abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_85777101
quote:
Op vrijdag 27 augustus 2010 15:48 schreef El_Bassie het volgende:
Kneusjes die denken dat Ajax schuld heeft. :')
En dat zet je hier omdat? Ga lekker in je Ajax topic over Ajax praten.
pi_85777838
quote:
Op vrijdag 27 augustus 2010 16:59 schreef TwenteFC het volgende:

[..]

En dat zet je hier omdat? Ga lekker in je Ajax topic over Ajax praten.
Ik refereerde slechts aan wat opmerkingen eerder in DIT topic, vrind.
pi_85777889
quote:
Op vrijdag 27 augustus 2010 17:23 schreef El_Bassie het volgende:

[..]

Ik refereerde slechts aan wat opmerkingen eerder in DIT topic, vrind.
Je loopt gewoon te trollen.
pi_85777908
quote:
Op vrijdag 27 augustus 2010 17:25 schreef TwenteFC het volgende:

[..]

Nee hoor.
  Redactie Frontpage / Weblog vrijdag 27 augustus 2010 @ 17:55:15 #155
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_85778741
Mertens speelt zondag niet tegen jullie ;( !
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025
pi_85778795
quote:
Op vrijdag 27 augustus 2010 17:55 schreef Paul het volgende:
Mertens speelt zondag niet tegen jullie ;( !
dat is wat je noemt goed nieuws *O*
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
  Redactie Frontpage / Weblog vrijdag 27 augustus 2010 @ 18:07:20 #157
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_85779046
quote:
Op vrijdag 27 augustus 2010 17:56 schreef ReMcOrE het volgende:

[..]

dat is wat je noemt goed nieuws *O*
En Mulenga niet ;( en Asare niet ;( en Schut niet ;(
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025
pi_85779066
quote:
Op vrijdag 27 augustus 2010 18:07 schreef Paul het volgende:

[..]

En Mulenga niet ;( en Asare niet ;( en Schut niet ;(
:D :D *)
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
  vrijdag 27 augustus 2010 @ 18:10:20 #159
148588 rulerofdeath
Ruler the Rotting-BrainEater
pi_85779123
quote:
Op vrijdag 27 augustus 2010 16:04 schreef ReMcOrE het volgende:

[..]

vlucht al geboekt? hoorde al van meer mensen dat ze al dingen geboekt hadden :P
zullen we met de auto gaan?
Learn as if you're going to live forever, Live as if you're going to die tomorrow
De BIE®TAFELop youtube en dumpert _O_ >100k views *O*
I wanna die the same way I was born: Screaming and covered with blood
Arbeit macht frei. Ik heb nu 40 jaar vakantie *O*
pi_85779177
quote:
Op vrijdag 27 augustus 2010 18:10 schreef rulerofdeath het volgende:

[..]

zullen we met de auto gaan?
naar Milaan? :P
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
pi_85780261
quote:
Op vrijdag 27 augustus 2010 17:25 schreef TwenteFC het volgende:

[..]

nee hoor, juist die gozer die claimt dat ajax schuld heeft trolled.
pi_85783228
quote:
Op vrijdag 27 augustus 2010 18:51 schreef Pizzakoppo het volgende:

[..]

nee hoor, juist die gozer die claimt dat ajax schuld heeft trolled.
Dus de media liegt over de situatie van Ajax? En het behalen van de CL was helemaal niet broodnodig voor Ajax?
  vrijdag 27 augustus 2010 @ 20:21:29 #163
148588 rulerofdeath
Ruler the Rotting-BrainEater
pi_85783260
quote:
Op vrijdag 27 augustus 2010 18:13 schreef ReMcOrE het volgende:

[..]

naar Milaan? :P
joah :7
Learn as if you're going to live forever, Live as if you're going to die tomorrow
De BIE®TAFELop youtube en dumpert _O_ >100k views *O*
I wanna die the same way I was born: Screaming and covered with blood
Arbeit macht frei. Ik heb nu 40 jaar vakantie *O*
pi_85783336
quote:
Op vrijdag 27 augustus 2010 20:21 schreef rulerofdeath het volgende:

[..]

joah :7
ik ga liever met de bus naar Bremen of met de bus/het vliegtuig naar Londen ;)
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
pi_85783727
quote:
Op vrijdag 27 augustus 2010 20:23 schreef ReMcOrE het volgende:

[..]

ik ga liever met de bus naar Bremen of met de bus/het vliegtuig naar Londen ;)
Milaan heeft wel wat, lekker gespannen sfeertje daar houd ik wel van :P
pi_85810514
quote:
Op vrijdag 27 augustus 2010 20:20 schreef TwenteFC het volgende:

[..]

Dus de media liegt over de situatie van Ajax? En het behalen van de CL was helemaal niet broodnodig voor Ajax?
Ik benadruk nog 1 keer dat een verlies iets compleet anders is dan een schuld. Een verlies van 20 miljoen op een eigen vermogen van 55 miljoen betekend dat je nog 35 miljoen in kas hebt, CL was niet broodnodig voor de financien van vorig jaar maar wel voor de financien van dit jaar, maar enkel en alleen omdat het extra is daar Ajax had begroot op EL inkomsten.
pi_85810564
quote:
Op vrijdag 27 augustus 2010 20:20 schreef TwenteFC het volgende:

[..]

Echt veel opleiding heb je niet gehad of wel? Nooit het verschil uitgelegd gekregen tussen verlies en schuld?
pi_85812009
quote:
Op zaterdag 28 augustus 2010 17:46 schreef El_Bassie het volgende:

[..]

Echt veel opleiding heb je niet gehad of wel? Nooit het verschil uitgelegd gekregen tussen verlies en schuld?
Volgens mij begrijp je hem niet goed, los van of het nou verlies of schuld is, was het broodnodig om de CL te halen? (Omdat anders het eigen vermogen te laag werd?)
Komt keesje bij de leraar: "Meester, ik word gepest, iedereen noemt me schele keesje"
Waarop de leraar antwoordt: "Wat kan jou dat nou schelen keesje ?"
_o_
pi_85812037
quote:
Op vrijdag 27 augustus 2010 16:04 schreef ReMcOrE het volgende:

[..]

vlucht al geboekt? hoorde al van meer mensen dat ze al dingen geboekt hadden :P
Nope ga met busje met vrienden. Vriend van mij woont in Milaan dus dat komt goed uit ;)
Komt keesje bij de leraar: "Meester, ik word gepest, iedereen noemt me schele keesje"
_o_
pi_85812245
quote:
Op zaterdag 28 augustus 2010 17:44 schreef Pizzakoppo het volgende:

[..]

Ik benadruk nog 1 keer dat een verlies iets compleet anders is dan een schuld. Een verlies van 20 miljoen op een eigen vermogen van 55 miljoen betekend dat je nog 35 miljoen in kas hebt, CL was niet broodnodig voor de financien van vorig jaar maar wel voor de financien van dit jaar, maar enkel en alleen omdat het extra is daar Ajax had begroot op EL inkomsten.
Een verlies lijden van 20 miljoen op een eigen vermogen van 55 miljoen betekent iig wel dat er dit jaar heel wat dingen anders moeten en dat de inkomsten omhoog moeten gaan.
En daarnaast betekent een eigen vermogen van 35 miljoen iets anders dan 35 miljoen in kas hebben.
En aangezien jullie al jaren een falend aankoopbeleid hebben zie ik jullie financiele beleid nog niet snel anders worden. :+
pi_85812329
quote:
Op zaterdag 28 augustus 2010 18:57 schreef Breekfast het volgende:

[..]

Een verlies lijden van 20 miljoen op een eigen vermogen van 55 miljoen betekent iig wel dat er dit jaar heel wat dingen anders moeten en dat de inkomsten omhoog moeten gaan.
En daarnaast betekent een eigen vermogen van 35 miljoen iets anders dan 35 miljoen in kas hebben.
En aangezien jullie al jaren een falend aankoopbeleid hebben zie ik jullie financiele beleid nog niet snel anders worden. :+
precies, vermogen kan goed zijn maar als je liquiditeit nihil (of negatief) is kom je nog in de problemen. daarom was het voor Ajax ook een opsteker dat ze CL haalden, want de begroting hield rekening met EL. en nu komen er dus extra inkomsten (je liquiditeit zal verbeteren door de hogere inkomsten uit Europees voetbal) waarmee je misschien toch hetzelfde niveau kunt bewaren qua liquiditeit. of zelfs een stapje omhoog kunt zetten...
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
pi_85812372
quote:
Op zaterdag 28 augustus 2010 18:57 schreef Breekfast het volgende:

[..]

Vorig jaar werd er dus wel begroot op inkomsten van de CL die niet behaald werd dus zo kun je 10 miljoen verlies bijschrijven, de aankoop van Lodeiro en de Zeeuw waren de overige 10 miljoen en tezamen dus 20 miljoen. Verder weet zowel jij als ik dat Ajax naar het eigen vermogen een enorm kapitaal op het veld heeft staan en bovendien zeer lucratieve contracten heeft met zowel Aegon als Adidas. Overigens wil ik het hier graag bij laten, mocht je toch de noodzaak voelen de discussie voort te zetten, dan stel ik voor het in het Ajax topic te doen.
pi_85814429
quote:
Op zaterdag 28 augustus 2010 19:02 schreef Pizzakoppo het volgende:

[..]

Vorig jaar werd er dus wel begroot op inkomsten van de CL die niet behaald werd dus zo kun je 10 miljoen verlies bijschrijven, de aankoop van Lodeiro en de Zeeuw waren de overige 10 miljoen en tezamen dus 20 miljoen. Verder weet zowel jij als ik dat Ajax naar het eigen vermogen een enorm kapitaal op het veld heeft staan en bovendien zeer lucratieve contracten heeft met zowel Aegon als Adidas. Overigens wil ik het hier graag bij laten, mocht je toch de noodzaak voelen de discussie voort te zetten, dan stel ik voor het in het Ajax topic te doen.
Toch ben ik blij dat Twente de spelers niet op de begroting heeft staan, er hoeft maar net wat te gebeuren en je loopt miljoenen mis. Kijk maar naar die PSV'er die drugs gebruikt had....
_o_
pi_85814703
quote:
Op zaterdag 28 augustus 2010 20:19 schreef DaDude1987 het volgende:

[..]

Toch ben ik blij dat Twente de spelers niet op de begroting heeft staan, er hoeft maar net wat te gebeuren en je loopt miljoenen mis. Kijk maar naar die PSV'er die drugs gebruikt had....
Helemaal mee eens, en dit illustreert nog maar eens hoe goed en verstandig Twente met de financien omspringt, dikke respect daarvoor!
pi_85815233
quote:
Op zaterdag 28 augustus 2010 20:19 schreef DaDude1987 het volgende:

[..]

Spelers als vermogen op de begroting zetten is inderdaad niet zo slim.
Ten eerste zijn spelers niet waardevast. Op het ene moment is een Sulejmani veel geld waard en een jaar later kan dat compleet anders zijn.
Ook ontstaat zo de verleiding om als club je eigen spelers een hogere vermogenswaarde te geven dan ze in de werkelijkheid hebben.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')