primaquote:Op vrijdag 10 september 2010 11:51 schreef Silv het volgende:
[..]
Tiendalli - Douglas - Wisgerhof - Rosales gok ik.
ja, dat mag voor mij ookquote:Op vrijdag 10 september 2010 15:19 schreef Merson het volgende:
En ik zie op de plaats van Tiendalli ook wel graag Kuiper of Buysse.
onderbroken i.v.m. spreekkorenquote:Op zaterdag 11 september 2010 20:34 schreef Stefkuh het volgende:
wat is er aan de hand in venlo? anti-combi actie Twente supporters die voor opschudding zorgt soms?
wat ik begrijp iets over een niet gegeven pingel aan VVV... dus het zou om VVV supporters gaanquote:Op zaterdag 11 september 2010 20:40 schreef truedestiny het volgende:
wat zingen ze dan aangezien de wedstrijd is stil gelegd?
Twente had er ook een moeten hebben, dus wat dat betreft staan we weer gelijkquote:Op zaterdag 11 september 2010 20:42 schreef Frutsel het volgende:
[..]
wat ik begrijp iets over een niet gegeven pingel aan VVV... dus het zou om VVV supporters gaan
dacht ik![]()
Volgens iemand op Twitter is het zelfs VVV zelf geweest die aandrong op een stil-legging vanwege de eigen supporters?quote:Op zaterdag 11 september 2010 20:43 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Twente had er ook een moeten hebben, dus wat dat betreft staan we weer gelijk
Zou wel mooi zijn als het gestaakt wordt, hebben we onze cleansheet nog.
hoerenjong las ik op twitter.quote:Op zaterdag 11 september 2010 20:40 schreef truedestiny het volgende:
wat zingen ze dan aangezien de wedstrijd is stil gelegd?
Ze waren maf bezig daar in VVV, dat wel.quote:Op zaterdag 11 september 2010 20:44 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Volgens iemand op Twitter is het zelfs VVV zelf geweest die aandrong op een stil-legging vanwege de eigen supporters?
Dat was inderdaad beetje belachelijk, die pianomuziek. Maar heeft weinig te maken met de reden van de spreekkoren, uit welk vak het ook kwam.quote:Op zaterdag 11 september 2010 20:45 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Ze waren maf bezig daar in VVV, dat wel.
Midden in de wedstrijd gaan ze in een keer muziek afspelen door de spreekkoren heen, heb ik ook nog nooit eerder gezien.
Twente supporters zijn niet eens mee, deze uitwedstrijd is geboycot door Twente en de supporters verenigingen.quote:Op zaterdag 11 september 2010 20:44 schreef Adames het volgende:
[..]
hoerenjong las ik op twitter.
Verder weet ik niet of het wel de VVV supporters waren. Twente supporters waren de hele wedstrijd bezig over de scheids.
in dat geval wordt het 3-0 voor vvvquote:Op zaterdag 11 september 2010 20:44 schreef Adames het volgende:
[..]
hoerenjong las ik op twitter.
Verder weet ik niet of het wel de VVV supporters waren. Twente supporters waren de hele wedstrijd bezig over de scheids.
Nee, lees mijn reactie hierboven.quote:Op zaterdag 11 september 2010 20:46 schreef truedestiny het volgende:
[..]
in dat geval wordt het 3-0 voor vvv
dat wist ik eigenlijk alquote:Op zaterdag 11 september 2010 20:46 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Nee, lees mijn reactie hierboven.
die krijg je toch wel een keertjequote:Op zaterdag 11 september 2010 20:49 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Liever dat het 0-3 voor Twente wordt, geen tegengoals meer
Onbegrijpelijk dat zo'n maf dat allemaal kan bepalen.quote:Op zaterdag 11 september 2010 20:51 schreef Paul-89 het volgende:
Loco-Burgemeester heeft toestemming gegeven om verder te spelen.
waarom?quote:Op zaterdag 11 september 2010 20:52 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Onbegrijpelijk dat zo'n maf dat allemaal kan bepalen.
Omdat die moeten bepalen hoe groot het risico is op rellen verdere ongeregeldheden in overleg met Politie en niet een scheidsrechter.quote:
Die is toch uiteindelijk verantwoordelijk voor de veiligheid, dus dat lijkt me niet vreemd.quote:Op zaterdag 11 september 2010 20:52 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Onbegrijpelijk dat zo'n maf dat allemaal kan bepalen.
met wie wil VVV gaan rellen dan?quote:Op zaterdag 11 september 2010 20:53 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Omdat die moeten bepalen hoe groot het risico is op rellen verdere ongeregeldheden in overleg met Politie en niet een scheidsrechter.
Verkeerd begrepen dan. Heb zelf twente niet gevolgd, keek liever naar Ajax.quote:Op zaterdag 11 september 2010 20:46 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Twente supporters zijn niet eens mee, deze uitwedstrijd is geboycot door Twente en de supporters verenigingen.
Reageer dan niet zo dom als je het niet eens kijkt.quote:Op zaterdag 11 september 2010 20:56 schreef Adames het volgende:
[..]
Verkeerd begrepen dan. Heb zelf twente niet gevolgd, keek liever naar Ajax.
Met de politie of weet ik wat scheids aanvallen etc.quote:Op zaterdag 11 september 2010 20:55 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
met wie wil VVV gaan rellen dan?
Ja, maar als er nou gewoon geen politie zou zijn? Dan is er ook niks aan de hand.quote:Op zaterdag 11 september 2010 20:56 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Met de politie of weet ik wat scheids aanvallen etc.
Maar ja alsof dat bij VVV zou gebeuren. Maar zo zijn eenmaal de regels dat Burgemeester in overleg met politie bepaalt of een gestaakte wedstrijd verder mag gaan.
quote:Op zaterdag 11 september 2010 21:01 schreef Stefkuh het volgende:
hoe zit t nu met de Twente supporters? toch binnengelaten??
Twente was veel beter, en als ze hun kansen afmaken dan was het misschien wel 1-5/1-6 geweest.quote:
dat was ik net van plan FEDERERquote:Op zaterdag 11 september 2010 21:06 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Twente was veel beter, en als ze hun kansen afmaken dan was het misschien wel 1-5/1-6 geweest.
Dus ga nou niet huilen, of ga tennis kijken ofzo
quote:Op zaterdag 11 september 2010 21:06 schreef truedestiny het volgende:
[..]
dat was ik net van plan FEDERER
Klopt inderdaad Twente had makkelijker moeten kunnen winnen, maar VVV had ook gewoon een 2e penalty moeten krijgen.quote:Op zaterdag 11 september 2010 21:06 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Twente was veel beter, en als ze hun kansen afmaken dan was het misschien wel 1-5/1-6 geweest.
Dus ga nou niet huilen, of ga tennis kijken ofzo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |