checkquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 16:53 schreef Lyssa het volgende:
Bijna naar huis! Kan ik aan de slag voor m'n lapje!
Op het werk? Ik wil ook zo'n baanquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 17:12 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik ben nog bezig met een gehaakt theeserviesje. Zo leuk om daar ook op mijn werk soms wat aan te werken, het geeft zo'n huiselijk idee met een paar cliënten om je heen. Pas zat ik met links een die zat te breien en rechts een die zat te borduren. Ze vochten bijna om een plaatsje naast me. Ondertussen zaten we met de hele club een dvd van een concert van K3 te kijken, een paar deden een poging tot een dansje enzo, echt zo gezellig. En ongemerkt schiet het ook wel op met het haakwerkje. Komende weken maar eens wat afmaak-werk mee nemen als ik naar die locatie ga, ik word gek van al die halve projectjes.
Stefanie, misschien kun je iemand die niet mee doet met de swap via PM raadplegen?quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 18:22 schreef StefanieV het volgende:
mijsje mag ook bij mij hoor maar denk niet dat dat doorgaat :-)
Ik heb eigenlijk jullie creatieve ideeën nodig voor de swapEn nu moet ik het zelf zien op te lossen
Ojaa, helemaal vergeten! Welkom!quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 18:31 schreef canada-girl het volgende:
Goeiemorgen allemaal,
het patroon van het popje staat op www.bernat.com.
Kijk even bij gehaakte toys.En ik vond ook nog deze,weet niet of jullie die al kennen?
http://www.squidoo.com/crocheteddolls
Ik geef het weg (zeker knuffels), tenzij ik specifiek iets voor mezelf maak zoals een kussenhoes of een deken (als ik iets voor mezelf maak moet het meestal wel een functie hebben in huis, want ik heb al zo weinig plekquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 19:29 schreef EsseEi het volgende:
dankje TDIk zit nu in dubio: wat moet ik met al die knuffels? Maar hij is zo schattig! Vind het zeg maar wel zonde om het weg te geven omdat ik 'm zo schattig vind, maar weet ook wel goede plekjes (kleuterklas van schoonzusje, mensen met kleine kindjes enzo). En bij mij staan ze maar....ruimte in te nemen...
Wat doen jullie met al je haaksels?
Ditto en .... dittoquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 19:26 schreef TwistedDarling het volgende:
Guus is erg tof geworden.![]()
![]()
En je lapje voor de tas gaat ook heel leuk worden
quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 18:31 schreef canada-girl het volgende:
Goeiemorgen allemaal,
het patroon van het popje staat op www.bernat.com.
Kijk even bij gehaakte toys.En ik vond ook nog deze,weet niet of jullie die al kennen?
http://www.squidoo.com/crocheteddolls
Volgens mij hoort dat gewoon groter te zijn, de snoet. DeliciousCrochet heeft meer rare proporties!quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 21:19 schreef StefanieV het volgende:
Ik ben bezig met de aap van DeliciousCrochet en ik heb nu het hoofd en de snoet gedaan. Ik moet die aan elkaar naaien maar dat lijkt zo stom, precies een paddenstoelGa maar even wachten met aan elkaar naaien tot ik het mond en ogen heb enzo
edit: even een foto, het bruine is het hoofd, het beige de snoet. Nu ziet de snoet er wel groter uit maar ik weet niet hoe ik het deftig krijg. Weet niet of iemand al de aap heeft gemaakt?
[ afbeelding ]
oke, dan wordt het lijstje:quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 18:22 schreef StefanieV het volgende:
mijsje mag ook bij mij hoor maar denk niet dat dat doorgaat :-)
Ik heb eigenlijk jullie creatieve ideeën nodig voor de swapEn nu moet ik het zelf zien op te lossen
wat een leuke begin van je aapje! hij doet me aan dit aapje denken:quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 21:19 schreef StefanieV het volgende:
Ik ben bezig met de aap van DeliciousCrochet en ik heb nu het hoofd en de snoet gedaan. Ik moet die aan elkaar naaien maar dat lijkt zo stom, precies een paddenstoelGa maar even wachten met aan elkaar naaien tot ik het mond en ogen heb enzo
edit: even een foto, het bruine is het hoofd, het beige de snoet. Nu ziet de snoet er wel groter uit maar ik weet niet hoe ik het deftig krijg. Weet niet of iemand al de aap heeft gemaakt?
[ afbeelding ]
wat ontzettend liefquote:Op woensdag 11 augustus 2010 12:59 schreef StefanieV het volgende:
Het klopt dus het aapje. Vanavond verder doen :-)
mijsje, als het hier door gaat, dan zorg ik voor lekkere Belgische pralines!! (ook als het in NL door gaat, is mijn handelsmerk om steeds mee te nemen haha )
edit: oja het grootste nieuws vergeet ik nog! Mijn mama kwam daarnet thuis van boodschappen doen en ze heeft een zak vol katoen gekocht voor mij, wel 20 bolletjes!! (wel 'maar' 5 of 6 verschillende kleuren maar hé ik ben er blij mee! ). De winkel hier houdt uitverkoop en ik had het blauw gaan halen maar de rest wou ik niet persé, het kost nog steeds 1,25 euro per bolletje natuurlijk. En mijn mama heeft als cadeautje wat katoen gaan halen, vanavond foto hihi
quote:Op woensdag 11 augustus 2010 15:33 schreef Doedezemaar het volgende:
Lijkt me geen spam, het is een tip, zoals we ze allemaal geven. Blijft de webwinkel dan wel?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |