Hij doet het beter dan z'n broer op dit momentquote:Op zondag 29 augustus 2010 17:30 schreef j0rdiiii het volgende:
de Jong begint ook lekker door te breken lijkt het
Niet dusquote:
ja oniequote:
Ik vind dat Chadli nu meer heeft laten zien dan Bajrami.quote:Op zondag 29 augustus 2010 19:13 schreef TheDutchguy het volgende:
Wie begint volgende week in de basis, Chadli of Bajrami?
Vond je? Ik vond Twente nou geen topper vandaag. Tot aan een meter of 20 ging het vaak mooi, maar afmaken van kansen was er in de eerste 55 minuten niet bij. Pas daarna begon het te lopen en gaven we ons makkelijk over. als we zoals donderdag hadden gestaan was Twente zoek geweest denk ik. Jullie hebben behoorlijk ingeleverd voorin dit jaar in mijn ogen.quote:Op zondag 29 augustus 2010 18:40 schreef Joosterd het volgende:
[..]
Niet dus![]()
Wat een heerlijke wedstrijd
Dat zijn altijd zulke inhoudsloze uitsprakenquote:Op zondag 29 augustus 2010 20:49 schreef Tha_Duck het volgende:
als we zoals donderdag hadden gestaan was Twente zoek geweest denk ik.
quote:Op zondag 29 augustus 2010 20:54 schreef Moody het volgende:
[..]
Dat zijn altijd zulke inhoudsloze uitspraken
Je kan ook zeggen dat Twente vandaag gewoon niet beter hoefde te spelen tegen dit vermoeide Utrecht.
Trouwens, als je in Europa wilt spelen moet je gewoon 2x per week kunnen spelen. Vermoeidheid mag dan eigenlijk geen excuus meer zijn.
Hopen dat ze dat tegen jullie doen (winnen dus).quote:Op maandag 30 augustus 2010 01:22 schreef ajacied4lf het volgende:
Als Utrecht zou beschikken over de 4 basis spelers, dan zou het toch een 1-0 of 0-1 zijn geworden.
een van de lastigste tegenstanders.quote:Op maandag 30 augustus 2010 01:52 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Hopen dat ze dat tegen jullie doen (winnen dus).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |