abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_85403884
Jullie zijn ondertussen toch wel gewend aan iedereen die steeds maar weer zegt dat dit jaar toch echt een minder jaar gaat worden...? Touma en Bakircioglu konden niet worden vervangen, daar waren Elia en Huysegems/Arnautovic. Elia en Arnautovic konden niet worden vervangen, daar waren Stoch en Ruiz etcera ad infinitum.

Het is de onderbuik die het postgedrag van velen inspireert boven het logisch nadenken en kijken naar het beleid van Twente, een beleid waar elke supporter jaloers op mag wezen.
  dinsdag 17 augustus 2010 @ 18:47:21 #52
302138 HuffTheTalbot
Checking the Basement for Bugs
pi_85404110
quote:
Op zondag 15 augustus 2010 21:52 schreef Merson het volgende:
Chad Lee, broer van Bruce Lee. Dus een baas. Dat komt goed!
Hij is nog niet helemaal fit geloof ik...

Look behind you! It's your ass!
pi_85404977
quote:
Op dinsdag 17 augustus 2010 18:42 schreef Pizzakoppo het volgende:
Jullie zijn ondertussen toch wel gewend aan iedereen die steeds maar weer zegt dat dit jaar toch echt een minder jaar gaat worden...? Touma en Bakircioglu konden niet worden vervangen, daar waren Elia en Huysegems/Arnautovic. Elia en Arnautovic konden niet worden vervangen, daar waren Stoch en Ruiz etcera ad infinitum.

Het is de onderbuik die het postgedrag van velen inspireert boven het logisch nadenken en kijken naar het beleid van Twente, een beleid waar elke supporter jaloers op mag wezen.
:p er hangt ook een beetje een 'laat ze maar mooi lullen' sfeertje onder de Twente Supporters.
En iedereen doet ook alsof het een schande is als we weer een keer 4e of 5e worden .. terwijl veel Twente supporters dit echt niet zo zien.
pi_85407092
quote:
Op dinsdag 17 augustus 2010 19:08 schreef TwenteFC het volgende:

[..]

:p er hangt ook een beetje een 'laat ze maar mooi lullen' sfeertje onder de Twente Supporters.
En iedereen doet ook alsof het een schande is als we weer een keer 4e of 5e worden .. terwijl veel Twente supporters dit echt niet zo zien.
precies! :D ondanks het enorme succes van afgelopen seizoen is de meerderheid gewoon nuchter over het verloop van komend seizoen ^O^
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
pi_85416416
quote:
Op dinsdag 17 augustus 2010 19:53 schreef ReMcOrE het volgende:

[..]

precies! :D ondanks het enorme succes van afgelopen seizoen is de meerderheid gewoon nuchter over het verloop van komend seizoen ^O^
Idd, lekker nuchter blijven. Maar kan het toch niet lijden als Twente nepkampioenen etc wordt genoemd.... -O-
Komt keesje bij de leraar: "Meester, ik word gepest, iedereen noemt me schele keesje"
Waarop de leraar antwoordt: "Wat kan jou dat nou schelen keesje ?"
_o_
  dinsdag 17 augustus 2010 @ 23:16:11 #56
148588 rulerofdeath
Ruler the Rotting-BrainEater
pi_85416652
quote:
Op dinsdag 17 augustus 2010 23:10 schreef DaDude1987 het volgende:

[..]

Idd, lekker nuchter blijven. Maar kan het toch niet lijden als Twente nepkampioenen etc wordt genoemd.... -O-
maar dat is alleen jaloezie
Learn as if you're going to live forever, Live as if you're going to die tomorrow
De BIE®TAFELop youtube en dumpert _O_ >100k views *O*
I wanna die the same way I was born: Screaming and covered with blood
Arbeit macht frei. Ik heb nu 40 jaar vakantie *O*
pi_85418052
quote:

[..]

Achja, die gasten moet je niet te serieus nemen. die komen thuis gewoon aandacht tekort.
pi_85427901
quote:

[..]

heb dat gelukkig zelf nog nooit te horen gekregen, maar denk niet dat ik me er veel van aan zou trekken ;)
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
  woensdag 18 augustus 2010 @ 12:07:11 #59
198365 Morendo
The Real Deal
pi_85430217
Twente 'nep-kampioenen' noemen gaat een beetje ver. Maar iedereen hier is het denk ik wel met mij eens dat Twente vorig jaar zéér veel mazzel had. 15 keer met 1-0 winnen via een klutsgoal in de laatste vijf minuten van een wedstrijd, tja, ik zou er zelf niet trots op kunnen zijn.
Die Lebenslust bringt dich um.
pi_85435029
quote:
Op woensdag 18 augustus 2010 12:07 schreef Morendo het volgende:
Twente 'nep-kampioenen' noemen gaat een beetje ver. Maar iedereen hier is het denk ik wel met mij eens dat Twente vorig jaar zéér veel mazzel had. 15 keer met 1-0 winnen via een klutsgoal in de laatste vijf minuten van een wedstrijd, tja, ik zou er zelf niet trots op kunnen zijn.
Ben dan wel niet voor Twente, maar, wat een onzin zeg. Als je nog nooit kampioen bent geweest ben je daar uiteraard trots op, en niet onterecht ook.

Voor welke club ben jij dan?
"de dordtse schapenkoppen, door niemand meer te stoppen"
pi_85438312
quote:
Op woensdag 18 augustus 2010 12:07 schreef Morendo het volgende:
Haha! Zie hier, afgunst in eigen persoon.
Tuurlijk is elke supporter daar trots op. Over 40 jaar, wanneer wij ons tweede kampioenschap vieren, dan weet niemand meer hoe vaak we onterecht/lucky met 1-0 hebben gewonnen.

Kampioen zijn we geworden in het seizoen 2009/2010 op 2 mei. Daar zijn we trots op.

Overigens tel ik hier, maar vier 1-0 overwinningen. En in totaal maar dertien wedstrijden met 1 doelpunt verschil.
  woensdag 18 augustus 2010 @ 15:47:37 #62
302138 HuffTheTalbot
pi_85439204
quote:
Mertens weet van interesse FC Twente

Hoewel FC Utrecht benadrukt dat er zich nog geen clubs hebben gemeld voor Dries Mertens, is de speler zelf wel op de hoogte van de interesse van FC Twente. Dat laat hij weten aan Voetbal International.

Eerder liet Mertens al weten op de hoogte te zijn van de belangstelling van PSV, dat de kleine Belg als de ideale opvolger ziet van Ibrahim Afellay. Inmiddels hebben ook Twente en Everton interesse. "Twente wilde mij al hebben voordat ik naar Utrecht ging. Ze zijn me blijven volgen, maar volgens mij hebben ze zich nog niet gemeld bij Utrecht. Van Everton weet ik niets trouwens."

FC Utrecht hoopt Mertens voor de club te behouden door hem een sterk verbeterd contract aan te bieden dat de dribbelaar twee jaar langer in de Domstad moet houden. Geïnteresseerde clubs moeten in ieder diep in de buidel tasten willen zij Mertens weghalen bij Utrecht. Frans van Seumeren, eigenaar van de club, heeft de vraagprijs vastgesteld op ruim vijf miljoen euro.

Overigens houdt Utrecht al wel rekening met een vertrek van Mertens. Technisch directeur Foeke Booy heeft Sparta-talent Kevin Strootman laten weten hij in beeld komt zodra Mertens is vertrokken. De middenvelder van de Rotterdamse degradant moet zo'n anderhalf miljoen euro kosten.
Ruiz weg voor 15 miljoen, Mertens terug voor 5 en Strootman naar Utrecht voor 1,5. Iedereen blij.
pi_85439302
quote:
Op woensdag 18 augustus 2010 15:27 schreef Merson het volgende:
Kampioen zijn we geworden in het seizoen 2009/2010 op 2 mei. Daar zijn we trots op.

Overigens tel ik hier, maar vier 1-0 overwinningen. En in totaal maar dertien wedstrijden met 1 doelpunt verschil.
zekers te weten dat we trots zijn O+ _O_ en "15 keer met 1-0 winnen via een klutsgoal in de laatste vijf minuten van een wedstrijd" leek mij ook al een beetje veel :P
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
pi_85440139
quote:
Op dinsdag 17 augustus 2010 18:13 schreef DaDude1987 het volgende:
Er staat ook dit:
ENSCHEDE - Olympique Marseille doet geen poging meer om Sevilla-aanvaller Luis Fabiano te kopen. ‘Veel te duur’, zegt de Franse club, die achttien miljoen euro neer had moeten leggen. Voor Bryan Ruiz is het geen goed nieuws dat Fabiano nog in Sevilla rondloopt. De speler van FC Twente was in beeld om de Braziliaan op te volgen bij de Spaanse club.
Goed nieuws :)
pi_85445394
quote:
Op woensdag 18 augustus 2010 16:09 schreef Breekfast het volgende:

[..]

Goed nieuws :)
en nu hopen dat Ruiz ook echt blijft (aangezien er alweer geruchten van Liverpool waren) en weer gaat knallen zoals afgelopen seizoen ^O^
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
pi_85449331
quote:
Op woensdag 18 augustus 2010 15:47 schreef HuffTheTalbot het volgende:

[..]

Ruiz weg voor 15 miljoen, Mertens terug voor 5 en Strootman naar Utrecht voor 1,5. Iedereen blij.
Of Tioté weg, en Strootman erbij?
  donderdag 19 augustus 2010 @ 00:15:36 #67
302138 HuffTheTalbot
pi_85457750
quote:
Op woensdag 18 augustus 2010 20:27 schreef d1ce het volgende:

[..]

Of Tioté weg, en Strootman erbij?
Ik vind Strootman een aardige speler, maar ik vind Tioté veel beter. Hij is zo ontzettend compleet: hij is snel, sterk, heeft overzicht, strakke passing, je kunt hem in de dekking aanspelen, is wendbaar, explosief, heeft een actie, een schot: alles!

En nu ze er bij Twente achter zijn dat je hem uit je eigen 16 moet houden (want daar is hij net zo gevaarlijk als aan de overkant) hebben ze een superspeler aan hem. Als hij blijft wordt hij een smaakmaker a-la Ruiz, maar ja... Engeland...

Ze Prumjur Liek...

Doe je heul weinig aan...

En wie weet is Patrick Strootman binnen no-time de nieuwe Theo Jansen. Maar dan met een pijp. :)
pi_85474051
quote:
Op woensdag 18 augustus 2010 18:37 schreef ReMcOrE het volgende:

[..]

en nu hopen dat Ruiz ook echt blijft (aangezien er alweer geruchten van Liverpool waren) en weer gaat knallen zoals afgelopen seizoen ^O^
Hopen dat hij blijft presteren en niet half bakken gaat voetballen omdat hij niet meer gemotiveerd is..
pi_85476682
quote:
Op woensdag 18 augustus 2010 18:37 schreef ReMcOrE het volgende:

[..]

Als Torres blijft, en daar ziet het wel naar uit, valt Liverpool ook af. :)
pi_85517765
Verwachten jullie dat Janko in de basis staat morgen, of toch weer De Jong?

En zal Tiote spelen en wie is eventueel zijn vervanger?

Zal Mihaylov of Boschker in de basis staan?
pi_85518705
quote:
Op vrijdag 20 augustus 2010 16:52 schreef Greetings het volgende:
Verwachten jullie dat Janko in de basis staat morgen, of toch weer De Jong?

En zal Tiote spelen en wie is eventueel zijn vervanger?

Zal Mihaylov of Boschker in de basis staan?
ik verwacht dat Tioté gewoon speelt, dat Janko start en dat Mihaylov nog onder de lat staat :)
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
pi_85519035
Wie zit er nog meer in het stadion morgen? *O*
  vrijdag 20 augustus 2010 @ 17:39:52 #73
302138 HuffTheTalbot
pi_85519294
Mijn broer. Je kunt hem herkennen aan een rood sjaaltje. En hij zing ook altijd liedjes daar!
pi_85519628
quote:
Op vrijdag 20 augustus 2010 17:30 schreef Merson het volgende:
morgen Decibel, ik kijk wel op Teletekst O-)
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
pi_85520053
quote:
Op vrijdag 20 augustus 2010 17:30 schreef Merson het volgende:
Kermis, helaas.
maar ik verwacht van vak-p wel een paar snauwerige spandoekjen richting het vitesse publiek.
pi_85540634
Tiote is dus vertrokken, schijnt voor 4,5 miljoen rond te zijn gekomen. Lijkt me gezien het aankoopbedrag en Munstermans verkoop klasse nog enigszins karig, maar Tiote was ook flink aan het aan het aansturen op een transfer.

Persoonlijk ben ik erg gecharmeerd van Tiote, hij is fysiek beresterk, onbetwist basisspeler bij Ivoorkust en heeft een zeer goede balbehandeling. Desondanks is en blijft hij een afrikaan met zijn rare acties, tegen Italia speelde hij prima tot hij rand 16 een dribbel inzet en zich knullig vastloopt met een grote kans als gevolg.

Ik twijfel of hij absolute top gaat worden, hij meldde Drogba te dollen op training dus even goed als Drogba te zijn, mentale chaos in zijn hersenpan. Twente zal Jansen wel naar achter verplaatsen, Ruiz op #10 en Mertens naar de flank, prima opgelost.
  zaterdag 21 augustus 2010 @ 13:00:32 #77
198365 Morendo
The Real Deal
pi_85540964
quote:
Op donderdag 19 augustus 2010 15:48 schreef Breekfast het volgende:

[..]

Als Torres blijft, en daar ziet het wel naar uit, valt Liverpool ook af. :)
Wat is dit voor onzin. 'Pool zal hem willen hebben voor de vleugel, niet de spitspositie.
Die Lebenslust bringt dich um.
  Moderator / Redactie FP zaterdag 21 augustus 2010 @ 20:40:03 #78
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_85551726
Hoppa, 0-3 :D

Eindelijk scoren (én winnen) we weer!
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
  zaterdag 21 augustus 2010 @ 20:52:46 #79
291582 Nfct
Come on you boys in red!
pi_85552067
Gefeliciteerd ;-)
Dutch Radio Scrobbler 4.0 beta!
http://www.megaupload.com/?d=O2VWO5R5 (Build 70)
  zaterdag 21 augustus 2010 @ 21:27:12 #80
241838 Sinnie
Feyenoordert
pi_85553029
Had geen 0-3 verwacht, eerder iets van 0-1 of 1-2. Maar goed gefeliciteerd, nu is het aan ons om Vitesse nog verder naar beneden te drukken volgende week. Vitesse is wat mij betreft de gebeten hond van dit seizoen
Wat is dat voor een club
Die club uit Rotterdam
Daar aan de Maas, bij Brienenoord
Dat is Feijenoord
pi_85558789
Weet iemand hoe dat verhaal met Rajkovic zit? Ik vond hem bij Twente altijd goed spelen, begrijp niet zo goed waarom hij nou ineens bij Vitesse opduikt. Waarom is hij niet gebleven?
Jesus saves but death prevails.
  zondag 22 augustus 2010 @ 12:57:04 #82
295722 Euribob
Plus 150 Basispunten
pi_85567230
quote:
Op zondag 22 augustus 2010 00:27 schreef Shivo het volgende:
Weet iemand hoe dat verhaal met Rajkovic zit? Ik vond hem bij Twente altijd goed spelen, begrijp niet zo goed waarom hij nou ineens bij Vitesse opduikt. Waarom is hij niet gebleven?
Gehuurd van Chelsea, die nemen hem weer terug (zoals afgesproken), en verhuren hem aan Vitesse, om dat Abra's vriendje daar eigenaar is. :*
Choking on those tossed salads and scrambled eggs
pi_85569465
3 wedstrijd, 5 punten en 3 keer de nul gehouden achterin ^O^ :D
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
pi_85588722
Twente heeft weer een belg op het oog, de 19 jarige De Bruyne van RC Genk.

Maar ook Bayern en Anderlecht hebben interesse .. kijken wat het wordt.
pi_85606119
053
pi_85606370
quote:
Op maandag 23 augustus 2010 13:59 schreef Droomert het volgende:
053
0 doelpunten tegen
5 punten
3 doelpunten voor

??? :+
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
pi_85606761
quote:
Op maandag 23 augustus 2010 14:05 schreef ReMcOrE het volgende:

[..]

0 doelpunten tegen
5 punten
3 doelpunten voor

??? :+
:(
pi_85607039
quote:
Op maandag 23 augustus 2010 13:59 schreef Droomert het volgende:
053
pi_85607146
quote:
Op maandag 23 augustus 2010 14:14 schreef Droomert het volgende:

[..]

:(
kengetal van Haaksbergen?
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
pi_85610247
quote:
Op maandag 23 augustus 2010 15:29 schreef Droomert het volgende:
Verveel me.

Er is geen 0546 topic :{w
geen Almelo topic, of geen Heracles topic? en fijn dat je je verveelt, maar doe dat ff ergens anders :X
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
pi_85610250
Wanneer is de CL loting?
pi_85610273
quote:
Op maandag 23 augustus 2010 15:32 schreef Droomert het volgende:
Wanneer is de CL loting?
a.s. donderdag, 18.00
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
pi_85610342
quote:
Op maandag 23 augustus 2010 15:32 schreef ReMcOrE het volgende:

[..]

a.s. donderdag, 18.00
Hopen op echte Topclubs en geen Benfica, Bursapor en Olympiacos of dat soort onzin.wat niks aan is.
pi_85612281
quote:
Op maandag 23 augustus 2010 15:34 schreef Droomert het volgende:

[..]

Hopen op echte Topclubs en geen Benfica, Bursapor en Olympiacos of dat soort onzin.wat niks aan is.
Dan gaan we gewoon door, is ook leuk.
  Moderator / Redactie FP maandag 23 augustus 2010 @ 17:13:43 #95
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_85614490
074 \m/

:P
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
pi_85618333
quote:
Op maandag 23 augustus 2010 17:13 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
074 \m/

:P
_O-
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
  Moderator dinsdag 24 augustus 2010 @ 10:09:01 #97
8781 crew  Frutsel
pi_85637822
quote:
Na afhaken Toivonen komt Ruiz in beeld bij Liverpool

Nadat Liverpool de strijd om Ola Toivonen heeft gestaakt, heeft het nu een ander target gevonden in de Eredivisie. The Reds hebben de pijlen nu gericht op Bryan Ruiz.

Volgens diverse Engelse kranten is de 24-jarige Costaricaan de eerste kandidaat om naar Anfield Road te komen als Dirk Kuyt daar vertrekt. Liverpool en Internazionale zijn nog altijd in onderhandeling over een transfer van Kuyt, al lijkt er weinig schot in de zaak te zitten.

FC Twente-voorzitter Joop Munsterman sprak gisteren nog de hoop uit dat Ruiz blijft, maar zal nog een week moeten zweten. Een club die de gelimiteerde transfersom van vijftien miljoen euro op tafel legt, kan Ruiz namelijk meenemen uit Enschede.

Liverpool haakte gisteravond af voor Toivonen. PSV liet de club weten dat het de Zweed niet wil verkopen en die mededeling werd gerespecteerd.
  Moderator dinsdag 24 augustus 2010 @ 16:31:35 #98
8781 crew  Frutsel
pi_85652011
quote:
Geldwolf' Wielaert: Ik had niet naar Ajax moeten gaan

AMSTERDAM - Deze week een jaar geleden speelde Ajacied Rob Wielaert zijn laatste eredivisiewedstrijd, in Eindhoven tegen PSV. Nu gaat hij de draad oppakken bij Roda JC. ,,Ik had nog even de hoop dat Martin Jol weg zou gaan en dat er bij Ajax een nieuwe kans zou komen. Maar het is uitzichtloos gebleven,'' zegt Wielaert in het AD.

Bij Ajax vinden ze anders dat je de afgelopen tijd wel heel veel geïnteresseerde clubs hebt afgezegd, omdat je liever op je hoge Ajax-salaris bleef zitten.

Wielaert: ,,Complete onzin. Als je alles gelooft wat er op internet is verschenen, dan zeg je: die Wielaert heeft al een club of zes afgezegd. Wat een geldwolf, dat-ie blijft zitten. Je kunt je haast niet verweren tegen dergelijke beeldvorming. Het is zelfs zo geweest dat Ajax-supporters me langs het trainingsveld gingen uitmaken voor geldwolf. Niettemin stond voor mij vast dat ik deze zomer ergens anders wilde tekenen. Het wordt nu Roda en ik lever geld in. Voor alle duidelijkheid: naast Larnaca is Roda de enige club waarmee ik over financiën heb gesproken.''

Wat is jou nou opgebroken bij Ajax? Je voert puur de trainerswissel Van Basten - Jol aan?
,,Het is geen gelukkig huwelijk geworden, door een combinatie van factoren. In januari 2009 haalde Marco van Basten mij om mijn organisatorische kwaliteiten. Daar moet ik het ook van hebben, maar Ajax was in die periode los zand en dat bleef het. Ik heb zelf nooit mijn niveau gehaald in dat eerste halfjaar, toen ik nog in de basis stond. Vervolgens kreeg je de trainerswissel. Het is Jol zijn recht om keuzes te maken, maar letterlijk vanaf dag één heb ik gevoeld dat ik niet in zijn plannen voorkwam. Had dat dan meteen eerlijk gezegd. Maar daarover is er naar mij toe op geen enkele manier iets gecommuniceerd. Op een gegeven moment las ik ook terug in een krant dat ik een stoorzender zou zijn in de selectie, terwijl je het bij iedereen mag navragen: ik heb nooit verzaakt bij Ajax.''

Ondertussen is je oude club FC Twente doorgegroeid tot het niveau van landskampioen. Hoe kijk jij daarnaar? Met pijn in het hart?
,,Pijn is een groot woord, maar je realiseert je dat je die groei mee had kunnen maken als je was gebleven. Alleen dacht ik: er zijn méér kansen om kampioen te worden. In principe is Ajax een grotere club dan Twente, maar in de afgelopen 18 maanden is dat op het veld niet gebleken. Achteraf is de conclusie dat ik de stap niet had moeten maken.''
pi_85659231
:P Achteraf is het voor Twente ook gewoon een goede keus gebleken om Wielaert te laten gaan.
Wisgerhof is net een stuk beter dan Wielaert was, en hij was goedkoper.
pi_85659784
Hoeveel had Ajax toen ook alweer betaald voor hem? :P
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')