:
@Frutsel Twente kan theoretisch gezien nog in pot 3 terecht komen.
Een poule waarin we door kunnen gaan:
Olympique Lyon
Benfica Lissabon
FC Basel
quote:Op woensdag 25 augustus 2010 16:44 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Kiev of ajax lijken me zowiezo beide pot 3 kandidaten, Kiev misschien nog wel 2
Auxerre weet ik niet, Zenit zowiezo pot 2 of pot 3
Kopenhagen/Rosenborg pot 4 voor Kopenhagen, pot 3 Rosenborg
Zilina - Sp.Praag beide pot 4
Tottenham - Young Boys pot 3 en pot 4...
Het zou kunnen...
Bron: http://www.fctwente.nl/nieuws/statisch/item_10418.htmlquote:Wanneer vanavond de clubs Young Boys, Auxerre, MSK Zilina en Rosenborg zich allemaal eveneens weten te plaatsen voor de groepsfase van de Champions League, zal FC Twente vier plaatsen stijgen op de coëfficiëntenlijst van de UEFA en daardoor worden ingedeeld in pot 3. Deze vier clubs hebben op coëfficiëntenlijst namelijk minder punten dan FC Twente. Wanneer één van deze clubs zich niet weet te plaatsen voor de groepsfase, zal FC Twente worden ingedeeld in pot 4.
als de poule niet superzwaar is, dan is de 3e plek een mooi resultaatquote:Op woensdag 25 augustus 2010 16:56 schreef Morendo het volgende:
Ach, met een beetje mazzel wordt je gewoon derde in de poule.
In elke poule bestaat er een kans om door te gaan. Ik schat hier Benfica en Lyon toch hoger in dan Twente. Als je met een gelukje 2e kan worden is het mooi meegenomen derde plek moet zeker haalbaar zijn. Zelfde telt ook voor Ajax.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 16:16 schreef TwenteFC het volgende:
@Frutsel Twente kan theoretisch gezien nog in pot 3 terecht komen.
Een poule waarin we door kunnen gaan:
Olympique Lyon
Benfica Lissabon
FC Basel
Achja, van Marseille konden we ook winnen. En geluk heb je sowieso nodig.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 19:08 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
In elke poule bestaat er een kans om door te gaan. Ik schat hier Benfica en Lyon toch hoger in dan Twente. Als je met een gelukje 2e kan worden is het mooi meegenomen derde plek moet zeker haalbaar zijn. Zelfde telt ook voor Ajax.
Ik schat eerlijk gezegd Lyon nog hoger in dan Milaan of Arsenal.
Jammer maar helaas... Youngboys redt het niet en Rosenborg mogelijk ook nietquote:Op woensdag 25 augustus 2010 17:17 schreef TwenteFC het volgende:
[..]het staat op de site van FC Twente.nl
[..]
Bron: http://www.fctwente.nl/nieuws/statisch/item_10418.html
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.★★★
Hopen een loting met Ajax en Twente danquote:Op woensdag 25 augustus 2010 23:19 schreef TwenteFC het volgende:
Jammer dat Ajax ook de CL heeft gehaald.
quote:Op woensdag 25 augustus 2010 23:22 schreef ajacied4lf het volgende:
Jammer jongens, had jullie de miljoenen gegund.Ik jullie niet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kan nietquote:Op woensdag 25 augustus 2010 23:23 schreef Adames het volgende:
[..]
Hopen een loting met Ajax en Twente dan
Goed ook voor Nederlands voetbal zulke types als jouquote:Op woensdag 25 augustus 2010 23:19 schreef TwenteFC het volgende:
Jammer dat Ajax ook de CL heeft gehaald.
quote:Op woensdag 25 augustus 2010 23:22 schreef ajacied4lf het volgende:
Jammer jongens, had jullie de miljoenen gegund.Jullie kunnen ze beter gebruiken....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 25 augustus 2010 23:48 schreef Moody het volgende:
[..]
Jullie kunnen ze beter gebruiken....Goed ingelicht ook.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 25 augustus 2010 23:54 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Goed ingelicht ook.30 miljoen schuld was het toch?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
precies!quote:Op donderdag 26 augustus 2010 00:07 schreef Moody het volgende:
Ok, over 3 jaar dus zelfs 40 miljoen schuld als het zo doorgaat
quote:Op woensdag 25 augustus 2010 23:48 schreef Moody het volgende:
[..]
Jullie kunnen ze beter gebruiken....schuldSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.heerlijke faal
Gaat nog lastig worden.. Groep B leek me eerlijk gezegd makkelijker.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 19:00 schreef ReMcOrE het volgende:
Inter
Tottenham
Werder
damn
Ajax: AC Milan, Real Madrid en Auxerre
dat zeker!!quote:Op donderdag 26 augustus 2010 19:09 schreef TwenteFC het volgende:
Het gaat heel erg moeilijk worden voor ons, maar alles zit toch wel lekker dichtbij en daarom hebben wel een paar mooie reisjes voor de boeg
quote:Op donderdag 26 augustus 2010 19:12 schreef HuffTheTalbot het volgende:
Kan Milito eindelijk Wout Brama in het echt zien en shirtje met 'm ruilen. Gaat voor zo'n jongen toch een droom in vervulling.
quote:Op donderdag 26 augustus 2010 19:12 schreef HuffTheTalbot het volgende:
Kan Milito eindelijk Wout Brama in het echt zien en shirtje met 'm ruilen. Gaat voor zo'n jongen toch een droom in vervulling.
Vorig jaar hadden we ook gewonnen van Werder in de thuis wedstrijd.. gewoon Thuis 4 punten zien te pakken. En misschien nog 1 puntje in een uitwedstrijd .. en kijken waar dat ons brengt..quote:Op donderdag 26 augustus 2010 19:20 schreef Breekfast het volgende:
Het worden iig mooie wedstrijden.![]()
En als we realistisch zijn weten we ook wel dat we het toch niet ver gaan schoppen in de CL.
Hopen dat we op de 3e plek eindigen ten koste van Tottenham of Werder.
Post van het jaarquote:Op donderdag 26 augustus 2010 19:12 schreef HuffTheTalbot het volgende:
vlucht al geboekt? hoorde al van meer mensen dat ze al dingen geboekt haddenquote:
En dat zet je hier omdat? Ga lekker in je Ajax topic over Ajax praten.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 15:48 schreef El_Bassie het volgende:
Kneusjes die denken dat Ajax schuld heeft.
Ik refereerde slechts aan wat opmerkingen eerder in DIT topic, vrind.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 16:59 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
En dat zet je hier omdat? Ga lekker in je Ajax topic over Ajax praten.
Je loopt gewoon te trollen.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 17:23 schreef El_Bassie het volgende:
[..]
Ik refereerde slechts aan wat opmerkingen eerder in DIT topic, vrind.
dat is wat je noemt goed nieuwsquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 17:55 schreef Paul het volgende:
Mertens speelt zondag niet tegen jullie!
quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 18:07 schreef Paul het volgende:
[..]
En Mulenga nieten Asare niet
en Schut niet
zullen we met de auto gaan?quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 16:04 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
vlucht al geboekt? hoorde al van meer mensen dat ze al dingen geboekt hadden
Dus de media liegt over de situatie van Ajax? En het behalen van de CL was helemaal niet broodnodig voor Ajax?quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 18:51 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
nee hoor, juist die gozer die claimt dat ajax schuld heeft trolled.
joahquote:
ik ga liever met de bus naar Bremen of met de bus/het vliegtuig naar Londenquote:
Milaan heeft wel wat, lekker gespannen sfeertje daar houd ik wel vanquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 20:23 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ik ga liever met de bus naar Bremen of met de bus/het vliegtuig naar Londen
Ik benadruk nog 1 keer dat een verlies iets compleet anders is dan een schuld. Een verlies van 20 miljoen op een eigen vermogen van 55 miljoen betekend dat je nog 35 miljoen in kas hebt, CL was niet broodnodig voor de financien van vorig jaar maar wel voor de financien van dit jaar, maar enkel en alleen omdat het extra is daar Ajax had begroot op EL inkomsten.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 20:20 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Dus de media liegt over de situatie van Ajax? En het behalen van de CL was helemaal niet broodnodig voor Ajax?
Echt veel opleiding heb je niet gehad of wel? Nooit het verschil uitgelegd gekregen tussen verlies en schuld?quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 20:20 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Dus de media liegt over de situatie van Ajax? En het behalen van de CL was helemaal niet broodnodig voor Ajax?
Volgens mij begrijp je hem niet goed, los van of het nou verlies of schuld is, was het broodnodig om de CL te halen? (Omdat anders het eigen vermogen te laag werd?)quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 17:46 schreef El_Bassie het volgende:
[..]
Echt veel opleiding heb je niet gehad of wel? Nooit het verschil uitgelegd gekregen tussen verlies en schuld?
Nope ga met busje met vrienden. Vriend van mij woont in Milaan dus dat komt goed uitquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 16:04 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
vlucht al geboekt? hoorde al van meer mensen dat ze al dingen geboekt hadden
Een verlies lijden van 20 miljoen op een eigen vermogen van 55 miljoen betekent iig wel dat er dit jaar heel wat dingen anders moeten en dat de inkomsten omhoog moeten gaan.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 17:44 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Ik benadruk nog 1 keer dat een verlies iets compleet anders is dan een schuld. Een verlies van 20 miljoen op een eigen vermogen van 55 miljoen betekend dat je nog 35 miljoen in kas hebt, CL was niet broodnodig voor de financien van vorig jaar maar wel voor de financien van dit jaar, maar enkel en alleen omdat het extra is daar Ajax had begroot op EL inkomsten.
precies, vermogen kan goed zijn maar als je liquiditeit nihil (of negatief) is kom je nog in de problemen. daarom was het voor Ajax ook een opsteker dat ze CL haalden, want de begroting hield rekening met EL. en nu komen er dus extra inkomsten (je liquiditeit zal verbeteren door de hogere inkomsten uit Europees voetbal) waarmee je misschien toch hetzelfde niveau kunt bewaren qua liquiditeit. of zelfs een stapje omhoog kunt zetten...quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 18:57 schreef Breekfast het volgende:
[..]
Een verlies lijden van 20 miljoen op een eigen vermogen van 55 miljoen betekent iig wel dat er dit jaar heel wat dingen anders moeten en dat de inkomsten omhoog moeten gaan.
En daarnaast betekent een eigen vermogen van 35 miljoen iets anders dan 35 miljoen in kas hebben.
En aangezien jullie al jaren een falend aankoopbeleid hebben zie ik jullie financiele beleid nog niet snel anders worden.
Vorig jaar werd er dus wel begroot op inkomsten van de CL die niet behaald werd dus zo kun je 10 miljoen verlies bijschrijven, de aankoop van Lodeiro en de Zeeuw waren de overige 10 miljoen en tezamen dus 20 miljoen. Verder weet zowel jij als ik dat Ajax naar het eigen vermogen een enorm kapitaal op het veld heeft staan en bovendien zeer lucratieve contracten heeft met zowel Aegon als Adidas. Overigens wil ik het hier graag bij laten, mocht je toch de noodzaak voelen de discussie voort te zetten, dan stel ik voor het in het Ajax topic te doen.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 18:57 schreef Breekfast het volgende:
[..]
Een verlies lijden van 20 miljoen op een eigen vermogen van 55 miljoen betekent iig wel dat er dit jaar heel wat dingen anders moeten en dat de inkomsten omhoog moeten gaan.
En daarnaast betekent een eigen vermogen van 35 miljoen iets anders dan 35 miljoen in kas hebben.
En aangezien jullie al jaren een falend aankoopbeleid hebben zie ik jullie financiele beleid nog niet snel anders worden.
Toch ben ik blij dat Twente de spelers niet op de begroting heeft staan, er hoeft maar net wat te gebeuren en je loopt miljoenen mis. Kijk maar naar die PSV'er die drugs gebruikt had....quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 19:02 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Vorig jaar werd er dus wel begroot op inkomsten van de CL die niet behaald werd dus zo kun je 10 miljoen verlies bijschrijven, de aankoop van Lodeiro en de Zeeuw waren de overige 10 miljoen en tezamen dus 20 miljoen. Verder weet zowel jij als ik dat Ajax naar het eigen vermogen een enorm kapitaal op het veld heeft staan en bovendien zeer lucratieve contracten heeft met zowel Aegon als Adidas. Overigens wil ik het hier graag bij laten, mocht je toch de noodzaak voelen de discussie voort te zetten, dan stel ik voor het in het Ajax topic te doen.
Helemaal mee eens, en dit illustreert nog maar eens hoe goed en verstandig Twente met de financien omspringt, dikke respect daarvoor!quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 20:19 schreef DaDude1987 het volgende:
[..]
Toch ben ik blij dat Twente de spelers niet op de begroting heeft staan, er hoeft maar net wat te gebeuren en je loopt miljoenen mis. Kijk maar naar die PSV'er die drugs gebruikt had....
Spelers als vermogen op de begroting zetten is inderdaad niet zo slim.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 20:19 schreef DaDude1987 het volgende:
[..]
Toch ben ik blij dat Twente de spelers niet op de begroting heeft staan, er hoeft maar net wat te gebeuren en je loopt miljoenen mis. Kijk maar naar die PSV'er die drugs gebruikt had....
Hij doet het beter dan z'n broer op dit momentquote:Op zondag 29 augustus 2010 17:30 schreef j0rdiiii het volgende:
de Jong begint ook lekker door te breken lijkt het
Niet dusquote:
ja oniequote:
Ik vind dat Chadli nu meer heeft laten zien dan Bajrami.quote:Op zondag 29 augustus 2010 19:13 schreef TheDutchguy het volgende:
Wie begint volgende week in de basis, Chadli of Bajrami?
Vond je? Ik vond Twente nou geen topper vandaag. Tot aan een meter of 20 ging het vaak mooi, maar afmaken van kansen was er in de eerste 55 minuten niet bij. Pas daarna begon het te lopen en gaven we ons makkelijk over. als we zoals donderdag hadden gestaan was Twente zoek geweest denk ik. Jullie hebben behoorlijk ingeleverd voorin dit jaar in mijn ogen.quote:Op zondag 29 augustus 2010 18:40 schreef Joosterd het volgende:
[..]
Niet dus![]()
Wat een heerlijke wedstrijd
Dat zijn altijd zulke inhoudsloze uitsprakenquote:Op zondag 29 augustus 2010 20:49 schreef Tha_Duck het volgende:
als we zoals donderdag hadden gestaan was Twente zoek geweest denk ik.
quote:Op zondag 29 augustus 2010 20:54 schreef Moody het volgende:
[..]
Dat zijn altijd zulke inhoudsloze uitspraken
Je kan ook zeggen dat Twente vandaag gewoon niet beter hoefde te spelen tegen dit vermoeide Utrecht.
Trouwens, als je in Europa wilt spelen moet je gewoon 2x per week kunnen spelen. Vermoeidheid mag dan eigenlijk geen excuus meer zijn.
Hopen dat ze dat tegen jullie doen (winnen dus).quote:Op maandag 30 augustus 2010 01:22 schreef ajacied4lf het volgende:
Als Utrecht zou beschikken over de 4 basis spelers, dan zou het toch een 1-0 of 0-1 zijn geworden.
een van de lastigste tegenstanders.quote:Op maandag 30 augustus 2010 01:52 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Hopen dat ze dat tegen jullie doen (winnen dus).
Of misschien 6-0, omdat ze dan niet met z'n 10-en in de eigen 16 waren blijven hangen zoals de eerste helft gisterenquote:Op maandag 30 augustus 2010 01:22 schreef ajacied4lf het volgende:
Als Utrecht zou beschikken over de 4 basis spelers, dan zou het toch een 1-0 of 0-1 zijn geworden.
inderdaadquote:Op maandag 30 augustus 2010 08:55 schreef Moody het volgende:
[..]
Of misschien 6-0, omdat ze dan niet met z'n 10-en in de eigen 16 waren blijven hangen zoals de eerste helft gisteren
Carney schijnt ook weg te gaan, er zou zich een club gemeld hebbenquote:
Vertrek Javadov geeft Diba uitzicht op contract'
Vagif Javadov laat Enschede waarschijnlijk deze week nog achter zich. De aanvaller creëert daarmee mogelijkheden voor Anouar Diba, die de gelegenheid krijgt om met de hoofdmacht van FC Twente mee te trainen.
Diba kwam voor het laatst uit voor Al Nasr, maar zit momenteel zonder club. De aanvaller houdt zijn conditie al enige tijd op peil bij Twente en mag nu zelfs op een verbintenis hopen. Trainer Michel Preud'homme wil hem de komende dagen bij het eerste elftal aan het werk zien, meldt De Telegraaf.
De 27-jarige aanvaller, die eerder uitkwam voor NAC Breda, stond in het verleden ook al eens in Tukkerse belangstelling. De Utrechter vertrok in 2007 echter naar Qatar.
quote:UEFA volgt Twente in aanloop naar eerste CL deelname
FC Twente heeft de aankomende weken een cameraploeg van de UEFA op bezoek. De Europese voetbalbond volgt de landskampioen in aanloop naar haar eerste deelname in de groepsfase van de Champions League, zo meldt Twente op haar website. De UEFA zal diverse video-items met spelers, technische stafleden en supporters.
“De UEFA maakt deze documentaire over FC Twente, omdat we de club willen volgen in haar eerste seizoen in de Champions League', zegt Jim Agnew van de UEFA. “Ook omdat ze dit jaar voor het eerst kampioen zijn geworden in Nederland. Het doel is om te laten zien hoeveel werk iedereen bij de club daarvoor heeft verricht en wat er allemaal komt kijken bij de voorbereiding op ‘the ultimate competition’.”
De UEFA wil een blik achter de schermen geven. “Mensen zijn gewend om alleen de negentig minuten op het veld te zien, maar voetbal is meer dan elf spelers en een coach. FC Twente is daarnaast een goed voorbeeld van een echte club, het is meer dan alleen een team. Deze club laat zien wat voor positieve invloed een voetbalclub kan hebben op een gemeenschap”, aldus Agnew.
quote:Inmiddels zijn er bijn 10.000 passe-partouts verkocht. [...] Voor de vakken 108, 109 en 118, 127, 305, 311, 312, 313, 314, 315 en 316 zijn geen toegangskaarten meer verkrijgbaar. Deze vakken zijn uitverkocht.
FC Twente in beeld bij UEFAquote:De media-afdeling van de Europese voetbalunie (UEFA) maakt de komende maanden een documentaire over FC Twente. Een videoploeg van de UEFA volgt de Tukkers nauwgezet bij het debuut in de groepsfase van de Champions League. De beelden zullen op de website van de UEFA te zien zijn.
De UEFA heeft om meerdere redenen voor FC Twente gekozen. "De club speelt niet alleen voor de eerste keer in de groepsfase van de Champions League, maar is ook voor de eerste keer kampioen van Nederland geworden", legde UEFA-functionaris Jim Agnew uit op de website van de Tukkers.
"We willen laten zien hoeveel werk iedereen bij de club daarvoor heeft verricht en wat er allemaal komt kijken bij de voorbereiding op de ultieme competitie. FC Twente is daarnaast een goed voorbeeld van een echte club, het is meer dan alleen een team. Deze club laat zien wat voor positieve invloed een voetbalclub kan hebben op een gemeenschap."
FC Twente speelt in de groepsfase van de Champions League tegen titelhouder Internazionale, Werder Bremen en Tottenham Hotspur.
Klopt, het is ook geen excuus, het is hooguit de reden.quote:Op zondag 29 augustus 2010 20:54 schreef Moody het volgende:
[..]
Je kan ook zeggen dat Twente vandaag gewoon niet beter hoefde te spelen tegen dit vermoeide Utrecht.
Trouwens, als je in Europa wilt spelen moet je gewoon 2x per week kunnen spelen. Vermoeidheid mag dan eigenlijk geen excuus meer zijn.
Met 4-0 winnen van Celtic vergeet je natuurlijk niet zomaarquote:Op maandag 30 augustus 2010 20:33 schreef Tha_Duck het volgende:
[..]
Klopt, het is ook geen excuus, het is hooguit de reden.
En om eerlijk te zijn, het verlies boeit me niet eens zo erg. Vreemd eigelijk, normaal kan ik er een paar dagen mee zitten. In dit geval was het verwacht, en ook verdiend denk ik. En je weet wie ik liever kampioen heb toch?
Ook beetje onzin. Zo'n wedstrijd als tegen Celtic moest je zo veel geven als team, dat haal je niet 2 keer in een week. Op Europees niveau moet je natuurlijk wel wat aankunnen, maar dat zijn dan de CL teams die ver komen. Voor hun is de competitie meestal routine.quote:Op zondag 29 augustus 2010 20:54 schreef Moody het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 08:40 schreef ReMcOrE het volgende:
Carney misschien naar Ipswich, niemand heeft interesse in Parker
Wat kost dat nou , zo'n passe-partout??quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 19:09 schreef ReMcOrE het volgende:
donderdagmorgen vanaf 07.00 kaartverkoop van passe-partouts voor CC-houders, ik zal klaarzittenga voor een plekje ergens in vak 302, 303, 307, 308, 101 t/m 107 of 136 (daar is nog plek zegt fctwente.nl)
voor de vakken die ik noemde, dat zijn de goedkoopste: ¤ 93,75quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 20:31 schreef MOON76 het volgende:
[..]
Wat kost dat nou , zo'n passe-partout??
Damn!!! en ik maar denken dat die jodenclub duur wasquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 20:32 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
voor de vakken die ik noemde, dat zijn de goedkoopste: ¤ 93,75
Heb je wel 3 topwedstrijden voorquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 23:18 schreef MOON76 het volgende:
[..]
Damn!!! en ik maar denken dat die jodenclub duur was
Natuurlijk, dat is wel waar. Maar de prijs wordt breed uitgemeten in de krant en iedereen klaagt en dan lees je hier dat Twente uigenlijk net zo duur is...quote:Op woensdag 1 september 2010 03:33 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Heb je wel 3 topwedstrijden voor
en de deadline is verstreken, Douglas en Ruiz blijven in ieder geval tot de winterstop bij FC Twentequote:
iedereen rekeninde op prijzen van 65-70 euro per wedstrijd, dus dit valt 100% mee!quote:Op woensdag 1 september 2010 07:53 schreef MOON76 het volgende:
[..]
Natuurlijk, dat is wel waar. Maar de prijs wordt breed uitgemeten in de krant en iedereen klaagt en dan lees je hier dat Twente uigenlijk net zo duur is...
Anyway... suc6 allemaal..
Wanneer zijn de wedstrijden eigenlijk precies?quote:Op donderdag 2 september 2010 08:18 schreef ReMcOrE het volgende:
ik zit in vak 303 tijdens de CL, heb vanmorgen een passe-partout gescoord![]()
![]()
kreeg bijna gelijk het 2e smsje, dus zo heel druk was het niet volgens mij
14 september, Internazionalequote:Op donderdag 2 september 2010 21:20 schreef Merson het volgende:
[..]
Wanneer zijn de wedstrijden eigenlijk precies?
Ben er helaas niet bij, maar misschien kan ik stage zo 'plannen' dat ik iig livescore.com kan volgen.
Of een stream met 30kb/s.
Awesome. Wedstrijd tegen Inter kijken op mn verjaardag.quote:Op zaterdag 4 september 2010 18:43 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
14 september, Internazionale
20 oktober, Werder
7 december, Tottenham
en als FCT wint, heb je wel een heel mooi verjaardagskadootjequote:Op zondag 5 september 2010 22:55 schreef Silv het volgende:
[..]
Awesome. Wedstrijd tegen Inter kijken op mn verjaardag.
het wordt mooi henig in Venloquote:Het bestuur en de supporters van FC Twente zullen zaterdagavond niet afreizen naar VVV-Venlo voor de competitiewedstrijd van de ploeg van trainer Michel Preud'homme.
FC Twente-supporter
Het bestuur gaat hiermee achter de supporters staan. Beiden vinden de door de gemeente Venlo opgelegde buscombi belachelijk en willen met de boycot protesteren. Alleen de selectie, de persvoorlichter en een veiligheidscoördinator zullen zaterdagavond in Venlo aanwezig zijn. Het uitvak in De Koel zal daardoor leeg blijven. De actie is gericht tegen de gemeente Venlo.
bron
die burgemeester van Venlo moet echt een achterlijke klapjosti zijnquote:Op maandag 6 september 2010 19:29 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
het wordt mooi henig in Venlo
quote:Op donderdag 2 september 2010 21:20 schreef Merson het volgende:
[..]
Wanneer zijn de wedstrijden eigenlijk precies?
Ben er helaas niet bij, maar misschien kan ik stage zo 'plannen' dat ik iig livescore.com kan volgen.
Of een stream met 30kb/s.
Ik zit 8 uur tijdsverschil verderop. Aan een meer ergens in Nicaragua...quote:Op maandag 6 september 2010 21:44 schreef TwenteFC het volgende:
[..]Stage is toch geen excuus? Ik heb ook stage maar ik pak gewoon de bus naar het mooie Eanske en dan de trein naar het station direct na het werk.
dus bij jou zijn de wedstrijden om kwart voor 5 's ochtends?quote:Op maandag 6 september 2010 21:50 schreef Merson het volgende:
[..]
Ik zit 8 uur tijdsverschil verderop. Aan een meer ergens in Nicaragua...
ik ga voor Werder uit denk ikquote:Op dinsdag 7 september 2010 19:20 schreef TwenteFC het volgende:
Zijn er nog Tukkers hier die naar Inter-FC Twente gaan?
2045u in NL toch? Dus 1245u hier. Mooi siesta/lunchtijd. Nu nog regelen dat ik ergens SkySports4 [red button] (wat houdt dat in?) of snel internet kan regelen...quote:Op dinsdag 7 september 2010 08:43 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
dus bij jou zijn de wedstrijden om kwart voor 5 's ochtends?
Daar wil ik misschien ook nog heen, is mooi dichtbij.quote:
8 uur vroeger dus, ik ging uit van 8 uur laterquote:Op dinsdag 7 september 2010 20:59 schreef Merson het volgende:
[..]
2045u in NL toch? Dus 1245u hier. Mooi siesta/lunchtijd. Nu nog regelen dat ik ergens SkySports4 [red button] (wat houdt dat in?) of snel internet kan regelen...
Ik ben bang dat het EnschedeFM wordt...
Tiendalli - Douglas - Wisgerhof - Rosales gok ik.quote:Op vrijdag 10 september 2010 08:32 schreef SnuggLe het volgende:
Iemand een idee wat de verdediging gaat worden tegen VVV nu Carney weg is?
Rosales? Buysse? ...Tiendalli?
En wanneer gaat Boschker weer een keer spelen?
primaquote:Op vrijdag 10 september 2010 11:51 schreef Silv het volgende:
[..]
Tiendalli - Douglas - Wisgerhof - Rosales gok ik.
ja, dat mag voor mij ookquote:Op vrijdag 10 september 2010 15:19 schreef Merson het volgende:
En ik zie op de plaats van Tiendalli ook wel graag Kuiper of Buysse.
onderbroken i.v.m. spreekkorenquote:Op zaterdag 11 september 2010 20:34 schreef Stefkuh het volgende:
wat is er aan de hand in venlo? anti-combi actie Twente supporters die voor opschudding zorgt soms?
wat ik begrijp iets over een niet gegeven pingel aan VVV... dus het zou om VVV supporters gaanquote:Op zaterdag 11 september 2010 20:40 schreef truedestiny het volgende:
wat zingen ze dan aangezien de wedstrijd is stil gelegd?
Twente had er ook een moeten hebben, dus wat dat betreft staan we weer gelijkquote:Op zaterdag 11 september 2010 20:42 schreef Frutsel het volgende:
[..]
wat ik begrijp iets over een niet gegeven pingel aan VVV... dus het zou om VVV supporters gaan
dacht ik![]()
Volgens iemand op Twitter is het zelfs VVV zelf geweest die aandrong op een stil-legging vanwege de eigen supporters?quote:Op zaterdag 11 september 2010 20:43 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Twente had er ook een moeten hebben, dus wat dat betreft staan we weer gelijk
Zou wel mooi zijn als het gestaakt wordt, hebben we onze cleansheet nog.
hoerenjong las ik op twitter.quote:Op zaterdag 11 september 2010 20:40 schreef truedestiny het volgende:
wat zingen ze dan aangezien de wedstrijd is stil gelegd?
Ze waren maf bezig daar in VVV, dat wel.quote:Op zaterdag 11 september 2010 20:44 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Volgens iemand op Twitter is het zelfs VVV zelf geweest die aandrong op een stil-legging vanwege de eigen supporters?
Dat was inderdaad beetje belachelijk, die pianomuziek. Maar heeft weinig te maken met de reden van de spreekkoren, uit welk vak het ook kwam.quote:Op zaterdag 11 september 2010 20:45 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Ze waren maf bezig daar in VVV, dat wel.
Midden in de wedstrijd gaan ze in een keer muziek afspelen door de spreekkoren heen, heb ik ook nog nooit eerder gezien.
Twente supporters zijn niet eens mee, deze uitwedstrijd is geboycot door Twente en de supporters verenigingen.quote:Op zaterdag 11 september 2010 20:44 schreef Adames het volgende:
[..]
hoerenjong las ik op twitter.
Verder weet ik niet of het wel de VVV supporters waren. Twente supporters waren de hele wedstrijd bezig over de scheids.
in dat geval wordt het 3-0 voor vvvquote:Op zaterdag 11 september 2010 20:44 schreef Adames het volgende:
[..]
hoerenjong las ik op twitter.
Verder weet ik niet of het wel de VVV supporters waren. Twente supporters waren de hele wedstrijd bezig over de scheids.
Nee, lees mijn reactie hierboven.quote:Op zaterdag 11 september 2010 20:46 schreef truedestiny het volgende:
[..]
in dat geval wordt het 3-0 voor vvv
dat wist ik eigenlijk alquote:Op zaterdag 11 september 2010 20:46 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Nee, lees mijn reactie hierboven.
die krijg je toch wel een keertjequote:Op zaterdag 11 september 2010 20:49 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Liever dat het 0-3 voor Twente wordt, geen tegengoals meer
Onbegrijpelijk dat zo'n maf dat allemaal kan bepalen.quote:Op zaterdag 11 september 2010 20:51 schreef Paul-89 het volgende:
Loco-Burgemeester heeft toestemming gegeven om verder te spelen.
waarom?quote:Op zaterdag 11 september 2010 20:52 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Onbegrijpelijk dat zo'n maf dat allemaal kan bepalen.
Omdat die moeten bepalen hoe groot het risico is op rellen verdere ongeregeldheden in overleg met Politie en niet een scheidsrechter.quote:
Die is toch uiteindelijk verantwoordelijk voor de veiligheid, dus dat lijkt me niet vreemd.quote:Op zaterdag 11 september 2010 20:52 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Onbegrijpelijk dat zo'n maf dat allemaal kan bepalen.
met wie wil VVV gaan rellen dan?quote:Op zaterdag 11 september 2010 20:53 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Omdat die moeten bepalen hoe groot het risico is op rellen verdere ongeregeldheden in overleg met Politie en niet een scheidsrechter.
Verkeerd begrepen dan. Heb zelf twente niet gevolgd, keek liever naar Ajax.quote:Op zaterdag 11 september 2010 20:46 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Twente supporters zijn niet eens mee, deze uitwedstrijd is geboycot door Twente en de supporters verenigingen.
Reageer dan niet zo dom als je het niet eens kijkt.quote:Op zaterdag 11 september 2010 20:56 schreef Adames het volgende:
[..]
Verkeerd begrepen dan. Heb zelf twente niet gevolgd, keek liever naar Ajax.
Met de politie of weet ik wat scheids aanvallen etc.quote:Op zaterdag 11 september 2010 20:55 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
met wie wil VVV gaan rellen dan?
Ja, maar als er nou gewoon geen politie zou zijn? Dan is er ook niks aan de hand.quote:Op zaterdag 11 september 2010 20:56 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Met de politie of weet ik wat scheids aanvallen etc.
Maar ja alsof dat bij VVV zou gebeuren. Maar zo zijn eenmaal de regels dat Burgemeester in overleg met politie bepaalt of een gestaakte wedstrijd verder mag gaan.
quote:Op zaterdag 11 september 2010 21:01 schreef Stefkuh het volgende:
hoe zit t nu met de Twente supporters? toch binnengelaten??
Twente was veel beter, en als ze hun kansen afmaken dan was het misschien wel 1-5/1-6 geweest.quote:
dat was ik net van plan FEDERERquote:Op zaterdag 11 september 2010 21:06 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Twente was veel beter, en als ze hun kansen afmaken dan was het misschien wel 1-5/1-6 geweest.
Dus ga nou niet huilen, of ga tennis kijken ofzo
quote:Op zaterdag 11 september 2010 21:06 schreef truedestiny het volgende:
[..]
dat was ik net van plan FEDERER
Klopt inderdaad Twente had makkelijker moeten kunnen winnen, maar VVV had ook gewoon een 2e penalty moeten krijgen.quote:Op zaterdag 11 september 2010 21:06 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Twente was veel beter, en als ze hun kansen afmaken dan was het misschien wel 1-5/1-6 geweest.
Dus ga nou niet huilen, of ga tennis kijken ofzo
Klopt, maar daar staat weer tegenover dat Twente ook alsnog een Penalty had moeten hebben.quote:Op zaterdag 11 september 2010 21:07 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Klopt inderdaad Twente had makkelijker moeten kunnen winnen, maar VVV had ook gewoon een 2e penalty moeten krijgen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |