Of misschien 6-0, omdat ze dan niet met z'n 10-en in de eigen 16 waren blijven hangen zoals de eerste helft gisterenquote:Op maandag 30 augustus 2010 01:22 schreef ajacied4lf het volgende:
Als Utrecht zou beschikken over de 4 basis spelers, dan zou het toch een 1-0 of 0-1 zijn geworden.
inderdaadquote:Op maandag 30 augustus 2010 08:55 schreef Moody het volgende:
[..]
Of misschien 6-0, omdat ze dan niet met z'n 10-en in de eigen 16 waren blijven hangen zoals de eerste helft gisteren
Carney schijnt ook weg te gaan, er zou zich een club gemeld hebbenquote:
Vertrek Javadov geeft Diba uitzicht op contract'
Vagif Javadov laat Enschede waarschijnlijk deze week nog achter zich. De aanvaller creëert daarmee mogelijkheden voor Anouar Diba, die de gelegenheid krijgt om met de hoofdmacht van FC Twente mee te trainen.
Diba kwam voor het laatst uit voor Al Nasr, maar zit momenteel zonder club. De aanvaller houdt zijn conditie al enige tijd op peil bij Twente en mag nu zelfs op een verbintenis hopen. Trainer Michel Preud'homme wil hem de komende dagen bij het eerste elftal aan het werk zien, meldt De Telegraaf.
De 27-jarige aanvaller, die eerder uitkwam voor NAC Breda, stond in het verleden ook al eens in Tukkerse belangstelling. De Utrechter vertrok in 2007 echter naar Qatar.
quote:UEFA volgt Twente in aanloop naar eerste CL deelname
FC Twente heeft de aankomende weken een cameraploeg van de UEFA op bezoek. De Europese voetbalbond volgt de landskampioen in aanloop naar haar eerste deelname in de groepsfase van de Champions League, zo meldt Twente op haar website. De UEFA zal diverse video-items met spelers, technische stafleden en supporters.
“De UEFA maakt deze documentaire over FC Twente, omdat we de club willen volgen in haar eerste seizoen in de Champions League', zegt Jim Agnew van de UEFA. “Ook omdat ze dit jaar voor het eerst kampioen zijn geworden in Nederland. Het doel is om te laten zien hoeveel werk iedereen bij de club daarvoor heeft verricht en wat er allemaal komt kijken bij de voorbereiding op ‘the ultimate competition’.”
De UEFA wil een blik achter de schermen geven. “Mensen zijn gewend om alleen de negentig minuten op het veld te zien, maar voetbal is meer dan elf spelers en een coach. FC Twente is daarnaast een goed voorbeeld van een echte club, het is meer dan alleen een team. Deze club laat zien wat voor positieve invloed een voetbalclub kan hebben op een gemeenschap”, aldus Agnew.
quote:Inmiddels zijn er bijn 10.000 passe-partouts verkocht. [...] Voor de vakken 108, 109 en 118, 127, 305, 311, 312, 313, 314, 315 en 316 zijn geen toegangskaarten meer verkrijgbaar. Deze vakken zijn uitverkocht.
FC Twente in beeld bij UEFAquote:De media-afdeling van de Europese voetbalunie (UEFA) maakt de komende maanden een documentaire over FC Twente. Een videoploeg van de UEFA volgt de Tukkers nauwgezet bij het debuut in de groepsfase van de Champions League. De beelden zullen op de website van de UEFA te zien zijn.
De UEFA heeft om meerdere redenen voor FC Twente gekozen. "De club speelt niet alleen voor de eerste keer in de groepsfase van de Champions League, maar is ook voor de eerste keer kampioen van Nederland geworden", legde UEFA-functionaris Jim Agnew uit op de website van de Tukkers.
"We willen laten zien hoeveel werk iedereen bij de club daarvoor heeft verricht en wat er allemaal komt kijken bij de voorbereiding op de ultieme competitie. FC Twente is daarnaast een goed voorbeeld van een echte club, het is meer dan alleen een team. Deze club laat zien wat voor positieve invloed een voetbalclub kan hebben op een gemeenschap."
FC Twente speelt in de groepsfase van de Champions League tegen titelhouder Internazionale, Werder Bremen en Tottenham Hotspur.
Klopt, het is ook geen excuus, het is hooguit de reden.quote:Op zondag 29 augustus 2010 20:54 schreef Moody het volgende:
[..]
Dat zijn altijd zulke inhoudsloze uitspraken
Je kan ook zeggen dat Twente vandaag gewoon niet beter hoefde te spelen tegen dit vermoeide Utrecht.
Trouwens, als je in Europa wilt spelen moet je gewoon 2x per week kunnen spelen. Vermoeidheid mag dan eigenlijk geen excuus meer zijn.
Met 4-0 winnen van Celtic vergeet je natuurlijk niet zomaarquote:Op maandag 30 augustus 2010 20:33 schreef Tha_Duck het volgende:
[..]
Klopt, het is ook geen excuus, het is hooguit de reden.
En om eerlijk te zijn, het verlies boeit me niet eens zo erg. Vreemd eigelijk, normaal kan ik er een paar dagen mee zitten. In dit geval was het verwacht, en ook verdiend denk ik. En je weet wie ik liever kampioen heb toch?
Ook beetje onzin. Zo'n wedstrijd als tegen Celtic moest je zo veel geven als team, dat haal je niet 2 keer in een week. Op Europees niveau moet je natuurlijk wel wat aankunnen, maar dat zijn dan de CL teams die ver komen. Voor hun is de competitie meestal routine.quote:Op zondag 29 augustus 2010 20:54 schreef Moody het volgende:
[..]
Dat zijn altijd zulke inhoudsloze uitspraken
Je kan ook zeggen dat Twente vandaag gewoon niet beter hoefde te spelen tegen dit vermoeide Utrecht.
Trouwens, als je in Europa wilt spelen moet je gewoon 2x per week kunnen spelen. Vermoeidheid mag dan eigenlijk geen excuus meer zijn.
quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 08:40 schreef ReMcOrE het volgende:
Carney misschien naar Ipswich, niemand heeft interesse in Parker
Wat kost dat nou , zo'n passe-partout??quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 19:09 schreef ReMcOrE het volgende:
donderdagmorgen vanaf 07.00 kaartverkoop van passe-partouts voor CC-houders, ik zal klaarzittenga voor een plekje ergens in vak 302, 303, 307, 308, 101 t/m 107 of 136 (daar is nog plek zegt fctwente.nl)
voor de vakken die ik noemde, dat zijn de goedkoopste: ¤ 93,75quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 20:31 schreef MOON76 het volgende:
[..]
Wat kost dat nou , zo'n passe-partout??
Damn!!! en ik maar denken dat die jodenclub duur wasquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 20:32 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
voor de vakken die ik noemde, dat zijn de goedkoopste: ¤ 93,75
Heb je wel 3 topwedstrijden voorquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 23:18 schreef MOON76 het volgende:
[..]
Damn!!! en ik maar denken dat die jodenclub duur was
Natuurlijk, dat is wel waar. Maar de prijs wordt breed uitgemeten in de krant en iedereen klaagt en dan lees je hier dat Twente uigenlijk net zo duur is...quote:Op woensdag 1 september 2010 03:33 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Heb je wel 3 topwedstrijden voor
en de deadline is verstreken, Douglas en Ruiz blijven in ieder geval tot de winterstop bij FC Twentequote:
iedereen rekeninde op prijzen van 65-70 euro per wedstrijd, dus dit valt 100% mee!quote:Op woensdag 1 september 2010 07:53 schreef MOON76 het volgende:
[..]
Natuurlijk, dat is wel waar. Maar de prijs wordt breed uitgemeten in de krant en iedereen klaagt en dan lees je hier dat Twente uigenlijk net zo duur is...
Anyway... suc6 allemaal..
Wanneer zijn de wedstrijden eigenlijk precies?quote:Op donderdag 2 september 2010 08:18 schreef ReMcOrE het volgende:
ik zit in vak 303 tijdens de CL, heb vanmorgen een passe-partout gescoord![]()
![]()
kreeg bijna gelijk het 2e smsje, dus zo heel druk was het niet volgens mij
14 september, Internazionalequote:Op donderdag 2 september 2010 21:20 schreef Merson het volgende:
[..]
Wanneer zijn de wedstrijden eigenlijk precies?
Ben er helaas niet bij, maar misschien kan ik stage zo 'plannen' dat ik iig livescore.com kan volgen.
Of een stream met 30kb/s.
Awesome. Wedstrijd tegen Inter kijken op mn verjaardag.quote:Op zaterdag 4 september 2010 18:43 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
14 september, Internazionale
20 oktober, Werder
7 december, Tottenham
en als FCT wint, heb je wel een heel mooi verjaardagskadootjequote:Op zondag 5 september 2010 22:55 schreef Silv het volgende:
[..]
Awesome. Wedstrijd tegen Inter kijken op mn verjaardag.
het wordt mooi henig in Venloquote:Het bestuur en de supporters van FC Twente zullen zaterdagavond niet afreizen naar VVV-Venlo voor de competitiewedstrijd van de ploeg van trainer Michel Preud'homme.
FC Twente-supporter
Het bestuur gaat hiermee achter de supporters staan. Beiden vinden de door de gemeente Venlo opgelegde buscombi belachelijk en willen met de boycot protesteren. Alleen de selectie, de persvoorlichter en een veiligheidscoördinator zullen zaterdagavond in Venlo aanwezig zijn. Het uitvak in De Koel zal daardoor leeg blijven. De actie is gericht tegen de gemeente Venlo.
bron
die burgemeester van Venlo moet echt een achterlijke klapjosti zijnquote:Op maandag 6 september 2010 19:29 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
het wordt mooi henig in Venlo
quote:Op donderdag 2 september 2010 21:20 schreef Merson het volgende:
[..]
Wanneer zijn de wedstrijden eigenlijk precies?
Ben er helaas niet bij, maar misschien kan ik stage zo 'plannen' dat ik iig livescore.com kan volgen.
Of een stream met 30kb/s.
Ik zit 8 uur tijdsverschil verderop. Aan een meer ergens in Nicaragua...quote:Op maandag 6 september 2010 21:44 schreef TwenteFC het volgende:
[..]Stage is toch geen excuus? Ik heb ook stage maar ik pak gewoon de bus naar het mooie Eanske en dan de trein naar het station direct na het werk.
dus bij jou zijn de wedstrijden om kwart voor 5 's ochtends?quote:Op maandag 6 september 2010 21:50 schreef Merson het volgende:
[..]
Ik zit 8 uur tijdsverschil verderop. Aan een meer ergens in Nicaragua...
ik ga voor Werder uit denk ikquote:Op dinsdag 7 september 2010 19:20 schreef TwenteFC het volgende:
Zijn er nog Tukkers hier die naar Inter-FC Twente gaan?
2045u in NL toch? Dus 1245u hier. Mooi siesta/lunchtijd. Nu nog regelen dat ik ergens SkySports4 [red button] (wat houdt dat in?) of snel internet kan regelen...quote:Op dinsdag 7 september 2010 08:43 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
dus bij jou zijn de wedstrijden om kwart voor 5 's ochtends?
Daar wil ik misschien ook nog heen, is mooi dichtbij.quote:
8 uur vroeger dus, ik ging uit van 8 uur laterquote:Op dinsdag 7 september 2010 20:59 schreef Merson het volgende:
[..]
2045u in NL toch? Dus 1245u hier. Mooi siesta/lunchtijd. Nu nog regelen dat ik ergens SkySports4 [red button] (wat houdt dat in?) of snel internet kan regelen...
Ik ben bang dat het EnschedeFM wordt...
Tiendalli - Douglas - Wisgerhof - Rosales gok ik.quote:Op vrijdag 10 september 2010 08:32 schreef SnuggLe het volgende:
Iemand een idee wat de verdediging gaat worden tegen VVV nu Carney weg is?
Rosales? Buysse? ...Tiendalli?
En wanneer gaat Boschker weer een keer spelen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |