En dat zet je hier omdat? Ga lekker in je Ajax topic over Ajax praten.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 15:48 schreef El_Bassie het volgende:
Kneusjes die denken dat Ajax schuld heeft.
Ik refereerde slechts aan wat opmerkingen eerder in DIT topic, vrind.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 16:59 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
En dat zet je hier omdat? Ga lekker in je Ajax topic over Ajax praten.
Je loopt gewoon te trollen.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 17:23 schreef El_Bassie het volgende:
[..]
Ik refereerde slechts aan wat opmerkingen eerder in DIT topic, vrind.
dat is wat je noemt goed nieuwsquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 17:55 schreef Paul het volgende:
Mertens speelt zondag niet tegen jullie!
quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 18:07 schreef Paul het volgende:
[..]
En Mulenga nieten Asare niet
en Schut niet
zullen we met de auto gaan?quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 16:04 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
vlucht al geboekt? hoorde al van meer mensen dat ze al dingen geboekt hadden
Dus de media liegt over de situatie van Ajax? En het behalen van de CL was helemaal niet broodnodig voor Ajax?quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 18:51 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
nee hoor, juist die gozer die claimt dat ajax schuld heeft trolled.
joahquote:
ik ga liever met de bus naar Bremen of met de bus/het vliegtuig naar Londenquote:
Milaan heeft wel wat, lekker gespannen sfeertje daar houd ik wel vanquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 20:23 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ik ga liever met de bus naar Bremen of met de bus/het vliegtuig naar Londen
Ik benadruk nog 1 keer dat een verlies iets compleet anders is dan een schuld. Een verlies van 20 miljoen op een eigen vermogen van 55 miljoen betekend dat je nog 35 miljoen in kas hebt, CL was niet broodnodig voor de financien van vorig jaar maar wel voor de financien van dit jaar, maar enkel en alleen omdat het extra is daar Ajax had begroot op EL inkomsten.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 20:20 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Dus de media liegt over de situatie van Ajax? En het behalen van de CL was helemaal niet broodnodig voor Ajax?
Echt veel opleiding heb je niet gehad of wel? Nooit het verschil uitgelegd gekregen tussen verlies en schuld?quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 20:20 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Dus de media liegt over de situatie van Ajax? En het behalen van de CL was helemaal niet broodnodig voor Ajax?
Volgens mij begrijp je hem niet goed, los van of het nou verlies of schuld is, was het broodnodig om de CL te halen? (Omdat anders het eigen vermogen te laag werd?)quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 17:46 schreef El_Bassie het volgende:
[..]
Echt veel opleiding heb je niet gehad of wel? Nooit het verschil uitgelegd gekregen tussen verlies en schuld?
Nope ga met busje met vrienden. Vriend van mij woont in Milaan dus dat komt goed uitquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 16:04 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
vlucht al geboekt? hoorde al van meer mensen dat ze al dingen geboekt hadden
Een verlies lijden van 20 miljoen op een eigen vermogen van 55 miljoen betekent iig wel dat er dit jaar heel wat dingen anders moeten en dat de inkomsten omhoog moeten gaan.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 17:44 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Ik benadruk nog 1 keer dat een verlies iets compleet anders is dan een schuld. Een verlies van 20 miljoen op een eigen vermogen van 55 miljoen betekend dat je nog 35 miljoen in kas hebt, CL was niet broodnodig voor de financien van vorig jaar maar wel voor de financien van dit jaar, maar enkel en alleen omdat het extra is daar Ajax had begroot op EL inkomsten.
precies, vermogen kan goed zijn maar als je liquiditeit nihil (of negatief) is kom je nog in de problemen. daarom was het voor Ajax ook een opsteker dat ze CL haalden, want de begroting hield rekening met EL. en nu komen er dus extra inkomsten (je liquiditeit zal verbeteren door de hogere inkomsten uit Europees voetbal) waarmee je misschien toch hetzelfde niveau kunt bewaren qua liquiditeit. of zelfs een stapje omhoog kunt zetten...quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 18:57 schreef Breekfast het volgende:
[..]
Een verlies lijden van 20 miljoen op een eigen vermogen van 55 miljoen betekent iig wel dat er dit jaar heel wat dingen anders moeten en dat de inkomsten omhoog moeten gaan.
En daarnaast betekent een eigen vermogen van 35 miljoen iets anders dan 35 miljoen in kas hebben.
En aangezien jullie al jaren een falend aankoopbeleid hebben zie ik jullie financiele beleid nog niet snel anders worden.
Vorig jaar werd er dus wel begroot op inkomsten van de CL die niet behaald werd dus zo kun je 10 miljoen verlies bijschrijven, de aankoop van Lodeiro en de Zeeuw waren de overige 10 miljoen en tezamen dus 20 miljoen. Verder weet zowel jij als ik dat Ajax naar het eigen vermogen een enorm kapitaal op het veld heeft staan en bovendien zeer lucratieve contracten heeft met zowel Aegon als Adidas. Overigens wil ik het hier graag bij laten, mocht je toch de noodzaak voelen de discussie voort te zetten, dan stel ik voor het in het Ajax topic te doen.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 18:57 schreef Breekfast het volgende:
[..]
Een verlies lijden van 20 miljoen op een eigen vermogen van 55 miljoen betekent iig wel dat er dit jaar heel wat dingen anders moeten en dat de inkomsten omhoog moeten gaan.
En daarnaast betekent een eigen vermogen van 35 miljoen iets anders dan 35 miljoen in kas hebben.
En aangezien jullie al jaren een falend aankoopbeleid hebben zie ik jullie financiele beleid nog niet snel anders worden.
Toch ben ik blij dat Twente de spelers niet op de begroting heeft staan, er hoeft maar net wat te gebeuren en je loopt miljoenen mis. Kijk maar naar die PSV'er die drugs gebruikt had....quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 19:02 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Vorig jaar werd er dus wel begroot op inkomsten van de CL die niet behaald werd dus zo kun je 10 miljoen verlies bijschrijven, de aankoop van Lodeiro en de Zeeuw waren de overige 10 miljoen en tezamen dus 20 miljoen. Verder weet zowel jij als ik dat Ajax naar het eigen vermogen een enorm kapitaal op het veld heeft staan en bovendien zeer lucratieve contracten heeft met zowel Aegon als Adidas. Overigens wil ik het hier graag bij laten, mocht je toch de noodzaak voelen de discussie voort te zetten, dan stel ik voor het in het Ajax topic te doen.
Helemaal mee eens, en dit illustreert nog maar eens hoe goed en verstandig Twente met de financien omspringt, dikke respect daarvoor!quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 20:19 schreef DaDude1987 het volgende:
[..]
Toch ben ik blij dat Twente de spelers niet op de begroting heeft staan, er hoeft maar net wat te gebeuren en je loopt miljoenen mis. Kijk maar naar die PSV'er die drugs gebruikt had....
Spelers als vermogen op de begroting zetten is inderdaad niet zo slim.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 20:19 schreef DaDude1987 het volgende:
[..]
Toch ben ik blij dat Twente de spelers niet op de begroting heeft staan, er hoeft maar net wat te gebeuren en je loopt miljoenen mis. Kijk maar naar die PSV'er die drugs gebruikt had....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |