White Tip van Orly schijnt een goede te zijnquote:Op maandag 9 augustus 2010 22:50 schreef Ooi86 het volgende:
Dussss....
Waar ik mee sloot: wat is een goed dekkende witte lak?
Werk voor een callcenter maar lekker van huis uitquote:Op maandag 9 augustus 2010 22:55 schreef Ooi86 het volgende:
Nou, ik ben er nog wel eventjesMaar wat voor werk doe je?
Ja een gewoon borsteltjequote:Op maandag 9 augustus 2010 22:53 schreef Ooi86 het volgende:
En dat is een gewoon borsteltje enzo (in verband met de 'tip')?
is dat de zelfde als white out?quote:Op maandag 9 augustus 2010 22:52 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
White Tip van Orly schijnt een goede te zijn
Oh, chiq hoor!quote:Op maandag 9 augustus 2010 22:57 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Werk voor een callcenter maar lekker van huis uit
ik heb ook alphine snow!quote:Op maandag 9 augustus 2010 22:56 schreef Stormqueen het volgende:
Ik heb witte van mavala, die is super. Ik hoor ook goede verhalen over love at first sight van H&M. Ik heb zelf ook alpine snow van OPI, dekt ook in 2 lagen.
ik heb ren al gevraagd of ze hem terug verandertquote:Op maandag 9 augustus 2010 23:02 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ik heb ook alphine snow!
shit had vorige topic nog niet gekopieerd voor in fobo voordat hij veranderde![]()
en mijn nagels zijn verkleurd door lakje
Oei, sterkte ermee. Ik heb het in m´n oor gehad (ja, dat is heeeeel raar...)quote:Op maandag 9 augustus 2010 23:02 schreef Debsterr het volgende:
Love at first Sight is een goede ja. En ik heb geloof ik krentenbaard.
matigquote:Op maandag 9 augustus 2010 23:02 schreef Debsterr het volgende:
quote:Op maandag 9 augustus 2010 23:01 schreef Ooi86 het volgende:
[..]
Oh, chiq hoor!
Ik ga lekker bij bubz het een en ander bestellen als mijn cosmicjes binnen zijn![]()
OH snap, even doenquote:Op maandag 9 augustus 2010 23:03 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik heb ren al gevraagd of ze hem terug verandert
liefde!quote:Op maandag 9 augustus 2010 23:03 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik heb ren al gevraagd of ze hem terug verandert
och meis wat verrotquote:Op maandag 9 augustus 2010 23:02 schreef Debsterr het volgende:
oe das nie fijn!quote:Op maandag 9 augustus 2010 23:02 schreef Debsterr het volgende:
even buffen en ze zijn weer roze. Maar irritant is het idd wel. Welke lak was het?quote:Op maandag 9 augustus 2010 23:05 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
liefde!![]()
toch nog steeds![]()
ik doe altijd 1 laagje basecoat, en soms zelfs 2. Ik had gister haast en deed voor 1 keer zonder basecoat en het is echt draaaaaama! het is ook niet een klein beetje verkleurd, mijn nagels zijn echt blauw!
Neh, al vaker iets op m'n kin gehad (toen niet benoemd als krentenbaard) maar nu ook blaasjes op m'n neusvleugel. Gelukkig heb ik antibiotica zalf. Nu slapen!quote:
Welke lak?quote:Op maandag 9 augustus 2010 23:05 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
liefde!![]()
toch nog steeds![]()
ik doe altijd 1 laagje basecoat, en soms zelfs 2. Ik had gister haast en deed voor 1 keer zonder basecoat en het is echt draaaaaama! het is ook niet een klein beetje verkleurd, mijn nagels zijn echt blauw!
Ik weet niet precies wat het is, maar op google ziet het er pijnlijk uit. Hoop dat het snel weggaat.quote:Op maandag 9 augustus 2010 23:07 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Neh, al vaker iets op m'n kin gehad (toen niet benoemd als krentenbaard) maar nu ook blaasjes op m'n neusvleugel. Gelukkig heb ik antibiotica zalf. Nu slapen!
Aqua Baby, met daar overheen Atlantisquote:Op maandag 9 augustus 2010 23:06 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
even buffen en ze zijn weer roze. Maar irritant is het idd wel. Welke lak was het?
ik heb van meer mensen gehoord dat aqua baby enorm staintquote:Op maandag 9 augustus 2010 23:09 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Aqua Baby, met daar overheen Atlantis
sterkte meis!!quote:Op maandag 9 augustus 2010 23:07 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Neh, al vaker iets op m'n kin gehad (toen niet benoemd als krentenbaard) maar nu ook blaasjes op m'n neusvleugel. Gelukkig heb ik antibiotica zalf. Nu slapen!
Haha, die arme Sharana krijgt nog een complex met onze kritische (en enigzins jaloerse) opmerkingenquote:
welnee, ik moet juist lachen steeds om julliequote:Op maandag 9 augustus 2010 23:15 schreef Ooi86 het volgende:
[..]
Haha, die arme Sharana krijgt nog een complex met onze kritische (en enigzins jaloerse) opmerkingen
quote:Op maandag 9 augustus 2010 23:20 schreef RenRen- het volgende:
Waar we zin krijgen in Sharana? Dat is wel iets té forward SQ
quote:Op maandag 9 augustus 2010 23:20 schreef RenRen- het volgende:
Waar we zin krijgen in Sharana? Dat is wel iets té forward SQ
nee hoor, ook om je tassenquote:Op maandag 9 augustus 2010 23:29 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
![]()
jullie doen het alleen maar om mijn lakjes ...
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik ga slapen schatten, welterusten![]()
hurray for linniequote:Op maandag 9 augustus 2010 23:36 schreef mirannie het volgende:
Dankzij Linnie kunnen mensen eindelijk een bericht achterlaten op mijn bloggie
quote:Op maandag 9 augustus 2010 23:32 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
sharana liev! Ik ga ook mijn foon wegleggen nu. Truste!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik ga slapen schatten, welterustendisclaimer
quote:Op maandag 9 augustus 2010 23:36 schreef mirannie het volgende:
Dankzij Linnie kunnen mensen eindelijk een bericht achterlaten op mijn bloggie
IETS kleiner mag ook!quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 00:10 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:
ooo mijn god! ik wil daarheeeenquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 00:10 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
M'n telefoon kan ze niet aan.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 00:14 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
moet je maar geen 56k modem hebben
quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 00:10 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Heaven.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 00:10 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
WAT DOE JE ME AANquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 00:10 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
WAAR IS DAT?!?!?quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 00:10 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
waar woont ooi?quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 08:27 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Veldhoven. Beetje ver rijden wel, voor jou
In fryskenland, volgens mij...quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 08:40 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
waar woont ooi?
ik wil ook naar veldhoven!!
Het is een frigging China Glaze groothandel, wat verwacht je danquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 09:02 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Is natuurlijk niet slim,,, zulke foto's posten hier
Genoeg China GlazeVoor de rest vrijwel geen ander merk nagellak
voor een groothandel hadden ze, vond ik, weinig in de showroom staan. Ook andere producten vielen mij wat tegen. En die trut achter de kassa...
![]()
maar ZOMG. Die nagellak![]()
![]()
Ik heb niet altijd tijd om alles te volgen, maar waarom heb je dan veel pijn? Iets chronisch?quote:Op maandag 9 augustus 2010 23:18 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
welnee, ik moet juist lachen steeds om jullie![]()
mijn vriend vind het ook steeds minder erg dat ik hier mee aan het ouwehoeren ben, hij ziet mij vaak om die debiele dingen lachen en hij weet hoeveel pijn ik savonds heb dus hij vind het prima dat ik dan even uitrust op de bank met laptopje
nee die valt tegenquote:Op maandag 9 augustus 2010 23:52 schreef Mirjam het volgende:
die witte van de action schijnt ook goed te deken
Neee, het is een groothandel met bjoetie producten. China Glaze hebben ze inderdaadquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 09:07 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Het is een frigging China Glaze groothandel, wat verwacht je dan
En voor de rest hebben ze naar mijn idee echt ALLES op nagelgebied, maar ik kan mij vergissen
plates? Bedoel je konad?quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 09:50 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Neee, het is een groothandel met bjoetie producten. China Glaze hebben ze inderdaadmaar de rest...
het gehele assortiment valt tegen in de showroom. Ze hebben wel veel, heel duur vooral. Maar bijvoorbeeld gewoon 0 plates
om maar iets te noemen... In de showroom.
bijvoorbeeld ja!quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 09:56 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
plates? Bedoel je konad?
Ik ben er overigens pas 7 keer geweest dus je hoeft het me niet uit te leggen (![]()
), maar ze zijn idd een groothandel in beautyproducts, maar vooral zijn ze importeur. Ze importeren ChG en voeren derhalve ook geen andere lakmerken.
wat een ballentent zeg!quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 10:05 schreef Stormqueen het volgende:
Ze importeren ook geen Konad trouwens
Dat is iemand anders iddquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 10:05 schreef Stormqueen het volgende:
Ze importeren ook geen Konad trouwens
Naja, dan heb je gewoon rare verwachtingen gehad denk ik, het is een groothandel voor nagelstylisten, niet voor hobbystempelaarsquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 10:08 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
bijvoorbeeld ja!
Ik snap wel dat ze dan alleen china glaze hebbenMaar als je de site bekijkt en het algehele aanbod in de showroom
dat is wat weinig.
en man die zich druk maakt dat er geen konad te koop is ... heeerlijkquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 10:09 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
wat een ballentent zeg!
Ja heel besmettelijk en niet makkelijk vanaf te komen. Gelukkig zat het bij mij in m´n oor, waardoor het besmettings gevaar wat kleiner was. Maar het heeft wel 7 anitbioticakuren geduurd voor het over was.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 09:31 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
nee die valt tegen
de witte van MO daarentegen is heerlijk
@Debs: oef ik heb ff gegoogeled maar damn...ik hoop dat het snel overgaatluchtkusje, heb gelezen dat het zeer besmettelijk is
Ik zeik mee, stomme krentenbaardquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 10:33 schreef -Bubseltje- het volgende:
Argh ik be nweer de zeiker van het topicstom been
Ja ik heb het dus zelf aan m'n neus overgebracht ook. Maar de incubatietijd is maar 1-3 dagen gelukkig, dat scheelt wel weer.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 10:34 schreef mirannie het volgende:
[..]
Ja heel besmettelijk en niet makkelijk vanaf te komen. Gelukkig zat het bij mij in m´n oor, waardoor het besmettings gevaar wat kleiner was. Maar het heeft wel 7 anitbioticakuren geduurd voor het over was.
Ik duim heel hard met je mee!! Bij mij duurde het echt onwijs lang! Vanaf het moment van de eerste antibioticakuur tot het over was, duurde iets van 6 weken... erg hardnekkigquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 10:36 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ja ik heb het dus zelf aan m'n neus overgebracht ook. Maar de incubatietijd is maar 1-3 dagen gelukkig, dat scheelt wel weer.
Ja, die zijn stom!quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 10:37 schreef Dwyn het volgende:
Zucht, mensen zonder geduld in de supermarkt.
Kwamen er elke keer nieuwe blaasjes dan? Of bleef die plek zelf zo lang zitten? Op m'n kin is het al aardig geheeld, op m'n neus is het eigenlijk net "begonnen".quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 10:38 schreef mirannie het volgende:
[..]
Ik duim heel hard met je mee!! Bij mij duurde het echt onwijs lang! Vanaf het moment van de eerste antibioticakuur tot het over was, duurde iets van 6 weken... erg hardnekkig
quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 10:35 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ik zeik mee, stomme krentenbaardvieze dikke plek op m'n neus met pus enzo
. Hopelijk is het zaterdag over anders vinden jullie mij vies
.
Het zat in mijn oor en het kriebelde heel erg... dus ja, steeds weer nieuwe blaasjes enzo. Echt ranzig! Kon dus ook geen zalf gebruiken, best lastig.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 10:39 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ja, die zijn stom!
[..]
Kwamen er elke keer nieuwe blaasjes dan? Of bleef die plek zelf zo lang zitten? Op m'n kin is het al aardig geheeld, op m'n neus is het eigenlijk net "begonnen".
Veeeeeeel mooierquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 10:38 schreef Puckzzz het volgende:
Die Nubar Prisms, zijn die net zo mooi holo als de CG-OMG?
Ik twijfel, en ze zijn wel duurder...
Nee, de holo is veel minder dan de OMG serie.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 10:38 schreef Puckzzz het volgende:
Die Nubar Prisms, zijn die net zo mooi holo als de CG-OMG?
Ik twijfel, en ze zijn wel duurder...
Ik zat te denken aan Treasure en Prize. Maar Prize is op de afbeelding niet zo holo. Ff wat swatches opzoeken.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 10:42 schreef mirannie het volgende:
[..]
Veeeeeeel mooierMaar dat vind ik dan, haha, anderen zullen er vast anders over denken. Maar met name Gem is echt een heel mooi uniek kleurtje
Nu wordt het helemaal de OMGquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 10:49 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Nee, de holo is veel minder dan de OMG serie.
Inderdaaaddddaaaaad...quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 10:11 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Naja, dan heb je gewoon rare verwachtingen gehad denk ik, het is een groothandel voor nagelstylisten, niet voor hobbystempelaars![]()
(lekker bekvechten om niks)
JA nou stom toch.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 10:29 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
en man die zich druk maakt dat er geen konad te koop is ... heeerlijk![]()
Morgen komen er weer Nubar's binnenquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 10:50 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Ik zat te denken aan Treasure en Prize. Maar Prize is op de afbeelding niet zo holo. Ff wat swatches opzoeken.
Oh kut...ik zie net dat ze niet op voorraad zijn
Dan wordt het toch van de OMG collectie
Owja ik wil ook nog een mooie koffer om mijn rotzooi in te stoppenquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 10:51 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Inderdaaaddddaaaaad...
genoeg nagelshit. hele koffers. En duuuur
gekke poeders...
[handen over oren doet] NANANANANANA I CAN'T HEAR YOUUU[/handen over oren doet]quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 10:54 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Morgen komen er weer Nubar's binnen
Nog nooit van gehoord, die Del Solquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 11:07 schreef mirannie het volgende:
weer een swappakketje binnen gekregen!!!
En nu heb ik eindelijk Del Sol lakjes!! Erg benieuwd hoe die eruit gaan zien
En Sinful flakies, en Nina purple xing, en en en... Nu kan ik nooit meer kiezen wat op doe... zucht.
Ben je nou niet bang dat jij problemen krijgt met de merken of de distrubiteurs/shops die wel via officiële kanalen inkopen?quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 10:54 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Morgen komen er weer Nubar's binnen
Bang waarvoor? Ik heb ze allemaal aangeschreven hoor wees maar niet bang, mocht het niet meer mogen dan gaat het merk er af.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 11:10 schreef DeltaCephei het volgende:
[..]
Ben je nou niet vang dat jij problemen krijgt met de merken of de distrubiteurs/shops die wel via officiële kanalen inkopen?
Ik dacht misschien legale issues omdat je het goedkoper inkoopt via internet dan bij hun en dus goedkoper bent als concurrenten zegmaar.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 11:15 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Bang waarvoor? Ik heb ze allemaal aangeschreven hoor wees maar niet bang, mocht het niet meer mogen dan gaat het merk er af.
ik wilde net zeggen, je moet l8r g8r pakken want die is het holoostquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 11:14 schreef Puckzzz het volgende:
Bestelling is geplaatst:
OMG GR8
OMG TTYL
en Konad plate M70
Ik heb elk merk aangeschreven om officieel te worden krijg je geen reactie opquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 11:15 schreef DeltaCephei het volgende:
[..]
Ik dacht misschien legale issues omdat je het goedkoper inkoopt via internet dan bij hun zegmaar.
Ah stom hoor! Achja zolang alles goed gaat ;Dquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 11:18 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Ik heb elk merk aangeschreven om officieel te worden krijg je geen reactie op.
Beetje vaag dat je daar ineens zo over begint maar goed zal aan mij liggenquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 11:18 schreef DeltaCephei het volgende:
[..]
Ah stom hoor! Achja zolang alles goed gaat ;D
Die heb ik ook ergens in een TD pakketje zittenquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 11:16 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik wilde net zeggen, je moet l8r g8r pakken want die is het holoost
De Ekster in mij wou het goud hebbenquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 11:16 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik wilde net zeggen, je moet l8r g8r pakken want die is het holoost
Nou met OPI had je wel gedonder toch?quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 11:21 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Beetje vaag dat je daar ineens zo over begint maar goed zal aan mij liggen
OPI dondert met iedereen, en toen ben ik toch gestopt?quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 11:23 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Nou met OPI had je wel gedonder toch?
Gezonde nieuwsgierigheid van de nagelmeiden die allemaal zien wat er op het internet gebeurt denk ikquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 11:21 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Beetje vaag dat je daar ineens zo over begint maar goed zal aan mij liggen
dattem, niks meer, niks minderquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 11:27 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Gezonde nieuwsgierigheid van de nagelmeiden die allemaal zien wat er op het internet gebeurt denk ik
Oeh salequote:Op dinsdag 10 augustus 2010 11:32 schreef -Bubseltje- het volgende:
Orly heeft een hoofd distributeur hier en die loopt heel erg achter met de collecties.
Mocht het zo zijn dan stop ik er gewoon mee dan gaat de boel in de sale
En Transdesign is hetzelfde die verkoopt ook onder retail
quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 11:22 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
De Ekster in mij wou het goud hebben
Naja, het is meer een combinatie denk ik. Ik las net dat ze weer last van haar benen heeft, en pijn is vermoeiend. Dan kan het kleinste dingetje toch die irritatie veroorzaken....quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 11:43 schreef Mirjam het volgende:
is het die periode ofzo?
jij ziet echt spoken hoor
quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 11:59 schreef -Bubseltje- het volgende:
Ik zal wel sensitive zijn vandaag, ik doe gewoon heel erg mijn best voor mijn winkel
![]()
Maar wie zegt dat de rest ook niet goedkoop inkoopt? Alleen dan veel meer winst pakt per lakje.
Oh, dat weet ik wel zeker!! Er zijn legio webshops die dat doen. Zoals laatst met die partij van marktplaats. Als ik zag wat de betreffende webshop er voor vroeg, vond ik dat toch aardig aan de prijs, aangezien ik weet wat ze ervoor betaald heeft.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 11:59 schreef -Bubseltje- het volgende:
Ik zal wel sensitive zijn vandaag, ik doe gewoon heel erg mijn best voor mijn winkel
![]()
Maar wie zegt dat de rest ook niet goedkoop inkoopt? Alleen dan veel meer winst pakt per lakje.
quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 12:19 schreef Stormqueen het volgende:
Stagiairs zijn er toch om te leren en niet om kutklusjes te doen?daar hebben wij namelijk een uitzendkracht (lees: SQ) voor
Welja, en ondertussen ben je heerlijk slecht voor onze rekeningen, bedankt bubsquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 12:21 schreef -Bubseltje- het volgende:
Piccolini's![]()
Tijd zal het leren ik wil best "legaal" met ze werken geen probleem iig
Is wel zo, ik zou opstappen als ik alleen koffie moet halen of x'jes zetten in plaats van echt iets te lerenquote:
behalve dat de reclame irritant is?quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 12:38 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Is wel zo, ik zou opstappen als ik alleen koffie moet halen of x'jes zetten in plaats van echt iets te lerenMoeten ze maar assistentes voor aannemen of zo. Weet niet precies hoe dat zou moeten.
Wat is de ophef over carglass?
Ja. Lees op twitter over slappe lach, interviews met carglassquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 12:39 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
behalve dat de reclame irritant is?
Ik vraag alleen wat omdat ik ook ineens op internet las over NYX die moeilijk doet over verkooppunten en OPI die moeilijk deed dus ik wilde het gewoon ff vragenquote:
lezen over de slappe lach?quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 12:48 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ja. Lees op twitter over slappe lach, interviews met carglass
Ik heb net drie maanden een stagiair gehad en ik heb mijn uiterste best gedaan om hem een zo gevarieerd mogelijk takenpakket te geven en geen misbruik van hem te maken.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 12:19 schreef Stormqueen het volgende:
Stagiairs zijn er toch om te leren en niet om kutklusjes te doen?daar hebben wij namelijk een uitzendkracht (lees: SQ) voor
Ik zat alleen een beetje mezelf te bespotten puckziequote:Op dinsdag 10 augustus 2010 12:53 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Ik heb net drie maanden een stagiair gehad en ik heb mijn uiterste best gedaan om hem een zo gevarieerd mogelijk takenpakket te geven en geen misbruik van hem te maken.
Maar zoals je ziet is dit ook 1 van de taken die bij de functie horen, dus ook die zou hij moeten doen ja.
Ik doe het nu toch ook??
Ja sorry. Maar ik heb al genoeg strijd op mijn werk moeten voeren met collega's die hem heel de tijd hun kutklusjes wilden laten doen. Dat wou ik nu juist nietquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 12:59 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik zat alleen een beetje mezelf te bespotten puckzie![]()
Heb je de rest ook gelezen?quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 12:53 schreef DeltaCephei het volgende:
[..]
Ik vraag alleen wat omdat ik ook ineens op internet las over NYX die moeilijk doet over verkooppunten en OPI die moeilijk deed dus ik wilde het gewoon ff vragen
quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 13:05 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Heb je de rest ook gelezen?
Ik was wat sensitive vandaag![]()
Ik pak dan altijd remover zonder aceton en dan bij de kraan eraf halen, zodra het pijn doet gelijk onder koude kraan :pquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 13:11 schreef DeltaCephei het volgende:
Ik heb al 3 dagen naakte nagels zomfg! Behalve mijn duim, daar zit dik gechipte lak op maar ik durf niet eraf te halen ivm auwie diepe snee in mijn duim..
Ohnoes!quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 13:13 schreef tliciouz het volgende:
Mijn hondje heeft een terugval gehad, we moeten er nu even serieus over na gaan denken of het misschien beter is hem in te laten slapen.
Ga eens wat blokjes chocolade eten, dat helptquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 13:05 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Heb je de rest ook gelezen?
Ik was wat sensitive vandaag![]()
Oh bahquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 13:13 schreef tliciouz het volgende:
Mijn hondje heeft een terugval gehad, we moeten er nu even serieus over na gaan denken of het misschien beter is hem in te laten slapen.
Och meiske toch! Wat kut zeg, heeeeele dikke knuf voor jouquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 13:13 schreef tliciouz het volgende:
Aii dat lijkt me heel moeilijkquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 13:13 schreef tliciouz het volgende:
Awquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 13:13 schreef tliciouz het volgende:
Kindjes van mijn zus zijn op hem gaan zitten tijdens het ''spelen'' en het is een teckeltje, en hij heeft daar zo'n klap van gehad dat nu bij elke verkeerde beweging hij niets meer kan. Toen hij net was opgeknapt gaf me nicht hem een kippenpoot met botjes er in, kreeg hij een maagbloeding, moest aan het infuus etc. Nu was hij net 2 weken weer redelijk en aan de betere kant belt mams vanochtend in paniek op ja ik weet niet wat er net gebeurd is maar het lijkt wel alsof hij zijn poep uitgekotst heeft en hij blijft door zijn pootjes zakken, dus heeft ze dierenarts gebeld, en nu ligt hij weer aan het infuus.quote:
jeetje heel veel sterktequote:Op dinsdag 10 augustus 2010 13:19 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Kindjes van mijn zus zijn op hem gaan zitten tijdens het ''spelen'' en het is een teckeltje, en hij heeft daar zo'n klap van gehad dat nu bij elke verkeerde beweging hij niets meer kan. Toen hij net was opgeknapt gaf me nicht hem een kippenpoot met botjes er in, kreeg hij een maagbloeding, moest aan het infuus etc. Nu was hij net 2 weken weer redelijk en aan de betere kant belt mams vanochtend in paniek op ja ik weet niet wat er net gebeurd is maar het lijkt wel alsof hij zijn poep uitgekotst heeft en hij blijft door zijn pootjes zakken, dus heeft ze dierenarts gebeld, en nu ligt hij weer aan het infuus.Maar het is zo moeilijk want hij was hiervoor echt kerngezond, en ik hoop zo dat hij opknapt. En stel dat hij dadelijk weer een terug val krijgt moeten we niet zo egoïstisch doen en ook aan de hond zelf denken.
Onze hond heeft dat ook eens gehad, dat bloed/poep/bloedwater kotsen na het eten van een (rot?) hondenbot wat ik had gekocht. De dierenarts heeft hem toen een spuit prednison gegeven en toen was het goed.. misschien kan dat bij jullie hond ook? (ja ik weet het niet of dat hetzelfde is maar ik weet hoe moeilijk het is om je doggie te moeten laten inslapen, ik zou alles proberen)quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 13:19 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Kindjes van mijn zus zijn op hem gaan zitten tijdens het ''spelen'' en het is een teckeltje, en hij heeft daar zo'n klap van gehad dat nu bij elke verkeerde beweging hij niets meer kan. Toen hij net was opgeknapt gaf me nicht hem een kippenpoot met botjes er in, kreeg hij een maagbloeding, moest aan het infuus etc. Nu was hij net 2 weken weer redelijk en aan de betere kant belt mams vanochtend in paniek op ja ik weet niet wat er net gebeurd is maar het lijkt wel alsof hij zijn poep uitgekotst heeft en hij blijft door zijn pootjes zakken, dus heeft ze dierenarts gebeld, en nu ligt hij weer aan het infuus.Maar het is zo moeilijk want hij was hiervoor echt kerngezond, en ik hoop zo dat hij opknapt. En stel dat hij dadelijk weer een terug val krijgt moeten we niet zo egoïstisch doen en ook aan de hond zelf denken.
OMG!! Wat erg!quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 13:19 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Familiequote:Op dinsdag 10 augustus 2010 13:19 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Oh dat is ook vervelend.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 13:22 schreef DeltaCephei het volgende:
[..]
Onze hond heeft dat ook eens gehad, dat bloed/poep/bloedwater kotsen na het eten van een (rot?) hondenbot wat ik had gekocht. De dierenarts heeft hem toen een spuit prednison gegeven en toen was het goed.. misschien kan dat bij jullie hond ook? (ja ik weet het niet of dat hetzelfde is maar ik weet hoe moeilijk het is om je doggie te moeten laten inslapen, ik zou alles proberen)Heel veel sterkte!
quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 13:25 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Oh dat is ook vervelend.ja prednison heeft hij al gekregen en allemaal andere medicijnen maar niets werkt en we hadden toen hij dat kreeg een invaller want onze da was op vakantie. En die had hem een of ander iets toegediend recht in zijn bloedbaan en dat had ook weer nooit gemogen daar kreeg hij weer hartkloppingen van. Maar bedankt voor het mee denken!
Ja en mijn ouders durfde het eerst niet te vertellen, want ik heb al sinds ik niet beter weet geen contact meer met mijn zus en ook geen behoefte aan, en die keren dat ik thuis was en die kids waren er ook waren ze al zo lomp met spike, en ik vind het zulke stiekeme blagen en weet gewoon dat dit expres is. En me nicht. Ja die hebben zelf nooit huisdieren gehad, maar goed zoiets weet je toch lijkt mij?quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 13:24 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
OMG!! Wat erg!ik zou echt serieus de neiging krijgen om op die kindjes te gaan zitten: NU WEET JE HOE DAT VOELT!!
![]()
en dan dat kippepootje...dat weet toch iedereen dat kippebotjes versplinteren tot vlijmscherpe splinters? Och wat sneu voor dat beessie
Grrr, ik wilde niets zeggen omdat ik niet wist hoe je relatie met je zus was maar dit is zo ARGH!! Botten zorgen voor geperforeerde darmen enzoquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 13:27 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ja en mijn ouders durfde het eerst niet te vertellen, want ik heb al sinds ik niet beter weet geen contact meer met mijn zus en ook geen behoefte aan, en die keren dat ik thuis was en die kids waren er ook waren ze al zo lomp met spike, en ik vind het zulke stiekeme blagen en weet gewoon dat dit expres is. En me nicht. Ja die hebben zelf nooit huisdieren gehad, maar goed zoiets weet je toch lijkt mij?![]()
omg die kindernquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 13:19 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik zou echt meteen mijn zus hebben gebeld en haar eens even haarfijn hebben uitgelegd wat ik van die kutkoters van haar vond.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 13:27 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ja en mijn ouders durfde het eerst niet te vertellen, want ik heb al sinds ik niet beter weet geen contact meer met mijn zus en ook geen behoefte aan, en die keren dat ik thuis was en die kids waren er ook waren ze al zo lomp met spike, en ik vind het zulke stiekeme blagen en weet gewoon dat dit expres is. En me nicht. Ja die hebben zelf nooit huisdieren gehad, maar goed zoiets weet je toch lijkt mij?![]()
Wel een goede actie.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 13:34 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Ik zou echt meteen mijn zus hebben gebeld en haar eens even haarfijn hebben uitgelegd wat ik van die kutkoters van haar vond.
Sorry, ik wordt hier heel erg boos om. Mijn ouders hebben een hond moeten wegdoen omdat kinderen hem zo hebben gepest door met stokken door het hek te prikken enzo dat ie uiteindelijk niet meer te vertrouwen was
Ik merk het ook heel erg met Daantje. Grote Rottweiler springend en grommend bij het hek (gewoon waaksheid, doet ze al als er een mier voorbij loopt), maar het hek zit op slot he? Dus van een veilig afstandje een beetje lopen pesten
Ik ben 1 keer heel snel naar het hek gelopen en die gauw opengedaan. Zag ze eens rennen!!![]()
Daarna ze teruggeroepen en kennis laten maken met Daantje, sindsdien is het wel goed.
Ik heb vanaf dag 1 geleerd zachtjes met beestjes om te gaan, niet tegen de haartjes in aaien etc etcquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 13:27 schreef tliciouz het volgende:
[..]
het helpt ook wel dat ik een grote boze mevrouw vol tattoeages ben natuurlijk, dat voed het stereotiep nog meer natuurlijkquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 13:36 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Wel een goede actie.Maar ik zie het de laatste tijd inderdaad wel vaker kleine kinderen lekker dieren lopen te verzieken door ze uit te dagen en te pesten. En uiteindelijk is de hond telkens de dupe.
Arm beestje! Ik hoop echt dat hij toch opknaptquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 13:19 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ja dat is mij ook geleerd, als ik filmpjes zie van mishandelde mensen doet het me vrij weinig. Word een beestje mishandeld al is het maar een muis moet ik zo hard janken.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 13:39 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ik heb vanaf dag 1 geleerd zachtjes met beestjes om te gaan, niet tegen de haartjes in aaien etc etc
mijn moeder zou mij vermoorden!
quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 13:40 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
het helpt ook wel dat ik een grote boze mevrouw vol tattoeages ben natuurlijk, dat voed het stereotiep nog meer natuurlijk
JAWEL!quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 13:44 schreef tliciouz het volgende:
Maar goed, iedereen thanks!Ik ben mijn ei weer kwijt. Wie heeft er nog wat vrolijks te melden?
Is je moeder overstag???quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 13:40 schreef Diconnected het volgende:
Ik heb steeds 3 knorrende kittens op m'n schoot
Heb je ook een punthoed?quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 13:40 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
het helpt ook wel dat ik een grote boze mevrouw vol tattoeages ben natuurlijk, dat voed het stereotiep nog meer natuurlijk
Vader in camouflagepak werkte idd ook altijd prima, vooral met zonnebril erbijquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 13:43 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Haha dat heeft soms best zijn voordelen. Toen ik wat kleiner was en bij ons achter in het speeltuintje gepest werd ofzo haalde ik altijd me broer en pa er bij.
Ook helemaal onder de tattoo's wat doen ze dan lief tegen je zeg!
3 telefoonsquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 13:45 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
JAWEL!
ik heb hier een 3e telefoon gepakt om op te internetten, nog meer fokken in de trein nomononomnom!
Haha ik zie het al voor me zo zittend tussen de bosjes.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 13:49 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Vader in camouflagepak werkte idd ook altijd prima, vooral met zonnebril erbij
Oh ja, ze zijn meteen klaar met pestenquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 13:53 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Haha ik zie het al voor me zo zittend tussen de bosjes.
quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 14:06 schreef DeltaCephei het volgende:
[ afbeelding ]
REGENBOOG GLITTERJammer dat ik geen gele/gouden glitterlak heb
Je hebt er toch wel 1 van Color Club? Ben even de naam kwijt, maar uit diezelfde collectie waar ook magic attraction en tru passion in zaten.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 14:06 schreef DeltaCephei het volgende:
[ afbeelding ]
\quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 14:06 schreef DeltaCephei het volgende:
[ afbeelding ]
Vet! Jammer van de duim en het pinkie tho!quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 14:06 schreef DeltaCephei het volgende:
[ afbeelding ]
Nee en jaquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 14:19 schreef RenRen- het volgende:
Zit hier een dame die een carrière in webdesign heeft? Backend het liefst? HTMLkennis die wat meer dan oppervlakkig is enzo.
NO WAY! Never dat ik buiten de randstad beland...quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 08:46 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
In fryskenland, volgens mij...
Ja, bij de kappersgroothandel bij mij om de hoek. Maar daar heb je niks aan denk ikquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 14:43 schreef tliciouz het volgende:
Weet iemand waar je een hele brede krultang halen kan?
2 strijkijzers aan elkaar vastmaken met een scharnierquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 14:43 schreef tliciouz het volgende:
Wel als jij lekker sportief wilt doen!quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 14:44 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja, bij de kappersgroothandel bij mij om de hoek. Maar daar heb je niks aan denk ik
Daar heb ik ook gewoondquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 14:44 schreef Ooi86 het volgende:
[..]
NO WAY! Never dat ik buiten de randstad beland...
Ik woon in het pittoreske IJmuiden
http://www.haarshop.nl/ ?quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 14:43 schreef tliciouz het volgende:
quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 14:50 schreef Graseter het volgende:
2 strijkijzers aan elkaar is nog steeds beter
Terug brengen danquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 14:51 schreef Loqi het volgende:
bah, de helft van mn bestelde kleding zit me niet mooi![]()
Oh zonde.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 14:51 schreef Loqi het volgende:
daarom bestel oik bijna nooit onlinequote:Op dinsdag 10 augustus 2010 14:51 schreef Loqi het volgende:
Vrouwenquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 14:24 schreef Sharana_LV het volgende:
HAHAHHAHA mannen in de ict!
collega wacht al 3 uur tot een update gedownload is, ik pak een andere server en hij is in 2 minuten klaar
Sportief? Ik heb het over 150 meter van mijn voordeur ongeveerquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 14:45 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Wel als jij lekker sportief wilt doen!
Nee grapje.
Ohw sorry, dan ben ik in de war met iemand anders!quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 14:44 schreef Ooi86 het volgende:
[..]
NO WAY! Never dat ik buiten de randstad beland...
Ik woon in het pittoreske IJmuiden
Helemaal niets??quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 14:53 schreef Sharana_LV het volgende:
FIJN! ik mag dus nu helemaal niets meer met suiker erin, dat wordt nog lastig
Ik had zelf al door dat als ik meer suiker binnen krijg dat ik snel buikpijn heb, dus ik nam het al bijna niet, alleen waar het echt in zit, maar niet in de thee en probeerde al meer producten zonder suiker, ,aar sommige dingen smaken gewoon geen meter dan! maar suiker slaat op je spieren, spieren zijn bij mij een van de problemen etcetc, gewoon weer iets wat het ziekenhuis probeert zodat het lijkt dat ze met mij bezig zijn en dat ze weten wat ze doenquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 14:57 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Helemaal niets??
En wat bereik je daarmee?
Dat is balen. Vallen de kleren zelf heel erg tegen? Is het niet een kwestie van maatje kleiner of groter?quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 14:51 schreef Loqi het volgende:
Dat lijkt mij heel erg moeilijkquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 14:53 schreef Sharana_LV het volgende:
FIJN! ik mag dus nu helemaal niets meer met suiker erin, dat wordt nog lastig
In IJmuiden? Waar!?quote:
Dat zou voor mij op een luie dag heel sportief zijn.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 14:56 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Sportief? Ik heb het over 150 meter van mijn voordeur ongeveer
Moet ik es voor je kijken wat het kost? Welke diameter zoek je?
Maar helemaal niet meer? Ik kan me voorstellen dat sterk minderen helpt, maar het helemaal bannen is toch ook niet gezond?quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 15:00 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ik had zelf al door dat als ik meer suiker binnen krijg dat ik snel buikpijn heb, dus ik nam het al bijna niet, alleen waar het echt in zit, maar niet in de thee en probeerde al meer producten zonder suiker, ,aar sommige dingen smaken gewoon geen meter dan! maar suiker slaat op je spieren, spieren zijn bij mij een van de problemen etcetc, gewoon weer iets wat het ziekenhuis probeert zodat het lijkt dat ze met mij bezig zijn en dat ze weten wat ze doen
Is dat een haarstyler of een apparaat ter bevordering van het seksueel genot?quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 15:04 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Dat zou voor mij op een luie dag heel sportief zijn.Maar super als je dat even zou willen doen!
Het moet zo'n brede zijn, denk 30/32 mm?![]()
[ afbeelding ]
Zoiets, deze is dan 25mm, maar wil hem net wat groter.
Wat heb je er besteld? ASOS is echt leuk!quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 15:03 schreef Ooi86 het volgende:
[..]
In IJmuiden? Waar!?
@ Tilicious; wat een kutkinderen.... Ik hoop dat je hondje er bovenop komt.![]()
Net ging de bel en de postbode kwam allemaal leuke kleertjes van ASOS.com brengen!!![]()
Alles past en is mooi en goed, me = happy
quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 15:04 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Is dat een haarstyler of een apparaat ter bevordering van het seksueel genot?
Ja ik weet het soms ook niet meer hoorquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 15:04 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Maar helemaal niet meer? Ik kan me voorstellen dat sterk minderen helpt, maar het helemaal bannen is toch ook niet gezond?
hoe heter hoe beterquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 15:05 schreef tliciouz het volgende:
[..]! Als je hem uit het stopcontact haalt kan het prima.
Snap ikquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 15:06 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ja ik weet het soms ook niet meer hoor
die website die ik gaf hebben altijd wel de haarspullen die k wilquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 15:04 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Dat zou voor mij op een luie dag heel sportief zijn.Maar super als je dat even zou willen doen!
Het moet zo'n brede zijn, denk 30/32 mm?![]()
[ afbeelding ]
Zoiets, deze is dan 25mm, maar wil hem net wat groter.
Wat verschrikkelijk zeg van je hondje. Ik had die kinderen toch een goed de waarheid gezegd. Ik hoop dat het goed komtquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 13:19 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ja maar zo'n hele brede zag ik zo snel niet staanquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 15:06 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
die website die ik gaf hebben altijd wel de haarspullen die k wil
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb nu zo'n hele dunne, maar daar krijg ik van die poedelkrulletjes mee.
All good things are wild and free.
2 strijkijzers dan maarquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 15:09 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ja maar zo'n hele brede zag ik zo snel niet staan
Ga toch weg met je strijkijzers.quote:
Zal ik ff showen?quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 15:04 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Wat heb je er besteld? ASOS is echt leuk!
Ik heb ooit eens ergens gelezen dat je een strijkijzer als stijltang kunt gebruiken als je hem op de laagste stand zet en een handdoek om je haar doetquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 15:11 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ga toch weg met je strijkijzers.Me haren hoeven niet weg te schroeien.
Leuk! Vooral dat jurkje isquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 15:23 schreef Ooi86 het volgende:
[..]
Zal ik ff showen?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En nog een 100 den zwarte panty
quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 15:35 schreef SpaceInvaders het volgende:
Sharaaaaaaaan, je Wing it is binnen
Dat is gewoon een printscreenquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 15:51 schreef kieskleurig het volgende:
Wow Graseter, zelfs mijn snelle pc heeft moeite met de grootte van die afbeelding
Die is tof!quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 15:54 schreef Dwyn het volgende:
Transdesign is geshipped.![]()
En ik heb Parlez-Vous OPI binnen!
Queen of the failzquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 15:57 schreef Sharana_LV het volgende:
Ik heb ook weer shipping mails gekregen van TD en ebay
Oh ja burlesquequote:Op dinsdag 10 augustus 2010 16:08 schreef kieskleurig het volgende:
Ik ben aan nieuwe meubels toe, dus voorlopig even geen nagellakfaals voor mij![]()
En ik wil die nieuwe OPI's die eraan komen zo graag
Ja.quote:
Plakbandquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 16:14 schreef Lindytje het volgende:
Oh, en mijn collegaatje, die stopt gewoon geen minuut met pratenHet is een lief mens, maar hou alsjebllieft eens 10 minuten je mond dicht!!!
beter dan een Gulpenaar die de hele dag binnensmonds tegen zichzelf praatquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 16:14 schreef Lindytje het volgende:
Oh, en mijn collegaatje, die stopt gewoon geen minuut met pratenHet is een lief mens, maar hou alsjebllieft eens 10 minuten je mond dicht!!!
Dat vergeet ik soms evenquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 16:12 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ze kwamen vandaag binnen toch? 't Is kwart over tien 's morgens daar he
That's rude...quote:
Bwhehehehequote:Op dinsdag 10 augustus 2010 16:16 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
beter dan een Gulpenaar die de hele dag binnensmonds tegen zichzelf praat
Whehe, ik doe mee!quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 16:09 schreef Lindytje het volgende:
Weer thuis, appelflap in de mik en nu met een peukje bijgelezen
Tliciouz: wat een kutkinderenIk stel voor om met zijn allen ze op te zoeken en op hun rug te gaan zitten.
voor jou, ik hoop dat je teckeltje er weer bovenop komt!! (Teckels zijn zo
)
Oh, en ik heb postzegels gehaald, om de lakjes voor sharaan en Tammymara op de post te doen, maar ik vrees dat ik geen zin meer heb om naar de brievenbus te lopen
Gewoon een keertje naar d'r toe gaan en achter haar oren en in haar nek gaan zoeken. dan vraagt ze ongetwijfeld: "Wat doe je?"quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 16:14 schreef Lindytje het volgende:
quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 16:27 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Gewoon een keertje naar d'r toe gaan en achter haar oren en in haar nek gaan zoeken. dan vraagt ze ongetwijfeld: "Wat doe je?"
En dan zeg jij: "Kijken waar de batterijen zitten zodat ik ze eruit kan halen!!"Eins!!11!!
dat doe ik wel eens bij
als die weer es op de praatstoel zit
quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 16:27 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Gewoon een keertje naar d'r toe gaan en achter haar oren en in haar nek gaan zoeken. dan vraagt ze ongetwijfeld: "Wat doe je?"
En dan zeg jij: "Kijken waar de batterijen zitten zodat ik ze eruit kan halen!!"Eins!!11!!
dat doe ik wel eens bij
Ja! Dat dus, ik ben er ook zo lang mee bezig dat ik het care. Draag wel mijn haar altijd los, laat het nu groeienquote:
Ja maar jij hebt ook een bos vol krullen.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 16:29 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ja! Dat dus, ik ben er ook zo lang mee bezig dat ik het care. Draag wel mijn haar altijd los, laat het nu groeien
Op je quote, want ik weet dat je quote op de batterijenquote
Gezelligquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 16:25 schreef DeltaCephei het volgende:
[..]
Ik weeg veel dus ik doe mee!
Haren stijlen en krullen.. tsjah ik ben geboren met een enorme bos krullen die ik al-tijd in een knotje draag want warm. Haar stijlen heb ik gedaan maar als je 2-3 uur bezig bent is de lol daar snel van af
Die is ook mooi zeg! Die ga k ook kopen!quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 15:54 schreef Dwyn het volgende:
Transdesign is geshipped.![]()
En ik heb Parlez-Vous OPI binnen!
Och, ja, tuurlijk, waarom ook nietquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 16:30 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Die is ook mooi zeg! Die ga k ook kopen!
LOL puckzzz!quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 16:27 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
dat doe ik wel eens bij
Ze hadden hem helaas niet op TD. Ik heb 'em hier gekocht.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 16:30 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Die is ook mooi zeg! Die ga k ook kopen!
Heb jij ook toevallig zo'n briljante elektrische vliegenmepper?quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 16:36 schreef Puckzzz het volgende:
Ik heb hier een vlieg met een deathwish...ik denk dat ik maar ff aan zijn wensen ga voldoen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |